SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijsvergelijkingssites
IsThereAnyDeal.com
CheapShark.com
/r/GameDeals - Verschillende deals van verschillende sites
Indie Game Bundles
Games Compare
Moddingsites
Nexus Mods
Steam Workshop
GTAInside.com
Leuke/handige linkjes
Het gratis PC Games topic op FOK!
/r/PCMasterRace - Reddit community voor PC Gamers.
Twitch - Dé stream site voor games.
SteamCalculator
Steam Statistieken
Steam Left
MySteamGauge
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!
Alternatieve stores:![]()
![]()
![]()
GoG: DRM free games. GoG biedt veel oude games die altijd met moderne OS en systemen werkt!
Origin: EA's eigen gamestore. Veel games van EA zelf die niet op Steam staan zijn hier te vinden.
uPlay: De gamestore van Ubisoft, bevat voornamelijk Ubisoft games.
Battle.net: De gameclient van Blizzard, de store bevat alleen games van Blizzard zelf.
Epic: De gamestore van Epic, bevat behalve Fortnite veel van Epics eigen games en daarnaast titels waar Epic veel geld voor heeft betaald om exclusief te mogen verkopen. Met regelmaat gratis games.
Dit topic wordt tevens gebruikt als algemeen PC Gaming topic, dus alle PC-(game)gerelateerde discussies zijn hier welkom.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Klopt maar voor free 2 play titels kan ik er eerlijk gezegd niks tegen hebben (behalve dat die prijzen ook belachelijk hoog zijn, kijk naar de kosten voor skins in Apex Legends bijvoorbeeld).quote:Op maandag 13 mei 2024 16:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Welk apparaat dan ook, laten we vooral niet vergeten dat Fortnite en CS/Team Fortress 2 dit tot kunst verheven hebben...
(En vele soortgelijke online titels pikken graag een graantje mee, ik kots op mensen die zeggen dat het maar koffiegeld is)
Tja dat hoort erbij :p. Maar mooi dat je het tenminste gratis kan modden! Stel je voor dat je daarvoor moest betalen hahaquote:Op maandag 13 mei 2024 18:30 schreef PirE het volgende:
En ik maar grafische packs downloaden voor Pro Cycling Manager en de F1-games zodat ik de echte reclamesn zie die ook langs de baan staan.
Zelfde met voetbalshirts in Football Manager.
Bron?quote:
ik wil dit spel zo graag leuk vinden. Maar kom er gewoon niet in. 400+ uur in hoi4. Maar bij dit spel weet ik na 10 min niet meer wat ik moet doenquote:
Verkeerde gequote denk ik?quote:Op maandag 13 mei 2024 20:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik wil dit spel zo graag leuk vinden. Maar kom er gewoon niet in. 400+ uur in hoi4. Maar bij dit spel weet ik na 10 min niet meer wat ik moet doenDan heb ik alle dingen boven in weggewerkt en dan zit ik echt naar mijn scherm te staren van: Now what?
Dat kloptquote:
Ze maken idd wel pittige games bij Rockstarquote:Op maandag 13 mei 2024 20:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik wil dit spel zo graag leuk vinden. Maar kom er gewoon niet in. 400+ uur in hoi4. Maar bij dit spel weet ik na 10 min niet meer wat ik moet doenDan heb ik alle dingen boven in weggewerkt en dan zit ik echt naar mijn scherm te staren van: Now what?
Niet zozeer pittig maar fokking uitgebreider dan nodig soms.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ze maken idd wel pittige games bij Rockstarkom er ook niet uit die open wereld games, al die icoontjes
Maar gelukkig is het mooie aan open wereld games dat je dat ook niet allemaal hoeft te doenquote:Op maandag 13 mei 2024 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet zozeer pittig maar fokking uitgebreider dan nodig soms.
Ja, dat is waar. Maar geef toe dat als al die icoontjes naar je zitten te knipogen dat je ze dan toch wil doenquote:Op maandag 13 mei 2024 21:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar gelukkig is het mooie aan open wereld games dat je dat ook niet allemaal hoeft te doen
Ik vind het altijd vermoeiend als ontwikkelaars het hebben van veel content verwarren met het hebben van een goede ervaring.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet zozeer pittig maar fokking uitgebreider dan nodig soms.
F2P kan ik nauwelijks iets aan vinden, die bestaan erbij al zou ik daar ook niet in de verleiding komen. Maar ik ken ook betaalde games, al dan niet met licentie, waarbij je je scheel betaalt voor games, waarbij je 40 euro titel al snel righting de 100+ gaat, zonder dat het spel er beter op wordt.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klopt maar voor free 2 play titels kan ik er eerlijk gezegd niks tegen hebben (behalve dat die prijzen ook belachelijk hoog zijn, kijk naar de kosten voor skins in Apex Legends bijvoorbeeld).
Ik kan me ook niet heugen dat ik daar ooit de behoefte heb gehad om ook maar iets te kopen. En gezien hun handeling met de aankomende star wars titel boycot ik ze ook maar gewoon.quote:Dus tja op free 2 play games ben ik wel minder kritisch. Maar je hebt gelijk, het ergste vind ik publishers die van een 70¤ titel het nog volproppen met microtransacties (zie de Assassins Creed games)
Ja dit. Sterke gameplay en afwisseling is veel beter.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vind het altijd vermoeiend als ontwikkelaars het hebben van veel content verwarren met het hebben van een goede ervaring.
Ja ik boycot het niet maar koop het meestal wel pas in de extreme sale.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
F2P kan ik nauwelijks iets aan vinden, die bestaan erbij al zou ik daar ook niet in de verleiding komen. Maar ik ken ook betaalde games, al dan niet met licentie, waarbij je je scheel betaalt voor games, waarbij je 40 euro titel al snel righting de 100+ gaat, zonder dat het spel er beter op wordt.
[..]
Ik kan me ook niet heugen dat ik daar ooit de behoefte heb gehad om ook maar iets te kopen. En gezien hun handeling met de aankomende star wars titel boycot ik ze ook maar gewoon.
CK is toch gewoon je familie vermoorden?quote:Op maandag 13 mei 2024 20:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Of erachter komen dat je zoon je vrouw neuktquote:
Star Wars wil ik best voor betalen, maar content paywallen voor een 120 euro ediyie is gewoon een boycot vragen. (Daarnaast is Ubisoft van mening dat je geen eigenaarschap hebt als klant)quote:Op maandag 13 mei 2024 22:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik boycot het niet maar koop het meestal wel pas in de extreme sale.
Die AC Mirage lijkt me best prima voor een tientje, ff wachten totdat het allemaal wat goedkoper wordt. Die zooi van Ubisoft is meestal na een maand al 30-40% korting dus
Star Wars zal ook prima te doen zijn voor een euro of 20/30
Of je zoon en vrouw tegelijkertijd doen.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of erachter komen dat je zoon je vrouw neukt
Ik ga hem toch aanschaffen denk ikquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Of je zoon en vrouw tegelijkertijd doen.
Maar los van alle memes blijft het een geweldige game.
Aanradertje hoor. Wel even doorbijten in het begin want er komt een hoop op je af. Als er vragen zijn roepen. Desnoods even het CK topic kickenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga hem toch aanschaffen denk ik
Ik ga er gewoon eens aan beginnenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:17 schreef ems. het volgende:
[..]
Aanradertje hoor. Wel even doorbijten in het begin want er komt een hoop op je af. Als er vragen zijn roepen. Desnoods even het CK topic kicken
Als ik je een beginnerstip mag geven: Begin als Munster/Mumu in Ierland. Klinkt niet aanlokkelijk maar dat is veruit de beste locatie om in aanraking te komen met verschillende aspecten van het spel. Als je dat een beetje in de vingers hebt kan je doen wat je wil maar Ierland geeft je gewoon even rustig de tijd om de boel te ontdekkenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon eens aan beginnenKijken of ik vanuit een kleine Hollandse provincie wat kan bereiken
Ga ik doen, thanks! Heb ook gelezen of gezien dat Ierland het beste is om te beginnen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Als ik je een beginnerstip mag geven: Begin als Munster/Mumu in Ierland. Klinkt niet aanlokkelijk maar dat is veruit de beste locatie om in aanraking te komen met verschillende aspecten van het spel. Als je dat een beetje in de vingers hebt kan je doen wat je wil maar Ierland geeft je gewoon even rustig de tijd om de boel te ontdekken
Oh, en wees niet bang om te 'falen'. Ga niet save-scummen omdat iets niet helemaal loopt zoals je wil maar speel gewoon door. Dingen die compleet verkeerd gaan bieden vaak ook juist weer interessante perspectieven voor de toekomst. En je leert ervan
Die heb ik ookquote:Op woensdag 15 mei 2024 10:40 schreef over_hedge het volgende:
Iets anders spelen dan hades 2. Man man man
wacht maar tot je bij de volgende baas komtquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Al paar x bij de derde boss gekomen maar die is pittig
Ja daar ben ik ook benieuwd naar, ik hoorde wel van de goden dat die derde baas zwak zou zijn voor een bepaalde elemental attack dus dat gaan we maar ff proberenquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wacht maar tot je bij de volgende baas komt
Nog even doorzetten. Als het klikt klikt het ook goed en dan heb je een game die je nog jaren kan spelenquote:Op donderdag 16 mei 2024 18:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Crusader Kings 3 is enorm overweldigendBegin het een heel klein beetje door te krijgen. Maar nog heel veel te ontdekken
Ik begin er steeds meer in te komen. Heb redelijk door hoe vassals werken en hoe ik mijn domein kan uitbreiden. Heb een paar keer verschillende karakters geprobeerd om daar wat meer feel voor te krijgen en wat er dan anders is (king vs duke bijvoorbeeld). Heb ook een eigen ruler gemaakt en probeer Nederland in 890 te verenigenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Nog even doorzetten. Als het klikt klikt het ook goed en dan heb je een game die je nog jaren kan spelen
Ik had een tijd terug de demo gespeeld, maar ik vond het erg lastig. Geen ammo krijgen en vervolgens van die grote hordes.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:03 schreef jogy het volgende:
Infection free zone is een zombie defense/ city rebuilder game maar met de geweldige toevoeging dat je een zone kan kiezen op basis van de echte wereldmap. Dus verzin het maar en je kan je basis daar beginnen en het lijkt er ook enigszins op.
https://store.steampowered.com/app/1465460/Infection_Free_Zone
Gisteren geïnstalleerd en een paar uur gespeeld, het is erg ok!
Kom toch wel steeds meer lastige bugs tegenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:03 schreef jogy het volgende:
Infection free zone is een zombie defense/ city rebuilder game maar met de geweldige toevoeging dat je een zone kan kiezen op basis van de echte wereldmap. Dus verzin het maar en je kan je basis daar beginnen en het lijkt er ook enigszins op.
https://store.steampowered.com/app/1465460/Infection_Free_Zone
Gisteren geïnstalleerd en een paar uur gespeeld, het is erg ok!
Echt nooit een tekort aan ammoquote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had een tijd terug de demo gespeeld, maar ik vond het erg lastig. Geen ammo krijgen en vervolgens van die grote hordes.
Wellicht is dat intussen gefixt dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom toch wel steeds meer lastige bugs tegen
[..]
Echt nooit een tekort aan ammo
- eenheden blijven zo nu en dan vast zitten.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:19 schreef jogy het volgende:
Enige bug die ik heb is dat ik soms een team niet op de map zie en die dus in het hoekje moet aanklikken.
Maar ik ben dan ook helemaal nog niet ver genoeg
Ik wacht nog wel even tot full release.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
- eenheden blijven zo nu en dan vast zitten.
- eenheden bewegen ondanks dat je die optie uitzet en gaan eraan
- auto's zijn niet zichtbaar na opnieuw laden van een game
- sommige gebouwen kunnen niet doorzocht worden
- sommige gebieden van een kaart zijn niet bereikbaar met een auto (ligt aan de kaart als er geen bruggen zijn)
- game crasht bij teveel save-games
- de lijst met save-games is al snel eindeloos
- de story-line blokkeert de gameplay, weet niet hoeveel eenheden die in gevecht waren en zouden komen ik daardoor al niet verloren heb
Echte early acces dus. Pas kopen bij 1.0quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
- eenheden blijven zo nu en dan vast zitten.
- eenheden bewegen ondanks dat je die optie uitzet en gaan eraan
- auto's zijn niet zichtbaar na opnieuw laden van een game
- sommige gebouwen kunnen niet doorzocht worden
- sommige gebieden van een kaart zijn niet bereikbaar met een auto (ligt aan de kaart als er geen bruggen zijn)
- game crasht bij teveel save-games
- de lijst met save-games is al snel eindeloos
- de story-line blokkeert de gameplay, weet niet hoeveel eenheden die in gevecht waren en zouden komen ik daardoor al niet verloren heb
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even tot full release.
Het is speelbaar, maar niet optimaal helaas.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Echte early acces dus. Pas kopen bij 1.0
ohquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is dit de full release al.
Nee, was een foutje van mijn kant,quote:
haha oh. Nou dan even wachten met spelen dus. Het concept klinkt wel leuk! Zet hem wel ff op verlanglijstquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, was een foutje van mijn kant,
jij was sneller dan mijn edit
Ik hoop nog steeds op een nieuwe Empire Total War.quote:Op maandag 27 mei 2024 12:36 schreef over_hedge het volgende:
Ik voor de 232x opnieuw begonnen met total warhammer 3. Blijft toch wel tof
Geruchten zijn nu dat ze bezig zijn met een star wars total warquote:Op maandag 27 mei 2024 13:08 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een nieuwe Empire Total War.
Er was ooit een Star Wars game zoals C&C,quote:Op maandag 27 mei 2024 13:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geruchten zijn nu dat ze bezig zijn met een star wars total war
Dan moet je even gaan mee hopen dat de geruchten waar zijnquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er was ooit een Star Wars game zoals C&C,
zoiets zou ik willen in een nieuwe versie
Bookworm adventures 2quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:19 schreef DjVero het volgende:
Iemand die aanraders heeft om met m'n 2-jarige beetje uit te proberen?
2 jaar is wel heel jong.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:19 schreef DjVero het volgende:
Doom Eternal.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:19 schreef DjVero het volgende:
Het is meer een beetje button bashen op het toetsenbord, dat doen we nu al op het ritme van bepaalde muziek. Maar als er op het scherm ook daadwerkelijk iets gebeurt, zou dat misschien wel leuk zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:43 schreef Elan het volgende:
[..]
2 jaar is wel heel jong.
Ietsje ouder zou ik zeggen Minecraft. Je hebt ook een Pepa Pig Game, is in het Nederlands![]()
Of botjes zoeken in Paw Patrol.
Al uitgespeeld, dûhquote:
zolang je niet meer dan 2 uur gespeeld hebt is dit vaak binnen 24 uur geregeldquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voor het eerst een refund aangevraagd. Ik ben benieuwd.
Ik kon het spel niet eens opstarten op mijn laptop (die wel aan de requirements voldoet)quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zolang je niet meer dan 2 uur gespeeld hebt is dit vaak binnen 24 uur geregeld
Welk spel?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voor het eerst een refund aangevraagd. Ik ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |