Hmm de bewegwijzering wordt er niet duidelijker op, dan zelf maar even proeven.quote:
Als het nog lang geduurd had, had ik dit als hint gegevenquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm de bewegwijzering wordt er niet duidelijker op, dan zelf maar even proeven.
Wijngaardsstraatje
Wel een mooi maatje om druiven mee te persenquote:Op zondag 26 mei 2024 14:58 schreef casita het volgende:
Zo je moet geen schoenmaat 48 hebben, anders schop je alle deuren open
Ach daar... zat al die steegjes te doorzoeken maar deze gemist. Feli!quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wijngaardsstraatje
De bewegwijzering was letterlijk de grens tussen de voorburg- en achterburgwal die je ziet vanuit het straatje..quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wijngaardsstraatje
Mijn ouders vertelde altijd dat in dat 2de (hogere) gebouwtje Klaas Vaak woonde.quote:
Mister Sandman ...quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:52 schreef Rob het volgende:
Mijn ouders vertelde altijd dat in dat 2de (hogere) gebouwtje Klaas Vaak woonde.
Duurt lang...quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een andere hoek voor mensen die evt nog aan het dromen zijn:
[ link | afbeelding ]
Komt mij ook bekend voor en daar ook her en der gezocht..quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:18 schreef PPL het volgende:
Gut... ik heb het gevoel het hele Westelijk Havengebied te hebben doorkruist met Google Maps. Het ziet me scheel voor ogen.
Zal wel weer aan de hele andere kant van de stad zijn
Geen vuiltje aan de lucht met je gevoel.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:18 schreef PPL het volgende:
Gut... ik heb het gevoel het hele Westelijk Havengebied te hebben doorkruist met Google Maps. Het ziet me scheel voor ogen.
Zal wel weer aan de hele andere kant van de stad zijn
nog een beetje energie erin steken..quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt mij ook bekend voor en daar ook her en der gezocht..
Zie wel een hoop nieuwe views maar geen comments of oplossing dus bij deze:quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:49 schreef Rob het volgende:
[..]
Werengouw kijkend naar Waterlandplein
En weer door:
[ afbeelding ]
Spoorslagquote:Op zondag 23 juni 2024 10:46 schreef PPL het volgende:
Hoek Wognummerstraat / Schouwstraat
[ afbeelding ]
quote:
dat zou allemaal best eens kunnen...quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:52 schreef Rob het volgende:
Ik n Muiderpoort kriebel zo op eerste gezicht
Achja, een hondenbuurt meer of minder zal niet zoveel uitmaken hedendaegsquote:Op zondag 30 juni 2024 11:16 schreef Jappie het volgende:
Ik hoor nog steeds het hondengeblaf...maar dat zal wel een geheugendingetje zijn.
Ik had hem erg Gouwstraat maar ben niet gaan polderen. ik was weg en kan mobiel niet zo overweg met nieuwe afbeeldingen.quote:
Lol daar rechts op de foto zie je nog net een punt van het huizenblok waar ik mijn eerste levensjaren heb gewoond.quote:
Kan je de fam xxx dan ook toevallig??quote:Op zondag 7 juli 2024 15:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol daar rechts op de foto zie je nog net een punt van het huizenblok waar ik mijn eerste levensjaren heb gewoond.
quote:Op zondag 7 juli 2024 19:09 schreef APK het volgende:
Of Louis van Gaal, die is daar ook vlakbij geboren
quote:
Archimedesweg. Aloysius heeft aan het Galileiplantsoen gewoond in zijn eerste kinderjaren.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol daar rechts op de foto zie je nog net een punt van het huizenblok waar ik mijn eerste levensjaren heb gewoond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |