abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213541624
Cornald Maas heeft overigens niet gezegd "fuck de EBU".
Hij zei "Ik zou bijna zeggen, fuck de EBU".

Feiten, feiten...
pi_213541627
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:42 schreef chratnox het volgende:

[..]
Op het moment dat jij en ik een afspraak maken dat ik niet gefilmd wil worden en jij gaat daarmee akkoord is het jouw verantwoordelijkheid je medewerkers te laten weten me niet te filmen. Als je dat dan wel doet en je wordt erop aangesproken is het aan jou daar iets aan te doen.
Daar geef ik je helemaal gelijk in, maar is die afspraak bevestigd door het esf of de Zweedse zender? Mocht dat ook of kregen/wou Joost een uitzonderingspositie? Ik moet toegeven dat ik er wel iets over gelezen had maar marginaal, dus ken de afspraak wat gemaakt is geworden niet echt?
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213541629
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:42 schreef Greys het volgende:
Als ik vol emotie elke keer van dat podium kwam en al enkele keren had gezegd dat ik niet gefilmd wil worden vlak ná het lied met het jankende (er is ook gewoon echt nul reden om dat te filmen, we zien namelijk NOOIT een artiest daar van het podium af komen op beeld toch) en ze blijven het maar doen ook na eerder vragen en aanvaring en daarna afspraak daarover dan denk ik dat er verdómd weinig mensen zich daarna nog zouden kunnen inhouden en niet even iets keihard hadden geroepen van DONDER NOU EENS OP MENS of een wegwerpgebaar of camera wegduwen of wat dan ook.
Volgens mij wordt dat wel bij iedereen gefilmd toch? Net zoals gisteren (die stories staan nog online op Eurovision insta, backstagebeelden als de artiest van het podium komt). Donderdag was het laatste land Noorwegen die in de stories kwam, Joost is nooit geweest. Ik dacht zelf omdat hij inderdaad snel naar de greenroom moest (woensdagavond bij repetities was hij niet op tijd, daar zijn ook beelden van). Maar misschien is het daar dus wel gebeurd.
pi_213541637
Door @blackswangreen heb ik nu wel weer dat Call the POLICEEE nummer van Melfest in mijn hoofd zitten.

:') _O-
pi_213541644
Als meerdere artiesten en delegaties aangeven (ook van voorgaande edities) dat het achter de schermen best naar was, er geen ondersteuning was en dat het voor sommige artiesten zelfs traumatisch is geweest allemaal, denk ik niet dat het aan de "labiele artiesten" ligt, maar vooral aan de organisatie achter de schermen.
  roze zondag 12 mei 2024 @ 21:52:36 #231
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213541654
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:50 schreef Eurochacha het volgende:

[..]
Volgens mij wordt dat wel bij iedereen gefilmd toch? Net zoals gisteren (die stories staan nog online op Eurovision insta, backstagebeelden als de artiest van het podium komt). Donderdag was het laatste land Noorwegen die in de stories kwam, Joost is nooit geweest. Ik dacht zelf omdat hij inderdaad snel naar de greenroom moest (woensdagavond bij repetities was hij niet op tijd, daar zijn ook beelden van). Maar misschien is het daar dus wel gebeurd.
Dat zou wel verklaren waarom er van hem alleen een foto is dat hij zijn lootje heeft gepakt en dat hij daar niet erg happy kijkt.
Your beauty never ever scared me.
pi_213541658
quote:
3s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Je bedoelt dat ze de sollicitatieprocedure voor het productieteam aan moeten passen?
Oh, deze ga ik ZEKER niet intikken.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 mei 2024 @ 21:53:07 #233
163650 Greys
pi_213541663
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:48 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, en het punt is ook wel, dat het ergste scenario dat we nu kunnen bedenken iets is van iemand verrot schelden en een telefoon wegduwen die kapot valt.

Dat is geen hoogtepunt van de Eurovisie-ervaring, maar zoiets kun je toch wel intern oplossen door het uit te praten en eventuele schade te vergoeden? Daar ga je toch geen heel land voor diskwalificeren.

Sowieso, dit is een whataboutism ja, vraag ik me af hoe Kirkorov er ooit in geslaagd is meer dan vijf minuten binnen te blijven zonder uit het pand verwijderd te worden met zulke regels.
Precies.

Ik zeg nergens dat Joost het toppunt van voorbeeldigheid zal zijn geweest op dat moment. Echter heeft hij zich in alle interviews en gedoe eromheen wél meer dan keurig gedragen en kunnen velen het begrijpen dat je pissed en geïrriteerd kunt worden als men meerdere malen over je aangegeven en afgesproken grens heen gaat.

Ja hij had beter niks kunnen zeggen of doen maar als dit zo gelopen is als in het statement snappen velen het verdomd goed. Zeker omdat hij in alle emoties van het podium komt steeds, met die outro.

Ik vind het van die vrouw vooral enorm apart dat ze niet eens openlijke excuses wilde accepteren, terwijl ze ze zelf ook misschien wel even had mogen maken. Ze heeft er alles aan gedaan om hem nul kansen meer te geven en alles af te pakken.

En inderdaad. NU is er zogenaamd een zero tolerance. Ineens. Terwijl die voor anderen nooit gold en nu ook niet voor anderen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213541669
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:51 schreef d_elise het volgende:
Als meerdere artiesten en delegaties aangeven (ook van voorgaande edities) dat het achter de schermen best naar was, er geen ondersteuning was en dat het voor sommige artiesten zelfs traumatisch is geweest allemaal, denk ik niet dat het aan de "labiele artiesten" ligt, maar vooral aan de organisatie achter de schermen.
Dat kan prima bedrijfscultuur zijn, zoals ook bij The Voice.
Zoiets sluipt er in tot de boel een keer ploft.

Maar goed, daar heb ik eigenlijk te weinig informatie voor om er iets van te vinden.
pi_213541672
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:50 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik geef toe. Dat die mevrouw van niets wist is een aanname, volgens mij wel een realistische maar dan nog doet het er volgens mij niet zo toe. Je hebt gewoon van anderen (hun spullen) af te blijven. Ongeacht wat er voor onbehoorlijke zaken tegen jou gebeuren. En ik snap ook prima dat een organisatie daar een grens bij trekt.
Je hebt gewoon van andermans spullen af te blijven en dus is elke straf geoorloofd? Ik dacht het niet. Bovendien doet de context er wel degelijk toe. Dat weet je zelf ongetwijfeld ook allemaal wel.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_213541673
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:49 schreef danilel het volgende:

[..]
Het gaat om het totaalplaatje natuurlijk. Laten we het even uiteenzetten:
- De EBU besluit tot schorsing, iets dat nog nooit is voorgekomen hangende het event. Je mag dan volgens mij in beginsel aannemen dat er iets gebeurd is van een zeker heftigheid;
Je zegt het hier al zelf dat het jouw aanname is
- De AT doet een verklaring uit waarin het qua toon en strekking allemaal heel erg klein gemaakt wordt maar die tegelijkertijd in z’n letterlijke bewoording de deur wagenwijd open laat voor scenario’s die een stuk bezwarender zijn voor Klein. Op TV doet een vertegenwoordiger van de AT, zijnde Cornald Maas, er nog een schepje bovenop; hij roept “fuck de ebu”;
wederom een aanname dat het heel erg klein is gemaakt
- Nu een uurtje of 30 later lijkt het er na wat lekjes her en der steeds meer op dat de situatie een stuk grijzer is. Zo zou er al een berisping zijn geweest voor Klein, zou er een camera gesneuveld of weggeduwd zijn bij dit incident (fysieke component!) en zou de mevrouw in kwestie hulp zijn aangeboden.
Je zegt "lijkt" en haalt er zogenaamde lekjes bij die eerder andermans aannames zijn.

Als je dat optelt vind ik dat AT+Klein wel wat uit te leggen hebben. Zeker omdat ze zelf eerder een naar het lijkt half verhaal hebben uitgedaan. Natuurlijk hoeft dat niet perse door Klein op Schiphol, dat kan ook in een ander vorm of via een andere woordvoerder. Maar als je niets van dat alles doet en je laat je wegsjezen met geblindeerde ruiten dan vind ik daar wel wat van.
Jij neemt aan dat dit een half verhaal is,

Wat een aannames zeg en dat voor iemand die redactie zou doen.............
Even voor de goede orde, ik spreek hier niet vanuit welke functie dan ook.

Dat gezegd hebbende, natuurlijk doe ik wat aannames en veronderstellingen. Maar ik kan die wel onderbouwen en uitleggen. Enige mate van uitleg waarom de strekking van statement van de AT, dat nogmaals naar letterlijke bewoordingen de deur openlaat voor hele andere scenario’s, De Waarheid zou zijn ontbreekt volkomen. Zeker in het licht van de betwisting van de EBU en de informatie die langs andere kanalen tot ons komt.

En je hoeft het niet met mij eens te zijn hè, daarvoor is dit een discussieforum.
zie email 27 oktober
pi_213541675
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:52 schreef Ama het volgende:

[..]
Dat zou wel verklaren waarom er van hem alleen een foto is dat hij zijn lootje heeft gepakt en dat hij daar niet erg happy kijkt.
Hij had ook het laatste lootje terwijl hij als derde had gemoeten, dusja daar is iets gebeurd.
  zondag 12 mei 2024 @ 21:54:24 #238
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213541680
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:47 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
[..]
Gewoon een content creator voor de ESC social media kanalen. Zo'n jong snel op de teentjes getrapt ding wss
Oh, dat ze zich ontzettend heeft aangesteld lijkt me zeer waarschijnlijk. Om de beste content te kunnen maken moet je wel eens irritant zijn en daar hoort dan ook bij dat mensen je irritant vinden en wel eens wegduwen, ga daar dan niet over zitten janken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_213541681
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:50 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Daar geef ik je helemaal gelijk in, maar is die afspraak bevestigd door het esf of de Zweedse zender? Mocht dat ook of kregen/wou Joost een uitzonderingspositie? Ik moet toegeven dat ik er wel iets over gelezen had maar marginaal, dus ken de afspraak wat gemaakt is geworden niet echt?
Alleen Avrotros heeft daar (voor zover ik weet) iets over gezegd, maar het is ook niet weersproken door EBU. Zolang het niet weersproken wordt neem ik voor waar aan dat die afspraak gemaakt is.

Het is best gangbaar bij grote evenementen dat er afspraken voor artiesten gemaakt worden.
  zondag 12 mei 2024 @ 21:54:44 #240
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_213541684
quote:

[..]
Ik geef toe. Dat die mevrouw van niets wist is een aanname, volgens mij wel een realistische maar dan nog doet het er volgens mij niet zo toe. Je hebt gewoon van anderen (hun spullen) af te blijven. Ongeacht wat er voor onbehoorlijke zaken tegen jou gebeuren. En ik snap ook prima dat een organisatie daar een grens bij trekt.
Als je iemand uitdaagt moet je ook niet gek opkijken als je een reactie terug krijgt.

Dat zag je vroeger ook vaak bij Pownews, ook daar zijn meerdere camera's gesneuveld
  roze zondag 12 mei 2024 @ 21:55:04 #241
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213541689
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:54 schreef Em31 het volgende:

[..]
Hij had ook het laatste lootje terwijl hij als derde had gemoeten, dusja daar is iets gebeurd.
Dat denk ik ook.
Your beauty never ever scared me.
pi_213541696
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Cornald Maas heeft overigens niet gezegd "fuck de EBU".
Hij zei "Ik zou bijna zeggen, fuck de EBU".

Feiten, feiten...
Da's een geweldig stijlfiguur, praeteritio. Ik gebruik het regelmatig.
  zondag 12 mei 2024 @ 21:57:35 #243
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_213541718
Nu bij Even Tot Hier.
Koel en donker bewaren
pi_213541725
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:54 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Oh, dat ze zich ontzettend heeft aangesteld lijkt me zeer waarschijnlijk. Om de beste content te kunnen maken moet je wel eens irritant zijn en daar hoort dan ook bij dat mensen je irritant vinden en wel eens wegduwen.
Moet je voor de gein eens bij een wielerwedstrijd bij de finish gaan staan :+
Heb wel geleerd om ze even af te laten koelen voor ik met camera's in de buurt kom.
En anders de 200mm er maar op ;)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 mei 2024 @ 21:58:23 #245
163650 Greys
pi_213541734
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:50 schreef Eurochacha het volgende:

[..]
Oké dan heb ik dat stukje mis en neem ik dan gewoon van je aan (zie zo ben ik :+ ) maar dat is dan misschien precies wat Joost bedoelt met dat hij 'hun social media questionable vindt'? Dat hij dat stukkie gewoon NIET online wilde en niet gefilmd. En daar kan ik me best iets bij voorstellen want het hoort niet bij je officiële optredens, die beelden. En hij is wel degene die er jankend af komt.

Hij heeft braaf meegewerkt met hun insta karaoke douche gedoe. En met your favourit photo on your phone. Maar je komt daar voor de wedstrijd. Niet om hun socials te vullen met steeds meer zooi en al helemaal niet om je emoties achter de schermen na afloop verplicht op socials te laten gooien.

Dus dan zal dat waarschijnlijk het deel zijn geweest waar de afspraken over gemaakt waren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213541735
quote:
6s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Da's een geweldig stijlfiguur, praeteritio. Ik gebruik het regelmatig.
Ik zou bijna zeggen "jij durft".
  zondag 12 mei 2024 @ 21:58:43 #247
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_213541740
Jeroen en Niels hebben er een liedje van gemaakt :D
Koel en donker bewaren
pi_213541744
quote:

[..]
Op het moment dat ik jou meerdere malen aanspreek niet gefilmd te willen worden, dat dat ook de afspraak is. Dat er eerdere klaarblijkelijk een situatie is geweest met dezelfde cameravrouw snap je toch dat het op een gegeven moment iets escaleert?

Laten we stellen dat de telefoon (waarom zou een professionele fotografe die voor EBU werkt met een iphone fotograferen overigens?) naar beneden geduwd is. Dan ga je toch met elkaar om tafel om eruit te komen?

Is de impact van het besluit om hem te diskwalificeren nu echt te rijmen met een actie als een camera omlaag duwen? Is het omlaag duwen van een camera erg genoeg om een aanklacht bij de politie te doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2024 22:00:22 ]
pi_213541750
quote:
84s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:55 schreef Ama het volgende:

[..]
Dat denk ik ook.
Ik vond hem er op die foto eruit zien alsof hij er compleet doorheen zat.
pi_213541756
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:58 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik zou bijna zeggen "jij durft".
Je kunt eigenlijk alles zeggen door te zeggen dat je het niet gaat zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')