De gronden waarop zijn objectief ja.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:36 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Objectief vastgesteld? Bounty is gewoon een vals scheldwoord.
Die Marijn Schrijver is wel een haantje de voorste zeg.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:40 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Ze zouden allemaal spindoctor moeten worden later
Heb je dat ook objectief vastgesteld?quote:Op maandag 13 mei 2024 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die Marijn Schrijver is wel een haantje de voorste zeg.²
Zijn er objectieve gronden om iemand uit te schelden?quote:Op maandag 13 mei 2024 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De gronden waarop zijn objectief ja.²
Dat koffiezetapparaat moet vervangen worden, waardoor de inkomsten van de koffiezetapparaatwinkel stijgen en er meer werkgelegenheid komt, wat ook weer leidt tot meer uitgaven. Economische groeiquote:Op maandag 13 mei 2024 23:39 schreef Origami94 het volgende:
Er gaan miljarden naar adviseurs maar laten we inderdaad caren om die koffiezetapparaat die gesloopt is door demonstranten
Jij snapt hetquote:Op maandag 13 mei 2024 23:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dat koffiezetapparaat moet vervangen worden, waardoor de inkomsten van de koffiezetapparaatwinkel stijgen en er meer werkgelegenheid komt, wat ook weer leidt tot meer uitgaven. Economische groei
Als je mij een antisemiet wilt noemen kan dat gewoon. Dan noem ik jou een islamofoob. En dan kunnen we meteen de ballenbak in waar we elkaar kunnen uitschelden zonder onderbouwingquote:Op maandag 13 mei 2024 16:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En een Jemeens kind? Ow nee, daar zijn geen Joden bij betrokken.
Dit is wel een knap staaltje hersengymnastiek, het slopen van je uni waardoor men de veiligheid van anderen niet meer kan garanderen en dus dicht moet vieren als een overwinning.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:40 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Ze zouden allemaal spindoctor moeten worden later
Er gaan kinderen dood in Darfur dus is het oké om hier dingen te slopenquote:Op maandag 13 mei 2024 23:39 schreef Origami94 het volgende:
Er gaan miljarden naar adviseurs maar laten we inderdaad caren om die koffiezetapparaat die gesloopt is door demonstranten
Ik weet niet wat ik erger moet vinden. Die gasten of mensen die zeggen dat het hedendaags fascisme van links komtquote:Op maandag 13 mei 2024 23:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit is wel een knap staaltje hersengymnastiek, het slopen van je uni waardoor men de veiligheid van anderen niet meer kan garanderen en dus dicht moet vieren als een overwinning.
De nieuwe facisten komen dus echt uit linkerhoek.
Ver van mijn bed showquote:Op maandag 13 mei 2024 23:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er gaan kinderen dood in Darfur dus is het oké om hier dingen te slopen
Je zal maar zo simpel in het leven staan, dan ben je echt gezegend.
Doet gewoon goed z’n werkquote:Op maandag 13 mei 2024 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die Marijn Schrijver is wel een haantje de voorste zeg.²
Ik ga morgen spiegels van autos trappen om aandacht te vragen voor de Palestijnen. Dat moet niemand 'caren' want er gaan miljarden naar adviseurs.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:39 schreef Origami94 het volgende:
Het is wel selectieve verontwaardiging als je cared om kapotte spiegels terwijl er verderop een fabriek staat waar duizenden spiegels gesloopt wordenquote:Op maandag 13 mei 2024 23:51 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Ik ga morgen spiegels van autos trappen aandacht te vragen voor de Palestijnen. Dat moet niemand 'caren' want er gaan miljarden naar adviseurs.
Overleefde die gast niet laatst een aanslag?quote:Op maandag 13 mei 2024 23:53 schreef VEM2012 het volgende:
Ik zag net dat Timmy Hofman huilie, huilie doet op X, omdat hij nu gevaar loopt.
Hij had alleen maar een vraag gesteld!
Misschien moet hij nog even de tweet van Dilan goed lezen, dat was ook een vraag.
Echt, wat een slappe zak hooi is dat ventje zeg…
Ik denk dat er geen 23-delige Fok! reeks wordt gestart als jij in jouw straat een paar spiegels van auto's trapt, al zou ik dat gedrag zeker verwerpen.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:51 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Ik ga morgen spiegels van autos trappen aandacht te vragen voor de Palestijnen. Dat moet niemand 'caren' want er gaan miljarden naar adviseurs.
Maar die is er niet. Je probeert nu ordinaire criminelen te downplayen omdat er ergens anders wat ergers gebeurt.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:53 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het is wel selectieve verontwaardiging als je cared om kapotte spiegels terwijl er verderop een fabriek staat waar duizenden spiegels gesloopt worden
Dat zal het zijn ja, idealen hebben door de shit die in Gaza aan de hand is hier te importeren en alles te slopen voor die 'idealen'. Mooi opschrijven in je plakboek en dan tegen je kinderen later vertellen dat pappa heel stoer de TV in de uni heeft gesloopt en daarmee kinderleventjes in Gaza heeft geredquote:Op maandag 13 mei 2024 23:49 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ver van mijn bed show
Idealen hebben is zo ingewikkeld. Morgen om 11 uur gaat de wekker weer om kut te roepen naar de buuf met een blik schultenbrau in mijn hand in de tuin
Ongetwijfeld. Maar ik kan zijn gretigheid niet zo goed handelen.quote:
Waarschijnlijk omdat er dan niet een handjevol gebruikers zijn die dat gedrag goed zouden keuren.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen 23-delige Fok! reeks wordt gestart als jij in jouw straat een paar spiegels van auto's trapt, al zou ik dat gedrag zeker verwerpen.
Als je het verschil niet snapt tussen selectieve verontwaardiging en een debiele redenatie waarmee je jezelf wil vrijpleiten van de consequenties van rellen, plunderen en vandaliseren dan houdt het wel op hoor.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:53 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het is wel selectieve verontwaardiging als je cared om kapotte spiegels terwijl er verderop een fabriek staat waar duizenden spiegels gesloopt worden
Als demonstreren leidt tot het redden van kinderlevens (door ander beleid aan te sporen) is het inderdaad heel goed om te demonstreren.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja, idealen hebben door de shit die in Gaza aan de hand is hier te importeren en alles te slopen voor die 'idealen'. Mooi opschrijven in je plakboek en dan tegen je kinderen later vertellen dat pappa heel stoer de TV in de uni heeft gesloopt en daarmee kinderleventjes in Gaza heeft gered
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |