Toen was ze ziek.quote:
Vanavond weer gezellig met wat vrienden in Hugo Boss-uniform over straat marcheren. Eerder werd er niet naar ons geluisterd, dus nu gaan we winkelruiten ingooien.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Kan ook heel leuk zijn. Lekker samen brullen in het stadion of rammen in de moshpit
Ik denk dat ik binnenkort eens lekker boodschappen ga doen met gezichtsbedekking of zo. Is geen enkel probleem meer, toch?quote:Op maandag 13 mei 2024 16:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze wanen zich onaantastbaar. Dit is gewoon een sociaal experiment: wat gebeurt er als je mensen straffeloos hun gang laat gaan?
Moet je wel "I am peaceful, what are you?" scanderen terwijl je door de Jumbo loopt.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort eens lekker boodschappen ga doen met gezichtsbedekking of zo. Is geen enkel probleem meer, toch?
Het is bijzonder laf volk, maar da's geen nieuws.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort eens lekker boodschappen ga doen met gezichtsbedekking of zo. Is geen enkel probleem meer, toch?
Al veel bekende gezichten gezien, een kleine harde kern en een hoop meelopers.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:32 schreef MadMaster het volgende:
Die bril met hoofddoek vooraan, dat is toch gewoon een recidiviste?
Die heb ik nu al bij al die demo's gezien...
Justice for Frits!quote:Op maandag 13 mei 2024 16:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Moet je wel "I am peaceful, what are you?" scanderen terwijl je door de Jumbo loopt.
Ik heb meerdere dezelfde koppen gezien. Het is een soort rondreizend circus.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:32 schreef MadMaster het volgende:
Die bril met hoofddoek vooraan, dat is toch gewoon een recidiviste?
Die heb ik nu al bij al die demo's gezien...
Wat ik vooral niet begrijp is waarom ze niet, al vanaf dit gaande, is met een stelletje romeo's de gangmakers/voorgangers er tussenuit pikken en een paar dagen vastzetten.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze wanen zich onaantastbaar. Dit is gewoon een sociaal experiment: wat gebeurt er als je mensen straffeloos hun gang laat gaan?
Dat is de capo.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:35 schreef Perrin het volgende:
Waarom luistert die hele menigte naar die Engels sprekende relhobbit?
Gewoon met integraal-helm op je kop een bezine-pomp inlopen als je echt lef hebtquote:Op maandag 13 mei 2024 16:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Omdat zij de ring heeft....quote:Op maandag 13 mei 2024 16:35 schreef Perrin het volgende:
Waarom luistert die hele menigte naar die Engels sprekende relhobbit?
Wel even wat schade aanrichten he. Anders komt de boodschap niet over.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De Cous Cous Clan is er idd ook weer bij.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:35 schreef Qarrad het volgende:
Hartverwarmend weer, die spontane protesten met eigen hesjes voor de eigen ordedienst en dan de eigen uniforme sjaaltjes om de hoofdjes. Groetjes uit Qatar allemaal!
dat doe ik vaak zat als ik met de scooter benquote:Op maandag 13 mei 2024 16:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gewoon met integraal-helm op je kop een bezine-pomp inlopen als je echt lef hebt
Staan allemaal vierkant achter hun strijd voor vrijheid!quote:Op maandag 13 mei 2024 16:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Hamas, Hezbollah en de Ayatollahs wensen de studenten veel succes.
Mijn kat heet Couscousquote:Op maandag 13 mei 2024 16:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De Cous Cous Clan is er idd ook weer bij.
Dode palestijnse kinderen zijn onderdeel van de Hamas tactiek en de internationale verontwaardiging daarover maakt die effectief. Het zijn dan feitelijk ook gewoon pro Hamas demonstraties.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Hamas, Hezbollah en de Ayatollahs wensen de studenten veel succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |