quote:Op zondag 12 mei 2024 22:45 schreef Caland het volgende:
Geen AS Roma komend seizoen
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Laten wij ook niet vergeten dat het pas 4 jaar geleden is dat wij met kansloze figuren als Ie (of zn broer) in de basis speelden. Er is een hoop veranderdquote:Op maandag 13 mei 2024 11:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)at-zijn-broer-spelen
Als dit waar is, wat een held haha
Ik zag gisteren anders nog Thomas van den Belt in de basis staan.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Laten wij ook niet vergeten dat het pas 4 jaar geleden is dat wij met kansloze figuren als Ie (of zn broer) in de basis speelden. Er is een hoop veranderd
Die kunnen nog 5e worden toch? Al is de kans na gisteren wel heel kleinquote:Op zondag 12 mei 2024 22:45 schreef Caland het volgende:
Geen AS Roma komend seizoen
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
De handballer ja.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Laten wij ook niet vergeten dat het pas 4 jaar geleden is dat wij met kansloze figuren als Ie (of zn broer) in de basis speelden. Er is een hoop veranderd
Ach die kan je nog verkopen of verhuren en is in elk geval niet gehaald om direct in de basis te starten. Ie was het beste wat er was, dat was sneu.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag gisteren anders nog Thomas van den Belt in de basis staan.
Die had in ieder geval wel een fantastisch debuut en een leuke spelerssongquote:Op maandag 13 mei 2024 18:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach die kan je nog verkopen of verhuren en is in elk geval niet gehaald om direct in de basis te starten. Ie was het beste wat er was, dat was sneu.
Als Bart nu toch geen rood had gepakt.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:27 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Een team van Peter B. donderde weer eens FINAAL IN ELKAAR na de winterstop
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 mei 2024 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als Bart nu toch geen rood had gepakt.
PSV die voor de laatste wedstrijd met de hele selectie op vakantie gaat en mij zo 50 euro door de neus boord.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als PSV boven de 90 punten haalt krijg jij van mij 50 euro
Het is RKC-thuis. Niet NAC Breda of Roda JC-uit.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
PSV die voor de laatste wedstrijd met de hele selectie op vakantie gaat en mij zo 50 euro door de neus boord.
Ach waar je blij mee bent. Babovic was ook lachen, Bahia ook. Alleen ze konden er geen kut van. Van den Belt gaat toch geen basisspeler worden. Dus die boeit verder niet.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Die had in ieder geval wel een fantastisch debuut en een leuke spelerssong
IE IE IE IE IE IE
Hockeyhoofd heeft precies niks
Haten op Bahiaquote:Op maandag 13 mei 2024 18:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach waar je blij mee bent. Babovic was ook lachen, Bahia ook. Alleen ze konden er geen kut van. Van den Belt gaat toch geen basisspeler worden. Dus die boeit verder niet.
Oh, jammer dat je dit niet vergeten bentquote:Op maandag 13 mei 2024 18:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
PSV die voor de laatste wedstrijd met de hele selectie op vakantie gaat en mij zo 50 euro door de neus boord.
Klinkt goed, Sahin. Wel echt nog een jonkie, aan de andere kant vrees ik dat je voor een potentiële toptrainer je er sowieso vroeg bij moet zijn. Een McKenna kende ook niemand twee jaar geleden nog en is nu al niet meer haalbaar.quote:
Nuri wordenquote:Op maandag 13 mei 2024 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klinkt goed, Sahin. Wel echt nog een jonkie, aan de andere kant vrees ik dat je voor een potentiële toptrainer je er sowieso vroeg bij moet zijn. Een McKenna kende ook niemand twee jaar geleden nog en is nu al niet meer haalbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |