Wie een hond wil slaan...quote:Op zondag 12 mei 2024 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ie geen zin had in een ontvangst op Schiphol. Wedden dat er nu ook weer gezeik gaat komen over het privévliegtuig? Mensen zeiden van de reclamevliegtuigjes toen ook al dat hij (!) het nogal breed liet hangen enzo maar dat bleek later 3FM te zijn geweest die dat deden en betaalden.
Zo is er vast iemand die dit voor hem geregeld heeft.
Daar ook al? F1 topic ook..quote:Op zondag 12 mei 2024 20:32 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Dit, Klaas is niet voor niets de clown van VBL (en dan heb je het echt bont gemaakt).
Don’t feed the troll.
Ik word hier als vrouw en als iemand die grensoverschrijdend gedrag serieus neemt, heel pissig om. Je krijgt de indruk dat Joost een mafklapper wordt gevonden omdat hij kwetsbaar is en grenzen opwerpt. Ik vind dat juist super.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vrouwen mógen zich kwetsbaar opstellen!
Hij is wel stil.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft zelfrespect , veel belangrijker.
Ik zou bijna anderhalf miljoen op IG volgers niet niks noemen, daarmee alleen al hoef je nooit meer te werken (los van zijn muziekinkomsten).quote:Op zondag 12 mei 2024 20:46 schreef Loverboii het volgende:
Ach Joost, hij wou de wereld, nu heeft ie niks.
Dat zou ik ook doen als ik wist dat ik uit emotie zou reageren en daar later spijt van zou kunnen krijgen. Even laten bezinken. Zouden meer mensen moeten doen.quote:
In principe is het makkelijk te achterhalen van wie het vliegtuig is, op vluchtradar kan je de code van het vliegtuig zien en op die manier kan je zoeken wie de eigenaar is.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ie geen zin had in een ontvangst op Schiphol. Wedden dat er nu ook weer gezeik gaat komen over het privévliegtuig? Mensen zeiden van de reclamevliegtuigjes toen ook al dat hij (!) het nogal breed liet hangen enzo maar dat bleek later 3FM te zijn geweest die dat deden en betaalden.
Zo is er vast iemand die dit voor hem geregeld heeft.
Leek mij gisteren al een beetje duidelijk. Het maakt de hele kwestie zo onverteerbaar.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan heeft de EBU echt een loei van een probleem als dat gebeurt
Ik ook. Hij geeft zijn grenzen aan, die worden meerdere malen niet gerespecteerd en alsnog is hij de gebeten hond.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik word hier als vrouw en als iemand die grensoverschrijdend gedrag serieus neemt, heel pissig om. Je krijgt de indruk dat Joost een mafklapper wordt gevonden omdat hij kwetsbaar is en grenzen opwerpt. Ik vind dat juist super.
Flight history for aircraft - PH-ZDZquote:Op zondag 12 mei 2024 20:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In principe is het makkelijk te achterhalen van wie het vliegtuig is, op vluchtradar kan je de code van het vliegtuig zien en op die manier kan je zoeken wie de eigenaar is.
Welke vluchten kwamen er uit Roskilde aan op Lelystad?
quote:Op zondag 12 mei 2024 21:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. Hij geeft zijn grenzen aan, die worden meerdere malen niet gerespecteerd en alsnog is hij de gebeten hond.
Sowieso ook telkens die nadruk dat het een vrouwelijke medewerkster betrof.
Vrouwen kunnen geen grenzen bij mannen overschrijden ofzo?
Als een dief in de nacht…quote:Op zondag 12 mei 2024 20:46 schreef Arizona het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)nederland-aangekomen
"Joost Klein (26) is weer terug in Nederland. Verslaggevers van RTL Boulevard hebben hem gespot op Lelystad Airport. Joost is vanavond rond 18.10 uur vanuit Roskilde Airport, nabij Kopenhagen, met een privévliegtuig naar Nederland afgereisd. Rond 19.25 uur kwam Joost aan. Vanuit Lelystad Airport vertrok de zanger in een geblindeerd voertuig. "
Haha, natuurlijk niet.. zijn we veel te sterk voorquote:Op zondag 12 mei 2024 21:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wees dan zelf even stil als je niets zinnigs te melden hebt.quote:
Zodat jij dan kan zeggen dat dat ook weer niet kan kloppen?quote:Op zondag 12 mei 2024 21:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als een dief in de nacht…
Als het dan allemaal zo oneerlijk is kun je ook wel even jouw kant van het verhaal vertellen toch…
We hebben het hier waarschijnlijk over iemand die met een camera stond te filmen.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. Hij geeft zijn grenzen aan, die worden meerdere malen niet gerespecteerd en alsnog is hij de gebeten hond.
Sowieso ook telkens die nadruk dat het een vrouwelijke medewerkster betrof.
Iets waarvan ik diep van binnen weet, dat mijn gedrag niet goed te praten is.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
Ik probeer me daarnaast voor te stellen wat er gebeurd zou moeten zijn waardoor ik niet meer met iemand zou willen praten en zou weigeren om excuses in ontvangst te nemen. Dat moet dan wel héél erg zijn.
quote:Op zondag 12 mei 2024 20:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Joost zwart maken campagne is al begonnen:
https://www.ad.nl/show/in(...)en-berispt~a028d05b/
Ik moest even een traantje laten bij het niveau van de Nederlandse journalistiek anno nuquote:Als artiest is Joost Klein zelfstandig met een hoofdletter Z.
Als artiest in Eurovisieland was Joost Klein afhankelijk met een hoofdletter A.
Alexander van Eenennaam, 2024
Ah https://zeusch.com , een chartermaatschappij voor privévliegtuigen.. dus zelf gehuurd waarschijnlijkquote:Op zondag 12 mei 2024 21:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Flight history for aircraft - PH-ZDZ
AIRCRAFT
Beech B200 Super King Air
AIRLINE
Zeusch Aviation
OPERATOR
-
TYPE CODE
BE20
Code
-
Code
-
MODE S
485EC4
Jezus, wat slecht dit zegquote:Op zondag 12 mei 2024 21:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Ik moest even een traantje laten bij het niveau van de Nederlandse journalistiek anno nu
vind ik ook neit slim nee, ga er bovenstaanquote:Op zondag 12 mei 2024 21:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als het dan allemaal zo oneerlijk is kun je ook wel even jouw kant van het verhaal vertellen toch…
Hij kan gewoon lekker niks erover zeggen en de moral high ground pakken.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:08 schreef Ferdii het volgende:
Joost gaat de komende periode gewoon dikke concerten geven, een boek uitbrengen met onthullingen over de EBU, overal schijt aan de EBU roepen, een dikke middelvinger opsteken en veel centjes binnenharken
Zijn eerste geplande optreden is komend weekend bij Freshtival. Ben heel benieuwd of hij daar naartoe gaatquote:Op zondag 12 mei 2024 21:08 schreef Ferdii het volgende:
Joost gaat de komende periode gewoon dikke concerten geven, een boek uitbrengen met onthullingen over de EBU, overal schijt aan de EBU roepen, een dikke middelvinger opsteken en veel centjes binnenharken
Inderdaad. Lekker suggestief weer, "als een dief in de nacht".quote:Op zondag 12 mei 2024 21:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij kan gewoon lekker niks erover zeggen en de moral high ground pakken.
Terwijl hem nog een vervolging boven het hoofd hangt? Ik had het ook zo gedaan, of met de auto terug naar NL.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 mei 2024 21:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ah https://zeusch.com , een chartermaatschappij voor privévliegtuigen.. dus zelf gehuurd waarschijnlijk
Als je niets gedaan hebt hoef je je aan justitie ook niets gelegen te laten liggen natuurlijk. Het is Zweden, niet een of andere dubieuze republiek waar je de rechterlijke autoriteiten maar beter te vriend kunt houden.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Terwijl hem nog een vervolging boven het hoofd hangt? Ik had het ook zo gedaan, of met de auto terug naar NL.
Het Zweedse OM moet nog iets zeggen hè. Het team om hem heen heeft wellicht gewoon gezegd: "Hou je gewoon koest tot de uitspraak van 't OM er is."quote:Op zondag 12 mei 2024 21:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze kunnen het ook scherp heeft geframed zonder te liegen.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:13 schreef Ferdii het volgende:
[..]
is er ook niet, als hij dat mokkel verrot geschopt heeft of 20 keer boven op haar telefoon had staan springen dan had de AVRO nooit een "gelogen" statement naar buiten gebracht
Precies wat ik dachtquote:Op zondag 12 mei 2024 21:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Iets waarvan ik diep van binnen weet, dat mijn gedrag niet goed te praten is.
Oftewel, als ik zou weten dat ik fout zat.
tja dat doet iedereen in een geval als dit, de EBU maakt het erger, de Avro zwakt het af. blijven de feiten, die er vooralsnog niet zijn, overquote:Op zondag 12 mei 2024 21:14 schreef europapa het volgende:
[..]
Ze kunnen het ook scherp heeft geframed zonder te liegen.
Even héél eerlijk en zonder enige ruzie of aanval ofzo:quote:Op zondag 12 mei 2024 21:11 schreef europapa het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat sommige mensen echt lijken te geloven dat er "niks ernstigs" is gebeurd en dat er sprake zou zijn van een groot complot.
Hij is al verhoord he.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als je niets gedaan hebt hoef je je aan justitie ook niets gelegen te laten liggen natuurlijk. Het is Zweden, niet een of andere dubieuze republiek waar je de rechterlijke autoriteiten maar beter te vriend kunt houden.
Als er niets gebeurd is dan is er toch niets gebeurd? Dan kun je toch vertellen wat er gebeurd is? Zie totaal niet in hoe dat een handicap zou zijn in een juridische procedure.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het Zweedse OM moet nog iets zeggen hè. Het team om hem heen heeft wellicht gewoon gezegd: "Hou je gewoon koest tot de uitspraak van 't OM er is."
Voor ons gaat 't om dat hij niet mee mocht doen met het songfestival. Voor hem gaat het om wel of geen strafblad.
Dat weet ik. Dan kun je toch ook prima even voor de camera herhalen wat je daar gezegd hebt?quote:
Het zou heel dom zijn van AT om zo vol overtuiging een verhaal te vertellen dat niet klopt.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:13 schreef Ferdii het volgende:
[..]
is er ook niet, als hij dat mokkel verrot geschopt heeft of 20 keer boven op haar telefoon had staan springen dan had de AVRO nooit een "gelogen" statement naar buiten gebracht
enige wat is gebeurd is dat een kort pittig kapsel woke camera mevrouw die hard toe is aan een stevige beurt zich op haar teentjes getrapt voelde en de vrouw kaart speelde
Of een vriend voor hem gehuurd?quote:Op zondag 12 mei 2024 21:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ah https://zeusch.com , een chartermaatschappij voor privévliegtuigen.. dus zelf gehuurd waarschijnlijk
Ah voor de media bedoel je. Ik kan me voorstellen dat hij daar zelf een paar dagen mee wacht. Wel is het irritant dat de Avrotrots gewoon delen van het verhaal weglaat. Vertel dan ook het hele verhaal vanuit jouw perspectief.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dan kun je toch ook prima even voor de camera herhalen wat je daar gezegd hebt?
Kijk als er wel wat gebeurd is dan snap ik dat je de media mijdt, dan kan alles verkeerd worden uitgelegd of later tegen je werken. Maar de NL delegatie wil ons al dagen doen geloven dat het allemaal een non-incident is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |