Mijn god ik ben geen fan van Rutte maar hier zijn we goed weg gekomen. Kan mij eigenlijk geen incapabeler persoon voorstellen. Al komt hugo op een goede 2de plaats.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:48 schreef Jojoke het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)jn-opvolging-regelen
Premier Hennis?
Dit ja.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Rutte is jarenlang premier geweest terwijl hij eigenlijk niet meer wilde? Wie gelooft dat?
Niemand. Als Rutte nou iets niet doet, dan is het wel iets waar hij geen zin in heeft.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Rutte is jarenlang premier geweest terwijl hij eigenlijk niet meer wilde? Wie gelooft dat?
Als er volgens mij iemand in de innercircle van Wilders zit is het Fleur Agema wel. Of de verhoudingen zijn bekoeld maar ik gok dat ze gewoon een mispeer heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:26 schreef Gimmick het volgende:
Dat Fleur Agema een nep tweet deelt zegt misschien niet dat Plasterk het wordt. Het zegt wel dat ook Agema niet in de inner circle van Wilders zit. Net als ons moet ze het doen met de openbare mededelingen van Wilders. Dan heb je het over de nummer 2 of 3 op de lijst.
Correct. https://www.volkskrant.nl(...)paars-plus~b0e852cb/quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:08 schreef nostra het volgende:
[..]
Niemand. Als Rutte nou iets niet doet, dan is het wel iets waar hij geen zin in heeft.
Ik vermoed dat ze het gewoon bij haar volle verstand heeft gedaan. Want ophef=aandacht=nieuws.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als er volgens mij iemand in de innercircle van Wilders zit is het Fleur Agema wel. Of de verhoudingen zijn bekoeld maar ik gok dat ze gewoon een mispeer heeft gemaakt.
Dat. Ik zie Ron Fresen als een goed journalist, maar ik kan mij totaal niet indenken dat Rutte vrijwillig het premierschap zou opheven. Hij heeft het hele VVD programma en alle uitgangspunten opzij gezet om maar te kunnen regeren.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:08 schreef nostra het volgende:
[..]
Niemand. Als Rutte nou iets niet doet, dan is het wel iets waar hij geen zin in heeft.
24 uur non stop onderhandelen vanaf nu en dan morgen even door de fracties jassen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan we vandaag voor het eerst diep in de nacht met de onderhandelingen?
18 op 19 mei zou een fraaiere daarvoor zijn, op het 25-jarig jublieum van.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan we vandaag voor het eerst diep in de nacht met de onderhandelingen?
Ik zie het ook wel gebeuren ja, alleen schiet de PVV dan naar 50 zetels en wordt Pieter geminimaliseerd. Nu zal Omtzigt dat zelf misschien niet zo'n ramp vinden, maar dan wordt het er niet makkelijker opquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik verwacht dat Pieter de boel toch opblaast.
Even los van de lachwekkende toestand het laatste half jaar is dat toch wel de persoon die precies gaat tegenwerken als je net even moet meebewegen. Lijkt me een bloedirritante gozer om mee te onderhandelen.
Ware het niet dat nieuwe verkiezingen totaal niet aan de orde zijn. Dus die 50 virtuele zetels zeggen weinig.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel gebeuren ja, alleen schiet de PVV dan naar 50 zetels en wordt Pieter geminimaliseerd. Nu zal Omtzigt dat zelf misschien niet zo'n ramp vinden, maar dan wordt het er niet makkelijker op
Als we Sywert van Lienden even met Pietertje laten bellen, dan draait hij wel weer bij.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Even los van de lachwekkende toestand het laatste half jaar is dat toch wel de persoon die precies gaat tegenwerken als je net even moet meebewegen. Lijkt me een bloedirritante gozer om mee te onderhandelen.
Nee da's waar... maar als we nu toch Timmermans I gaan krijgen gaat dat in het land ook niet heel lekker vallen, zeker niet als de PVV niet als brekende partij wordt gezien.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:45 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ware het niet dat nieuwe verkiezingen totaal niet aan de orde zijn. Dus die 50 virtuele zetels zeggen weinig.
Tja, verantwoordelijkheid nemen is niet altijd leuk…quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee da's waar... maar als we nu toch Timmermans I gaan krijgen gaat dat in het land ook niet heel lekker vallen, zeker niet als de PVV niet als brekende partij wordt gezien.
Het moment dat die Plasterk hoort als MP-kandidaat loopt die hard huilend weg.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Er zijn allemaal deeltafels bij dit soort onderhandelingen dus de relevantie fractiemensen hebben de afspraken op hun Portefeuille danwel zelf gemaakt ofwel kennen de inhoud er al van.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:37 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
24 uur non stop onderhandelen vanaf nu en dan morgen even door de fracties jassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |