Toch wel, op 3 april al: https://www.feyenoord.nl/(...)r-hadj-moussa-030424quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog steeds geen aankondiging.
Flinke soap, volgens @:onlogisch
Gijs Smal is overigens wel gewoon een prima aanwinst. Prima backie.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Toch wel, op 3 april al: https://www.feyenoord.nl/(...)r-hadj-moussa-030424
De echt flinke soap is natuurlijk Gijs Smal.
Pracht ventje, gun je de wereld.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]![]()
@:de_kraam @:de_pel @:rambodirk @:fetx
Martin van GOUD.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:03 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]
Ik schrok wel even toen in deze twee hoofdjes weer zag.
Vervelend voor hem, alhoewel ik stiekem ook weer ga hopen op nog een seizoen Wieffer. Stengs had ik het ook gegund alhoewel het gezien de concurrentie niet onlogisch is (alhoewel hij het meer verdient dan de Wijntjes).quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wiefmeister mist dus het EK, sneu voor hem.
Wel op een dubbel bezette positie waar beide spelers normaal gesproken blijven. Maar goed, dan maar twee rechtspoten achterin centraal.quote:
Jerdy Schouten en de Roon > Wieffer aldus Koeman. Ik vind hier denk ik wel wat van.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wieffer is geblesseerd Hans.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jerdy Schouten en de Roon > Wieffer aldus Koeman. Ik vind hier denk ik wel wat van.
Beelen kan uitstekend op links als Hancko weg is.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel op een dubbel bezette positie waar beide spelers normaal gesproken blijven. Maar goed, dan maar twee rechtspoten achterin centraal.
Heeft er toch niets te zoeken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Voor wie zou Stengs er bij moeten zitten dan?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen Wieffer en Stengs onzin van die Koeman.
Kan Trauner geen assistent worden? 3 jaar klaargestoomd door Arnequote:Op donderdag 16 mei 2024 21:13 schreef UedaMANIA het volgende:
De Vrij terug en Trauner weg.
Te Kloese een berichtje gestuurd
Wijnaldemquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:13 schreef UedaMANIA het volgende:
[..]
Voor wie zou Stengs er bij moeten zitten dan?
Stengs heeft 6 goals gemaakt dit seizoen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen Wieffer en Stengs onzin van die Koeman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |