Ondertussen heb je in dit topic nog geen woord gesproken over het daadwerkelijke onderwerp.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, dán is het een bubbel?soort van joker die je op de goeie momenten kan inzetten. Wat een Teletubbie-niveau.
Daar heeft het echt heel weinig over gegaan de afgelopen verkiezingen. Het ging vooral over bestaanszekerheid en migratie.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Timmermans moet eens inzien dat klimaat en genders niet de thema's zijn waar de traditionele PvdA-achterban op zit te wachten.
Dat is helemaal niet raar. Mensen met werkende hersencellen zien namelijk dat ze helemaal niet bezig is met censuur. En dan is er ook geen reden om kritisch te reageren.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wel raar dat iedereen die kritisch op haar reageert dan precies hetzelfde ziet.
Dat noem ik genuanceerd.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Genuanceerd ben ik ook al niet, maar ik respecteer de verscheidenheid aan meningen zolang die op een werkelijk vreedzame manier worden geuit én er open wordt gestaan voor een tegengeluid. Voor activisme is aan de universiteit geen plek, wel voor een open en onderbouwde uitwisseling van ideeën.
Een student zei tegen GeenStijl dat ze tot dit soort gedrag overgaan omdat er anders niet naar hen wordt geluisterd. Daar word ik zo chagrijnig van, dat drammen en drammen omdat je niet gelijk krijgt. Ik krijg ook niet gelijk t.a.v. mijn politieke ideeën, maar het zou werkelijk niet bij me opkomen om dan maar voor verkeersopstoppingen te zorgen, monumentale panden te slopen of mensen te intimideren.
In de jaren '70 was er nog het historisch besef waar collectieve rellen tot kunnen leiden en waren studenten trots om zich open te stellen voor zoveel mogelijk inzichten. Ze hadden zich net uit de zuilen gevochten.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:09 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Jaren '70 liep je gerust een halfjaar studievertraging op bij een zoveelste bezetting en/of conflict over hoogleraarsbenoeming in de universiteitsraad. Laten we het niet overdrijven, het toontje wat in dit topic overheerst is 'dit is ongekend, nog nooit voorgekomen' en dat is niet waar. Is allemaal vrij gebruikelijk zelfs historisch gezien dat jonge mensen aan de universiteit iets dergelijks doen.
De partij staat niet gemobiliseerd klaar. Of jij hebt een persverklaring vanuit de partij onder ogen gekregen die nog moet worden gepubliceerd.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat GL al wel gemobiliseerd staat om mee te doen met deze hele situatie. Die hebben bij wijze van spreke al de klinkers uit de straat gehaald.
Mijn hemel, de naïviteit...quote:Op maandag 13 mei 2024 22:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De partij staat niet gemobiliseerd klaar. Of jij hebt een persverklaring vanuit de partij onder ogen gekregen die nog moet worden gepubliceerd.
En dat komt dus doordat dit soort entitled prinsesjes een opvoeding hebben genoten waarbij nee een verboden woord is en ze iedere keer als het lastig wordt pappa of mamma erbij halen om de kastanjes uit het vuur te halen.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Genuanceerd ben ik ook al niet, maar ik respecteer de verscheidenheid aan meningen zolang die op een werkelijk vreedzame manier worden geuit én er open wordt gestaan voor een tegengeluid. Voor activisme is aan de universiteit geen plek, wel voor een open en onderbouwde uitwisseling van ideeën.
Een student zei tegen GeenStijl dat ze tot dit soort gedrag overgaan omdat er anders niet naar hen wordt geluisterd. Daar word ik zo chagrijnig van, dat drammen en drammen omdat je niet gelijk krijgt. Ik krijg ook niet gelijk t.a.v. mijn politieke ideeën, maar het zou werkelijk niet bij me opkomen om dan maar voor verkeersopstoppingen te zorgen, monumentale panden te slopen of mensen te intimideren.
Ja, dat is slang voor iemand die te graag erbij wilt horen en maar inlevert op de eigen identiteit, maar einde van de rit toch de deksel op de neus krijgt van iedereen bij wie ze had geslijmd. Het is niet zo netjes, maar een dergelijke afgang gun ik haar wel.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bounty.
Opnieuw veelzeggend. Maar geen zorgen, daar leest de rest weer overheen.
Leuk dagje uit in A'dam gehad vandaag?quote:Op maandag 13 mei 2024 22:09 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Jaren '70 liep je gerust een halfjaar studievertraging op bij een zoveelste bezetting en/of conflict over hoogleraarsbenoeming in de universiteitsraad. Laten we het niet overdrijven, het toontje wat in dit topic overheerst is 'dit is ongekend, nog nooit voorgekomen' en dat is niet waar. Is allemaal vrij gebruikelijk zelfs historisch gezien dat jonge mensen aan de universiteit iets dergelijks doen.
Ik weet wat het betekent en waarom jij het toepast.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat is slang voor iemand die te graag erbij wilt horen en maar inlevert op de eigen identiteit, maar einde van de rit toch de deksel op de neus krijgt van iedereen bij wie ze had geslijmd. Het is niet zo netjes, maar een dergelijke afgang gun ik haar wel.²
Je bent of niet goed ingevoerd of je houdt je van de domme. Ga voor de gein eens kijken wat de gemiddelde GL politicus twittert, en hoeveel er gereageerd hebben op Timmermans oproep tot matiging.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De partij staat niet gemobiliseerd klaar. Of jij hebt een persverklaring vanuit de partij onder ogen gekregen die nog moet worden gepubliceerd.
Wat zou haar eigen identiteit dan moeten zijn?quote:Op maandag 13 mei 2024 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat is slang voor iemand die te graag erbij wilt horen en maar inlevert op de eigen identiteit, maar einde van de rit toch de deksel op de neus krijgt van iedereen bij wie ze had geslijmd. Het is niet zo netjes, maar een dergelijke afgang gun ik haar wel.²
Het is een afvallige in zijn ogen.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat zou haar eigen identiteit dan moeten zijn?
Moet het in een bepaald hokje passen? Wat een onzin.
Klakkeloos aannemen dat elke demonstrant iets heeft uitgevreten, en dus even hard mag worden aangepakt met geweld, is dan weer ook niet zo'n goed idee.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:38 schreef Scorpie het volgende:
Zo’n mooi voorbeeld is die Martijntje nogwattes op Twitter. Tekeer gaan tegen de UvA, klacht willen indienen omdat haar zoon niet ongelimiteerd mag rellen in zijn universiteit, waarbij ze klakkeloos ervanuit gaat dat haar lieve zoon nooit iets zou hebben uitgevreten tijdens die demonstraties waardoor de politie zou kunnen gaan meppen.
Qua ESF is dit wel ironie ten topquote:Op maandag 13 mei 2024 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Politiek moet zich niet mengen in de journalistiek. Daarnaast vinden politici dat ze een rol hebben in het steunen van journalisten in het (onafhankelijk) kunnen doen van hun werk. Ik snap dat Dilan het voor handhaving op wil nemen, maar ze heeft ook een veranwoordelijkheid t.a.v. de veiligheid van journalisten. Dat geldt niet alleen voor een journalist van GeenStijl die bedreigd wordt door demonstranten, maar ook voor Tim Hofman die met een in mijn ogen ongepaste take wil komen.
Is NWS, geen KLB.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:39 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Leuk dagje uit in A'dam gehad vandaag?
Wat dan?quote:Op maandag 13 mei 2024 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Naast je verder weinig verheven opmerkingen over ongelovigen en vrouwen natuurlijk.
Ja, dat weet ik dat hij dat bedoelt.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is een afvallige in zijn ogen.
Moet kunnen.
Wat is de volgende stap? Luisteren of je krijgt klappen?quote:Op maandag 13 mei 2024 22:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zep zegt wel vaak 'Ik wil graag zeggen'…quote:Op maandag 13 mei 2024 22:37 schreef PotjeSambal het volgende:
Hete aardappel bij Op1 nu. Student Sep.Respect dat hij het aandurft daar te gaan zitten, tussen 10 boze boomers.
Dus Timmermans heeft gewoon, net zoals elke andere weldenkende politicus gezegd dat dit totale onzin is? Kijk, nu komen we ergens. Dus dat een partij dit op z’n conto mag schrijven kan bij deze in de bak met fabeltjes.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent of niet goed ingevoerd of je houdt je van de domme. Ga voor de gein eens kijken wat de gemiddelde GL politicus twittert, en hoeveel er gereageerd hebben op Timmermans oproep tot matiging.
quote:Op maandag 13 mei 2024 22:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus Timmermans heeft gewoon, net zoals elke andere weldenkende politicus gezegd dat dit totale onzin is? Kijk, nu komen we ergens. Dus dat een partij dit op z’n conto mag schrijven kan bij deze in de bak met fabeltjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |