Ik wacht nog wel even tot full release.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
- eenheden blijven zo nu en dan vast zitten.
- eenheden bewegen ondanks dat je die optie uitzet en gaan eraan
- auto's zijn niet zichtbaar na opnieuw laden van een game
- sommige gebouwen kunnen niet doorzocht worden
- sommige gebieden van een kaart zijn niet bereikbaar met een auto (ligt aan de kaart als er geen bruggen zijn)
- game crasht bij teveel save-games
- de lijst met save-games is al snel eindeloos
- de story-line blokkeert de gameplay, weet niet hoeveel eenheden die in gevecht waren en zouden komen ik daardoor al niet verloren heb
Echte early acces dus. Pas kopen bij 1.0quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
- eenheden blijven zo nu en dan vast zitten.
- eenheden bewegen ondanks dat je die optie uitzet en gaan eraan
- auto's zijn niet zichtbaar na opnieuw laden van een game
- sommige gebouwen kunnen niet doorzocht worden
- sommige gebieden van een kaart zijn niet bereikbaar met een auto (ligt aan de kaart als er geen bruggen zijn)
- game crasht bij teveel save-games
- de lijst met save-games is al snel eindeloos
- de story-line blokkeert de gameplay, weet niet hoeveel eenheden die in gevecht waren en zouden komen ik daardoor al niet verloren heb
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even tot full release.
Het is speelbaar, maar niet optimaal helaas.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Echte early acces dus. Pas kopen bij 1.0
ohquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is dit de full release al.
Nee, was een foutje van mijn kant,quote:
haha oh. Nou dan even wachten met spelen dus. Het concept klinkt wel leuk! Zet hem wel ff op verlanglijstquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, was een foutje van mijn kant,
jij was sneller dan mijn edit
Ik hoop nog steeds op een nieuwe Empire Total War.quote:Op maandag 27 mei 2024 12:36 schreef over_hedge het volgende:
Ik voor de 232x opnieuw begonnen met total warhammer 3. Blijft toch wel tof
Geruchten zijn nu dat ze bezig zijn met een star wars total warquote:Op maandag 27 mei 2024 13:08 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een nieuwe Empire Total War.
Er was ooit een Star Wars game zoals C&C,quote:Op maandag 27 mei 2024 13:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geruchten zijn nu dat ze bezig zijn met een star wars total war
Dan moet je even gaan mee hopen dat de geruchten waar zijnquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er was ooit een Star Wars game zoals C&C,
zoiets zou ik willen in een nieuwe versie
Bookworm adventures 2quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:19 schreef DjVero het volgende:
Iemand die aanraders heeft om met m'n 2-jarige beetje uit te proberen?
2 jaar is wel heel jong.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:19 schreef DjVero het volgende:
Doom Eternal.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:19 schreef DjVero het volgende:
Het is meer een beetje button bashen op het toetsenbord, dat doen we nu al op het ritme van bepaalde muziek. Maar als er op het scherm ook daadwerkelijk iets gebeurt, zou dat misschien wel leuk zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:43 schreef Elan het volgende:
[..]
2 jaar is wel heel jong.
Ietsje ouder zou ik zeggen Minecraft. Je hebt ook een Pepa Pig Game, is in het Nederlands![]()
Of botjes zoeken in Paw Patrol.
Al uitgespeeld, dûhquote:
zolang je niet meer dan 2 uur gespeeld hebt is dit vaak binnen 24 uur geregeldquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voor het eerst een refund aangevraagd. Ik ben benieuwd.
Ik kon het spel niet eens opstarten op mijn laptop (die wel aan de requirements voldoet)quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zolang je niet meer dan 2 uur gespeeld hebt is dit vaak binnen 24 uur geregeld
Welk spel?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voor het eerst een refund aangevraagd. Ik ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |