Dit, buiten de Conference League finale, landstitel en bekerwinst is de grootste prijs het fantastische spel wat wij hebben gespeeld onder Slot. Ik heb ons daarvoor nog nooit zo dominant en attractief zien spelen. Die wedstrijd in Madrid, niet meer met poep in de broek naar de Arena.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Een nieuwe trainer moet eerst maar eens zijn team drie seizoen op rij mooi en attractief voetbal laten zien voordat hij aan Slot mag ruiken. Dat heb ik sowieso nog niet meegemaakt voor Arend bij Feyenoord Klaas
Ik moet zeggen dat ik ergens toch een beetje een vieze smaak in mijn mond had van die hele contractverlenging vorig jaar. Eerst gigantisch moeilijk lopen doen en Feyenoord helemaal willen uitkleden qua geld en salaris(wat zijn goed recht is, daar niet van). Om vervolgens te doen alsof je een echte jongen van Zuid bent die ontzettend veel van de club houdt en als een held onthaalt te worden bij een contractverlenging van 1 mager jaartje. Tsja.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Feyenoord deed een tegenbod naar Leipzig waar Geert akkoord mee was. Toen trokken ze plots de stekker eruit, door andere ontwikkelingen in hun selectie.
Leeghoofd Fer is wat dat betreft altijd ontzettend vermoeiend geweest in de onderhandeling naar ons. Geert heeft na zijn doorbraak eigenlijk nooit een lang contract gehad.
Dat zeg ik toch niet Hans.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:47 schreef Caland het volgende:
Als ze van Zuid komen motte ze gewoon niet zeiken en contributie betalen, jatog
Ze hebbe toch zogenaamd clupliefde?
Er is weinig paniekerigs aan, mongooltje.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 08:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit paniekerige gedoe ook steeds, dat is nergens voor nodig.
Er is op dit moment zo'n beetje meer stabiliteit binnen Feyenoord dan ooit geweest is.
Is dat zo? Zoals ik het mee herinner zijn de contractonderhandelingen met Geert - dankzij het debieltje broertje van Ferradert - altijd al vrij lastig geweest. Korte contracten voor veel centen. Hij is bij mijn weten dan ook een van de absolute topverdieners (wat ook prima is overigens). Daarnaast was zijn transfer volgens mij gewoon praktisch rond, totdat RB door een blessure in de selectie opeens helemaal omsloeg. Dat hij nu niet. Meer bijtekent lijkt me overigens logisch, en nogmaals, ik snap dat het simplistisch supportersgelul is, maar van zo’n jongen wil je toch eigenlijk dat ‘ie op z’n 21e, 22e, gewoon 5 jaar bijtekent? Dat lijkt andere clubs helaas toch nog iets makkelijker af te gaan, al hebben we daar gelukkig hele grote stappen in gezet de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer, maar dit is niet helemaal eerlijk. Hij heeft vorig jaar uit liefde voor de club nog een keer z'n contract verlengd zodat ie meer op zou leveren bij verkoop. Toen kon ie weg naar een mooie club maar wilde Feyenoord hem per se houden. Dan snap ik dat je je contract niet nog een keer verlengt.
Dit dus precies. Niet groter maken dan het is, maar ergens toch een beetje jammer.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Feyenoord deed een tegenbod naar Leipzig waar Geert akkoord mee was. Toen trokken ze plots de stekker eruit, door andere ontwikkelingen in hun selectie.
Leeghoofd Fer is wat dat betreft altijd ontzettend vermoeiend geweest in de onderhandeling naar ons. Geert heeft na zijn doorbraak eigenlijk nooit een lang contract gehad.
Ben jij wel eens getest op bipolariteit?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:47 schreef Caland het volgende:
Als ze van Zuid komen motte ze gewoon niet zeiken en contributie betalen, jatog
Ze hebbe toch zogenaamd clupliefde?
We moeten niet gaan overdrijven over het goede voetbalquote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Een nieuwe trainer moet eerst maar eens zijn team drie seizoen op rij mooi en attractief voetbal laten zien voordat hij aan Slot mag ruiken. Dat heb ik sowieso nog niet meegemaakt voor Arend bij Feyenoord Klaas
Want allebei kan nietquote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet Hans.
Ik vind het alleen een beetje hypocriet om zo erg te koop te lopen met je afkomst terwijl je gewoon een broodvoetballer bent net als alle anderen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:09 schreef Zipportal het volgende:
Klaas heeft het over winnaars:
Beker niet winnen dat helpt Ajax
OPGETIEFT met deze winnaarsmentaliteit..
‘Weles’quote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We moeten niet gaan overdrijven over het goede voetbal
er wordt gewonnen
ik heb geen barcelona voetbal gezien ofzo van het barcelona van 10 jaar geleden ofzo
het is maar wat je goed voetbal vind
ik heb daar een hoge standaard in
je bent gewoon geen kampioen geworden dit seizoen
dat heeft te maken dat je niet goed genoeg gevoetbald heb
Ik heb onder Gio ook weles goed voetbal gezien
In de periode Gio hadden we minder geld en minder goede spelersquote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
‘Weles’
Daar zeg je het precies goed. Of eigenlijk niet precies goed maar we snappen je.
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er is weinig paniekerigs aan, mongooltje.
Maar verder gaat alles goed met je?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ben jij wel eens getest op bipolariteit?
Je lijkt verdomme wel een zebra met je zwart-wit gelul
De Rots van Rioquote:
Nog altijd met hem eens dat hij na dat ziedende toneelstukje van Been gewoon zei dat ie best oké speelde (wat ook zo was).quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tim vond het zelf altijd wel lekker gaan.
Die gast was hilarisch. Als er een wereldkampioenschap was "overal lopen behalve daar waar je hoort te wezen" dan hadden we het met hem gewonnenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tim vond het zelf altijd wel lekker gaan.
Dat was geen verrassing te noemen, maar wel een goede vondst. AZ was bleu en saai onder Van den Brom, totdatquote:
hoe je kan spelen is altijd afhankelijk van de kwaliteit en mentaliteit van de spelersquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat was geen verrassing te noemen, maar wel een goede vondst. AZ was bleu en saai onder Van den Brom, totdatArend Martijn
via de zijdeur binnenkwam als assistent. Toen opeens zat het spel in de lift.
Advocaat, jij hier?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoe je kan spelen is altijd afhankelijk van de kwaliteit en mentaliteit van de spelers
je kan zoveel willen als trainer maar als de spelers niet die kwaltieit hebben ....
Kijk anders even terug wie er het eerste seizoen in de selectie zatenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoe je kan spelen is altijd afhankelijk van de kwaliteit en mentaliteit van de spelers
je kan zoveel willen als trainer maar als de spelers niet die kwaltieit hebben ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |