Ik wacht nog wel even tot full release.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
- eenheden blijven zo nu en dan vast zitten.
- eenheden bewegen ondanks dat je die optie uitzet en gaan eraan
- auto's zijn niet zichtbaar na opnieuw laden van een game
- sommige gebouwen kunnen niet doorzocht worden
- sommige gebieden van een kaart zijn niet bereikbaar met een auto (ligt aan de kaart als er geen bruggen zijn)
- game crasht bij teveel save-games
- de lijst met save-games is al snel eindeloos
- de story-line blokkeert de gameplay, weet niet hoeveel eenheden die in gevecht waren en zouden komen ik daardoor al niet verloren heb
Echte early acces dus. Pas kopen bij 1.0quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
- eenheden blijven zo nu en dan vast zitten.
- eenheden bewegen ondanks dat je die optie uitzet en gaan eraan
- auto's zijn niet zichtbaar na opnieuw laden van een game
- sommige gebouwen kunnen niet doorzocht worden
- sommige gebieden van een kaart zijn niet bereikbaar met een auto (ligt aan de kaart als er geen bruggen zijn)
- game crasht bij teveel save-games
- de lijst met save-games is al snel eindeloos
- de story-line blokkeert de gameplay, weet niet hoeveel eenheden die in gevecht waren en zouden komen ik daardoor al niet verloren heb
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even tot full release.
Het is speelbaar, maar niet optimaal helaas.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Echte early acces dus. Pas kopen bij 1.0
ohquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is dit de full release al.
Nee, was een foutje van mijn kant,quote:
haha oh. Nou dan even wachten met spelen dus. Het concept klinkt wel leuk! Zet hem wel ff op verlanglijstquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, was een foutje van mijn kant,
jij was sneller dan mijn edit
Ik hoop nog steeds op een nieuwe Empire Total War.quote:Op maandag 27 mei 2024 12:36 schreef over_hedge het volgende:
Ik voor de 232x opnieuw begonnen met total warhammer 3. Blijft toch wel tof
Geruchten zijn nu dat ze bezig zijn met een star wars total warquote:Op maandag 27 mei 2024 13:08 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een nieuwe Empire Total War.
Er was ooit een Star Wars game zoals C&C,quote:Op maandag 27 mei 2024 13:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geruchten zijn nu dat ze bezig zijn met een star wars total war
Dan moet je even gaan mee hopen dat de geruchten waar zijnquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er was ooit een Star Wars game zoals C&C,
zoiets zou ik willen in een nieuwe versie
Bookworm adventures 2quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:19 schreef DjVero het volgende:
Iemand die aanraders heeft om met m'n 2-jarige beetje uit te proberen?
2 jaar is wel heel jong.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:19 schreef DjVero het volgende:
Doom Eternal.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:19 schreef DjVero het volgende:
Het is meer een beetje button bashen op het toetsenbord, dat doen we nu al op het ritme van bepaalde muziek. Maar als er op het scherm ook daadwerkelijk iets gebeurt, zou dat misschien wel leuk zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:43 schreef Elan het volgende:
[..]
2 jaar is wel heel jong.
Ietsje ouder zou ik zeggen Minecraft. Je hebt ook een Pepa Pig Game, is in het Nederlands![]()
Of botjes zoeken in Paw Patrol.
Al uitgespeeld, dûhquote:
zolang je niet meer dan 2 uur gespeeld hebt is dit vaak binnen 24 uur geregeldquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voor het eerst een refund aangevraagd. Ik ben benieuwd.
Ik kon het spel niet eens opstarten op mijn laptop (die wel aan de requirements voldoet)quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zolang je niet meer dan 2 uur gespeeld hebt is dit vaak binnen 24 uur geregeld
Welk spel?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voor het eerst een refund aangevraagd. Ik ben benieuwd.
Kingdom heartsquote:
Storymods of grafisch? Mijn grootste issue met Starfield is dat het dodelijk saai is.quote:
Story mods zijn er nog niet zo veel. De mods tools zijn net een weekje uit.quote:Op maandag 17 juni 2024 07:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Storymods of grafisch? Mijn grootste issue met Starfield is dat het dodelijk saai is.
Ik ben niet verder gekomen dan een uur of twee. Dodelijk saai, repeterend en een overheersend gevoel dit allemaal al eens in een net iets ander jasje gezien te hebben.quote:Op maandag 17 juni 2024 07:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Storymods of grafisch? Mijn grootste issue met Starfield is dat het dodelijk saai is.
Zonde wel. Die factie missies zijn juist zo tofquote:Op maandag 17 juni 2024 20:56 schreef Monolith het volgende:
Ik heb het wel uitgespeeld, maar vond het eigenlijk vrij kort en dan heb ik echt niet enkel in sneltreinvaart de main story line gedaan. Er zijn heel veel games waar ik voor een kwart of de helft van het geld heel veel meer en veel langer plezier aan heb gehad.
Klopt, maar die heb ik dus juist wél gedaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zonde wel. Die factie missies zijn juist zo tofDe main missies zijn vooral op het begin wel saai. Moet zeggen dat ik het aan het einde wel tof vind. En hoe new game + gedaan is ook
haha oh lezen blijft lastig somsquote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, maar die heb ik dus juist wél gedaan.![]()
En dan nog was de game in een uurtje of 30 klaar.
Ik heb soms het idee dat als starfield precies het zelfde was. Maar niet van Bethesda maar een andere dev. Dat iedereen opeens een stuk positiever zou zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb 120+ uur en heb de helft vd story missies gedaan en de helft van de faction missies.
Ik vind het spel vele malen beter dan Fallout 4.
Dus ja, ook het main verhaal en de companions.
Zeker de gameplay.
Snap de negativiteit dan ook niet.
Het doet niks nieuws of verrassends maar dat verwacht ik ook niet van Bethesda. Ze maken 1 type game en dat doen ze al 20 jaar
Beide consoles laden gemiddeld vlotter dan een PC doordat ze daar volledig op ontworpen zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:00 schreef MMaRsu het volgende:
Ja die laadtijden.. misschien een probleem op console maar op pc met een ssd zijn ze max 1/2 seconden idd, en dat is al veel.
Er had zeker een hoop beter gekund maar zaken zoals lokale maps dat boeit me echt niet als elke stad zo groot is als een stad in Skyrim (lees helemaal niet zo groot dus)..
:p maar iedereen zn ding
Yep dat dus, dat vond ik mateloos irritant worden op den duur in ieder geval. (Andere) Elder Scrolls games was gewoon een deur open doen en een wijde wereld intrekken, dat gevoel hebben ze hier met het reizen naar verschillende planeten niet na kunnen doen wat mij betreft. Kan me prima voorstellen dat anderen het juist wel tof vinden op deze manier.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:48 schreef MMaRsu het volgende:
Enige grote verschil is dat je in Starfield vaak veel aan het fast travelen bent etc. Dus ja de frequentie van laadschermen is meer aanwezig.
Klopt want Starfield draait niet op One X, die console is te oud.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:22 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk niet dat de game op een xbox one x sneller laadt maar ik kan het mis hebben
Supersnelle tech nog welquote:Xbox series x heeft niet die super snelle tech van ps5
Ik geloof niet dat die twee elkaar veel ontlopen. Er is een reden dat beiden 98% hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:22 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk niet dat de game op een xbox one x sneller laadt maar ik kan het mis hebben
Xbox series x heeft niet die super snelle tech van ps5
Zeker topgamequote:Op donderdag 27 juni 2024 21:11 schreef mschol het volgende:
forza 4 wordt gedelist, is die de moeite waard om te kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |