Spoorslagquote:Op zondag 23 juni 2024 10:46 schreef PPL het volgende:
Hoek Wognummerstraat / Schouwstraat
[ afbeelding ]
quote:
dat zou allemaal best eens kunnen...quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:52 schreef Rob het volgende:
Ik n Muiderpoort kriebel zo op eerste gezicht
Achja, een hondenbuurt meer of minder zal niet zoveel uitmaken hedendaegsquote:Op zondag 30 juni 2024 11:16 schreef Jappie het volgende:
Ik hoor nog steeds het hondengeblaf...maar dat zal wel een geheugendingetje zijn.
Ik had hem erg Gouwstraat maar ben niet gaan polderen. ik was weg en kan mobiel niet zo overweg met nieuwe afbeeldingen.quote:
Lol daar rechts op de foto zie je nog net een punt van het huizenblok waar ik mijn eerste levensjaren heb gewoond.quote:
Kan je de fam xxx dan ook toevallig??quote:Op zondag 7 juli 2024 15:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol daar rechts op de foto zie je nog net een punt van het huizenblok waar ik mijn eerste levensjaren heb gewoond.
quote:Op zondag 7 juli 2024 19:09 schreef APK het volgende:
Of Louis van Gaal, die is daar ook vlakbij geboren
quote:
Archimedesweg. Aloysius heeft aan het Galileiplantsoen gewoond in zijn eerste kinderjaren.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol daar rechts op de foto zie je nog net een punt van het huizenblok waar ik mijn eerste levensjaren heb gewoond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |