abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213553427
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat nu mensen haar aanspreken op het feit dat een minister van justitie zich niet zo met journalisten moet bemoeien lijkt me niet haar bedoeling.
Ze stelt een simpele vraag, meer niet, een vraag gebaseerd op het eenzijdige verzoek van die Tim Hofman die alleen maar aandacht heeft voor studenten die een klap hebben gehad, want Tim Hofman wil weer eens stemming maken, Tim vraagt niet Joden die belaagd worden, niet agenten die aangevallen worden, maar rellende studenten die appgroepen hebben waarin tips worden gegeven om de media te bespelen met de slachtofferrol. Dat is tevens geen journalistiek, dat is hetzelfde niveau journalistiek als de Russische staatstv die Putin ook maar zonder tegenspraak zijn praatje laat houden.

Propaganda items van Tim Hofman zijn niet de bedoeling, niet een simpel vraag van Dilan.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213553429
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Links is niet slecht, anders zou ik het niet zijn.

Wat thans doorgaat voor 'progressief' is waar het gros van Nederland wel klaar mee is. En dat gaat wel verder dan deze laatste clownshow aan de UvA.

En i.p.v. dat zou leiden tot enige introspectie, gaan we gewoon op de zelfde wijze verder.
Om het nog verwarrender te maken: ik ben niet links en wel progressief en ik vind deze 'demonstraties' verschrikkelijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_213553432
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:27 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Maar je mag ook vreedzaam demonstreren. Wat veel mensen doen. Maar dan staan dus in de weg voor de politie. Tja.
Niet alleen fysiek in de weg staan natuurlijk. Je verschaft ook een zekere anonimiteit en mogelijkheid opgaan in de groep.
Deze demonstratie was de vorige keer ook al uit de hand gelopen natuurlijk. Dus die middengroep wist prima waar ze aan begonnen. Zelf het risico genomen, lekker op de blaren zitten wat mij betreft.
zie email 27 oktober
  maandag 13 mei 2024 @ 22:30:35 #229
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213553433
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:29 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Ok, dus wegens 'progressief' = slecht, rechts = beter. Rancunepolitiek.
Nee, 'progressief' is nep-progressivisme, vandaar staat het tussen aanhalingstekens.

Maar als je denkt dat identiteitspolitiek echt super mega aanslaat bij Jan Burgerlul, ga lekker door.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 13 mei 2024 @ 22:30:39 #230
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_213553436
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:17 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Tsja, antifa. Tegen geweld, zolang het van een ander is…
Ik vraag me hardop af of het Antifa gasten zijn, gezien hun kleding, manier van praten en 'Noord Afrikaanse/Arabische' tongval.
Maar het lijken me geen gelegenheidsdemonstranten te zijn, dus wellicht is er een rechercheur die dit groepje herkent van een ander voorval…
  maandag 13 mei 2024 @ 22:30:42 #231
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_213553437
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:27 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Maar je mag ook vreedzaam demonstreren. Wat veel mensen doen. Maar dan staan dus in de weg voor de politie. Tja.
Dus ben je niet meer vreedzaam aan het demonstreren. En dat kantelpunt is als de politie sommeert weg te gaan, of als je ziet dat het uit de klauwen loopt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_213553439
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Het is een tweetje. Ook niet overdrijven hoor. Persvrijheid is geen vrijwaring van kritiek. Het is vooral de toon en de timing die niet zo handig zijn.

Hofman moet niet zo zeuren, neemt altijd iedereen de maat maar over Hofman zijn methodes mag je kennelijk niets zeggen. Zo werkt het niet vriend.
Over Hofman zijn methodes mag je niks zeggen? Van wie? Deze vriend? Yesilgoz heeft het niet over zijn methode

Ik ben absoluut geen fan van Hofman of wat dan ook, als je naar de search gaat kan je zien dat mijn laatste posts over Tim Hofman zeer negatief waren. Als het er überhaupt al toe doet. Nee trein, zo werkt het inderdaad niet.

Gefeliciteerd. Je hebt je duimpjes gescoord
  maandag 13 mei 2024 @ 22:30:51 #233
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_213553442
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat nu mensen haar aanspreken op het feit dat een minister van justitie zich niet zo met journalisten moet bemoeien lijkt me niet haar bedoeling.
Oke, maar waarom een boemerang bedoelde ik :')
pi_213553443
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:23 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Waar moeten we precies doorheen kijken? Van de week anderhalf miljoen schade, het zal nu ongetwijfeld weer een dergelijk bedrag zijn in een paar uur tijd. Dat komt niet doordat er iemand een keer uitgegleden is hoor. Dat is doelbewust en massaal slopen.
Het is uiteindelijk juridisch eenvoudig, strafbaar en dus vervolgen. Praktisch misschien lastig maar als er iets moet gebeuren is gelijke behandeling. Of het nu dit geval is, extinction rebellion of boeren die schade veroorzaken, daar moet op ingegrepen worden op basis van de wet.
  maandag 13 mei 2024 @ 22:31:17 #235
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213553448
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Om het nog verwarrender te maken: ik ben niet links en wel progressief en ik vind deze 'demonstraties' verschrikkelijk.
Fatsoenlijke mensen zijn dan ook overal te vinden. Doorgaans de wat meer genuanceerde types.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213553449
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:30 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Over Hofman zijn methodes mag je niks zeggen? Van wie? Deze vriend?

Ik ben absoluut geen fan van Hofman of wat dan ook, als je naar de search gaat kan je zien dat mijn laatste posts over Tim Hofman zeer negatief waren. Als het er überhaupt al toe doet. Nee trein, zo werkt het inderdaad niet.

Gefeliciteerd. Je hebt je duimpjes gescoord
Die vriend was overdrachtelijk bedoeld hoor, ik ken je goed genoeg om te weten dat jij niet van de linkse kerk bent :D
zie email 27 oktober
  maandag 13 mei 2024 @ 22:31:45 #237
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_213553451
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:30 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik vraag me hardop af of het Antifa gasten zijn, gezien hun kleding, manier van praten en 'Noord Afrikaanse/Arabische' tongval.
Maar het lijken me geen gelegenheidsdemonstranten te zijn, dus wellicht is er een rechercheur die dit groepje herkent van een ander voorval…
Ik hoop dat ze ergens herkenbaar zijn ja.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_213553452
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:25 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Geen idee, maar valt wel op dat het al maanden ellende is in Nederland en die rechts-extremisten nog niet door de straten marcheren. Apart, want horen toch echt al jaren dat dit een zeer gevaarlijk groep is.
Zou eens een column over geschreven moeten worden, dat de angstbeelden van links totaal niet uitgekomen zijn maar ondertussen links fascistisch tuig een deal met antisemitische lui hebben gesloten om eens flink te kunnen rellen.

Timmermans zit ook in een spagaat nu.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2024 22:34:37 ]
  maandag 13 mei 2024 @ 22:32:47 #239
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_213553458
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:30 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ze stelt een simpele vraag, meer niet, een vraag gebaseerd op het eenzijdige verzoek van die Tim Hofman die alleen maar aandacht heeft voor studenten die een klap hebben gehad, want Tim Hofman wil weer eens stemming maken, Tim vraagt niet Joden die belaagd worden, niet agenten die aangevallen worden, maar rellende studenten die appgroepen hebben waarin tips worden gegeven om de media te bespelen met de slachtofferrol. Dat is tevens geen journalistiek, dat is hetzelfde niveau journalistiek als de Russische staatstv die Putin ook maar zonder tegenspraak zijn praatje laat houden.

Propaganda items van Tim Hofman zijn niet de bedoeling, niet een simpel vraag van Dilan.
Wel raar dat iedereen die kritisch op haar reageert dan precies hetzelfde ziet.
Dit, dus.
  maandag 13 mei 2024 @ 22:33:07 #240
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213553465
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Zou eens een column over geschreven moeten worden, dat de angstbeelden van links totaal niet uitgekomen zijn maar ondertussen links fascistisch tuig een deal met antisemitische lui hebben geslopen om eens flink te kunnen rellen.

Timmermans moet eens inzien dat klimaat en genders niet de thema's zijn waar de traditionele PvdA-achterban op zit te wachten.
pi_213553466
Ohja en Hofman is natuurlijk geen journalist maar een extreemlinkse activist die door belastingcenten zijn propaganda voor zijn eigen juiste zaak mag verspreiden.
pi_213553469
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, 'progressief' is nep-progressivisme, vandaar staat het tussen aanhalingstekens.

Maar als je denkt dat identiteitspolitiek echt super mega aanslaat bij Jan Burgerlul, ga lekker door.
Je ontwijkt het punt; op het ene stemmen ómdat het ander kut is, is rancunepolitiek en dat loopt altijd slecht af.
pi_213553473
quote:

[..]
Zou eens een column over geschreven moeten worden, dat de angstbeelden van links totaal niet uitgekomen zijn maar ondertussen links fascistisch tuig een deal met antisemitische lui hebben geslopen om eens flink te kunnen rellen.

De vraag naar racisme vanuit rechts en geweld vanuit rechts is altijd groter dan het aanbod. Daarom zoeken ze ook onder elke steen en blazen ze elk dingetje met een hoop hysterie op.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  maandag 13 mei 2024 @ 22:33:49 #244
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213553475
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat is vaak zo in een bubbel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 13 mei 2024 @ 22:34:28 #245
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213553485
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:33 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Je ontwijkt het punt; op het ene stemmen ómdat het ander kut is, is rancunepolitiek en dat loopt altijd slecht af.
Rancune?

Gewoon geen enkele interesse in.

Of stem jij links uit rancune jegens het kapitalisme?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 13 mei 2024 @ 22:34:34 #246
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_213553486
quote:

[..]

Waarom? Dit is niet de achterban van de PvdA dus hij kan vrij gemakkelijk afstand nemen van geweld, vernielingen etc.
Dit, dus.
  maandag 13 mei 2024 @ 22:35:41 #247
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_213553506
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat is vaak zo in een bubbel.
Oh, dán is het een bubbel? :D soort van joker die je op de goeie momenten kan inzetten. Wat een Teletubbie-niveau.
Dit, dus.
pi_213553509
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Waarom? Dit is niet de achterban van de PvdA dus hij kan vrij gemakkelijk afstand nemen van geweld, vernielingen etc.
Omdat GL al wel gemobiliseerd staat om mee te doen met deze hele situatie. Die hebben bij wijze van spreke al de klinkers uit de straat gehaald.
pi_213553510
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Fatsoenlijke mensen zijn dan ook overal te vinden. Doorgaans de wat meer genuanceerde types.
Genuanceerd ben ik ook al niet, maar ik respecteer de verscheidenheid aan meningen zolang die op een werkelijk vreedzame manier worden geuit én er open wordt gestaan voor een tegengeluid. Voor activisme is aan de universiteit geen plek, wel voor een open en onderbouwde uitwisseling van ideeën.

Een student zei tegen GeenStijl dat ze tot dit soort gedrag overgaan omdat er anders niet naar hen wordt geluisterd. Daar word ik zo chagrijnig van, dat drammen en drammen omdat je niet gelijk krijgt. Ik krijg ook niet gelijk t.a.v. mijn politieke ideeën, maar het zou werkelijk niet bij me opkomen om dan maar voor verkeersopstoppingen te zorgen, monumentale panden te slopen of mensen te intimideren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_213553512
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Als je eens wat vaker die politici volgt valt je op dat ze keer op keer exact dezelfde personen afvallen of exact dezelfde items bespreken zodra het voor politiek gewin kan dienen, en dat allemaal elke keer binnen één dag. Alsof het gescript is.

Antisemitisme veroordelen, geweld tegen journalisten uit extreem linkse hoek of het slopen van gebouwen zwijgen ze dood. Behalve als het vanuit rechts komt dan. En maar vingerwijzen naar Wilders terwijl ze exact hetzelfde doen, maar dat bereikt jou niet omdat de media het niet meldt en je zelf 0 moeite doet om geïnformeerd te worden.

Lees de tweet van Dilan nog maar eens, een simpele vraag, geen aanval, geen bemoeienis, maar gewoon een vraag. Dat linkse volk blaast het op en hun aanhang slikt het weer voor zoete koek omdat ze zelf totaal niet kunnen nadenken of de tweet van Dilan zelf bekijken. Dilan wil de media controleren, het zaadje is gepland en voor velen is het nu een feit, jullie moesten eens weten hoe zwaar die linkse politici mensen bespelen, ze zijn werkelijk geen haar beter als de kampen die zij keer op keer afvallen voor dat gedrag.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tekaschi op 13-05-2024 22:40:59 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')