abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 mei 2024 @ 21:42:27 #151
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_213552748
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:21 schreef RipCity het volgende:

Die 6 gasten in het zwart zijn dezelfde die alles hebben lopen slopen. TV's en alles. hopelijk pakken ze die nog
Op 4.03 tillen ze gezamenlijk een bank naar buiten.
Die griet met die knot onder d'r hoodie/muts heeft o.a. een beeldscherm kapot staan rammen met een knuppel.
Ze spreekt in gebroken Engels met een journalist die haar aanraakt en vraagt of dat hun eigen spullen zijn…

Vanaf 5.21 zie je degene (zwart shirt met witte baan/tekst met grijsblauw shirt eronder) die de kantine sloopt en een ander beeldscherm met een koffieapparaat kapot slaat. Ze spreken eerst Engels, maar blijken even later (5.55) toch Nederlands te spreken…
pi_213552749
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Nee, ook niet-progressieve mensen in Nederland verdienen goede sociale voorzieningen en een vrij bestaan. :)
Laten we beginnen met de joodse Nederlanders. Hoewel een deel van hen ook best progressief kan zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_213552821
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:42 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Die griet met die knot onder d'r hoodie/muts heeft o.a. een beeldscherm kapot staan rammen met een knuppel.
Ze spreekt in gebroken Engels met een journalist die haar aanraakt en vraagt of dat hun eigen spullen zijn…

Vanaf 5.21 zie je degene (zwart shirt met witte baan/tekst met grijsblauw shirt eronder) die de kantine sloopt en een ander beeldscherm met een koffieapparaat kapot slaat. Ze spreken eerst Engels, maar blijken even later (5.55) toch Nederlands te spreken…
Lijkt inderdaad wel een beetje op Palestina zo, die maken er ook zo'n teringzooi van
pi_213552852
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
[..]

quote:
Toen de walk-out was afgelopen is een groot deel van de deelnemers vertrokken. Een deel is achtergebleven en bij deze groep hebben zich nieuwe mensen gevoegd. De sfeer sloeg onmiddellijk om, er werden weer gezichtsbedekkingen gedragen en meerdere gebouwen op Roeterseiland werden binnengedrongen door in het zwart geklede en gemaskerde mensen. Zij hebben de in- en uitgangen, waaronder nooduitgangen, gebarricadeerd waardoor er een voor alle aanwezigen in het pand onveilige situatie is ontstaan. Er is sprake van moedwillige vernieling overal.
Vorige week waren ze nog met exact dit soort volk aan het onderhandelen om lijsten met Joden Israëlische instellingen aan te leveren.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213552906
quote:

[..]

Dat koffieapparaat blijft een terugkerend iets :D
pi_213552960
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:48 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
[..]
Vorige week waren ze nog met exact dit soort volk aan het onderhandelen om lijsten met Joden Israëlische instellingen aan te leveren.
Het ziet ernaar uit dat het CvB ervan heeft geleerd dat het niet handig is. De toon is resoluter.

Ik vind het zelf nog steeds achterlijk hoezeer de studenten vrij baan krijgen om tot vernieling en intimidatie over te gaan. Er moet sneller gehandeld kunnen worden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 13 mei 2024 @ 21:56:18 #157
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_213552961
quote:

[..]

Mooi werk voor de recherche om uit te zoeken wie dat is en te vervolgen. Man die weggeduwd werdt op 4:17 (volgens mij een bekende journalist) heeft vast ook wel betere fotos van die griet.
  maandag 13 mei 2024 @ 21:58:09 #158
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213552986
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het ziet ernaar uit dat het CvB ervan heeft geleerd dat het niet handig is. De toon is resoluter.

Ik vind het zelf nog steeds achterlijk hoezeer de studenten vrij baan krijgen om tot vernieling en intimidatie over te gaan. Er moet sneller gehandeld kunnen worden.
Activistische docenten zouden eens aangesproken moeten worden. De echte gifmengers.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213553000
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Activistische docenten zouden eens aangesproken moeten worden. De echte gifmengers.
Dat zijn mensen voor wie ik morgen weer aan het werk mag. En die lust vergaat me inmiddels wel.
pi_213553010
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat zijn mensen voor wie ik morgen weer aan het werk mag. En die lust vergaat me inmiddels wel.
-O- :*
  maandag 13 mei 2024 @ 21:59:46 #161
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213553013
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Herkenbaar.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213553080
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:24 schreef Perrin het volgende:

[..]
Nou ja sommigen verwachten dat lui die zichzelf Queers for Palestine noemen zich daar toch ook wel een beetje druk om zouden maken.
Hoezo?
Dat wordt een groot feest!

pi_213553102
twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

De linkse hive mind gaat maar door, ondertussen hebben al deze journalisten, politici, mensenrechten activisten of UvA leraren zich nog niet uitgesproken tegen het geweld op journalisten door de "studenten".

Stemmingmakerij, en de kracht van het estafette afvallen.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  maandag 13 mei 2024 @ 22:07:08 #164
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213553116
6 juni?

Dat wordt knetterrechts.

Bedankt, deugbrigade.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213553118
twitter

Ondertussen gaat de UvA twee dagen dicht omdat het bestuur de veiligheid niet meer kan waarborgen. Nederland. 2024. Waar gaat dit heen.
zie email 27 oktober
pi_213553122
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:34 schreef Arcee het volgende:
Wat is nu precies het verwijt aan UvA? Serieuze vraag.
Samenwerken met Israël(ische universiteiten).
  maandag 13 mei 2024 @ 22:07:57 #167
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213553125
Tim stelde alleen een vraag.

Ja, dat is het probleem. Stel eens vrag-EN.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213553138
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:07 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Ondertussen gaat de UvA twee dagen dicht omdat het bestuur de veiligheid niet meer kan waarborgen. Nederland. 2024. Waar gaat dit heen.
Kunnen gedupeerde studenten ook klagen bij Tim Hofman dat ze nu geen onderwijs krijgen door vandalisme?
pi_213553153
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:07 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Jaren '70 liep je gerust een halfjaar studievertraging op bij een zoveelste bezetting en/of conflict over hoogleraarsbenoeming in de universiteitsraad. Laten we het niet overdrijven, het toontje wat in dit topic overheerst is 'dit is ongekend, nog nooit voorgekomen' en dat is niet waar. Is allemaal vrij gebruikelijk zelfs historisch gezien dat jonge mensen aan de universiteit iets dergelijks doen.
pi_213553154
Als onze democratie het moet hebben van Tim Hofman dan zijn we nog veel verder van het pad dan ik dacht.

Overigens moet Dilan niet doen. Weinig klasse, weinig rechtstatelijk.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2024 22:10:56 ]
pi_213553158
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:06 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

De linkse hive mind gaat maar door, ondertussen hebben al deze journalisten, politici, mensenrechten activisten of UvA leraren zich nog niet uitgesproken tegen het geweld op journalisten door de "studenten".

Ik vind het ook niet slim van Dilan. Je moet de schijn van inmenging vermijden.

Dat gezegd hebbende hoop ik dat het nieuwe kabinet de NPO opdoekt. :W
pi_213553168
(En nee, vernielingen etc zijn niet goed te praten en ja, dat UvA dicht moet is onwenselijk...) hebben we dat ook gehad.
  maandag 13 mei 2024 @ 22:11:36 #173
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213553180
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:09 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Jaren '70 liep je gerust een halfjaar studievertraging op bij een zoveelste bezetting en/of conflict over hoogleraarsbenoeming in de universiteitsraad. Laten we het niet overdrijven, het toontje wat in dit topic overheerst is 'dit is ongekend, nog nooit voorgekomen' en dat is niet waar. Is allemaal vrij gebruikelijk zelfs historisch gezien dat jonge mensen aan de universiteit iets dergelijks doen.
Laten we dan nu eens voor het eerst de schade verhalen op die studenten. Tot de laatste cent.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213553181
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:09 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Dit is geen bezetting. Dit is vernielzucht. Ernstig crimineel gedrag. Bij herhaling. Inmiddels is het zo ver dat het bestuur de veiligheid niet meer kan garanderen en dus de tent maar sluit. Het is schandalig in het kwadraat.
zie email 27 oktober
pi_213553201
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Kunnen gedupeerde studenten ook klagen bij Tim Hofman dat ze nu geen onderwijs krijgen door vandalisme?
Die Hofman denkt dat hij heel wat is. Maar hij is gewoon een matig opiniemakertje met een YouTubekanaal. Betaald van belastinggeld. Dit soort ophitserij is gewoon kwalijk.

Dat gezegd hebbende moet Yezilgoz het natuurlijk niet zo doen, maar op inhoud heeft ze geen ongelijk.
zie email 27 oktober
pi_213553205
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Laten we dan nu eens voor het eerst de schade verhalen op die studenten. Tot de laatste cent.
Waarom alle betrokken jonge mensen duperen voor gedrag van een minderheid van relschoppers?

Laat het OM bewijzen wie specifiek dit of dat gesloopt hebben, en dan bij die personen het geld halen. Niet bij alle normale demonstranten.
pi_213553231
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
6 juni?

Dat wordt knetterrechts.

Bedankt, deugbrigade.
Maar heeft Dilan nu echt zoiets verkeerds getweet?

Mijn stemwijzer kwam trouwens zo links mogelijk uit :o Maar dat had ik ook wel verwacht.

Nou stemwijzersite mag van mij ook de gracht in :(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2024 22:15:14 ]
pi_213553243
Het blijft verbazingwekkend hoe de UvA haar eigen graf maar blijft graven. De rot gaat daar heel diep.
pi_213553248
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:13 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Waarom alle betrokken jonge mensen duperen voor gedrag van een minderheid van relschoppers?

Laat het OM bewijzen wie specifiek dit of dat gesloopt hebben, en dan bij die personen het geld halen. Niet bij alle normale demonstranten.
Ooit van groepsaansprakelijjheid gehoord? Is er niet voor niets natuurlijk.
zie email 27 oktober
pi_213553252
quote:
[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

Gewoon een domme verwerpelijke tweet van Yesilgoz. Het is niet in het belang van de burger als de politiek de journalistiek gaat sturen en bepalen.
pi_213553259
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
6 juni?

Dat wordt knetterrechts.

Bedankt, deugbrigade.
God, en ik nog helemaal serieus reageren en zo op je :') Doe ff normaal man.

Rechts stemmen want links is BAH
Deugbrigade bedankt
Knetterrechts
Timmerfrans
Ben eigenlijk links maar links is links niet meer

Bingo
  maandag 13 mei 2024 @ 22:17:44 #182
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_213553266
quote:

[..]

Tsja, antifa. Tegen geweld, zolang het van een ander is…
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 13 mei 2024 @ 22:18:04 #183
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213553272
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:16 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
God, en ik nog helemaal serieus reageren en zo op je :') Doe ff normaal man.

Rechts stemmen want links is BAH
Deugbrigade bedankt
Knetterrechts
Timmerfrans
Ben eigenlijk links maar links is links niet meer

Bingo
Ik ben niet 'eigenlijk' links, ik ben echt links.

Maar je hoeft geen Nostradamus te zijn hoor om te weten waar dit naar toe gaat.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213553273
De laatste trend, eens zien hoe snel de media naar dit gaat hinten.

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

Laatste uur meer en meer berichten waar de linkse hive mind de schuld van de rellen in de schoenen van "extreemrechts" probeert te schuiven.

Het ziekelijke is dat dit volk zo vol met haat zit, zo gehersenspoeld dat ze dit oprecht geloven. Zo'n mensen lopen dus gewoon vrij in onze samenleving, en maar ellende veroorzaken.
pi_213553275
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:16 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ooit van groepsaansprakelijjheid gehoord? Is er niet voor niets natuurlijk.
Ja, en vind ik hier niet proportioneel, leg ook uit waarom. De jonge betrokken mensen die niks fout doen, moet je daar niet mee 'neutraliseren'. Gericht de echte daders aanpakken of anders als 'belastingbetalers' is het de prijs die we betalen. Is mijn mening.
pi_213553276
quote:
[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

Ik denk dat het nieuw aan te treden kabinet met een verrassing komt; het omroepmuseum krijgt een nieuwe afdeling...
  maandag 13 mei 2024 @ 22:18:51 #187
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213553279
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:18 schreef Tekaschi het volgende:

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

Laatste uur meer en meer berichten waar de linkse hive mind de schuld van de rellen in de schoenen van "extreemrechts" probeert te schuiven.
:z
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213553290
Dilan heeft gelijk.
pi_213553291
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:16 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Gewoon een domme verwerpelijke tweet van Yesilgoz. Het is niet in het belang van de burger als de politiek de journalistiek gaat sturen en bepalen.
Het is een tweetje. Ook niet overdrijven hoor. Persvrijheid is geen vrijwaring van kritiek. Het is vooral de toon en de timing die niet zo handig zijn.

Hofman moet niet zo zeuren, neemt altijd iedereen de maat maar over Hofman zijn methodes mag je kennelijk niets zeggen. Zo werkt het niet vriend.
zie email 27 oktober
pi_213553292
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik ben niet 'eigenlijk' links, ik ben echt links.

Maar je hoeft geen Nostradamus te zijn hoor om te weten waar dit naar toe gaat.
Waarheen dan? Burgeroorlogje?
  maandag 13 mei 2024 @ 22:19:26 #191
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213553294
Twitter is een open riool, de drek daar is intussen zo dik dat je niet eens meer moet proberen er nog doorheen te komen.
  maandag 13 mei 2024 @ 22:19:59 #192
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213553302
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:19 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Waarheen dan? Burgeroorlogje?
Nee, een nog groter rechts blok.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213553305
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:18 schreef Tekaschi het volgende:

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

Het ziekelijke is dat dit volk zo vol met haat zit, zo gehersenspoeld dat ze dit oprecht geloven. Zo'n mensen lopen dus gewoon vrij in onze samenleving, en maar ellende veroorzaken.
BNW is er niks bij :D
pi_213553306
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:14 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Maar heeft Dilan nu echt zoiets verkeerds getweet?

Mijn stemwijzer kwam trouwens zo links mogelijk uit :o Maar dat had ik ook wel verwacht.

Nou stemwijzersite mag van mij ook de gracht in :(
Politiek moet zich niet mengen in de journalistiek. Daarnaast vinden politici dat ze een rol hebben in het steunen van journalisten in het (onafhankelijk) kunnen doen van hun werk. Ik snap dat Dilan het voor handhaving op wil nemen, maar ze heeft ook een veranwoordelijkheid t.a.v. de veiligheid van journalisten. Dat geldt niet alleen voor een journalist van GeenStijl die bedreigd wordt door demonstranten, maar ook voor Tim Hofman die met een in mijn ogen ongepaste take wil komen.
pi_213553309
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:15 schreef MoreDakka het volgende:
Het blijft verbazingwekkend hoe de UvA haar eigen graf maar blijft graven. De rot gaat daar heel diep.
Zal me niks verbazen als daar een angstcultuur heerst.
pi_213553312
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:18 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Ja, en vind ik hier niet proportioneel, leg ook uit waarom. De jonge betrokken mensen die niks fout doen, moet je daar niet mee 'neutraliseren'. Gericht de echte daders aanpakken of anders als 'belastingbetalers' is het de prijs die we betalen. Is mijn mening.
Als jij daar omheen staat maak je het wel mogelijk natuurlijk. Door politieoptreden te bemoeilijken, door morele steun, wellicht door opjutten. Als je ziet dat dit gebeurt heb je weg te gaan, je te distantiëren.
zie email 27 oktober
  maandag 13 mei 2024 @ 22:20:42 #197
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_213553315
Die Dilan met haar tweet. Boemerang vol op d’r smoelwerk :D
Dit, dus.
pi_213553317
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:16 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als je goed leest stelt Dilan alleen maar een vraag, gewoon een vraag waar nu zo'n ophef over is. Ze stuurt niets, dat maakt de hive mind ervan.

Glijdende schaal!
Schande!
  maandag 13 mei 2024 @ 22:21:32 #199
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213553326
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:20 schreef Buitendam het volgende:
Die Dilan met haar tweet. Boemerang vol op d’r smoelwerk :D
Vind je?

Verder nog wat te melden over de glorieuze revolutie in Amsterdam vandaag?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213553331
87 volgers
120 volgers
20 volgers
0 volgers (en volgt 1 iemand)

Waarom lezen wij tweets van totaal onbekende mensen die in dit onderwerp geen enkele toegevoegde waarde hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')