heb m geliked en geretweetquote:Op maandag 13 mei 2024 20:32 schreef Greys het volgende:
Heb tweetje gedaan. Niet omdat ze het zullen lezen of omdat het zal helpen maar omdat het oplucht en je verder niks eraan kunt doen of zo voelt het. Deelnemers worden behandeld als aapjes in een dierentuin.
[ x ]
Vind ik echt enorm meevallen eigenlijk, voor hoeveel (voor)pret veel mensen er (normaal gesproken) van hebben.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://songfestivalupdat(...)aan-het-songfestival
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2024 20:36 schreef Viv het volgende:
[..]
Vind ik echt enorm meevallen eigenlijk, voor hoeveel (voor)pret veel mensen er (normaal gesproken) van hebben.
De avrobode. Gegniffeld. Bestaat dat nog?quote:De andere helft is afkomstig van de leden van AVROTROS en de opbrengsten van tv-gids Avrobode
Ik vind dit echt fantastisch, zo zonder finale. En 'maar' 635.000 streams van de 3,4 miljoen uit Nederland. Gelukkig voor Joost is dit niet óók verpest.quote:
Wij zijn hier sinds 2021 allemaal massaal lid.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
De avrobode. Gegniffeld. Bestaat dat nog?
Alhoewel ik dat ook al behoorlijk dubieus vind, eigenlijk. Daarin beginnen ze bij de F1 ook door te slaan. Daar mag McLaren bijv. een gewaardeerde YT-serie niet meer maken, omdat het Netflix in de weg kan zitten qua kijkers. Madness.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:35 schreef kilon het volgende:
Desnoods leg je dan iets meer beperkingen op eigen gebruik van social media van de acts.
Waarom kan ik dit niet 10x liken?quote:Op maandag 13 mei 2024 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Ze zijn gewoon totaal doorgeschoten sinds Osterdahl aan de macht is.
Al die vage sponsorcontracten, Noord-Koreaanse censuur, backings op tape (ivm corona maar daarna geruisloos in stand houden), de producerschoice etc. Allemaal het gevolg van de Melodifestivallisering van het ESF
Hoe komen we hier in godsnaam nog vanaf?quote:Op maandag 13 mei 2024 20:48 schreef Momo het volgende:
Zo te zien is dat incident van Joost waarschijnlijk ook gebeurd bij een van die verplichte TikTok dingetjes. Het filmen van de artiesten als ze de coulissen binnen komen. Zullen wel bang zijn dat hun TikTok centjes niet binnen komen als niet elke artiest mee moet bij elk onderdeel. Wel ironie dat TikTok Chinees is.
Hopen dat TikTok verboden wordt in de EU?quote:Op maandag 13 mei 2024 20:49 schreef Andromache het volgende:
[..]
Hoe komen we hier in godsnaam nog vanaf?
En helemaal bij Joost die echt veruit de meeste views binnenhaalde.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:48 schreef Momo het volgende:
Zo te zien is dat incident van Joost waarschijnlijk ook gebeurd bij een van die verplichte TikTok dingetjes. Het filmen van de artiesten als ze de coulissen binnen komen. Zullen wel bang zijn dat hun TikTok centjes niet binnen komen als niet elke artiest mee moet bij elk onderdeel. Wel ironie dat TikTok Chinees is.
Ik wil vooral het ESF ontmelodifestivalliseren. @TheVulture help!quote:Op maandag 13 mei 2024 20:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopen dat TikTok verboden wordt in de EU?
watte?quote:Op maandag 13 mei 2024 20:52 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik wil vooral het ESF ontmelodifestivalliseren. @:TheVulture help!
Kan wel begrijpen dat ze per se wilden dat Joost wel gefilmd werd voor Tiktok. Hij zorgt daar namelijk voor veel meer views dan de andere artiestenquote:Op maandag 13 mei 2024 20:48 schreef Momo het volgende:
Ligt nog elke week vers bij mijn ouders op tafel.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
De avrobode. Gegniffeld. Bestaat dat nog?
Ik zou juist wel meedoen. Dan heb je ook het recht om bij de vergaderingen te zijn van de "Reference Group" en kun je zaken aan de kaart stellen.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:53 schreef Em31 het volgende:
Sowieso kan ik me bijna niet voorstellen dat we volgend jaar gewoon meedoen. Je zit met de EBU die vast niet echt zal veranderen, je zit met hun social media team waar de cameravrouw onderdeel van is en daarnaast zal Björkman deze baan ook wel weer houden, dus de Zweedse invloed is ook nog volop aanwezig.
En Nederland is echt vol de EBU af gaan zeiken, dus ik weet niet of er veel te winnen valt.
Heel gaagquote:Op maandag 13 mei 2024 20:52 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik wil vooral het ESF ontmelodifestivalliseren. @:TheVulture help!
En al helemaal omdat hij zelf ook een duidelijke social media campagne had opgezet. Alleen in Nederland leefde het songfestival onder jongeren, aka de TikTok doelgroep, al veel meer dan andere jaren. Het lijkt me dat ze juist die doelgroep meer wilden aanspreken met TikTok als sponsor en dan gooi je de grootste ambassadeur daarvan eruit idd.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Kan wel begrijpen dat ze per se wilden dat Joost wel gefilmd werd voor Tiktok. Hij zorgt daar namelijk voor veel meer views dan de andere artiesten![]()
Moet je hem er niet uitgooien natuurlijk, dat is dan minder slim.
We betalen dus een behoorlijk bedrag aan de EBU voor deelname, en andersom heeft Nederland ongeveer 4% van de kijkers. En dan nog streams, kliks, enz. uit ons land.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://songfestivalupdat(...)aan-het-songfestival
[..]
Is Nederland daar sowieso wel onderdeel van nu? Volgens mij kom je daar ook bij door de winst en dan na 3 jaar ga je er weer uit. Sietse Bakker stopte daar vorig jaar mee, of ik ben in de war met wat anders.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik zou juist wel meedoen. Dan heb je ook het recht om bij de vergaderingen te zijn van de "Reference Group" en kun je zaken aan de kaart stellen.
En de kans is redelijk aanwezig dat sommige kleine landen een songfestival in duur Zwitserland niet kunnen betalen en dus volgend jaar niet van de partij zijn 😬quote:Op maandag 13 mei 2024 20:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We betalen dus een behoorlijk bedrag aan de EBU voor deelname, en andersom heeft Nederland ongeveer 4% van de kijkers. En dan nog streams, kliks, enz. uit ons land.
Daarnaast is er het competitieve element. Dit jaar waren er 37 deelnemers. Zonder Nederland dus 36, waarvan er 6 rechtstreeks naar de finale gaan. Met nog één afzegging (Australië, Azerbeidzjan, …) zit je dan met een weinig interessante halve finale waarin 10 van de 14 liedjes doorgaan.
Nee, daar zit Nederland niet in. Wij zijn alleen aanwezig bij de algemene glas-plas-was meetings met de heads of delegations.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is Nederland daar sowieso wel onderdeel van nu? Volgens mij kom je daar ook bij door de winst en dan na 3 jaar ga je er weer uit. Sietse Bakker stopte daar vorig jaar mee, of ik ben in de war met wat anders.
Minder proberen te modelleren naar het Melodifestivalenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |