Er is op verschillende momenten gezegd dat hij wel 's emotioneel raakt. Het lijkt me echt geen rare situatie dat het team om hem heen heeft gezegd dat hij niets moet zeggen om te voorkomen olie op 't vuur te gooien.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als er niets gebeurd is dan is er toch niets gebeurd? Dan kun je toch vertellen wat er gebeurd is? Zie totaal niet in hoe dat een handicap zou zijn in een juridische procedure.
Dat heeft de AVROTROS toch al gezegd, dat er volgens hun niets (heftigs) is gebeurd?quote:Op zondag 12 mei 2024 21:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als er niets gebeurd is dan is er toch niets gebeurd? Dan kun je toch vertellen wat er gebeurd is? Zie totaal niet in hoe dat een handicap zou zijn in een juridische procedure.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 12 mei 2024 21:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ah voor de media bedoel je. Ik kan me voorstellen dat hij daar zelf een paar dagen mee wacht. Wel is het irritant dat de Avrotrots gewoon delen van het verhaal weglaat. Vertel dan ook het hele verhaal vanuit jouw perspectief.
Hij had gewoon een kater na de after-party van gisteren maar wou toch wel graag naar huis .. dan zoek je een alternatiefquote:Op zondag 12 mei 2024 21:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als een dief in de nacht…
Als het dan allemaal zo oneerlijk is kun je ook wel even jouw kant van het verhaal vertellen toch…
Ik vind dat je het niet de media te woord willen staan niet per se op deze manier hoeft uit te leggen. Het kan ook zijn dat hij daar emotioneel nu niet echt ruimte voor heeft. Als ik mezelf naga zou ik het echt vreselijk vinden hoe alles gelopen is en zou ik geen zin hebben in al die mensen en hun vragen.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dan kun je toch ook prima even voor de camera herhalen wat je daar gezegd hebt?
Kijk als er wel wat gebeurd is dan snap ik dat je de media mijdt, dan kan alles verkeerd worden uitgelegd of later tegen je werken. Maar de NL delegatie wil ons al dagen doen geloven dat het allemaal een non-incident is.
Ja daar zal hij echt zin in hebben na deze nachtmerrie. Niets menselijks is jou vreemd merk ik.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als een dief in de nacht…
Als het dan allemaal zo oneerlijk is kun je ook wel even jouw kant van het verhaal vertellen toch…
Ik geloof dat Joost meermaals heeft aangegeven zijn privacy te respecteren. Vrouw heeft daar geen gehoor aan gegeven. Joost maakte vervolgens een boze beweging waar de vrouw van schrok.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:11 schreef europapa het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat sommige mensen echt lijken te geloven dat er "niks ernstigs" is gebeurd en dat er sprake zou zijn van een groot complot.
Waar komt de neiging vandaan om werkelijk alles in Joost's nadeel te willen uitleggen? Werk je bij de EBU ofzo?quote:Op zondag 12 mei 2024 21:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dan kun je toch ook prima even voor de camera herhalen wat je daar gezegd hebt?
Kijk als er wel wat gebeurd is dan snap ik dat je de media mijdt, dan kan alles verkeerd worden uitgelegd of later tegen je werken. Maar de NL delegatie wil ons al dagen doen geloven dat het allemaal een non-incident is.
Wat hebben ze (bewezen) weggelaten dan?quote:Op zondag 12 mei 2024 21:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ah voor de media bedoel je. Ik kan me voorstellen dat hij daar zelf een paar dagen mee wacht. Wel is het irritant dat de Avrotrots gewoon delen van het verhaal weglaat. Vertel dan ook het hele verhaal vanuit jouw perspectief.
Er is blijkbaar al een eerdere aanvaring geweest tussen hem en de cameravrouw dat op z'n minst is opgemerkt door de EBU, en naar het zich laat aantekenen heeft hij de camera in ieder geval aangeraakt. Dat hoeft allemaal niet erg te zijn maar gebruik daarvoor dan niet zulke versluierende en ambigue taal.quote:
Is ook helemaal primaquote:Op zondag 12 mei 2024 21:23 schreef Ama het volgende:
Kijk niet raar op als hij nooit een interview gaat geven want zo is Joost.
Nou ja, voor die uitdrukking is Lelystad Airport wel geschikt.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad. Lekker suggestief weer, "als een dief in de nacht".
'naar het zich laat aantekenen' is nog niet per se waar he?quote:Op zondag 12 mei 2024 21:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er is blijkbaar al een eerdere aanvaring geweest tussen hem en de cameravrouw dat op z'n minst is opgemerkt door de EBU, en naar het zich laat aantekenen heeft hij de camera in ieder geval aangeraakt. Dat hoeft allemaal niet erg te zijn maar gebruik daarvoor dan niet zulke versluierende en ambigue taal.
Het is vooralsnog allemaal giswerk. Aan de ene kant hebben we de groep die aangeeft dat Joost niets verkeerd heeft gedaan en dat 't absoluut onzin is, en aan de andere kant de groep die aangeeft dat het volkomen terecht is. Het is duidelijk te zien dat verschillende mensen dezelfde berichten op een andere manier interpreteren, wellicht vanwege bias.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er is blijkbaar al een eerdere aanvaring geweest tussen hem en de cameravrouw dat op z'n minst is opgemerkt door de EBU, en naar het zich laat aantekenen heeft hij de camera in ieder geval aangeraakt. Dat hoeft allemaal niet erg te zijn maar gebruik daarvoor dan niet zulke versluierende en ambigue taal.
Omdat Cornald iets zei over een telefoon die hij had aangeraakt? Cornald die er zelf ook niet bij was?quote:Op zondag 12 mei 2024 21:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Iemand uit de Nederlandse delegatie had het over de camera naar beneden duwen.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
'naar het zich laat aantekenen' is nog niet per se waar he?
Hij had in eerdere berichtgeving ook naar het zich laat aantekenen een klap uitgedeeld.
Ik denk wel dat hij iets meer weet dan wij weten.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Omdat Cornald iets zei over een telefoon die hij had aangeraakt? Cornald die er zelf ook niet bij was?
En waar hebben we het over zeg, hij heeft een telefoon aangeraakt! Call the police.
Kan ook ja, of misschien schrijft hij er een keer een liedje over.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:23 schreef Ama het volgende:
Kijk niet raar op als hij nooit een interview gaat geven want zo is Joost.
Als iemand mij tegen de afspraken en na meerdere keren nee blijft filmen duw ik ook een camera naar beneden. Ik denk het meerendeel van ons.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Iemand uit de Nederlandse delegatie had het over de camera naar beneden duwen.
En camera's kunnen wel wat hebben. Heb er hier een stuk of 8 rondslingeren die wel eens een keer stoten of vallen en afgezien van een krasje doen ze het allemaal nogquote:Op zondag 12 mei 2024 21:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Iemand uit de Nederlandse delegatie had het over de camera naar beneden duwen.
They did.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Omdat Cornald iets zei over een telefoon die hij had aangeraakt? Cornald die er zelf ook niet bij was?
En waar hebben we het over zeg, hij heeft een telefoon aangeraakt! Call the police.
Hij is sowieso niet iemand die normaal voor de camera echt interviews gaat geven en hij heeft ook eigenlijk helemaal niks met de pers. Ik zie hem nog eerder op de radio dan ergens wat zeggen.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:29 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Kan ook ja, of misschien schrijft hij er een keer een liedje over.
Ben in ieder geval blij dat hij weer "thuis" is.
Het gaat om het totaalplaatje natuurlijk. Laten we het even uiteenzetten:quote:Op zondag 12 mei 2024 21:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind dat je het niet de media te woord willen staan niet per se op deze manier hoeft uit te leggen. Het kan ook zijn dat hij daar emotioneel nu niet echt ruimte voor heeft. Als ik mezelf naga zou ik het echt vreselijk vinden hoe alles gelopen is en zou ik geen zin hebben in al die mensen en hun vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |