abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213569753
quote:
12s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 23:48 schreef Vallon het volgende:

[..]
Ik vrees ook dat men in Isra๋l zich verkeken heeft op haar "vrienden" die er nu op uit zijn haar acties in reactie op voortdurende terreurdaden pogen te nuanceren en daarmee als olie om het daardoor aangewakkerde vuur te gaan traineren. Met zulke vrienden en buitenlui die haat als doel aanwakkeren, zijn er geen vijanden meer nodig.

Los daarvan is het welhaast onmogelijk om religieus tribaal gedreven samenleving die Gaza is anders dan met uiteindelijk geweld, tot een andere inkeer te gaan brengen.
Het is uiterst ingewikkeld om mensen in onderling afhankelijke groepen levend, tot een andere keuze te brengen wanneer die door "supporters" stelselmatig gedwongen worden om voor die onderdrukkende keuze te kiezen.
Beetje wat usance is in sektarisch gedreven samenlevingen; eenmaal deel uitmakend van die omstandigheden en losgekoppeld van andere keuzes, is het bijkans onmogelijk om daar (nog) ongehavend uit te komen.
Isra๋l op haar beurt heeft die gehersenspoelden helaas niet veel meer te bieden dan te leven met meer vrijheden om zelf in die eigen verantwoordelijkheid daar invulling aan te geven.

En nee, de insteek van het IDF was zeker geen wraak waarbij het zal zijn dat supporters en slachtoffers dat begrijpelijk zo willen neerzetten omdat ze geen andere redenatie, als deel uitmakende van het zelf veroorzaakte probleem, kunnen overwegen.
Zoete wraak zou geweest zijn wanneer zeg 1 miljoen Gazanen als "straf" mochten kiezen tussen afhakken van een halve of hun hele arm of wanneer het gebied zou zijn vernietigd en de inwoners over de grens naar hun voormalige "Palestijnse gebieden" zouden zijn gejaagd.

De vraag die ik vaker aan je stelde, is hoe dan wel daar verder ?
waarbij ieders waarde, respect, veiligheid en aanwezigheid wel kan worden gegarandeerd.
Zou wat zijn zeg. Dat ik een uitgekiemde militaire strategie moet verzinnen voor een ander land, omdat de mensen daar falen.

Dus uiteraard heb ik daar geen antwoord op. Wat ik daarentegen wel kan zien, is dat het nu niet goed gaat.
pi_213569775
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
[ x ]
Lees de verdere reacties van die Peter ook even. Dan zie je toch dat Muhammad zijn take, op zijn minst vragen oproept.
pi_213569795
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Het gaat er niet om of het wel of niet Hamas is maar door je blinde haat en vooroordelen zie je dat niet. De politie in Gaza is onder controle van Hamas, dus het is inderdaad (direct of indirect) Hamas. Waar het om gaat is het frame dat UNRWA als een soort dekmantel of onderdak voor Hamas fungeert terwijl UNRWA hier niets fout doet en niet eens bij machte is hier iets tegen te doen.
In hoeverre UNRWA er iets tegen kan doen, kan je over discussi๋ren. Denk zelf ook weinig. Maar wel laat dit zien dat Hamas daadwerkelijk alles gebruikt om zich te kunnen verschuilen.
pi_213569796
quote:
Dat wordt wat zodra Hezbollah aan de beurt is... Die liggen in de richting van Turkije! :o
Intolerant voor intolerantie
pi_213570251
quote:
Erdogan ziet zichzelf graag als vertegenwoordiger van de islamitische wereld. Alleen gaat het nog niet zo lekker... de islamitische wereld (buiten Turkije) pruimt hem nog niet in die rol. Erdogan ziet blijkbaar nieuwe kansen nu Hamas leiders een nieuw onderkomen nodig hebben. Vervelende man, al lijkt z'n radicaliteit meer een act/strategie dan dat hij er ook echt in gelooft want hij sluit regelmatig deals en compromissen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 15 mei 2024 @ 16:29:41 #106
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_213571020
quote:
Past prima in het narratief zodat de islamietjes hun Jodenhaat in stand houden, het grote Zionistische complot om de wereld te beheersen. :')

En ze trappen er nog massaal in ook vrees ik.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_213572097
quote:
Hamas plans to set up secret base in Turkey, secret documents reveal 🤔
https://www.jpost.com/mid(...)reveal-report-801196
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213573533
Het laatste drama in Israel:

quote:
Prime Minister Benjamin Netanyahu said on Wednesday that talk of who would rule Gaza after the war was irrelevant as long as Hamas maintains military capabilities.
https://www.ynetnews.com/article/ryvjfrmmr
En als reactie:
quote:
Defense Minister calls on the prime minister to make clear to the world and Israelis that there will be no military rule over the Strip; comes under attack from right-wing coalition members and PM

[..]

The defense minister claimed that the defense establishment presented a plan that Netanyahu refused to discuss. "Since October, I have been raising the issues in the cabinet without a response," he said. "The day after the war will only be achieved by Palestinian control with international support, serving as an alternative to Hamas. This is an Israeli national interest. No decision is also a decision," the Defense Minister said.

[..]

Far-right Finance Minister Bezalel Smotrich said Netanyahu should oust Gallant from his ministerial position. "The Defense Minister declared his support for a terror state
https://www.ynetnews.com/article/syk3qifq0
En natuurlijk doet Ben Gvir ook zijn zegje:
twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door oblo op 15-05-2024 20:02:44 ]
pi_213576997
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_213578973
Hoe dom zijn de studenten tegenwoordig? hebben ze nog nog enige inhoud of is alles van internet....ik schaam mij om nederlands te zijn
pi_213579002
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 10:03 schreef Thorelf het volgende:
Hoe dom zijn de studenten tegenwoordig? hebben ze nog nog enige inhoud of is alles van internet....ik schaam mij om nederlands te zijn
Ik weet niet wat dommer is: het gedrag van die studenten, of dat jij je plaatsvervangend schaamt.
pi_213579012
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:46 schreef oblo het volgende:
Het laatste drama in Israel:
[..]
En als reactie:
[..]
En natuurlijk doet Ben Gvir ook zijn zegje:
[ x ]
Ben Gvir is zo extreem laag-IQ.

Ongelooflijk...
pi_213579116
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 10:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik weet niet wat dommer is: het gedrag van die studenten, of dat jij je plaatsvervangend schaamt.
wat denk je zelf... het is toch te triest voor woorden!
  donderdag 16 mei 2024 @ 10:18:43 #114
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213579143
quote:
9s.gif Op donderdag 16 mei 2024 03:37 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Prima actie, naast dat deze man van geschiedvervalsing zijn beroep heeft gemaakt is het nogal merkwaardig wat hij allemaal over de Palestijnse terroristen zegt. Ik kan mij goed voorstellen dat sommige landen zo'n man even aan de tand willen voelen alvorens hij toegang krijgt tot het land.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213579221
muslims lachen zich rot om die domme nederlanders !!
pi_213579604
Volgens de VN hebben de Gazanen, 50% van de oorlogsslachtoffers verzonnen. Of de VN heeft ze geherdefinieerd tot terrorist en daarom verdwenen ze van de lijst met slachtoffers, dat kan ook.

Mocht je er meer over willen lezen, zie het nieuws. Mocht je er niets over willen lezen en liever het eerljke narratief onderdrukken, zie Fok-nieuws.

Dat was dus de laatste keer dat ik belangrijk nieuws submit. Doei.
  donderdag 16 mei 2024 @ 11:07:53 #117
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213579644
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 10:25 schreef Thorelf het volgende:
muslims lachen zich rot om die domme nederlanders !!
Zeer intelligent persoon gespot.
Antifa
pi_213579669
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 11:07 schreef VoMy het volgende:

[..]
Zeer intelligent persoon gespot.
says who??
pi_213579717
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 10:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ben Gvir is zo extreem laag-IQ.

Ongelooflijk...
Hij kan mensen goed bespelen. Een echte populist.
pi_213580229
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 11:13 schreef oblo het volgende:

[..]
Hij kan mensen goed bespelen. Een echte populist.
Valt nogal tegen. Ben Gvir is niet echt populair.
pi_213580399
De imperialistische kolonisatiepier is klaar.
pi_213580583
quote:
16s.gif Op donderdag 16 mei 2024 11:04 schreef Flips het volgende:
Volgens de VN hebben de Gazanen, 50% van de oorlogsslachtoffers verzonnen. Of de VN heeft ze geherdefinieerd tot terrorist en daarom verdwenen ze van de lijst met slachtoffers, dat kan ook.

Mocht je er meer over willen lezen, zie het nieuws. Mocht je er niets over willen lezen en liever het eerljke narratief onderdrukken, zie Fok-nieuws.

Dat was dus de laatste keer dat ik belangrijk nieuws submit. Doei.
Heb je misschien een link naar wat volgens jou het nieuws is? Of gaat dit w้้r over gerapporteerde aantallen vs bevestigde aantallen? :O

Hier wat uitgebreider: https://www.aljazeera.com(...)ed-by-israel-in-gaza
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_213580587
Geen volk is zo gehersenspoeld als de Gazanen. Al 75 jaar krijgen ze islamitische sprookjes ingepeperd. Reizen de wereld niet rond (voor deze oorlog), weten van niks, inteelt, en ga zo maar door. 75 jaar puur mentaal vergif toegediend.

Zodra Hamas weg is, moeten alle schoolboeken vervangen worden, andere informatievoorziening en geen islam als leidraad.
pi_213580609
Sowieso die nummers met een korreltje zout nemen aangezien men rept over “burgerdoden” terwijl hele battalions Hamas leden ook onder die 35K vallen.
pi_213581285
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 12:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Hm, I see. Nou, ้้n of ander Youtube video toonde een artikel. Ik dus Googlen. 1001 nieuws-outlets van over de hele wereld, hebben er over gerapporteerd. Maar blijkbaar is het nieuwswaardig, ofzo. Maar mijn inziens is het een teken van "blijkbaar word er flink gerommeld voor propaganda", aldus 1001 nieuws-outlets.

Hier de link https://www.google.com/search?q=united+nations+gaza+death+toll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')