Lijkt me juist een feestje van de democratie en een tegenwicht van het principe van democratie als groepsverkrachting, het was alleen beter geweest als het een miljard of 20 was. "De kiezer" stemt en krijgt dan de gevolgen voor het beleid waarvoor hij heeft gestemd voor zijn rekening, zodat het niet zo kan zijn dat een kleine groep kapotgedrukt wordt en dat dan die fijne 'zwijgende meerderheid' denkt: "Ah dat toeslagenschandaal, dat raakt mij toch niet, ik stem nog maar eens op Rutte".quote:
Doe er je voordeel mee. Londen omgeving is echt keurig. Cotswold idem.quote:
Misschien bedoelde hij gewoon Kaag en Ollongren.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:45 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik ontdekte gisteren dat Wilders een hele reeks aan negatieve tweets over Teeven heeft.
Maar van de opties die Wilders echt heeft vermoedelijk wel ้้n van de minder ongeschikte…quote:Op maandag 13 mei 2024 19:46 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Plasterk heeft het IQ, maar niet het EQ. Het is geen verbinder.
En gaat al het geld dat eerst maar Europa ging nu naar de NHS? Blijven de immigranten nu ook weg?quote:Op maandag 13 mei 2024 19:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe er je voordeel mee. Londen omgeving is echt keurig. Cotswold idem.
Het is echt ontiegelijk welvarend.
Prijzen voor eten en horeca vallen mij ook mee in verhouding tot nl.
Omgeving van Londen is een nogal wijds begrip. Ik ben uitstekend bekend met de regio en het land en er zijn gebieden als Wassenaar in het kwadraat, ja. Er zijn er meer die zeer schraal afsteken bij Nederland om over de wegen, de gezondheidszorg en de publieke diensten nog maar niet te spreken.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nu je het zegt: migratie trekt wel zijn wissel op de stad.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En gaat al het geld dat eerst maar Europa ging nu naar de NHS? Blijven de immigranten nu ook weg?
quote:BBB heeft met verbazing kennisgenomen dat het demissionaire kabinet toch zal instemmen met het #pandemieverdrag van de WHO. Minister legt de aangenomen motie van
@MonaKeijzer
naast zich neer. Een schoffering van de Kamer. BBB wil een spoeddebat.
Alleen de feiten, gevangen in allerlei economische gegevens, geven aan dat ze veel rijker hadden kunnen zijn en dat er ongekend veel armoede is in het VK. Maar dat hoort in een ander topic. Het is wel tekenend dat de enige user in dit topic blij is met de het komende kabinet ramp 1 dat zegt, dat is dan wel weer ontopic.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:45 schreef phpmystyle het volgende:
Wil ff zeggen dat wat er over Brexit gezegd wordt niet strookt met de werkelijkheid die ik zie. Nog steeds een rijk en vooruitstrevend lamd.
BBB: Iedereen heeft recht op kinkhoest!quote:Op maandag 13 mei 2024 19:52 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://boerburgerbewegin(...)men-pandemieverdrag/
Londen, ja... dat is dan ook niet het gebied dat echt wordt geraakt door brexit.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je valt in herhaling. Heb je de toelichting vanuit het kabinet ondertussen al wel gelezen? Staat gewoon in het RTL-artikel.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:52 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://boerburgerbewegin(...)men-pandemieverdrag/
Heb niet het hele land uitgekamd. En ik ken de docu’s daar over armoede, het is er wel degelijk.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Omgeving van Londen is een nogal wijds begrip. Ik ben uitstekend bekend met de regio en het land en er zijn gebieden als Wassenaar in het kwadraat, ja. Er zijn er meer die zeer schraal afsteken bij Nederland om over de wegen, de gezondheidszorg en de publieke diensten nog maar niet te spreken.
Je kan zeggen wat je wil, iedereen heeft een mening tenslotte, maar de feiten zijn gewoon heel duidelijk, het VK heeft op alle fronten verloren dankzij Brexit en er is niets, maar dan ook niets, van de beloftes over Brexit waargemaakt.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:54 schreef Hanca het volgende:
[..]
Alleen de feiten, gevangen in allerlei economische gegevens, geven aan dat ze veel rijker hadden kunnen zijn en dat er ongekend veel armoede is in het VK. Maar dat hoort in een ander topic. Het is wel tekenend dat de enige user in dit topic blij is met de het komende kabinet ramp 1 dat zegt, dat is dan wel weer ontopic.
Dit zou echt een drama zijn, veel incapabelere ministers heb ik niet gezien. En dan reken ik de LPF periode mee...quote:
In jouw fantasie zal dat wel het geval geweest zijn, ja.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb niet het hele land uitgekamd. En ik ken de docu’s daar over armoede, het is er wel degelijk.
Maar ik weet nog hoe potsierlijk er gesproken werd toen uk koos voor brexit. Ze zouden honden en ratten op de straat gaan eten.
Nogal hypothetisch om te stellen dat ze rijker hadden kunnen zijn. Bbp curve is vergelijkbaar met dat voor ons. Kijk maar eensquote:Op maandag 13 mei 2024 19:54 schreef Hanca het volgende:
[..]
Alleen de feiten, gevangen in allerlei economische gegevens, geven aan dat ze veel rijker hadden kunnen zijn en dat er ongekend veel armoede is in het VK. Maar dat hoort in een ander topic. Het is wel tekenend dat de enige user in dit topic blij is met de het komende kabinet ramp 1 dat zegt, dat is dan wel weer ontopic.
Feiten zijn voor zo’n matige trol niet zo interessant.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, iedereen heeft een mening tenslotte, maar de feiten zijn gewoon heel duidelijk, het VK heeft op alle fronten verloren dankzij Brexit en er is niets, maar dan ook niets, van de beloftes over Brexit waargemaakt.
Het idee was om allemaal buitenlanders te importeren in Londen, lekker veel verdienen.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb niet het hele land uitgekamd. En ik ken de docu’s daar over armoede, het is er wel degelijk.
Maar ik weet nog hoe potsierlijk er gesproken werd toen uk koos voor brexit. Ze zouden honden en ratten op de straat gaan eten.
Dat is geslaagd, ze schrijven immigratie records in het VK.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het idee was om allemaal buitenlanders te importeren in Londen, lekker veel verdienen.
Ok, genoeg stupiditeit gehad nu, ga maar verder in het VK topic als je serieus over Brexit wil pratenquote:Op maandag 13 mei 2024 20:00 schreef phpmystyle het volgende:
Anyway. In nl is ook armoede.
Op lanzarote en gran canaria zie je de uk onderklasse feesten. Onderklasse uit nl zie je dat minder snel doen.
Wat je daar ziet is dan ook niet echt de onderklasse. Tenminste, niet meer dan de tokkies die vanuit Nederland naar Mallorca gaan om mensen op hun hoofd te poepen, oid.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:00 schreef phpmystyle het volgende:
Anyway. In nl is ook armoede.
Op lanzarote en gran canaria zie je de uk onderklasse feesten. Onderklasse uit nl zie je dat minder snel doen.
Singapore aan de Thames was het idee.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is geslaagd, ze schrijven immigratie records in het VK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |