Dat valt wel mee, want niet alleen zijn jullie uit elkaar, ze heeft ook nog eens een ander. Dat is niet zo ingewikkeld, maar omdat jij niet wil opgeven is het voor jou wél ingewikkeld.quote:
Geef het ook zeker nog niet op, als ze nou eens wat duidelijker zou zijn dan wel.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, want niet alleen zijn jullie uit elkaar, ze heeft ook nog eens een ander. Dat is niet zo ingewikkeld, maar omdat jij niet wil opgeven is het voor jou wél ingewikkeld.
Nóg duidelijker dan dat ze, ondanks waar jij haar allemaal mee denkt te paaien, ze NOG STEEDS NIET in een relatie is met jou en NOG STEEDS in een relatie is met een ander?quote:Op zondag 26 mei 2024 12:53 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Geef het ook zeker nog niet op, als ze nou eens wat duidelijker zou zijn dan wel.
Daar is een mooie uitdrukking voor:quote:Op zondag 26 mei 2024 10:00 schreef Hexagon het volgende:
Als je blijft hangen in het verleden verkloot je ook de toekomst.
Het is vrij duidelijk. Als ze naar je terug had gewild kwam ze wel terug. Maar dat komt ze niet. Dus is duidelijk dat je aan een dood paard aan het trekken bent.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:53 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Geef het ook zeker nog niet op, als ze nou eens wat duidelijker zou zijn dan wel.
Je moet het ook niet opgeven, maar je moet wel een andere houding aannemen. Je neemt nu een houding aan alsof je haar op je blote knieën zou bedanken als ze jou terug wil. Maar eigenlijk zou het andersom moeten zijn.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:53 schreef Pablo84 het volgende:
En vanavond weer koffie bij haar thuis drinken en volgende weekend wat samen doen is normaal? Dat doet niet iemand die er klaar mee is? Of elke dag app contact? Ze kan er ook voor kiezen om me te blokkeren en alleen contact te hebben via email maar dat kan ze niet zegt ze.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nóg duidelijker dan dat ze, ondanks waar jij haar allemaal mee denkt te paaien, ze NOG STEEDS NIET in een relatie is met jou en NOG STEEDS in een relatie is met een ander?
Dat heeft niks te maken met dat zij duidelijk zou moeten zijn, dat heeft alles te maken met dat jij de realiteit niet wil zien en niet wil opgeven.
Waarom blokkeer jij haar niet dan?quote:Op zondag 26 mei 2024 13:42 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
En vanavond weer koffie bij haar thuis drinken en volgende weekend wat samen doen is normaal? Dat doet niet iemand die er klaar mee is? Of elke dag app contact? Ze kan er ook voor kiezen om me te blokkeren en alleen contact te hebben via email maar dat kan ze niet zegt ze.
Dus haar eigenlijk laten vallen zodat ze gaat nadenken? Ik heb een tijdje geleden een meid leren kennen. Maar dat werkte nog niet in mijn hoofd. Een weekje mee omgegaan maar uiteindelijk gezegd dat ik er niet klaar voor was. Toen mijn ex dit hoorde nam ze meteen een beledigde houding aan. Je hebt een jaar achter me aan gerend zie je wel dat dat allemaal gelogen was…je bent gewoon met iemand anders bezig. Dat kreeg ik dan voor mijn voeten gegooid. Dat ik gelogen heb toen ik achter haar aan liep. Ik vertelde haar dat ik probeerde of afleiding met een andere meid werkte, maar dat werkte niet. Wat is dat dan voor reactie? Ze had ook kunnen zeggen eindelijk zoek je je geluk bij iemand anders?quote:Op zondag 26 mei 2024 13:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je moet het ook niet opgeven, maar je moet wel een andere houding aannemen. Je neemt nu een houding aan alsof je haar op je blote knieën zou bedanken als ze jou terug wil. Maar eigenlijk zou het andersom moeten zijn.
Als ik het hele verhaal zo lees, dan krijg ik de indruk dat je best een goede partner voor haar bent geweest, en je hebt haar gesteund toen ze door een heel moeilijke tijd ging. Toen ze daar eenmaal doorheen was, heeft ze je min of meer gedumpt. Ik vind dat best wel harteloos van haar. De vriend waar ze nu mee gaat zou dat echt niet voor haar doen en als ze weer een man wil die er ook voor haar is als het moeilijk is, dan zal ze die met een lampje moeten zoeken. Zij moet jou op haar blote knieën bedanken dat je haar ondanks haar misstap, nog steeds terug wil.
Ze houdt je nu een beetje aan het lijntje omdat ze weet dat ze jou altijd wel weer terug kan krijgen. En dat moet je zien te veranderen. Je moet gewoon gaan daten met andere vrouwen en als je weer eens bij haar op de koffie komt, dan moet je het haar ook gewoon vertellen dat je een leuke meid hebt ontmoet. Dan zal ze bang worden dast ze je definitief kwijtraakt en zal ze weer voor je kiezen.
Denk dat we voor elkaar gemaakt zijn😅 Ik kan de moeder van mijn kinderen niet blokkeren. En als ik dat doe is ze meteen beledigd.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:44 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom blokkeer jij haar niet dan?![]()
Jullie verdienen elkaar
Als ze zich beledigd voelt omdat jij naar een andere vrouw uitkijkt terwijl zij je aan het lijntje houdt, dan denk ik dat je haar maar beter helemaal kan opgeven. Dan is er gewoon niets meer met haar te beginnen.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:46 schreef Pablo84 het volgende:
Dus haar eigenlijk laten vallen zodat ze gaat nadenken? Ik heb een tijdje geleden een meid leren kennen. Maar dat werkte nog niet in mijn hoofd. Een weekje mee omgegaan maar uiteindelijk gezegd dat ik er niet klaar voor was. Toen mijn ex dit hoorde nam ze meteen een beledigde houding aan. Je hebt een jaar achter me aan gerend zie je wel dat dat allemaal gelogen was…je bent gewoon met iemand anders bezig. Dat kreeg ik dan voor mijn voeten gegooid. Dat ik gelogen heb toen ik achter haar aan liep. Ik vertelde haar dat ik probeerde of afleiding met een andere meid werkte, maar dat werkte niet. Wat is dat dan voor reactie? Ze had ook kunnen zeggen eindelijk zoek je je geluk bij iemand anders?
waarom zou het andersom moeten zijnquote:Op zondag 26 mei 2024 13:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je moet het ook niet opgeven, maar je moet wel een andere houding aannemen. Je neemt nu een houding aan alsof je haar op je blote knieën zou bedanken als ze jou terug wil. Maar eigenlijk zou het andersom moeten zijn.
Als ik het hele verhaal zo lees, dan krijg ik de indruk dat je best een goede partner voor haar bent geweest, en je hebt haar gesteund toen ze door een heel moeilijke tijd ging. Toen ze daar eenmaal doorheen was, heeft ze je min of meer gedumpt. Ik vind dat best wel harteloos van haar. De vriend waar ze nu mee gaat zou dat echt niet voor haar doen en als ze weer een man wil die er ook voor haar is als het moeilijk is, dan zal ze die met een lampje moeten zoeken. Zij moet jou op haar blote knieën bedanken dat je haar ondanks haar misstap, nog steeds terug wil.
Ze houdt je nu een beetje aan het lijntje omdat ze weet dat ze jou altijd wel weer terug kan krijgen. En dat moet je zien te veranderen. Je moet gewoon gaan daten met andere vrouwen en als je weer eens bij haar op de koffie komt, dan moet je het haar ook gewoon vertellen dat je een leuke meid hebt ontmoet. Dan zal ze bang worden dast ze je definitief kwijtraakt en zal ze weer voor je kiezen.
Dat zei ik haar ook al. Dus ik probeer iets anders. Zij heeft een relatie die ontstaan is uit vreemdgaan en dan mag ik ineens niet wat anders proberen? Is ze dan jaloers? Bang dat ik doorga met mijn leven en mij verliest?quote:Op zondag 26 mei 2024 14:45 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als ze zich beledigd voelt omdat jij naar een andere vrouw uitkijkt terwijl zij je aan het lijntje houdt, dan denk ik dat je haar maar beter helemaal kan opgeven. Dan is er gewoon niets meer met haar te beginnen.
Zoals ik alles al aangegeven heb. Zo is het ook gegaan.quote:Op zondag 26 mei 2024 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom zou het andersom moeten zijn
we hebben geen idee hoe de ex partner van TS alles heeft beleefd
dat meneer hier eerst situatie X schertst en vervolgens is het toch Z
vind ik al een teken aan de wand
Ik snap wel een beetje als je je vrouw tijdens een enorm emotioneel ziektebed hebt gesteund tot het einde en kinderen samen hebt en daar alles aan hebt gegeven, (vanuitgaande dat dat zo is). Je niet zomaar accepteert dat ze er ineens met een ander vandoor gaat. Dat lijkt me ook lastig te accepteren.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is vrij duidelijk. Als ze naar je terug had gewild kwam ze wel terug. Maar dat komt ze niet. Dus is duidelijk dat je aan een dood paard aan het trekken bent.
Jij en je ex kunnen beter zorgen dat jullie met je neus naar een toekomst zonder elkaar staan. Met twee gelukkige ouders, die niet meer met elkaar bezig zijn, behalve waar het om de kinderzaken gaat, zijn die kinderen ook veel meer gebaat.
Tuurlijk waren er ook wel struggles in de relatie. Maar als je 23 jaar bij elkaar bent geweest kan het niet zo zijn dat het zo slecht was. Je raakt in een sleur maar juist na haar ziekte dacht ik dat we hier sterker uit gingen komen. Met een familiebedrijf, 4 kids probeer ik nog steeds alles te redden. Ook al is het bijna onmogelijk.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap wel een beetje als je je vrouw tijdens een enorm emotioneel ziektebed hebt gesteund tot het einde en kinderen samen hebt en daar alles aan hebt gegeven, (vanuitgaande dat dat zo is). Je niet zomaar accepteert dat ze er ineens met een ander vandoor gaat. Dat lijkt me ook lastig te accepteren.
Al zal er wel het eea aan vooraf zijn gegaan.
Maar dat hoeft niet, vrouwen kunnen het ook ineens in de bol krijgen.
Ik zou haar nooit terug accepteren, en zeker niet er achteraan lopen. Daar is mijn ego te groot voor.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:22 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Tuurlijk waren er ook wel struggles in de relatie. Maar als je 23 jaar bij elkaar bent geweest kan het niet zo zijn dat het zo slecht was. Je raakt in een sleur maar juist na haar ziekte dacht ik dat we hier sterker uit gingen komen. Met een familiebedrijf, 4 kids probeer ik nog steeds alles te redden. Ook al is het bijna onmogelijk.
Tja blijkbaar heb ik geen eigen waarde zoals mijn psycholoog wel eens roept. Kan er niks anders van maken. Hoe hard ik ook probeer haar te vergeten en min of meer te haten, het lukt gewoon niet. Ik weet uit het leven verbannen en geen contact meer dan kom je er wel vanaf maar ook dat lukt me niet. Zelfs al heeft ze iemand anders ik zou haar niet afwijzen. Weet ook niet wat dat is? 1e liefde? Bang voor het alleen zijn? Het onbekende? Hou echt enorm voor haar en zou zelfs een nier voor haar geven. Alleen zij ziet dit op het moment alleen maar als een last. Iemand die toch wel weer te pijlen is als ik hem terug zou willen. Moet idd die knop om gaan zetten en haar eens laten voelen als ik niet meer aan haar trek of iets voor haar doe. Dan kom ik er misschien vanaf en misschien gaat zij dan ook eens wat meer nadenken ?quote:Op zondag 26 mei 2024 15:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zou haar nooit terug accepteren, en zeker niet er achteraan lopen. Daar is mijn ego te groot voor.
Is alleen maar angst naar het onbekende. Ze kent je karakter en weet je zo eenvoudig aan het lijntje te houden. De kados die zij en de kinderen krijgen maken dat nuttig.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:08 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Tja blijkbaar heb ik geen eigen waarde zoals mijn psycholoog wel eens roept. Kan er niks anders van maken. Hoe hard ik ook probeer haar te vergeten en min of meer te haten, het lukt gewoon niet. Ik weet uit het leven verbannen en geen contact meer dan kom je er wel vanaf maar ook dat lukt me niet. Zelfs al heeft ze iemand anders ik zou haar niet afwijzen. Weet ook niet wat dat is? 1e liefde? Bang voor het alleen zijn? Het onbekende? Hou echt enorm voor haar en zou zelfs een nier voor haar geven. Alleen zij ziet dit op het moment alleen maar als een last. Iemand die toch wel weer te pijlen is als ik hem terug zou willen. Moet idd die knop om gaan zetten en haar eens laten voelen als ik niet meer aan haar trek of iets voor haar doe. Dan kom ik er misschien vanaf en misschien gaat zij dan ook eens wat meer nadenken ?
goedzo.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:10 schreef Pablo84 het volgende:
Twijfel om haar maar zelf te blokkeren. Weet anders niet hoe ik van het gevoel af kom.
Blokkeren heeft niet zoveel zin. Door de kinderen en het familiebedrijf heb je toch wel contact met haar. Als je er echt vanaf wil, dan moet je een omgangsregeling voor de kinderen afspreken en afspreken hoe minimaal een van jullie uit dat familiebedrijf stapt. Maar dat heeft allemaal wel wat voeten in de aarde.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:13 schreef Pablo84 het volgende:
Tijd zal het leren. We werken nog steeds samen in 1 familiebedrijf…kids samen…dus we zullen altijd om elkaar heen blijven draaien. Hoop voor de kids dat we uiteindelijk elkaar weer gaan vinden en hieruit komen. Maar door elke week langs te gaan en elke dag te appen ga ik niks bereiken. Het moet voort komen uit gemis. Maar of dat mogelijk is weet ik niet van haar kant. Nu weet ze gewoon dat ze alle touwtjes in handen heeft.
Zonder zo'n app kun je het contact toch ook wel beperken tot over wat noodzakelijk is voor de kinderen en het familiebedrijf?quote:Op maandag 27 mei 2024 09:50 schreef greysbones het volgende:
Je hebt tegenwoordig apps zodat je dingen over de kinderen kunt bespreken zonder dat je app contact hebt
Neem de touwtjes zelf maar eens in handen
Ipv dat je alles laat gebeuren
Ja, ik vermoed van wel, alleen wil het niet zeggen dat dit binnen een 'poep en een scheet' gelukt is.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:15 schreef Pablo84 het volgende:
Kom je sneller los van je ex als je geen contact meer hebt?
Ja, ik vermoed van wel, ze zal ook min of meer de stress gaan missen, alleen wil dit niet zeggen dat ze uiteindelijk voor jou gaat kiezen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:15 schreef Pablo84 het volgende:
Gaat je ex meer nadenken als je geen contact meer hebt?
Dat 1e zal zeker kloppen want het kost me best moeite niet te appen of langs te gaan. En dat al na 5 dagen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:32 schreef PieterCornelis het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed van wel, alleen wil het niet zeggen dat dit binnen een 'poep en een scheet' gelukt is.
[..]
Ja, ik vermoed van wel, ze zal ook min of meer de stress gaan missen, alleen wil dit niet zeggen dat ze uiteindelijk voor jou gaat kiezen.
Heeft hij nu een andere manier gevonden om met haar te communiceren, zonder dat ik dat weet.quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:41 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Mwa dat denk ik niet dat ze met hem verdergaat. Ze wijst hem al een half jaar af. En daarbij laat hij haar nu met rust.
O, laat maar. Je bent knettergek.quote:Ja ik ben haar vorige vriend. We hebben kinderen samen. Heel lang samen geweest. Naar mijn mening door een ziekte die ze opliep heeft ze een besluit genomen waar ze denk ik nog steeds niet helemaal achter staat. Ik weet dat ze me enorm veel pijn gedaan heeft met van alles maar ze is alles voor me. En probeer al een jaar haar terug te krijgen. Tussendoor 1x bij haar teruggeweest, maar dat was weer gauw voorbij. Vraag me gewoon af of er een manier is waarmee ik haar nog terug zou kunnen winnen? En of ze me alleen aan het lijntje houdt of nog steeds voor me voelt.
Ik vind het een hele enge gedachte dat jullie kinderen hebben.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:47 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Denk dat we voor elkaar gemaakt zijn😅 Ik kan de moeder van mijn kinderen niet blokkeren. En als ik dat doe is ze meteen beledigd.
Na zo'n lange relatie en met wat ik denk te lezen over jou en het niet los kunnen laten, plus dat je kinderen samen hebt, ook nog eens in hetzelfde bedrijf werkt, is 5 dagen natuurlijk nog niet zo lang.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:48 schreef Pablo84 het volgende:
Dat 1e zal zeker kloppen want het kost me best moeite niet te appen of langs te gaan. En dat al na 5 dagen.
Zij gaat niet meer terugkrabbelen, daar hoef je niet op te rekenen of bang voor te zijn, ze is zo goed en kwaad als het gaat verder gegaan en dat zal jij ook moeten gaan doen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:48 schreef Pablo84 het volgende:
Ben alleen bang dat ze dan terug gaat krabbelen en ik niet sterk genoeg ben haar af te wijzen.
100% zelfde user.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:15 schreef Lienekien het volgende:
Dit is toch dezelfde user?
R&P / Praten over het verleden?
Nee, ik ben hier ook voor het leedvermaak.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:05 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Ben jij hier alleen maar om de boel op te stoken?
Dat het een lang proces wordt snap ik wel. En dat het uiteindelijk beter wordt ook wel. Maar het is zo enorm moeilijk. Dat terugkrabbelen ben ik niet volledig met je eens. Vooral omdat ze dat al een keer gedaan heeft en altijd maar roept dat ze het niet weet en haar leven terug wil. Ze heeft enorm veel meegemaakt en nu is het tijd om los te laten. Niet alleen voor mezelf maar ook voor haar zodat ze eens echt helder kan gaan denken. We zitten nog teveel in elkaars aura denk ik om uiteindelijk volledig los te laten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:48 schreef PieterCornelis het volgende:
[..]
Na zo'n lange relatie en met wat ik denk te lezen over jou en het niet los kunnen laten, plus dat je kinderen samen hebt, ook nog eens in hetzelfde bedrijf werkt, is 5 dagen natuurlijk nog niet zo lang.
Hey, ik weet het ook allemaal niet hoor maar ik vermoed zo dat je minimaal één jaar verder bent met uitsluitend dringend contact over de kinderen voordat jij zelf iets van verandering gaat voelen.
In de tussentijd zal het vast al beter gaan, alleen kan je na bijvoorbeeld één jaar en dan achteraf terugkijkend zelf waarschijnlijk pas goed zien hoe je er veranderd in zal staan vergeleken met dit moment.
[..]
Zij gaat niet meer terugkrabbelen, daar hoef je niet op te rekenen of bang voor te zijn, ze is zo goed en kwaad als het gaat verder gegaan en dat zal jij ook moeten gaan doen.
Dan ga je dat lekker in andere topics zoekenquote:Op donderdag 30 mei 2024 15:07 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier ook voor het leedvermaak.
Neuh.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:09 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Dan ga je dat lekker in andere topics zoeken
Ja.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:15 schreef Pablo84 het volgende:
2 vragen :
Kom je sneller los van je ex als je geen contact meer hebt?
Dat weet niemand, behalve je ex. En die misschien ook niet (op dit moment).quote:Gaat je ex meer nadenken als je geen contact meer hebt?
Toch denk ik dat ze juist omdat ze al een keer 'terug' is gekomen, dat nu niet doet.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:09 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Dat het een lang proces wordt snap ik wel. En dat het uiteindelijk beter wordt ook wel. Maar het is zo enorm moeilijk. Dat terugkrabbelen ben ik niet volledig met je eens. Vooral omdat ze dat al een keer gedaan heeft en altijd maar roept dat ze het niet weet en haar leven terug wil.
Dat lijkt me voor jullie beide goed.quote:Ze heeft enorm veel meegemaakt en nu is het tijd om los te laten. Niet alleen voor mezelf maar ook voor haar zodat ze eens echt helder kan gaan denken.
En daar kan jij niet over beslissen.quote:We zitten nog teveel in elkaars aura denk ik om uiteindelijk volledig los te laten.
Het beste is natuurlijk om weer samen te komen voor de kids en er iets van te maken. Maar of ze dit gaat doen? Als ik haar vraag of ze wel eens twijfelt over me geeft ze geen antwoord. Zou ook al wat makkelijker zijn als ze zou zeggen nee ik twijfel niet en hoef jou nooit meer. Maar uiteindelijk laat ze me steeds weer toe op de koffie, neemt ze kadootjes aan en bleef ze altijd reageren op whatsapp. Ze zegt altijd als ik weer zo achterlijk doe met stress bouwen als hij er is dat ze dan zeker niet meer over me twijfelt. Denk dat ze uiteindelijk rust wilt van me en dat ik me anders opstel.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ze juist omdat ze al een keer 'terug' is gekomen, dat nu niet doet.
[..]
Dat lijkt me voor jullie beide goed.
[..]
En daar kan jij niet over beslissen.
Laat los, laat gaan.
Hoop dat zij dat ook kan, maar ja: familiebedrijf en kinderen samen.
Laat het los......quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:18 schreef Pablo84 het volgende:
De meesten die hier gereageerd hebben kennen mijn verhaal wel. Heb de laatste tijd nauwelijks nog app contact met haar en ga 1x per week koffie drinken bij haar 2 uurtjes. Nu is mijn vraag. Als ik haar terug zou willen is het dan beter om geen contact meer te hebben zodat ze beter kan nadenken over mij…of is het beter 1x per week leuk koffie te blijven drinken? Ja ik weet dat ze een nieuwe relatie heeft etc, maar ik wil haar gewoon terug en heb er veel voor over. Volgens mijn psycholoog moet ik geen contact meer hebben en niks meer voor haar doen. Zodra ze niet meer van beide kan snoepen en ik haar met rust laat zal ze gaan nadenken volgens mijn psycholoog. Aub geen haatreacties. Gewoon normale vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |