abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 mei 2024 @ 19:47:35 #126
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213550616
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:59 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Spreek voor jezelf, vriend.
Lijkt me juist een feestje van de democratie en een tegenwicht van het principe van democratie als groepsverkrachting, het was alleen beter geweest als het een miljard of 20 was. "De kiezer" stemt en krijgt dan de gevolgen voor het beleid waarvoor hij heeft gestemd voor zijn rekening, zodat het niet zo kan zijn dat een kleine groep kapotgedrukt wordt en dat dan die fijne 'zwijgende meerderheid' denkt: "Ah dat toeslagenschandaal, dat raakt mij toch niet, ik stem nog maar eens op Rutte".
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 13 mei 2024 @ 19:48:16 #127
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213550632
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Specsavers is ook in het VK aanwezig :P
Doe er je voordeel mee. Londen omgeving is echt keurig. Cotswold idem.
Het is echt ontiegelijk welvarend.

Prijzen voor eten en horeca vallen mij ook mee in verhouding tot nl.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 13 mei 2024 @ 19:49:00 #128
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213550647
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:45 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Ik ontdekte gisteren dat Wilders een hele reeks aan negatieve tweets over Teeven heeft.
Misschien bedoelde hij gewoon Kaag en Ollongren.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_213550655
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:46 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Plasterk heeft het IQ, maar niet het EQ. Het is geen verbinder.
Maar van de opties die Wilders echt heeft vermoedelijk wel ้้n van de minder ongeschikte…
Heeft ervaring, de steun van de Telegraaf en hoeft zich geen zorgen te maken over een carri่re na dit experiment.
pi_213550661
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

En gaat al het geld dat eerst maar Europa ging nu naar de NHS? Blijven de immigranten nu ook weg?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213550692
quote:

[..]

Omgeving van Londen is een nogal wijds begrip. Ik ben uitstekend bekend met de regio en het land en er zijn gebieden als Wassenaar in het kwadraat, ja. Er zijn er meer die zeer schraal afsteken bij Nederland om over de wegen, de gezondheidszorg en de publieke diensten nog maar niet te spreken.
pi_213550696
twitter

Of toch gewoon prof. dr. Plasterk.
zie email 27 oktober
  maandag 13 mei 2024 @ 19:51:53 #133
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213550701
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En gaat al het geld dat eerst maar Europa ging nu naar de NHS? Blijven de immigranten nu ook weg?
Nu je het zegt: migratie trekt wel zijn wissel op de stad.
Maar verreweg de meeste kleurlingen zijn hartstikke vriendelijk als je wat vraagt om de weg oid. Voelt niet onveilig.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213550714
quote:
BBB heeft met verbazing kennisgenomen dat het demissionaire kabinet toch zal instemmen met het #pandemieverdrag van de WHO. Minister legt de aangenomen motie van
@MonaKeijzer
naast zich neer. Een schoffering van de Kamer. BBB wil een spoeddebat.
twitter

https://boerburgerbewegin(...)men-pandemieverdrag/
pi_213550756
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:45 schreef phpmystyle het volgende:
Wil ff zeggen dat wat er over Brexit gezegd wordt niet strookt met de werkelijkheid die ik zie. Nog steeds een rijk en vooruitstrevend lamd.
Alleen de feiten, gevangen in allerlei economische gegevens, geven aan dat ze veel rijker hadden kunnen zijn en dat er ongekend veel armoede is in het VK. Maar dat hoort in een ander topic. Het is wel tekenend dat de enige user in dit topic blij is met de het komende kabinet ramp 1 dat zegt, dat is dan wel weer ontopic.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_213550764
quote:
BBB: Iedereen heeft recht op kinkhoest!
pi_213550772
quote:

[..]

Londen, ja... dat is dan ook niet het gebied dat echt wordt geraakt door brexit.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_213550775
quote:
Je valt in herhaling. Heb je de toelichting vanuit het kabinet ondertussen al wel gelezen? Staat gewoon in het RTL-artikel.
  maandag 13 mei 2024 @ 19:55:23 #139
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213550776
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Omgeving van Londen is een nogal wijds begrip. Ik ben uitstekend bekend met de regio en het land en er zijn gebieden als Wassenaar in het kwadraat, ja. Er zijn er meer die zeer schraal afsteken bij Nederland om over de wegen, de gezondheidszorg en de publieke diensten nog maar niet te spreken.
Heb niet het hele land uitgekamd. En ik ken de docu’s daar over armoede, het is er wel degelijk.
Maar ik weet nog hoe potsierlijk er gesproken werd toen uk koos voor brexit. Ze zouden honden en ratten op de straat gaan eten.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213550784
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:54 schreef Hanca het volgende:

[..]
Alleen de feiten, gevangen in allerlei economische gegevens, geven aan dat ze veel rijker hadden kunnen zijn en dat er ongekend veel armoede is in het VK. Maar dat hoort in een ander topic. Het is wel tekenend dat de enige user in dit topic blij is met de het komende kabinet ramp 1 dat zegt, dat is dan wel weer ontopic.
Je kan zeggen wat je wil, iedereen heeft een mening tenslotte, maar de feiten zijn gewoon heel duidelijk, het VK heeft op alle fronten verloren dankzij Brexit en er is niets, maar dan ook niets, van de beloftes over Brexit waargemaakt.
pi_213550793
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:51 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Of toch gewoon prof. dr. Plasterk.
Dit zou echt een drama zijn, veel incapabelere ministers heb ik niet gezien. En dan reken ik de LPF periode mee...
pi_213550796
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Heb niet het hele land uitgekamd. En ik ken de docu’s daar over armoede, het is er wel degelijk.
Maar ik weet nog hoe potsierlijk er gesproken werd toen uk koos voor brexit. Ze zouden honden en ratten op de straat gaan eten.
In jouw fantasie zal dat wel het geval geweest zijn, ja.
  maandag 13 mei 2024 @ 19:56:57 #143
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213550804
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:54 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nogal hypothetisch om te stellen dat ze rijker hadden kunnen zijn. Bbp curve is vergelijkbaar met dat voor ons. Kijk maar eens
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213550811
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Je kan zeggen wat je wil, iedereen heeft een mening tenslotte, maar de feiten zijn gewoon heel duidelijk, het VK heeft op alle fronten verloren dankzij Brexit en er is niets, maar dan ook niets, van de beloftes over Brexit waargemaakt.
Feiten zijn voor zo’n matige trol niet zo interessant.
  maandag 13 mei 2024 @ 19:57:29 #145
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213550814
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het idee was om allemaal buitenlanders te importeren in Londen, lekker veel verdienen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  maandag 13 mei 2024 @ 20:00:43 #146
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213550881
Anyway. In nl is ook armoede.

Op lanzarote en gran canaria zie je de uk onderklasse feesten. Onderklasse uit nl zie je dat minder snel doen.ik wil alleen het beeld wegnemen dat nl een walhalla is in vergelijk met uk.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213550903
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:57 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het idee was om allemaal buitenlanders te importeren in Londen, lekker veel verdienen.
Dat is geslaagd, ze schrijven immigratie records in het VK.
pi_213550922
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:00 schreef phpmystyle het volgende:

Op lanzarote en gran canaria zie je de uk onderklasse feesten. Onderklasse uit nl zie je dat minder snel doen.
Ok, genoeg stupiditeit gehad nu, ga maar verder in het VK topic als je serieus over Brexit wil praten
pi_213550941
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:00 schreef phpmystyle het volgende:

Op lanzarote en gran canaria zie je de uk onderklasse feesten. Onderklasse uit nl zie je dat minder snel doen.
Wat je daar ziet is dan ook niet echt de onderklasse. Tenminste, niet meer dan de tokkies die vanuit Nederland naar Mallorca gaan om mensen op hun hoofd te poepen, oid.
  maandag 13 mei 2024 @ 20:03:55 #150
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213550948
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is geslaagd, ze schrijven immigratie records in het VK.
Singapore aan de Thames was het idee.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')