SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Zo ben ik weer....quote:Op maandag 13 mei 2024 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ x ]
Ook Harvard gedaan @:klaasweetalles
Sahin is 2 jaar hoofdtrainer geweest in Turkije en is momenteel assistent bij de CL-finalist. Van Persie is de trainer van Feyenoord O18. Die zijn in de verste verte niet te vergelijken joh.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Sahin lijkt me wel erg onervaren. Dan had je net zo goed van Persie hoofdtrainer kunnen maken.
Hoe kun je overigens van een assistent trainer beoordelen of hij spelers beter maakt, wat zijn spelopvatting is en hoe hij tactisch in staat is een wedstrijd te lezen of om te gooien?
Je kunt dat natuurlijk tot op zekere hoogte vast wel beoordelen maar wat is het aandeel van de hoofdtrainer bij Dortmund en wat is het aandeel van Sahin daarin? Lijkt me best lastig te beoordelen. Al kun je referenties navragen natuurlijk.
Vond het best een aardig woordgrapje. Sneller gespot dan verwacht wel.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hebben ze bijna allemaal wel ja, net joden.
Maar dan is het nog wel net effe wat meer een gokkie.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:35 schreef Kerftminister het volgende:
Leeftijd en ervaring zijn echt niet belangrijk. hoeven niet alles te zeggen.
Van Gaal kwam ook bijna uit het niets.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:35 schreef Kerftminister het volgende:
Arteta werd ook als assistent doorgepromoot en doet het voortreffelijk op het allerhoogste niveau. Leeftijd en ervaring zijn echt niet belangrijk. Of willen mensen die dat zeggen weer Dickie terug?
En dat terwijl een groot deel van zijn goals wordt afgekeurd wegens een buitenspelsituatie een halfuur terug.quote:
Het valt mij op hoeveel stemmingsmakerij er is dat hij een soort tweede Ten Hag zou zijnquote:
Schat hem wat dat betreft ook wel wat intelligenter in dat die hakkelende fraudeur. Al had Arend bij Feyenoord ook wel een handje van de NEDERLANDS aankopen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het valt mij op hoeveel stemmingsmakerij er is dat hij een soort tweede Ten Hag zou zijn
Dat gezegd hebbende moet Arne enorm uitkijken wie hij qua spelers meeneemt. Geert voor een fooitje en wellicht Kökcü of Hancko, van de rest gewoon afblijven. Anders word je al gauw een hoekje ingeduwd. Maar dat heeft hij zelf ook in de gaten denk ik.
Ook niet zo gek, Feyenoord vist toch altijd een beetje in dezelfde prijscategorie en een Nederlander vergt toch wat minder aanpassingstijd dan zo’n rimboe aankoop.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Schat hem wat dat betreft ook wel wat intelligenter in dat die hakkelende fraudeur. Al had Arend bij Feyenoord ook wel een handje van de NEDERLANDS aankopen.
Sipke is nu ook rond dus dat zal heel snel wel aangekondigd wordenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blij als deze soap erop zit. Hoelang duurt dit geintje nu al? 2 weken?
Er is toch helemaal geen soap.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blij als deze soap erop zit. Hoelang duurt dit geintje nu al? 2 weken?
Deal die binnen een weekje rond was. Arend die vanaf het begin af aan al duidelijk maakte dat dit wel rond ging komen en afgelopen periode ook meermaals heeft gezegd aan zijn laatste weken bezig te zijn. Clubs die alleen wegens formaliteitjes nog even wachten op het aankondigingsmoment.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er is toch helemaal geen soap.
Dat was na een paar dagen gewoon rond, en klaar.
Ja precies.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Deal die binnen een weekje rond was. Arend die vanaf het begin af aan al duidelijk maakte dat dit wel rond ging komen en afgelopen periode ook meermaals heeft gezegd aan zijn laatste weken bezig te zijn. Clubs die alleen wegens formaliteitjes nog even wachten op het aankondigingsmoment.
Forum moderator @:onlogisch : GIGANTISCHE SOAP
gigantische soapquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Deal die binnen een weekje rond was. Arend die vanaf het begin af aan al duidelijk maakte dat dit wel rond ging komen en afgelopen periode ook meermaals heeft gezegd aan zijn laatste weken bezig te zijn. Clubs die alleen wegens formaliteitjes nog even wachten op het aankondigingsmoment.
Half juni wil je wel een nieuwe trainer hebben ja, transfermarkt komt voor de eredivisie toch altijd wat later op gang.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:44 schreef fetX het volgende:
Hopelijk binnen een maandje oid wel een nieuwe trainert. Aankopen moet je ook niet te lang mee willen wachten en ondanks dat Dennis daar voornamelijk over gaat is het niet onverstandig om dat in samenwerking met de nieuwe trainer te doen.
Britse pers.quote:
ALS hij geertruida en hansco mee zou nemen zou dat helemaal niet vreemd zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het valt mij op hoeveel stemmingsmakerij er is dat hij een soort tweede Ten Hag zou zijn
Dat gezegd hebbende moet Arne enorm uitkijken wie hij qua spelers meeneemt. Geert voor een fooitje en wellicht Kökcü of Hancko, van de rest gewoon afblijven. Anders word je al gauw een hoekje ingeduwd. Maar dat heeft hij zelf ook in de gaten denk ik.
Vrijdagquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:07 schreef UedaMANIA het volgende:
geen dickvoormekaarfeyenoordpodcasttopshow?
Gezien hij zo overdrijft is wellicht een carrière bij 1908.nl weggelegd voor @onlogischquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit het laatste filmpje wat je van je begeleider mocht kijken?quote:
Prima gokje voor een miljoen lijkt me. Beetje in de categorie hockeyhoofd en Beelen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik las net een vaag gerucht dat volgens Algerijnse media Ajax die puistenkop van Vitesse van ons zou willen kopen. Niet dat ik er ook maar iets van geloof, maar dat zou toch een genottelijke deal zijn
Ik was alweer vergeten dat we die hebben gehaald.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik las net een vaag gerucht dat volgens Algerijnse media Ajax die puistenkop van Vitesse van ons zou willen kopen. Niet dat ik er ook maar iets van geloof, maar dat zou toch een genottelijke deal zijn
Beelen was natuurlijk wel logischer dan hockeyhoofd als je naar het type speler kijkt. Verdedigen en fysiek sterk worden valt wat makkelijker aan te leren dan handelingssnelheid blijkt dan weer.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima gokje voor een miljoen lijkt me. Beetje in de categorie hockeyhoofd en Beelen.
Nog steeds geen aankondiging.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik was alweer vergeten dat we die hebben gehaald.
Ik hoop wel echt op Sahin, dat lijkt mij wel de grootste kans op een trainer die uiteindelijk een topper blijkt maar tegelijkertijd ook niet helemaal wereldvreemd bij Feyenoord binnenkomt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:44 schreef fetX het volgende:
Hopelijk binnen een maandje oid wel een nieuwe trainert. Aankopen moet je ook niet te lang mee willen wachten en ondanks dat Dennis daar voornamelijk over gaat is het niet onverstandig om dat in samenwerking met de nieuwe trainer te doen.
Is er in de organisatie überhaupt nog iemand over die hij kan kennen uit 2008?quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop wel echt op Sahin, dat lijkt mij wel de grootste kans op een trainer die uiteindelijk een topper blijkt maar tegelijkertijd ook niet helemaal wereldvreemd bij Feyenoord binnenkomt.
Sjaak Troost zal er ongetwijfeld toen ook hebben rondgelopenquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Is er in de organisatie überhaupt nog iemand over die hij kan kennen uit 2008?
Sjaak Troostquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjaak Troost zal er ongetwijfeld toen ook hebben rondgelopen
Jan Mastenbroek
Hij heeft nog gevoetbald met Slory denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |