Dit.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:31 schreef Scorpie het volgende:
Waarom praat je nog met je ex. Stop daar gewoon mee, je hebt alleen maar jezelf.
Tijd voor jou om een dikke streep te zetten.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:47 schreef Meister1984 het volgende:
Omdat ze roept dat ze niet weet wat ze wilt.
Soms wel. Soms andersom. Ik had voor mezelf besloten om geen contact meer te hebben, maar dan probeert zr toch via een excuus ff te appen. Ik heb haar gezegd dat ze maar eens een beslissing moet nemen omdat ze niet weet of ze het met me opnieuw wilt beginnen. Maar zodra ik loslaat zoekt ze contact met een excuus. Ook vraagt ze dan met een truc of ik langskom. Eerst moest ik de koffers lenen van haar (ons) voor de vakantie. Toen zei ik zet ze op de gang. Kunnen de kinderen openmake en dan pak ik ze. Half uur daarna roept ze ik zie toch morgen als je de koffers komt halen. Ik zeg nee dat gaan we niet doen. Ze weet dat ik haar wel nog terugwil. Paar dagen erna toen ik de camera wilde lenen en ik hem eerst leeg wilde gooien riep ze dat kun je ook hier doen.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Iets doet mij vermoeden dat jij nog steeds contact met haar zoekt en daardoor de antwoorden krijgt die jij niet wil horen?
Zij heeft je bij de ballen. Nog steeds.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:52 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Soms wel. Soms andersom. Ik had voor mezelf besloten om geen contact meer te hebben, maar dan probeert zr toch via een excuus ff te appen. Ik heb haar gezegd dat ze maar eens een beslissing moet nemen omdat ze niet weet of ze het met me opnieuw wilt beginnen. Maar zodra ik loslaat zoekt ze contact met een excuus. Ook vraagt ze dan met een truc of ik langskom. Eerst moest ik de koffers lenen van haar (ons) voor de vakantie. Toen zei ik zet ze op de gang. Kunnen de kinderen openmake en dan pak ik ze. Half uur daarna roept ze ik zie toch morgen als je de koffers komt halen. Ik zeg nee dat gaan we niet doen. Ze weet dat ik haar wel nog terugwil. Paar dagen erna toen ik de camera wilde lenen en ik hem eerst leeg wilde gooien riep ze dat kun je ook hier doen.
'nuff said. Klaar. Deur dicht. Blokkeren. Geen aandacht meer aan geven.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:28 schreef Meister1984 het volgende:
Tuurlijk is het mijn ex en heeft ze niks ermee te maken meer.
Dan zeg je veel succes met uitzoeken en bel me maar als je eruit bent.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:47 schreef Meister1984 het volgende:
Omdat ze roept dat ze niet weet wat ze wilt.
quote:Op maandag 31 juli 2023 14:54 schreef maily het volgende:
[..]
Zij heeft je bij de ballen. Nog steeds.
En jij laat het gebeuren.
Nee want ik ga niet meer langs.
Succes he!
Eh. Het is uit. Ze heeft een nieuwe relatie. Maar jij schrijft/spreekt haar telkens toch weer, zo te zien. En dan roept ze telkens "ik dacht dat je zou veranderen".quote:Op maandag 31 juli 2023 14:28 schreef Meister1984 het volgende:
Ze weet dat ik haar terug zou willen. Zij zit nu in een nieuwe relatie. Maar waarom moet ze me steeds confronteren met hoe ik was en als ik dan iets verkeerds doe of zeg roept ze steeds ik dacht je zou veranderen
Ah, dit had ik nog niet gelezen.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:52 schreef Meister1984 het volgende:
Soms wel. Soms andersom. Ik had voor mezelf besloten om geen contact meer te hebben, maar dan probeert zr toch via een excuus ff te appen. Ik heb haar gezegd dat ze maar eens een beslissing moet nemen omdat ze niet weet of ze het met me opnieuw wilt beginnen. Maar zodra ik loslaat zoekt ze contact met een excuus.
Zelden zulke onzin bij elkaar gelezen. Waar schrijf ik dat ik beter ben dan hem? Ik ben niet meer de persoon die ik was ja. Dat schreef ik.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:23 schreef RetepV het volgende:
[..]
Eh. Het is uit. Ze heeft een nieuwe relatie. Maar jij schrijft/spreekt haar telkens toch weer, zo te zien. En dan roept ze telkens "ik dacht dat je zou veranderen".
Zo te lezen schrijf je haar nog steeds dingen die ze volgens jou zou moeten doen. Ik ga er van uit dat je dingen schrijft die moeten bewijzen dat jij beter bent dan haar nieuwe vriend.
Nou, daar is dan je antwoord: je bent niet beter dan haar nieuwe vriend, en juist door haar te vertellen dat je wel beter bent bewijs je dat je niet veranderd bent en nog steeds te dominant bent.
Dus de conclusie is dan dat je niet zo veel veranderd bent als je zelf schijnt te denken.
Bedenk dat er niets is dat je meer met jezelf confronteert als een relatie. En als je niet met slechte kanten van jezelf geconfronteerd wil worden, moet je dus geen slechte kanten hebben, of geen relatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |