abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 mei 2024 @ 11:41:47 #201
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213688748
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 10:13 schreef Pablo84 het volgende:

[..]
Dat snap ik. Ik snap ook dat ik verder moet met mijn leven. Maar op dit moment zit ik nog te veel bij haar. Merk wel dat ik enorme problemen heb op het moment dat hij bij haar is. Misschien jaloezie? Niet dat hij er zo vaak is. Maar door alles dat ze zegt/doet zie je gewoon dat er nog wel wat zit, maar of het genoeg is?
Tja het zal wel. Het bewijst vooral dat je ex geen keuzes kan maken en een beetje haar vagina achterna loopt. Gaat alleen nog drama opleveren.

Een frisse start gaat je een stuk gelukkiger maken.
pi_213688924
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 11:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tja het zal wel. Het bewijst vooral dat je ex geen keuzes kan maken en een beetje haar vagina achterna loopt. Gaat alleen nog drama opleveren.

Een frisse start gaat je een stuk gelukkiger maken.
Ze riep al een tijdje niet gelukkig te zijn. Maar dat kun je alleen jezelf maken. Uiteindelijk kreeg ze die verschrikkelijke ziekte en hebben we dat helemaal doorstaan. Daarna aan de kant gezet. Weet niet waarom? Midlife? Ze voelde zich niet gelukkig en kwam iemand tegen die van alles beloofd? Dacht dat de ziekte van haar ons juist sterker had gemaakt. Na een jaar kan ze me nog altijd niet in de ogen kijken en zeggen dat ze me nooit meer wilt en niks voor me voelt. Wel altijd alles aannemen dat ik langsbreng, mij vertellen dat ze niet dat voor hem voelt wat hij voor haar voelt, emotioneel worden bij mij heel soms, samen koffiedrinken bij haar en kletsen. Ze roept steeds we zien het wel hoe het zich ontwikkelt tussen ons. Gevraagd om volgend weekend 1 dag wat samen te doen en daar zou ze over nadenken.
Dus ik weet het ook soms niet met haar gevoel.
pi_213688972
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 12:02 schreef Pablo84 het volgende:

[..]
Ze riep al een tijdje niet gelukkig te zijn. Maar dat kun je alleen jezelf maken. Uiteindelijk kreeg ze die verschrikkelijke ziekte en hebben we dat helemaal doorstaan. Daarna aan de kant gezet. Weet niet waarom? Midlife? Ze voelde zich niet gelukkig en kwam iemand tegen die van alles beloofd? Dacht dat de ziekte van haar ons juist sterker had gemaakt. Na een jaar kan ze me nog altijd niet in de ogen kijken en zeggen dat ze me nooit meer wilt en niks voor me voelt. Wel altijd alles aannemen dat ik langsbreng, mij vertellen dat ze niet dat voor hem voelt wat hij voor haar voelt, emotioneel worden bij mij heel soms, samen koffiedrinken bij haar en kletsen. Ze roept steeds we zien het wel hoe het zich ontwikkelt tussen ons. Gevraagd om volgend weekend 1 dag wat samen te doen en daar zou ze over nadenken.
Dus ik weet het ook soms niet met haar gevoel.
Je hebt de huidige partner hier weggezet als een zak hooi
Maar het gedrag wat je zelf vertoont is gelijkwaardig

Get a life
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_213689014
quote:
99s.gif Op zondag 26 mei 2024 12:08 schreef greysbones het volgende:

[..]
Je hebt de huidige partner hier weggezet als een zak hooi
Maar het gedrag wat je zelf vertoont is gelijkwaardig

Get a life
Dat ik voor mijn oude relatie vecht met kids is toch logisch? Hij heeft zich gemengd in een bestaande relatie, dus ik mag hem als een zak hooi neerzetten want dat is hij ook uiteindelijk.
pi_213689051
Kreeg ze kanker oid als nare ziekte?
Vakman pur sang
  zondag 26 mei 2024 @ 12:15:47 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213689061
Dit is toch dezelfde user?

R&P / Praten over het verleden?
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker zondag 26 mei 2024 @ 12:27:47 #207
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213689182
Het wordt ingewikkeld.
pi_213689268
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2024 12:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Kreeg ze kanker oid als nare ziekte?
Helaas wel ja
pi_213689275
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2024 12:27 schreef maily het volgende:
Het wordt ingewikkeld.
Dat is het al heel lang.
  Spellchecker zondag 26 mei 2024 @ 12:40:19 #210
197773 crew  maily
pi_213689304
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 12:37 schreef Pablo84 het volgende:

[..]
Dat is het al heel lang.
De plottwist helpt niet.
  Moderator zondag 26 mei 2024 @ 12:42:16 #211
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_213689322
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 12:37 schreef Pablo84 het volgende:

[..]
Dat is het al heel lang.
Dat valt wel mee, want niet alleen zijn jullie uit elkaar, ze heeft ook nog eens een ander. Dat is niet zo ingewikkeld, maar omdat jij niet wil opgeven is het voor jou wél ingewikkeld.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_213689405
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 12:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat valt wel mee, want niet alleen zijn jullie uit elkaar, ze heeft ook nog eens een ander. Dat is niet zo ingewikkeld, maar omdat jij niet wil opgeven is het voor jou wél ingewikkeld.
Geef het ook zeker nog niet op, als ze nou eens wat duidelijker zou zijn dan wel.
  Moderator zondag 26 mei 2024 @ 12:55:44 #213
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_213689435
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 12:53 schreef Pablo84 het volgende:

[..]
Geef het ook zeker nog niet op, als ze nou eens wat duidelijker zou zijn dan wel.
Nóg duidelijker dan dat ze, ondanks waar jij haar allemaal mee denkt te paaien, ze NOG STEEDS NIET in een relatie is met jou en NOG STEEDS in een relatie is met een ander?

Dat heeft niks te maken met dat zij duidelijk zou moeten zijn, dat heeft alles te maken met dat jij de realiteit niet wil zien en niet wil opgeven.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_213689709
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 10:00 schreef Hexagon het volgende:
Als je blijft hangen in het verleden verkloot je ook de toekomst.
Daar is een mooie uitdrukking voor:
Je kan niet vooruit rijden als je voortdurend in de achteruitkijkspiegel kijkt.
  zondag 26 mei 2024 @ 13:34:12 #215
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213689742
quote:

[..]
Het is vrij duidelijk. Als ze naar je terug had gewild kwam ze wel terug. Maar dat komt ze niet. Dus is duidelijk dat je aan een dood paard aan het trekken bent.

Jij en je ex kunnen beter zorgen dat jullie met je neus naar een toekomst zonder elkaar staan. Met twee gelukkige ouders, die niet meer met elkaar bezig zijn, behalve waar het om de kinderzaken gaat, zijn die kinderen ook veel meer gebaat.
pi_213689785
quote:
Je moet het ook niet opgeven, maar je moet wel een andere houding aannemen. Je neemt nu een houding aan alsof je haar op je blote knieën zou bedanken als ze jou terug wil. Maar eigenlijk zou het andersom moeten zijn.

Als ik het hele verhaal zo lees, dan krijg ik de indruk dat je best een goede partner voor haar bent geweest, en je hebt haar gesteund toen ze door een heel moeilijke tijd ging. Toen ze daar eenmaal doorheen was, heeft ze je min of meer gedumpt. Ik vind dat best wel harteloos van haar. De vriend waar ze nu mee gaat zou dat echt niet voor haar doen en als ze weer een man wil die er ook voor haar is als het moeilijk is, dan zal ze die met een lampje moeten zoeken. Zij moet jou op haar blote knieën bedanken dat je haar ondanks haar misstap, nog steeds terug wil.

Ze houdt je nu een beetje aan het lijntje omdat ze weet dat ze jou altijd wel weer terug kan krijgen. En dat moet je zien te veranderen. Je moet gewoon gaan daten met andere vrouwen en als je weer eens bij haar op de koffie komt, dan moet je het haar ook gewoon vertellen dat je een leuke meid hebt ontmoet. Dan zal ze bang worden dast ze je definitief kwijtraakt en zal ze weer voor je kiezen.
pi_213689789
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 12:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nóg duidelijker dan dat ze, ondanks waar jij haar allemaal mee denkt te paaien, ze NOG STEEDS NIET in een relatie is met jou en NOG STEEDS in een relatie is met een ander?

Dat heeft niks te maken met dat zij duidelijk zou moeten zijn, dat heeft alles te maken met dat jij de realiteit niet wil zien en niet wil opgeven.
En vanavond weer koffie bij haar thuis drinken en volgende weekend wat samen doen is normaal? Dat doet niet iemand die er klaar mee is? Of elke dag app contact? Ze kan er ook voor kiezen om me te blokkeren en alleen contact te hebben via email maar dat kan ze niet zegt ze.
  Spellchecker zondag 26 mei 2024 @ 13:44:59 #218
197773 crew  maily
pi_213689805
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2024 13:42 schreef Pablo84 het volgende:

[..]
En vanavond weer koffie bij haar thuis drinken en volgende weekend wat samen doen is normaal? Dat doet niet iemand die er klaar mee is? Of elke dag app contact? Ze kan er ook voor kiezen om me te blokkeren en alleen contact te hebben via email maar dat kan ze niet zegt ze.
Waarom blokkeer jij haar niet dan? 8)7
Jullie verdienen elkaar _O-
pi_213689815
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 13:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Je moet het ook niet opgeven, maar je moet wel een andere houding aannemen. Je neemt nu een houding aan alsof je haar op je blote knieën zou bedanken als ze jou terug wil. Maar eigenlijk zou het andersom moeten zijn.

Als ik het hele verhaal zo lees, dan krijg ik de indruk dat je best een goede partner voor haar bent geweest, en je hebt haar gesteund toen ze door een heel moeilijke tijd ging. Toen ze daar eenmaal doorheen was, heeft ze je min of meer gedumpt. Ik vind dat best wel harteloos van haar. De vriend waar ze nu mee gaat zou dat echt niet voor haar doen en als ze weer een man wil die er ook voor haar is als het moeilijk is, dan zal ze die met een lampje moeten zoeken. Zij moet jou op haar blote knieën bedanken dat je haar ondanks haar misstap, nog steeds terug wil.

Ze houdt je nu een beetje aan het lijntje omdat ze weet dat ze jou altijd wel weer terug kan krijgen. En dat moet je zien te veranderen. Je moet gewoon gaan daten met andere vrouwen en als je weer eens bij haar op de koffie komt, dan moet je het haar ook gewoon vertellen dat je een leuke meid hebt ontmoet. Dan zal ze bang worden dast ze je definitief kwijtraakt en zal ze weer voor je kiezen.
Dus haar eigenlijk laten vallen zodat ze gaat nadenken? Ik heb een tijdje geleden een meid leren kennen. Maar dat werkte nog niet in mijn hoofd. Een weekje mee omgegaan maar uiteindelijk gezegd dat ik er niet klaar voor was. Toen mijn ex dit hoorde nam ze meteen een beledigde houding aan. Je hebt een jaar achter me aan gerend zie je wel dat dat allemaal gelogen was…je bent gewoon met iemand anders bezig. Dat kreeg ik dan voor mijn voeten gegooid. Dat ik gelogen heb toen ik achter haar aan liep. Ik vertelde haar dat ik probeerde of afleiding met een andere meid werkte, maar dat werkte niet. Wat is dat dan voor reactie? Ze had ook kunnen zeggen eindelijk zoek je je geluk bij iemand anders?
pi_213689820
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2024 13:44 schreef maily het volgende:

[..]
Waarom blokkeer jij haar niet dan? 8)7
Jullie verdienen elkaar _O-
Denk dat we voor elkaar gemaakt zijn😅 Ik kan de moeder van mijn kinderen niet blokkeren. En als ik dat doe is ze meteen beledigd.
pi_213690337
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 13:46 schreef Pablo84 het volgende:
Dus haar eigenlijk laten vallen zodat ze gaat nadenken? Ik heb een tijdje geleden een meid leren kennen. Maar dat werkte nog niet in mijn hoofd. Een weekje mee omgegaan maar uiteindelijk gezegd dat ik er niet klaar voor was. Toen mijn ex dit hoorde nam ze meteen een beledigde houding aan. Je hebt een jaar achter me aan gerend zie je wel dat dat allemaal gelogen was…je bent gewoon met iemand anders bezig. Dat kreeg ik dan voor mijn voeten gegooid. Dat ik gelogen heb toen ik achter haar aan liep. Ik vertelde haar dat ik probeerde of afleiding met een andere meid werkte, maar dat werkte niet. Wat is dat dan voor reactie? Ze had ook kunnen zeggen eindelijk zoek je je geluk bij iemand anders?
Als ze zich beledigd voelt omdat jij naar een andere vrouw uitkijkt terwijl zij je aan het lijntje houdt, dan denk ik dat je haar maar beter helemaal kan opgeven. Dan is er gewoon niets meer met haar te beginnen.
pi_213690383
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 13:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]

waarom zou het andersom moeten zijn
we hebben geen idee hoe de ex partner van TS alles heeft beleefd
dat meneer hier eerst situatie X schertst en vervolgens is het toch Z
vind ik al een teken aan de wand
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_213690393
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 14:45 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Als ze zich beledigd voelt omdat jij naar een andere vrouw uitkijkt terwijl zij je aan het lijntje houdt, dan denk ik dat je haar maar beter helemaal kan opgeven. Dan is er gewoon niets meer met haar te beginnen.
Dat zei ik haar ook al. Dus ik probeer iets anders. Zij heeft een relatie die ontstaan is uit vreemdgaan en dan mag ik ineens niet wat anders proberen? Is ze dan jaloers? Bang dat ik doorga met mijn leven en mij verliest?
pi_213690444
quote:
99s.gif Op zondag 26 mei 2024 14:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
waarom zou het andersom moeten zijn
we hebben geen idee hoe de ex partner van TS alles heeft beleefd
dat meneer hier eerst situatie X schertst en vervolgens is het toch Z
vind ik al een teken aan de wand
Zoals ik alles al aangegeven heb. Zo is het ook gegaan.
pi_213691066
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 13:34 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het is vrij duidelijk. Als ze naar je terug had gewild kwam ze wel terug. Maar dat komt ze niet. Dus is duidelijk dat je aan een dood paard aan het trekken bent.

Jij en je ex kunnen beter zorgen dat jullie met je neus naar een toekomst zonder elkaar staan. Met twee gelukkige ouders, die niet meer met elkaar bezig zijn, behalve waar het om de kinderzaken gaat, zijn die kinderen ook veel meer gebaat.
Ik snap wel een beetje als je je vrouw tijdens een enorm emotioneel ziektebed hebt gesteund tot het einde en kinderen samen hebt en daar alles aan hebt gegeven, (vanuitgaande dat dat zo is). Je niet zomaar accepteert dat ze er ineens met een ander vandoor gaat. Dat lijkt me ook lastig te accepteren.
Al zal er wel het eea aan vooraf zijn gegaan.

Maar dat hoeft niet, vrouwen kunnen het ook ineens in de bol krijgen.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')