Dennis was op vakantie dus kon het nog niet.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Die had het er vandaag nog over dat het drie mooie jaren zijn geweest. Lijken dus aan het wachten te zijn tot het officiële momentje
Met een stuk of zes lege vakken? Nahquote:Op zondag 12 mei 2024 20:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik gok dat er met Liverpool is afgesproken dat het óf pas na de laatste wedstrijd naar buiten wordt gebracht, óf dat het komende week naar buiten komt zodat de laatste wedstrijd in de Kuip echt een afscheidswedstrijd kan worden.
Hoezo niet?quote:Op zondag 12 mei 2024 22:45 schreef Caland het volgende:
Geen AS Roma komend seizoen
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nee, gaat toch weer alles zelf doen. Tot er ergens een interessante zaakwaarnemer tussengezet kan worden, zoals bij Paixãoquote:Op zondag 12 mei 2024 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Godverdomme, waar gaan we nu op kankeren
Is die oude scouting er nog steeds? @:zka
Weer een kostelijke rubriek minderquote:Op zondag 12 mei 2024 19:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
"Dennis te Kloese gaat niet meer tijdens de transferwindow op vakantie, dus hij ging nu meteen na de finale op vakantie", vertelt Chef sport Marcel van der Kraan in gesprek met De Telegraaf. ''
Dennis is cooking.
Dit kan dus ook gewoon nog hè Arne?!!!!quote:
Kan niet meer (en sowieso loopt de groepsfase tot eind januari, we overwinteren al in de Champions League)quote:Op zondag 12 mei 2024 22:53 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Kan toch nog in de Europa League na de winter eventueel?
Of werkt dat vanaf volgend jaar niet meer zo?
Niet in verdiept nog ☺
Voor je het weet zit hij zelf in Liverpool en staat Jakko hier voor de groep.quote:Op maandag 13 mei 2024 00:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit kan dus ook gewoon nog hè Arne?!!!!
Leuk voor de statistiekjesquote:Op maandag 13 mei 2024 07:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het lijkt niemand iets te interesseren maar dit is het beste seizoen van Feyenoord sinds de jaren 70 als je naar de statistieken kijkt. Meeste punten, én ook nog het meest productief als er volgende week meer dan 2 goals vallen tegen Excelsior.
Toch best speciaal.
quote:Ajax shopt in de jeugdopleiding van Excelsior. Het vijftienjarige talent Luca de Baat verhuist van Rotterdam naar Amsterdam, waar hij vanaf de zomer aansluit in Ajax O16.
Als Atalanta de Europa League wint dan gaat de nummer 6 van Italië ook de CL in, geloof ik.quote:Op zondag 12 mei 2024 22:45 schreef Caland het volgende:
Geen AS Roma komend seizoen
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dat klopt niet, dat is alleen als Atalanta zesde wordt en de EL wint.quote:Op maandag 13 mei 2024 10:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als Atalanta de Europa League wint dan gaat de nummer 6 van Italië ook de CL in, geloof ik.
Als ze vijfde worden ook toch?quote:Op maandag 13 mei 2024 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat klopt niet, dat is alleen als Atalanta zesde wordt en de EL wint.
Nee.quote:Op maandag 13 mei 2024 10:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als ze vijfde worden ook toch?
Napoli mochten we ook niet heen toen.quote:Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als we een keer een andere Italiaanse tegenstander loten. Volgens mij zijn onze fans gebanned in heel Italië. Het was niet de burgemeester van Rome die onze fans weerde maar de Italiaanse minister van binnenlandse zaken of zoiets. Zou schandalig zijn als we niet naar Milaan of Bologna mogen vanwege een incident uit 2015.
Op AS Roma fora zijn ze ervan overtuigd dat ze de CL in gaan wanneer Atalanta de EL wint en buiten de top 4 eindigt.quote:Op maandag 13 mei 2024 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Napoli mochten we ook niet heen toen.
Die rechter is gewoon Bijlow.quote:Op maandag 13 mei 2024 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij kunnen dit ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |