abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 mei 2024 @ 20:23:14 #76
163650 Greys
pi_213551387
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:56 schreef Em31 het volgende:

[..]
Even los van dit alles is het sowieso wel downhill gegaan toen zij zijn begonnen. Eerst mega onprofessioneel en nu als een soort koningen alles regelen. Alleen ze harken de views binnen omdat alles buiten hun om wordt verboden, dus ze zullen dat zelf nooit zo zien.
Jep. In de tijd van het vorige team werden alle deelnemers wel als mensen met keuzes behandeld.

Joost zei niet voor niets al dat hij de socials van Eurovision 'best questional' vindt. Terecht, vind ik. Even totaal los van het incident.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213551391
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:22 schreef Molo het volgende:

[..]
Nederland heeft een letterlijk en figuurlijk rijke gayscene ;)
En reist graag
Ik kan dit beamen, geen kinderen scheelt een hoop poen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213551405
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:12 schreef Em31 het volgende:

[..]
Toch vind ik dat ergens ook wel weer moeilijk om het zo compleet zwart-wit te zien. Zou het nou echt geen klap voor ze uitmaken dat Nederland, waar mensen echt wel bovengemiddeld gek op het Songfestival zijn, er niet meer bij is? Hoge kijkcijfers, vaak nummers met veel streams, grootste pre-party is hier, Eurovision concert in december. Vanaf het begin erbij, ook bij het Junior Songfestival. Daarnaast nog minder landen in de semi maakt niet uit? Ik kan dat echt bijna niet geloven.
Dat kunnen jullie denk ik beter inschatten; ik ben geen ESF-kenner. Cornald Maas lijkt wel te denken dat het indruk maakt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 13 mei 2024 @ 20:24:42 #79
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_213551419
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:12 schreef Nizno het volgende:

[..]
denk niet dat het uit zal maken. hooguit dat er eens wordt gekeken of het geroezemoes dat het zal geven invloed zal hebben op bereidwilligheid van artiesten om mee te doen
Ik denk dan weer dat het voor het laatste niks uitmaakt. In die zin dat er altijd in elk land wel een of andere sub C-artiest te vinden is die het wel wil doen. Komt de kwaliteit niet ten goede, maar wat boeit dat de EBU?

Maar ik denk dat het bij juist die big 5 landen meer impact heeft dan dat bijv. Hongarije niet meedoet. En dan bedoel ik echt niet dat zij zich dan gelijk ook terugtrekken ofzo, maar we behoren net als hen altijd tot de harde kern, dus dan is het toch een grote verandering.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_213551423
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:23 schreef Greys het volgende:

[..]
Jep. In de tijd van het vorige team werden alle deelnemers wel als mensen met keuzes behandeld.

Joost zei niet voor niets al dat hij de socials van Eurovision 'best questional' vindt. Terecht, vind ik. Even totaal los van het incident.
Ik had het idee dat er dit jaar meer media in het algemeen was, maar nergens op feiten gebaseerd, misschien meer social media wat ik zag. Ook verbaasd om de hoeveel keer Joost telkens ergens te zien was.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213551456
twitter
pi_213551484
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Die hele beslissing om de repetities niet meer voor pers toegankelijk te maken zogenaamd uit bescherming van de artiesten heeft ook niks te maken met dat er torvallig tegelijkertijd een sponsorcontract met Tiktok en Reddit is afgesloten... ze hebben zoveel boter op hun hoofd :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 mei 2024 @ 20:29:17 #83
163650 Greys
pi_213551491
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik had het idee dat er dit jaar meer media in het algemeen was, maar nergens op feiten gebaseerd, misschien meer social media wat ik zag. Ook verbaasd om de hoeveel keer Joost telkens ergens te zien was.
Je moet daar al 14 keer repeteren en als je dan ook nog aan al hun socials fratsen mee moet en je verplicht in je jankende gezicht moet laten filmen omdat sponsor Tiktok anders boos wordt... Ik vind het ook echt nogal wat. En dan nog zestig keer een interview aan Aran anders is ie pissed. En alle media uit andere landen. Alleen bij EIC deed ie al veertig interviews.

Joost had denk ik liever in de jaren hiervoor meegedaan waar je zoals Anouk lekker op je hotelkamer kon blijven als je dat wilde buiten de repetities om. Het wordt echt elk jaar gekker met hun socials. Met de 🍑🍑 perzik emoji's als het over de billen van Chanel ging enzo. Ze willen te hip en jong doen. Hou het gewoon professioneel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 mei 2024 @ 20:32:55 #84
163650 Greys
pi_213551553
Heb tweetje gedaan. Niet omdat ze het zullen lezen of omdat het zal helpen maar omdat het oplucht en je verder niks eraan kunt doen of zo voelt het. Deelnemers worden behandeld als aapjes in een dierentuin.

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213551587
Wat ze zouden moeten doen is zeggen, ok je moet minimaal x% aan social media evenementen meedoen waarbij een paar momenten verplicht zijn (persco, red carpet, ...). Hoe meer je met dingen meedoet, hoe groter je exposure naar het publiek en dus meer kans op punten bij de televote.
Desnoods leg je dan iets meer beperkingen op eigen gebruik van social media van de acts.
Laat de liedjes dan ook maar meer hun werk doen.

Of in ieder geval iets van een middenweg zou toch mogelijk moeten zijn.
pi_213551591
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:32 schreef Greys het volgende:
Heb tweetje gedaan. Niet omdat ze het zullen lezen of omdat het zal helpen maar omdat het oplucht en je verder niks eraan kunt doen of zo voelt het. Deelnemers worden behandeld als aapjes in een dierentuin.

[ x ]
heb m geliked en geretweet
  Manager PR/Moderator maandag 13 mei 2024 @ 20:36:47 #87
269689 crew  Viv
pi_213551617
quote:
Vind ik echt enorm meevallen eigenlijk, voor hoeveel (voor)pret veel mensen er (normaal gesproken) van hebben. :o
pi_213551642
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:36 schreef Viv het volgende:

[..]
Vind ik echt enorm meevallen eigenlijk, voor hoeveel (voor)pret veel mensen er (normaal gesproken) van hebben. :o
quote:
De andere helft is afkomstig van de leden van AVROTROS en de opbrengsten van tv-gids Avrobode
De avrobode. Gegniffeld. Bestaat dat nog? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213551659
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:27 schreef CarloV het volgende:
[ x ]
Ik vind dit echt fantastisch, zo zonder finale. En 'maar' 635.000 streams van de 3,4 miljoen uit Nederland. Gelukkig voor Joost is dit niet óók verpest.
pi_213551668
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
[..]
De avrobode. Gegniffeld. Bestaat dat nog? :D
Wij zijn hier sinds 2021 allemaal massaal lid. _O_
pi_213551694
Ze zijn gewoon totaal doorgeschoten sinds Osterdahl aan de macht is.

Al die vage sponsorcontracten, Noord-Koreaanse censuur, backings op tape (ivm corona maar daarna geruisloos in stand houden), de producerschoice etc. Allemaal het gevolg van de Melodifestivallisering van het ESF
  maandag 13 mei 2024 @ 20:44:23 #92
1986 Jane
pi_213551747
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:35 schreef kilon het volgende:

Desnoods leg je dan iets meer beperkingen op eigen gebruik van social media van de acts.

Alhoewel ik dat ook al behoorlijk dubieus vind, eigenlijk. Daarin beginnen ze bij de F1 ook door te slaan. Daar mag McLaren bijv. een gewaardeerde YT-serie niet meer maken, omdat het Netflix in de weg kan zitten qua kijkers. Madness.
  maandag 13 mei 2024 @ 20:45:33 #93
1986 Jane
pi_213551762
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Ze zijn gewoon totaal doorgeschoten sinds Osterdahl aan de macht is.

Al die vage sponsorcontracten, Noord-Koreaanse censuur, backings op tape (ivm corona maar daarna geruisloos in stand houden), de producerschoice etc. Allemaal het gevolg van de Melodifestivallisering van het ESF
Waarom kan ik dit niet 10x liken? ;(
  maandag 13 mei 2024 @ 20:48:07 #94
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213551804
Zo te zien is dat incident van Joost waarschijnlijk ook gebeurd bij een van die verplichte TikTok dingetjes. Het filmen van de artiesten als ze de coulissen binnen komen. Zullen wel bang zijn dat hun TikTok centjes niet binnen komen als niet elke artiest mee moet bij elk onderdeel. Wel ironie dat TikTok Chinees is.
  maandag 13 mei 2024 @ 20:49:58 #95
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_213551829
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:48 schreef Momo het volgende:
Zo te zien is dat incident van Joost waarschijnlijk ook gebeurd bij een van die verplichte TikTok dingetjes. Het filmen van de artiesten als ze de coulissen binnen komen. Zullen wel bang zijn dat hun TikTok centjes niet binnen komen als niet elke artiest mee moet bij elk onderdeel. Wel ironie dat TikTok Chinees is.
Hoe komen we hier in godsnaam nog vanaf?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 13 mei 2024 @ 20:50:42 #96
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213551845
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:49 schreef Andromache het volgende:

[..]
Hoe komen we hier in godsnaam nog vanaf?
Hopen dat TikTok verboden wordt in de EU?
pi_213551857
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:48 schreef Momo het volgende:
En helemaal bij Joost die echt veruit de meeste views binnenhaalde. :')
  maandag 13 mei 2024 @ 20:52:52 #98
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_213551869
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:50 schreef Momo het volgende:

[..]
Hopen dat TikTok verboden wordt in de EU?
Ik wil vooral het ESF ontmelodifestivalliseren. @TheVulture help!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_213551876
Sowieso kan ik me bijna niet voorstellen dat we volgend jaar gewoon meedoen. Je zit met de EBU die vast niet echt zal veranderen, je zit met hun social media team waar de cameravrouw onderdeel van is en daarnaast zal Björkman deze baan ook wel weer houden, dus de Zweedse invloed is ook nog volop aanwezig.

En Nederland is echt vol de EBU af gaan zeiken, dus ik weet niet of er veel te winnen valt.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 20:53:49 #100
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213551881
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:52 schreef Andromache het volgende:

[..]
Ik wil vooral het ESF ontmelodifestivalliseren. @:TheVulture help!
watte?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')