Nergens goed voor, ik denk dat niemand zou kunnen uitleggen hoe het vernielen van een kantine de Palestijnse zaak vooruit helpt.quote:
Ja nu hoor ik dat ook. Bedankt hequote:Op maandag 13 mei 2024 16:24 schreef junkiesietze het volgende:
SPONGEBOB SQUAREPANTS roepen ze toch de heletijd?
Een hivemind. Altijd eng, of het nou links of rechts is.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Och, ze klaren de klus heel beheerst zo. Lijkt me prima.
Sta je daar met je twee vingertjes in de lucht met de sjaal van oma voor je rotkop lekker niet te luisteren naar de pliesie.
Het gevaarlijkste soort kneuzen is toch een massa mensen die ergens in gelooft.
boeiend. een gazaans kind staat hoger dan een koffieapparaat van de millequote:Op maandag 13 mei 2024 16:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Iedereen die nu nog zegt dat dit vreedzame demonstranten zijn liegt.
quote:Op maandag 13 mei 2024 16:26 schreef Origami94 het volgende:
[..]
boeiend. een gazaans kind staat hoger dan een koffieapparaat van de mille
en het is goed voor de economie
"De vernieling van een koffieautomaat is niets in vergelijking met wat Isreal in gaza doet!!!"quote:Op maandag 13 mei 2024 16:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nergens goed voor, ik denk dat niemand zou kunnen uitleggen hoe het vernielen van een kantine de Palestijnse zaak vooruit helpt.
Barbaren zijn het. Zorgelijk hoe ook deze "slimme" studenten als de gelegenheid aandient zich te buiten gaan aan primitieve, zinloze vernielzucht.
quote:Op maandag 13 mei 2024 16:26 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ze wanen zich onaantastbaar. Dit is gewoon een sociaal experiment: wat gebeurt er als je mensen straffeloos hun gang laat gaan?quote:Op maandag 13 mei 2024 16:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nergens goed voor, ik denk dat niemand zou kunnen uitleggen hoe het vernielen van een kantine de Palestijnse zaak vooruit helpt.
Barbaren zijn het. Zorgelijk hoe ook deze "slimme" studenten als de gelegenheid aandient zich te buiten gaan aan primitieve, zinloze vernielzucht.
Nee, het is slecht voor de economie. Tijd om naar de schoolbanken terug te gaan? Alhoewel, doe maar niet.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:26 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Kan ook heel leuk zijn. Lekker samen brullen in het stadion of rammen in de moshpitquote:Op maandag 13 mei 2024 16:26 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Een hivemind. Altijd eng, of het nou links of rechts is.
Trollt altijdquote:Op maandag 13 mei 2024 16:27 schreef OmniRocket het volgende:
aha, Origami zit hier alleen maar om te trollen.
En we noemen het: "Nederland".quote:Op maandag 13 mei 2024 16:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze wanen zich onaantastbaar. Dit is gewoon een sociaal experiment: wat gebeurt er als je mensen straffeloos hun gang laat gaan?
Zelfs al zou je dat vinden, dan nog is er niet verklaard hoe Palestijnse kinderen gebaat zijn bij het slopen van een koffiemachine in Nederland.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:27 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
"De vernieling van een koffieautomaat is niets in vergelijking met wat Isreal in gaza doet!!!"
zoiets krijg je dan weer te horen.
edit: ah, ik was al te laat
[..]
Hier spreekt de echte moslim.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:26 schreef Origami94 het volgende:
[..]
En een Jemeens kind? Ow nee, daar zijn geen Joden bij betrokken.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:26 schreef Origami94 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |