abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213541309
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:17 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Als er niets gebeurd is dan is er toch niets gebeurd? Dan kun je toch vertellen wat er gebeurd is? Zie totaal niet in hoe dat een handicap zou zijn in een juridische procedure.
Er is op verschillende momenten gezegd dat hij wel 's emotioneel raakt. Het lijkt me echt geen rare situatie dat het team om hem heen heeft gezegd dat hij niets moet zeggen om te voorkomen olie op 't vuur te gooien.

Het is heel makkelijk om iets te zeggen dat anders genterpreteerd wordt en je daarmee juist problemen krijgt.
  zondag 12 mei 2024 @ 21:21:29 #152
115121 Arizona
Zeg maar Ariona
pi_213541312
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:17 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Als er niets gebeurd is dan is er toch niets gebeurd? Dan kun je toch vertellen wat er gebeurd is? Zie totaal niet in hoe dat een handicap zou zijn in een juridische procedure.
Dat heeft de AVROTROS toch al gezegd, dat er volgens hun niets (heftigs) is gebeurd?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_213541317
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:20 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ah voor de media bedoel je. Ik kan me voorstellen dat hij daar zelf een paar dagen mee wacht. Wel is het irritant dat de Avrotrots gewoon delen van het verhaal weglaat. Vertel dan ook het hele verhaal vanuit jouw perspectief.
Hoe weet je dat?
  zondag 12 mei 2024 @ 21:22:14 #154
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213541324
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Als een dief in de nacht…
Als het dan allemaal zo oneerlijk is kun je ook wel even jouw kant van het verhaal vertellen toch…
Hij had gewoon een kater na de after-party van gisteren maar wou toch wel graag naar huis .. dan zoek je een alternatief
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
  Moderator zondag 12 mei 2024 @ 21:22:28 #155
5428 crew  miss_sly
pi_213541328
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:18 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat weet ik. Dan kun je toch ook prima even voor de camera herhalen wat je daar gezegd hebt?

Kijk als er wel wat gebeurd is dan snap ik dat je de media mijdt, dan kan alles verkeerd worden uitgelegd of later tegen je werken. Maar de NL delegatie wil ons al dagen doen geloven dat het allemaal een non-incident is.
Ik vind dat je het niet de media te woord willen staan niet per se op deze manier hoeft uit te leggen. Het kan ook zijn dat hij daar emotioneel nu niet echt ruimte voor heeft. Als ik mezelf naga zou ik het echt vreselijk vinden hoe alles gelopen is en zou ik geen zin hebben in al die mensen en hun vragen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 mei 2024 @ 21:22:56 #156
163650 Greys
pi_213541333
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Als een dief in de nacht…
Als het dan allemaal zo oneerlijk is kun je ook wel even jouw kant van het verhaal vertellen toch…
Ja daar zal hij echt zin in hebben na deze nachtmerrie. Niets menselijks is jou vreemd merk ik. :D

Serieus, je hoeft hem niet leuk te vinden ofzo, maar kan je je daar nou cht niks bij voorstellen dat hij na al die dagen vol stress en waarschijnlijk nul slaap uit spanning en janken hier gewoon even geen behoefte aan heeft nu? Dat verbaast me.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213541340
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:11 schreef europapa het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat sommige mensen echt lijken te geloven dat er "niks ernstigs" is gebeurd en dat er sprake zou zijn van een groot complot.
Ik geloof dat Joost meermaals heeft aangegeven zijn privacy te respecteren. Vrouw heeft daar geen gehoor aan gegeven. Joost maakte vervolgens een boze beweging waar de vrouw van schrok.

Niets complot. Vervelende loop van omstandigheden veroorzaakt door wanbeleid van de organisatie. Iemand als Ed Sheeran had na meermaals tevergeefs klagen in het vliegtuig richting huis gezeten. Desbetreffende camera vrouw zou enkel nog burgers omdraaien bij mc Donalds.
pi_213541341
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:18 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat weet ik. Dan kun je toch ook prima even voor de camera herhalen wat je daar gezegd hebt?

Kijk als er wel wat gebeurd is dan snap ik dat je de media mijdt, dan kan alles verkeerd worden uitgelegd of later tegen je werken. Maar de NL delegatie wil ons al dagen doen geloven dat het allemaal een non-incident is.
Waar komt de neiging vandaan om werkelijk alles in Joost's nadeel te willen uitleggen? Werk je bij de EBU ofzo?
  roze zondag 12 mei 2024 @ 21:23:45 #159
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213541342
Kijk niet raar op als hij nooit een interview gaat geven want zo is Joost.
Your beauty never ever scared me.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 mei 2024 @ 21:24:09 #160
163650 Greys
pi_213541346
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:20 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ah voor de media bedoel je. Ik kan me voorstellen dat hij daar zelf een paar dagen mee wacht. Wel is het irritant dat de Avrotrots gewoon delen van het verhaal weglaat. Vertel dan ook het hele verhaal vanuit jouw perspectief.
Wat hebben ze (bewezen) weggelaten dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 12 mei 2024 @ 21:24:18 #161
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213541350
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:21 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Hoe weet je dat?
Er is blijkbaar al een eerdere aanvaring geweest tussen hem en de cameravrouw dat op z'n minst is opgemerkt door de EBU, en naar het zich laat aantekenen heeft hij de camera in ieder geval aangeraakt. Dat hoeft allemaal niet erg te zijn maar gebruik daarvoor dan niet zulke versluierende en ambigue taal.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator zondag 12 mei 2024 @ 21:24:25 #162
446930 crew  ESF1Gamer
pi_213541352
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:23 schreef Ama het volgende:
Is ook helemaal prima
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_213541366
quote:
13s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Inderdaad. Lekker suggestief weer, "als een dief in de nacht".
Nou ja, voor die uitdrukking is Lelystad Airport wel geschikt.

Weinig kans dat je reporters midden op de snelweg zult tegenkomen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 mei 2024 @ 21:26:03 #164
163650 Greys
pi_213541371
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:24 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Er is blijkbaar al een eerdere aanvaring geweest tussen hem en de cameravrouw dat op z'n minst is opgemerkt door de EBU, en naar het zich laat aantekenen heeft hij de camera in ieder geval aangeraakt. Dat hoeft allemaal niet erg te zijn maar gebruik daarvoor dan niet zulke versluierende en ambigue taal.
'naar het zich laat aantekenen' is nog niet per se waar he?

Hij had in eerdere berichtgeving ook naar het zich laat aantekenen een klap uitgedeeld.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213541379
quote:

[..]
Het is vooralsnog allemaal giswerk. Aan de ene kant hebben we de groep die aangeeft dat Joost niets verkeerd heeft gedaan en dat 't absoluut onzin is, en aan de andere kant de groep die aangeeft dat het volkomen terecht is. Het is duidelijk te zien dat verschillende mensen dezelfde berichten op een andere manier interpreteren, wellicht vanwege bias.

Zolang het OM zijn onderzoek niet afgerond heeft zal hij er wellicht weinig over willen zeggen, ik weet het niet. Als dat het geval is zou zowel de EBU als de AvroTros dat ook moeten respecteren.
pi_213541387
quote:

[..]
Omdat Cornald iets zei over een telefoon die hij had aangeraakt? Cornald die er zelf ook niet bij was?

En waar hebben we het over zeg, hij heeft een telefoon aangeraakt! Call the police.
pi_213541389
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:26 schreef Greys het volgende:

[..]
'naar het zich laat aantekenen' is nog niet per se waar he?

Hij had in eerdere berichtgeving ook naar het zich laat aantekenen een klap uitgedeeld.
Iemand uit de Nederlandse delegatie had het over de camera naar beneden duwen.
C’est Davie :o)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 mei 2024 @ 21:29:27 #168
163650 Greys
pi_213541399
Ik vond ook wel wat van dat bericht in Telegraaf of AD of waar dan ook dat 'Joost al eerder moeite had met zich vormen naar de regels van de EBU'. Dat snap ik, want meerdere artiesten hebben openlijk aangegeven veel moeite te hebben met het enorm strakke keurslijf. Frankrijk waarvan de speech tijdens de repetitie eigenlijk al tegen de regels was, Portugal met haar nagels, Bambie met hun tattoo. Zelfs de winnaar had moeite met de regels voor bv de vlaggen. Zie onder. Dan kan je dat van Joost inderdaad ook zeggen ja. Die had er bv moeite mee dat Isral die ene vraag niet hoefde te beantwoorden. Maar ja, een krantenartikel over JOOST HAD SOWIESO AL MOEITE MET DE REGELS bekt nou eenmaal lekker voor de klikkies.

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  roze zondag 12 mei 2024 @ 21:29:34 #169
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213541400
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:28 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Omdat Cornald iets zei over een telefoon die hij had aangeraakt? Cornald die er zelf ook niet bij was?

En waar hebben we het over zeg, hij heeft een telefoon aangeraakt! Call the police.
Ik denk wel dat hij iets meer weet dan wij weten.
pi_213541401
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:23 schreef Ama het volgende:
Kan ook ja, of misschien schrijft hij er een keer een liedje over.

Ben in ieder geval blij dat hij weer "thuis" is.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 mei 2024 @ 21:30:18 #171
163650 Greys
pi_213541413
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:28 schreef Dave het volgende:

[..]
Als iemand mij tegen de afspraken en na meerdere keren nee blijft filmen duw ik ook een camera naar beneden. Ik denk het meerendeel van ons.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213541415
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:28 schreef Dave het volgende:

[..]
En camera's kunnen wel wat hebben. Heb er hier een stuk of 8 rondslingeren die wel eens een keer stoten of vallen en afgezien van een krasje doen ze het allemaal nog ;) Zeker de professionele modellen, die hebben een magnesium legering als frame.

Dus dat er een camera "vernield" is lijkt me ook sterk, het kost aardig wat precisie om een camera in 1 klap te vernielen.
pi_213541416
quote:

[..]

They did.
  roze zondag 12 mei 2024 @ 21:31:13 #174
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213541420
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:29 schreef silverevlis het volgende:

[..]
Kan ook ja, of misschien schrijft hij er een keer een liedje over.

Ben in ieder geval blij dat hij weer "thuis" is.
Hij is sowieso niet iemand die normaal voor de camera echt interviews gaat geven en hij heeft ook eigenlijk helemaal niks met de pers. Ik zie hem nog eerder op de radio dan ergens wat zeggen.
pi_213541422
quote:
7s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik vind dat je het niet de media te woord willen staan niet per se op deze manier hoeft uit te leggen. Het kan ook zijn dat hij daar emotioneel nu niet echt ruimte voor heeft. Als ik mezelf naga zou ik het echt vreselijk vinden hoe alles gelopen is en zou ik geen zin hebben in al die mensen en hun vragen.
Het gaat om het totaalplaatje natuurlijk. Laten we het even uiteenzetten:
- De EBU besluit tot schorsing, iets dat nog nooit is voorgekomen hangende het event. Je mag dan volgens mij in beginsel aannemen dat er iets gebeurd is van een zeker heftigheid;
- De AT doet een verklaring uit waarin het qua toon en strekking allemaal heel erg klein gemaakt wordt maar die tegelijkertijd in z’n letterlijke bewoording de deur wagenwijd open laat voor scenario’s die een stuk bezwarender zijn voor Klein. Op TV doet een vertegenwoordiger van de AT, zijnde Cornald Maas, er nog een schepje bovenop; hij roept “fuck de ebu”;
- Nu een uurtje of 30 later lijkt het er na wat lekjes her en der steeds meer op dat de situatie een stuk grijzer is. Zo zou er al een berisping zijn geweest voor Klein, zou er een camera gesneuveld of weggeduwd zijn bij dit incident (fysieke component!) en zou de mevrouw in kwestie hulp zijn aangeboden.

Als je dat optelt vind ik dat AT+Klein wel wat uit te leggen hebben. Zeker omdat ze zelf eerder een naar het lijkt half verhaal hebben uitgedaan. Natuurlijk hoeft dat niet perse door Klein op Schiphol, dat kan ook in een ander vorm of via een andere woordvoerder. Maar als je niets van dat alles doet en je laat je wegsjezen met geblindeerde ruiten dan vind ik daar wel wat van.
zie email 27 oktober
pi_213541430
Cornald hintte in dat interview ook al op een 'eerdere aanvaring', maar omschreef het anders. Volgens hem werd Joost dus ook al na de repetities direct gefilmd en heeft toen aangekaart dat hij dat niet wil, niet wanneer hij het podium afkomt en vol emotie zit vanwege het einde van het lied. Dan moet hij even tot zichzelf komen n hij moest ook nog haast maken om op tijd in de greenroom te zijn. Dus heeft hij verzocht om niet te filmen. Daar was 'gedoe' over en dat zou die berisping kunnen zijn, maar er zijn toen afspraken gemaakt dat ze hem inderdaad niet zouden filmen. Die afspraken zijn volgens AT niet nagekomen.

Dat is het verhaal van AT/Cornald dus. En ik ben het met anderen eens dat zo'n grote organisatie als de AT niet zo stellig achter Joost zou staan als het niet klopt.
pi_213541440
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:31 schreef trein2000 het volgende:

[..]
- De EBU besluit tot schorsing, iets dat nog nooit is voorgekomen hangende het event. Je mag dan volgens mij in beginsel aannemen dat er iets gebeurd is van een zeker heftigheid;
- De AT doet een verklaring uit waarin het qua toon en strekking allemaal heel erg klein gemaakt wordt maar die tegelijkertijd in z’n letterlijke bewoording de deur wagenwijd open laat voor scenario’s die een stuk bezwarender zijn voor Klein. Op TV doet een vertegenwoordiger van de AT, zijnde Cornald Maas, er nog een schepje bovenop; hij roept “fuck de ebu”;
- Nu een uurtje of 30 later lijkt het er na wat lekjes her en der steeds meer op dat de situatie een stuk grijzer is. Zo zou er al een berisping zijn geweest voor Klein, zou er een camera gesneuveld of weggeduwd zijn bij dit incident (fysieke component!) en zou de mevrouw in kwestie hulp zijn aangeboden.

Als je dat optelt vind ik dat AT+Klein wel wat uit te leggen hebben. Zeker omdat ze zelf eerder een naar het lijkt half verhaal hebben uitgedaan. Natuurlijk hoeft dat niet perse door Klein op Schiphol, dat kan ook in een ander vorm of via een andere woordvoerder. Maar als je niets van dat alles doet en je laat je wegsjezen met geblindeerde ruiten dan vind ik daar wel wat van.
Je gaat ervan uit dat wat de dame tegen de EBU heeft beweerd klopt.
Het kan ook dat de dame in kwestie uit woede de politie erbij heeft gehaald.
Zo van You ruin my camera, I ruin your ESF.
  zondag 12 mei 2024 @ 21:34:32 #178
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213541444
quote:

[..]

Het is n Cornald Maas, n de AVROTROS die in hun summiere statement schijven: "Dit heeft geleid tot een dreigende beweging van Joost naar de camera. Hierbij heeft Joost de cameravrouw niet aangeraakt" (dus de mogelijkheid openlaten dat hij de camera zelf wel heeft aangeraakt), het relaas van Aftonbladet en het statement van de EBU zich niet te herkennen in lezing van de AVROTROS. Daar valt wel min of meer uit te distilleren dat hij de camera in ieder geval heeft weggeduwd ofzo. Wat mij betreft is het prima als hij zou hebben gezegd "en nu opzouten met die camera" en deze weggeduwd zou hebben en ik vind het onzin om daarvoor te diskwalificeren en zo een productie van miljoenen te voiden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_213541446
quote:

[..]
Joost heeft eerder tijdens een repetitie die desbetreffende dame gevraagd te stoppen met filmen om het moment dat hij backstage komt net na het optreden, dit is voor hem een emotioneel moment wat hij telkens beleeft en wat ie niet wil delen. Daarna zijn met die dame er afspraken over gemaakt waar ze zich afgelopen donderdag niet aan gehouden heeft.
pi_213541450
quote:

[..]

Je hebt zelf niet meer informatie dan dat wij hebben maar je maakt er wel al 2 dagen lang een groter verhaal van.

quote:
dan vind ik daar wel wat van.
Dat is de rode draad.
pi_213541452
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:30 schreef Greys het volgende:

[..]
Als iemand mij tegen de afspraken en na meerdere keren nee blijft filmen duw ik ook een camera naar beneden. Ik denk het meerendeel van ons.
Oh, zou ik ook doen, bedoelde meer dat het best voor de hand ligt dat ie die camera heeft aangeraakt (en niet per se vernield heeft)
pi_213541459
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik vond ook wel wat van dat bericht in Telegraaf of AD of waar dan ook dat 'Joost al eerder moeite had met zich vormen naar de regels van de EBU'. Dat snap ik, want meerdere artiesten hebben openlijk aangegeven veel moeite te hebben met het enorm strakke keurslijf. Frankrijk waarvan de speech tijdens de repetitie eigenlijk al tegen de regels was, Portugal met haar nagels, Bambie met hun tattoo. Zelfs de winnaar had moeite met de regels voor bv de vlaggen. Zie onder. Dan kan je dat van Joost inderdaad ook zeggen ja. Die had er bv moeite mee dat Isral die ene vraag niet hoefde te beantwoorden. Maar ja, een krantenartikel over JOOST HAD SOWIESO AL MOEITE MET DE REGELS bekt nou eenmaal lekker voor de klikkies.

[ x ]
Zoiets heeft Joost zelf ook al gezegd. Dat hij voornamelijk de eerste week lastig vond, maar dat hij zich er daarna bij neer heeft gelegd en 'ja en amen' zei. Daarbij heeft hij ook gezegd dat hij de social media strategie van de EBU/ESF discutabel vindt en voor de artiesten niet 'mentaal bevorderend' of iets in die richting. Dus er zal wel een kern van waarheid in zitten dat hij het er moeilijk mee had, net als veel andere artiesten inderdaad, maar dit soort artikelen geven overal een negatieve draai aan om te scoren.
pi_213541465
quote:

[..]
Schorsing was een hele lange tijd onduidelijk. Als het echt zo heftig was als 't eerst gemaakt werd, waarom duurde het zo lang voor er een beslissing genomen werd?

quote:
Tja, het was niet slim van Maas. Wanneer emotie hoog is kan er nu eenmaal een keer iets gezegd worden waar je spijt van hebt.

quote:
Er was een berisping voor de vrouw, dat ze moest stoppen met hem filmen. Dat is in elk geval op verschillende plekken gezegd. Daarnaast was er (volgens AT) een afspraak met EBU dat hij niet gefilmd zou worden na het optreden.

quote:
Laten we dit wel even nuanceren. Ik vind dat je vrij selectief bent hier. Voor hetzelfde geld is 't iets als: "donder nou op met die klotecamera of ik sloop 'm"

We weten het gewoon niet, maar op dit moment ben je heel erg tussen de regels door aan 't lezen om maar te proberen te "bewijzen" dat het erger was dan AT zegt. Dat lijkt me ook niet nodig.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2024 21:38:31 ]
pi_213541466
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je hebt zelf niet meer informatie dan dat wij hebben maar je maakt er wel al 2 dagen lang een groter verhaal van.
[..]
Dat is de rode draad.
Je doet nu net of ik van alles verzin. Maar elk deeltje uit die post kan ik onderbouwen met verwijzing naar een bron. Het meerendeel hier interpreteert/weegt die informatie anders. Dat kan. Daarom is dit ook een discussieforum.
zie email 27 oktober
  zondag 12 mei 2024 @ 21:37:20 #185
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213541470
Het feit dat Team Joost niet wist dat ze niet het podium op mochten de dag na het laatste incident geeft al aan dat de EBU een groot onvermogen van communiceren heeft ....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
pi_213541473
quote:

[..]

Je vergeet in je samenvattingen steeds weer dat er meerdere malen gevraagd is niet te filmen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 mei 2024 @ 21:37:45 #187
163650 Greys
pi_213541474
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:36 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Je doet nu net of ik van alles verzin. Maar elk deeltje uit die post kan ik onderbouwen met verwijzing naar een bron. Het meerendeel hier interpreteert/weegt die informatie anders. Dat kan. Daarom is dit ook een discussieforum.
Maar de bronnen zijn niet zeer betrouwbaar imho. Het is allemaal 'zou hebben'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 12 mei 2024 @ 21:38:15 #188
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213541480
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:37 schreef Em31 het volgende:

[..]
Je vergeet in je samenvattingen steeds weer dat er meerdere malen gevraagd is niet te filmen.
misschien gewoon de hele samenvatting vergeten omdat we gewoon nog steeds niets officieel weten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 mei 2024 @ 21:38:16 #189
163650 Greys
pi_213541481
quote:

[..]
En niet alleen gevraagd, dat dat uiteindelijk ook afgesproken is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 12 mei 2024 @ 21:38:20 #190
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_213541482
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:19 schreef Greys het volgende:

[..]
Of een vriend voor hem gehuurd?
Net zoals 3FM die vliegtuigjes voor hem hadden geregeld. Kan allemaal.
Dat zou ook kunnen ja.
Maar geen privvliegtuig zoals bijv. Max en Afojack hebben, geen eigen bezit van een (bevriende) BN'er.
pi_213541490
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:23 schreef Michie_ het volgende:

[..]
Ik geloof dat Joost meermaals heeft aangegeven zijn privacy te respecteren. Vrouw heeft daar geen gehoor aan gegeven. Joost maakte vervolgens een boze beweging waar de vrouw van schrok.

Niets complot. Vervelende loop van omstandigheden veroorzaakt door wanbeleid van de organisatie. Iemand als Ed Sheeran had na meermaals tevergeefs klagen in het vliegtuig richting huis gezeten. Desbetreffende camera vrouw zou enkel nog burgers omdraaien bij mc Donalds.
Joost doet mee aan het esf, op het esf heb je veel interviews, veel persmomenten, fotograven en draaiende camera’s want dat is normaal op dit soort festivals. Zoals al in meerdere media beschreven is Joost een beetje labiel, hij wil alles zelf doen, alles zelf beslissen, zelf zijn muziek en social media verzorgen maar op het Esf wordt je een beetje geleefd, je moet net zoals andere artiesten in de maat lopen, zoals ze al tientallen jaren doen. Joost is daar niet het type voor, misschien gesterkt door de hype en de aandacht waardoor hij een beetje naast de schoenen is gaan lopen begint hij zich steeds minder professioneel te gedragen. Getuigen ook wat berichten en beelden van de laatste week, ondanks dat mensen dit weer in de schoenen willen schuiven van een niet betrokken partij moge duidelijk zijn dat Joost niet lekker in zijn vel zit. De avond dat die meid met de camera voor zijn neus stond brak iets en verloor hij de controle en werd hij agressief.

Er wordt nu gedaan alsof dat meisje nooit heeft mogen filmen, maar denkt iemand er wel eens over na dat dit het werk was van die meid? Dit was haar rol in het esf? Of denken mensen dat dit paparazzi was die Joost maar bleef lastig vallen? Dat Joost 2x heeft gezegd niet te filmen is het verhaal van de tros, of dat klopt of waarom die meid niet stopte met filmen is niet bekend. Maar het zal niet alleen Joost zijn wat gefilmd wordt, alle deelnemers zullen dit ondervinden, net zoals in alle voorgaande edities. Maar het is wel alleen Joost die zich waarschijnlijk heeft misdragen.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213541491
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:30 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
En camera's kunnen wel wat hebben. Heb er hier een stuk of 8 rondslingeren die wel eens een keer stoten of vallen en afgezien van een krasje doen ze het allemaal nog ;) Zeker de professionele modellen, die hebben een magnesium legering als frame.

Dus dat er een camera "vernield" is lijkt me ook sterk, het kost aardig wat precisie om een camera in 1 klap te vernielen.
Misschien was het een telefoon, en niet een full blown camera
pi_213541499
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:36 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik beweer niet dat je alles verzint.

Ik beweer alleen dat je constant aan verklaringen twijfelt en daarmee suggereert dat dingen niet zo zijn gegaan zoals er gezegd is dat ze zijn gegaan.

Het effect is onder de streep ongeveer hetzelfde.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 12 mei 2024 @ 21:41:01 #194
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213541503
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:39 schreef Tekaschi het volgende:
Zoals al in meerdere media beschreven is Joost een beetje labiel,
hij wil zelf de regie hebben, dat heeft niets met labiel zijn te maken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_213541508
quote:

[..]
Omdat ik dat ook maar beperkt relevant vind. Zo’n vrouw die daar staat te filmen doet gewoon haar werk, is waarschijnlijk niet eens op de hoogte van een afspraak die ongetwijfeld far above her paygrade gemaakt is. Die heb je gewoon niet onheus te bejegenen. Als er afspraken zijn genegeerd dan kun je een klacht indienen of stap je in het meest ultieme geval naar een rechter. Je gaat niet ter plekke te keer tegen iemand die onderaan in de pikorde staat en gewoon een opdracht uitvoert.
zie email 27 oktober
pi_213541517
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:39 schreef Dave het volgende:

[..]
Misschien was het een telefoon, en niet een full blown camera
Kan. Maar ook een telefoon breekt niet als je 'm wegduwt. Dan moet je er al mee gaan gooien.
Als het een Nokia is, dan niet de telefoon maar vloer kapot.
pi_213541520
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:39 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Joost doet mee aan het esf, op het esf heb je veel interviews, veel persmomenten, fotograven en draaiende camera’s want dat is normaal op dit soort festivals. Zoals al in meerdere media beschreven is Joost een beetje labiel, hij wil alles zelf doen, alles zelf beslissen, zelf zijn muziek en social media verzorgen maar op het Esf wordt je een beetje geleefd, je moet net zoals andere artiesten in de maat lopen, zoals ze al tientallen jaren doen. Joost is daar niet het type voor, misschien gesterkt door de hype en de aandacht waardoor hij een beetje naast de schoenen is gaan lopen begint hij zich steeds minder professioneel te gedragen. Getuigen ook wat berichten en beelden van de laatste week, ondanks dat mensen dit weer in de schoenen willen schuiven van een niet betrokken partij moge duidelijk zijn dat Joost niet lekker in zijn vel zit. De avond dat die meid met de camera voor zijn neus stond brak iets en verloor hij de controle en werd hij agressief.

Er wordt nu gedaan alsof dat meisje nooit heeft mogen filmen, maar denkt iemand er wel eens over na dat dit het werk was van die meid? Dit was haar rol in het esf? Of denken mensen dat dit paparazzi was die Joost maar bleef lastig vallen? Dat Joost 2x heeft gezegd niet te filmen is het verhaal van de tros, of dat klopt of waarom die meid niet stopte met filmen is niet bekend. Maar het zal niet alleen Joost zijn wat gefilmd wordt, alle deelnemers zullen dit ondervinden, net zoals in alle voorgaande edities. Maar het is wel alleen Joost die zich waarschijnlijk heeft misdragen.
Op het moment dat jij en ik een afspraak maken dat ik niet gefilmd wil worden en jij gaat daarmee akkoord is het jouw verantwoordelijkheid je medewerkers te laten weten me niet te filmen. Als je dat dan wel doet en je wordt erop aangesproken is het aan jou daar iets aan te doen.
  zondag 12 mei 2024 @ 21:42:39 #198
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213541525
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:41 schreef trein2000 het volgende:
is waarschijnlijk niet eens op de hoogte van een afspraak die ongetwijfeld far above her paygrade gemaakt is.
Mwah, als die afspraak is gemaakt om niet te filmen dan lijkt me het tamelijk logisch dat de organisatie hun cameramensen daarvan wel op de hoogte brengen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_213541526
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:41 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Omdat ik dat ook maar beperkt relevant vind. Zo’n vrouw die daar staat te filmen doet gewoon haar werk, is waarschijnlijk niet eens op de hoogte van een afspraak die ongetwijfeld far above her paygrade gemaakt is. Die heb je gewoon niet onheus te bejegenen. Als er afspraken zijn genegeerd dan kun je een klacht indienen of stap je in het meest ultieme geval naar een rechter. Je gaat niet ter plekke te keer tegen iemand die onderaan in de pikorde staat en gewoon een opdracht uitvoert.
Ah ja, alles tegen Joost moeten we dus geloven, alles voor Joost moeten we in twijfel trekken. Duidelijk.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 mei 2024 @ 21:42:47 #200
163650 Greys
pi_213541527
Als ik vol emotie elke keer van dat podium kwam en al enkele keren had gezegd dat ik niet gefilmd wil worden vlak n het lied met het jankende (er is ook gewoon echt nul reden om dat te filmen, we zien namelijk NOOIT een artiest daar van het podium af komen op beeld toch) en ze blijven het maar doen ook na eerder vragen en aanvaring en daarna afspraak daarover dan denk ik dat er verdmd weinig mensen zich daarna nog zouden kunnen inhouden en niet even iets keihard hadden geroepen van DONDER NOU EENS OP MENS of een wegwerpgebaar of camera wegduwen of wat dan ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')