En dan uitgeschakeld worden in de voorrondes. En uiteraard ook weer met schuim op de bek thuis verliezen van ajax.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk wel weer zin om in juli naar Zuid-Ossetië te mogen omdat het seizoen ervoor Dirk Kuyt zich met Feyenoord wist te plaatsen voor de conference league GODEN
Totaal andere situatie nu (gelukkig).quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Wij gaan weer terug naar de donkere dagen voor de verlosser kwam
Sjon vd Bromquote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Is de opvolging van een succescoach door zijn faamassistent ooit goed verlopen, eigenlijk?
Mooi ventje. Blijft een grappige discrepantie tussen zijn innerlijk en uiterlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]![]()
@:de_kraam @:de_pel @:rambodirk @:fetx
Je weet maar nooit, straks moet Dennis de Amerikaanse gevangenis in en is Sjaak Troost ineens weer je TDquote:
Is eerlijk gezegd wel de transfer waar ik al een jaartje of 10 op hoop. Maar aan de andere kant, met de Kale kletser en de ontwikkeling van Beelen, word ik er niet wild van. Je kunt je geld in principe een stuk beter gebruiken.quote:
3-5-2 met Beelen - Trauner - Hancko.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Is eerlijk gezegd wel de transfer waar ik al een jaartje of 10 op hoop. Maar aan de andere kant, met de Kale kletser en de ontwikkeling van Beelen, word ik er niet wild van. Je kunt je geld in principe een stuk beter gebruiken.
Godsamme hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Van Persie neemt ff heel Varkenoord mee naar friesland
Traantje weggepinkt.quote:
Zou eerder verwachten dat je Hancko bedoelde, kan mij niet voorstellen dat hij nog een jaar blijftquote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde De Vrij ipv Trauner. Oeps.
Ik hoop in elk geval dat ze zo blijven presteren met het fysieke management. Dus dat spelers topfit gemaakt worden met maatwerk waardoor ze kunnen blijven gaan en in dat laatste kwartier wedstrijden over de streep slepen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Qua tactische insteek zal het in ieder geval weinig moeten verschillen met Slot omdat de hele club er op is afgestemd inmiddels.
...
Dat is meer hoop ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zou eerder verwachten dat je Hancko bedoelde, kan mij niet voorstellen dat hij nog een jaar blijft
Het zal wel een terugkeer van Kongolo worden.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Is eerlijk gezegd wel de transfer waar ik al een jaartje of 10 op hoop. Maar aan de andere kant, met de Kale kletser en de ontwikkeling van Beelen, word ik er niet wild van. Je kunt je geld in principe een stuk beter gebruiken.
Kunnen we dat sensatiegedreven gemekker ook weer achter ons latenquote:Dijkhuizen bestempelt Hadj-Moussa als een 'leergierige jongen' en een fijne teamgenoot. In Nederland kwam de jonge Algerijn in opspraak vanwege zijn gedrag bij Vitesse. "Als ik dan dat verhaal hoor van Edward Sturing, dan kan ik me daar helemaal niet in vinden. Ik vind het echt zonde dat ze dat zo naar buiten brengen. Het is de jongen met de meeste dreiging. Natuurlijk zal er misschien iets gebeurt zijn, maar het is een jongen die het verschil kan maken."
De verdediger van Patro Eisden voorspelt dan ook een grote toekomst voor Hadj-Moussa, die het in het nieuwe seizoen mag laten zien in het shirt van Feyenoord. "Je moet hem wat tijd geven, maar hij gaat slagen. Als je ziet hoe hij zich bij ons heeft ontwikkeld, dan kijk ik er niet raar van op als hij verder dan Feyenoord komt."
Dit paniekerige gedoe ook steeds, dat is nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Godsamme hoor
Slot en Persie beiden met 3/4 man aanhang, Boel, Coolen, scouts en volgens mij nog wel wat volk, dan heb je het toch wel weer over een heel aantal openstaande vacatures.
Ongetwijfeld is iedereen behalve slotgodgenot vervangbaar, maar een beetje stabiliteit nu het eindelijk eens goed staat zou best lekker zijn.
Ik vind het ook jammer, maar dit is niet helemaal eerlijk. Hij heeft vorig jaar uit liefde voor de club nog een keer z'n contract verlengd zodat ie meer op zou leveren bij verkoop. Toen kon ie weg naar een mooie club maar wilde Feyenoord hem per se houden. Dan snap ik dat je je contract niet nog een keer verlengt.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 01:26 schreef De_Pel het volgende:
Nou weet ik ook wel dat het simplistisch supportersgelul is… maar ik blijf het jammer vinden dat Geert nu voor een “beperkt” bedrag zal vertrekken omdat hij een éénjarig contract heeft. Dat zo’n jo nuenbook een keer een mooie stap wil zetten is begrijpelijk, maar toch steekt het. dan net een beetje extra omdat het consequent gaat over die sympathieke jongen van Zuid, opgegroeid op een steenworp van de Kuip, jongensdroom dit dat alles… Eerdere contractonderhandelingen waren natuurlijk ook al dramatisch. Het geeft een beetje dezelfde vibes als een berghuis die vlak voor z’n overstap naar amsterdom nog continu het logo liep te kussen etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |