Niet veel fraais, eigenlijk.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:23 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Hopelijk komt het niet zoverIk zal eens opzoeken wat de beste man deed voor de oorlogsjaren.
Oh, ik gok wel dat hij iemand was die vrij rechtlijnig was. Dat heeft hem uiteindelijk in de oorlog erg geholpen, maar in vredestijd misschien niet altijd handig.quote:
En ze is volgens Wilders ongeschikt voor iedere functie omdat ze een dubbele nationaliteit heeft. Althans dat was in 2017 en 2021 nog een onoverkomelijk probleem voor Wilders. En starten met een motie van wantrouwen tegen je eigen premier zou ook wat raar kunnen uitpakkenquote:Op maandag 13 mei 2024 19:22 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Arib leek mij altijd geschikt, tot ze plots een keer zich druk maakte vanwege de verhuizing naar het nieuwe gebouw. Dat leek mij eigenlijk gewoon tijdrekken, omdat sommige kamerleden graag bleven. Een beetje krachtige leider had dat er doorgedrukt, dus ik weet niet of ze geschikt is voor de functie. Misschien teveel een people pleaser.
Johan Derksen.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:07 schreef Jojoke het volgende:
Hij heeft meerdere keren gezegd Winston Churchill te bewonderen. Maar ja, wie is de Winston Churchill van de Lage Landen?
Hij is tegenwoordig Greet Milders, dus je weet het nietquote:Op maandag 13 mei 2024 19:26 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
En ze is volgens Wilders ongeschikt voor iedere functie omdat ze een dubbele nationaliteit heeft. Althans dat was in 2017 en 2021 nog een onoverkomelijk probleem voor Wilders. En starten met een motie van wantrouwen tegen je eigen premier zou ook wat raar kunnen uitpakken.
Haha dat is waar. Maar kan me er in dit geval echt niks bij voorstellen.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:29 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Hij is tegenwoordig Greet Milders, dus je weet het niet
Arib van de BV Arib met het altijd gekwetste ego, die niet kan samenwerken met anderen en haar ondergeschikten als voetveeg behandelt? Zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:10 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik heb de naam van Arib langs zien komen. Putters ook, maar dat is een beminnelijk man. Weet niet helemaal of hij bij dit kabinet past.
Vandaag dus? Lijkt mij niet.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:35 schreef phpmystyle het volgende:
Wanneer maakt GW het bekend? Voor morgen?
In Plasterks auto? Vermoedelijk wel, jaquote:Op maandag 13 mei 2024 19:37 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik denk dat Pieter dan gelijk in zijn auto stapt.
Voor het debat toch? Heb ff niet alles gevolgd. Vandaag worden er toxh ook knopen doorgehakt?quote:
Vóór het kamerdebat, maar ik denk dat de kamerfracties het ook willen weten. Uiterlijk morgen?quote:
Dijkgraaf ontkent, dus die wordt het niet.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:34 schreef phpmystyle het volgende:
Ik gok nog steeds op Vonhof of Dijkgraaf.
Dat zou wel een enorm brevet van onvermogen zijn voor alle vier de partijen wat mij betreft.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dijkgraaf ontkent, dus die wordt het niet.
Een PvdAer lijkt me ook onwaarschijnlijk. Maar we gaan het voor het kamerdebat weten: https://www.parool.nl/nie(...)delijkheid~b959213b/
Mijn gok is dat het toch gewoon Teeven gaat worden.
Das een aderlating als Dijkgraaf niet wil. Teeven lijkt me te licht.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
Een PvdAer lijkt me ook onwaarschijnlijk. Maar we gaan het voor het kamerdebat weten: https://www.parool.nl/nie(...)delijkheid~b959213b/
Ik ontdekte gisteren dat Wilders een hele reeks aan negatieve tweets over Teeven heeft. Misschien dat de man gewoon liever op zijn bus blijft.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
Plasterk heeft het IQ, maar niet het EQ. Het is geen verbinder.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Das een aderlating als Dijkgraaf niet wil. Teeven lijkt me te licht.
Dan zet ik mijm geld in op Plasterk.
Ik denk dat een betere vraag is over wie Wilders geen reeks aan negatieve tweets heeft.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:45 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik ontdekte gisteren dat Wilders een hele reeks aan negatieve tweets over Teeven heeft. Misschien dat de man gewoon liever op zijn bus blijft.
Specsavers is ook in het VK aanwezigquote:Op maandag 13 mei 2024 19:45 schreef phpmystyle het volgende:
Wil ff zeggen dat wat er over Brexit gezegd wordt niet strookt met de werkelijkheid die ik zie. Nog steeds een rijk en vooruitstrevend lamd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |