Lol daar rechts op de foto zie je nog net een punt van het huizenblok waar ik mijn eerste levensjaren heb gewoond.quote:
Kan je de fam xxx dan ook toevallig??quote:Op zondag 7 juli 2024 15:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol daar rechts op de foto zie je nog net een punt van het huizenblok waar ik mijn eerste levensjaren heb gewoond.
quote:Op zondag 7 juli 2024 19:09 schreef APK het volgende:
Of Louis van Gaal, die is daar ook vlakbij geboren
quote:
Archimedesweg. Aloysius heeft aan het Galileiplantsoen gewoond in zijn eerste kinderjaren.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol daar rechts op de foto zie je nog net een punt van het huizenblok waar ik mijn eerste levensjaren heb gewoond.
Gevonden, maar ik pas nog even want ik zit mobiel in Duitsland en kan dus geen nieuwe zoeken.quote:
Ik weet ook waar het is. Ben er met sponsorwandelingen regelmatig vlak langs gewandeld. Ook ik wacht nog even met inkoppen, want ik zit mobiel.quote:Op maandag 2 september 2024 13:37 schreef PPL het volgende:
Fustrerend zeg, ik weet waar dat reclamebord staat en dacht even een makkie te hebben.
Toch nog lastiger dan ik dacht, wel gevonden.
Ik laat hem nog even (l)open voor als anderen willen raden, ik kan eventueel wel hints geven hoor
Dit herken ik bijna blindquote:
ja ook op ander jaartallen krijg ik hem ook niet vanuit deze hoek.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:27 schreef Jappie het volgende:
Wat je rr op je oude dag al niet voor moet doen om exact dit plaatje vanuit deze hoek te kunnen matchen is vanaf de(ze) pc schier onmogelijk.
Denk wel dat je erbij kunt..maar niet vanaf een pc of lappiequote:Op zaterdag 21 september 2024 10:41 schreef Rob het volgende:
[..]
ja ook op ander jaartallen krijg ik hem ook niet vanuit deze hoek.
Volgens mij gevonden op streetview in Maps op augustus 2023quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Denk wel dat je erbij kunt..maar niet vanaf een pc of lappie
Magoe..al zoveel over geleuterd nu..het is dus niet de hoek van de Gerard Dou (rr oude dag) en de Overtooom (voor moet) maar de hoek van de Gerard Brandt en de Overtoomquote:
Je moet het maar net weten hè?quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:17 schreef Jappie het volgende:
Deze nieuwe opgave zal voor een aantal van u niet al te ingewikkeld zijn maar ik moest er afgelopen periode een aantal keren langsrijden en dit watertje met de bruggen en railing constructie was me voordien eigenlijk nog niet eerder opgevallen.
[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat ik daar eens een van m'n wandelingen heb beëindigd?quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:17 schreef Jappie het volgende:
Deze nieuwe opgave zal voor een aantal van u niet al te ingewikkeld zijn maar ik moest er afgelopen periode een aantal keren langsrijden en dit watertje met de bruggen en railing constructie was me voordien eigenlijk nog niet eerder opgevallen.
[ afbeelding ]
Als die Grutto's over de brug lopen zal het een bende worden. lekker druk daar.quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:38 schreef PPL het volgende:
[..]
Je moet het maar net weten hè?
Volgens mij stikt het daar van de Grutto's! ;-)
Toen ik nog een jochie was en de ringweg er nog niet was ging ik hier vaak naar met vriendjes in de winter. Sleeën op 'de dijk', sneeuwballen gooien. Toen ik wat ouder was fietste ik hier vaak langs richting Landelijk Noord waar mijn toenmalige vriendin woonde.
Dank voor het oprakelen van deze herinneringen!
Correct, het straatje waar ik geboren ben…quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Magoe..al zoveel over geleuterd nu..het is dus niet de hoek van de Gerard Dou (rr oude dag) en de Overtooom (voor moet) maar de hoek van de Gerard Brandt en de Overtoom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |