Ga jij het droog houden?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Persco alweer een half uur vertraagd.
Arne kan het niet laten.
Graag live samenvatting.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Persco alweer een half uur vertraagd.
Arne kan het niet laten.
Is jouw hart gebroken als Arend Martijn zondag voor het laatst tot het volk spreekt en onder luid applaus en gezang het katheder verlaat?quote:
Jazeker, maar ik heb goede hoop dat er een goede vervanger komt die ook goed kan praten en van aanvallend voetbal houdt.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Is jouw hart gebroken als Arend Martijn zondag voor het laatst tot het volk spreekt en onder luid applaus en gezang het katheder verlaat?
Driftige Pusic wordt slinks door de babbelaars in de media omhoog gepraat. Dan gaan de alarmbellen af.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik heb goede hoop dat er een goede vervanger komt die ook goed kan praten en van aanvallend voetbal houdt.
En als driftige Pusic het wordt ben ik ZIEDEND.
Ruimte voor het afscheidspotje voor Gernot.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:06 schreef Caland het volgende:
Veel blessures
Lamprou (polsbreuk)
Nieuwkoop
Beelen (ziek)
Hartman
Timber
Wieffer
Zechiel
Milambo
Gimenez
Demagoog Pusic is wel kampioen geworden in een competitie van een land wat in oorlog is met een ploeg die altijd kampioen wordt!!!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Driftige Pusic wordt slinks door de babbelaars in de media omhoog gepraat. Dan gaan de alarmbellen af.
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:10 schreef Caland het volgende:
Joep Schreuder zijn vitale delen werken helaas ook nog steeds
God straft onmiddellijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |