Daar geef ik je helemaal gelijk in, maar is die afspraak bevestigd door het esf of de Zweedse zender? Mocht dat ook of kregen/wou Joost een uitzonderingspositie? Ik moet toegeven dat ik er wel iets over gelezen had maar marginaal, dus ken de afspraak wat gemaakt is geworden niet echt?quote:Op zondag 12 mei 2024 21:42 schreef chratnox het volgende:
[..]
Op het moment dat jij en ik een afspraak maken dat ik niet gefilmd wil worden en jij gaat daarmee akkoord is het jouw verantwoordelijkheid je medewerkers te laten weten me niet te filmen. Als je dat dan wel doet en je wordt erop aangesproken is het aan jou daar iets aan te doen.
Volgens mij wordt dat wel bij iedereen gefilmd toch? Net zoals gisteren (die stories staan nog online op Eurovision insta, backstagebeelden als de artiest van het podium komt). Donderdag was het laatste land Noorwegen die in de stories kwam, Joost is nooit geweest. Ik dacht zelf omdat hij inderdaad snel naar de greenroom moest (woensdagavond bij repetities was hij niet op tijd, daar zijn ook beelden van). Maar misschien is het daar dus wel gebeurd.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:42 schreef Greys het volgende:
Als ik vol emotie elke keer van dat podium kwam en al enkele keren had gezegd dat ik niet gefilmd wil worden vlak ná het lied met het jankende (er is ook gewoon echt nul reden om dat te filmen, we zien namelijk NOOIT een artiest daar van het podium af komen op beeld toch) en ze blijven het maar doen ook na eerder vragen en aanvaring en daarna afspraak daarover dan denk ik dat er verdómd weinig mensen zich daarna nog zouden kunnen inhouden en niet even iets keihard hadden geroepen van DONDER NOU EENS OP MENS of een wegwerpgebaar of camera wegduwen of wat dan ook.
Dat zou wel verklaren waarom er van hem alleen een foto is dat hij zijn lootje heeft gepakt en dat hij daar niet erg happy kijkt.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:50 schreef Eurochacha het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat wel bij iedereen gefilmd toch? Net zoals gisteren (die stories staan nog online op Eurovision insta, backstagebeelden als de artiest van het podium komt). Donderdag was het laatste land Noorwegen die in de stories kwam, Joost is nooit geweest. Ik dacht zelf omdat hij inderdaad snel naar de greenroom moest (woensdagavond bij repetities was hij niet op tijd, daar zijn ook beelden van). Maar misschien is het daar dus wel gebeurd.
Oh, deze ga ik ZEKER niet intikken.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze de sollicitatieprocedure voor het productieteam aan moeten passen?
Precies.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, en het punt is ook wel, dat het ergste scenario dat we nu kunnen bedenken iets is van iemand verrot schelden en een telefoon wegduwen die kapot valt.
Dat is geen hoogtepunt van de Eurovisie-ervaring, maar zoiets kun je toch wel intern oplossen door het uit te praten en eventuele schade te vergoeden? Daar ga je toch geen heel land voor diskwalificeren.
Sowieso, dit is een whataboutism ja, vraag ik me af hoe Kirkorov er ooit in geslaagd is meer dan vijf minuten binnen te blijven zonder uit het pand verwijderd te worden met zulke regels.
Dat kan prima bedrijfscultuur zijn, zoals ook bij The Voice.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:51 schreef d_elise het volgende:
Als meerdere artiesten en delegaties aangeven (ook van voorgaande edities) dat het achter de schermen best naar was, er geen ondersteuning was en dat het voor sommige artiesten zelfs traumatisch is geweest allemaal, denk ik niet dat het aan de "labiele artiesten" ligt, maar vooral aan de organisatie achter de schermen.
Je hebt gewoon van andermans spullen af te blijven en dus is elke straf geoorloofd? Ik dacht het niet. Bovendien doet de context er wel degelijk toe. Dat weet je zelf ongetwijfeld ook allemaal wel.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik geef toe. Dat die mevrouw van niets wist is een aanname, volgens mij wel een realistische maar dan nog doet het er volgens mij niet zo toe. Je hebt gewoon van anderen (hun spullen) af te blijven. Ongeacht wat er voor onbehoorlijke zaken tegen jou gebeuren. En ik snap ook prima dat een organisatie daar een grens bij trekt.
Even voor de goede orde, ik spreek hier niet vanuit welke functie dan ook.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:49 schreef danilel het volgende:
[..]
Het gaat om het totaalplaatje natuurlijk. Laten we het even uiteenzetten:
- De EBU besluit tot schorsing, iets dat nog nooit is voorgekomen hangende het event. Je mag dan volgens mij in beginsel aannemen dat er iets gebeurd is van een zeker heftigheid;
Je zegt het hier al zelf dat het jouw aanname is
- De AT doet een verklaring uit waarin het qua toon en strekking allemaal heel erg klein gemaakt wordt maar die tegelijkertijd in z’n letterlijke bewoording de deur wagenwijd open laat voor scenario’s die een stuk bezwarender zijn voor Klein. Op TV doet een vertegenwoordiger van de AT, zijnde Cornald Maas, er nog een schepje bovenop; hij roept “fuck de ebu”;
wederom een aanname dat het heel erg klein is gemaakt
- Nu een uurtje of 30 later lijkt het er na wat lekjes her en der steeds meer op dat de situatie een stuk grijzer is. Zo zou er al een berisping zijn geweest voor Klein, zou er een camera gesneuveld of weggeduwd zijn bij dit incident (fysieke component!) en zou de mevrouw in kwestie hulp zijn aangeboden.
Je zegt "lijkt" en haalt er zogenaamde lekjes bij die eerder andermans aannames zijn.
Als je dat optelt vind ik dat AT+Klein wel wat uit te leggen hebben. Zeker omdat ze zelf eerder een naar het lijkt half verhaal hebben uitgedaan. Natuurlijk hoeft dat niet perse door Klein op Schiphol, dat kan ook in een ander vorm of via een andere woordvoerder. Maar als je niets van dat alles doet en je laat je wegsjezen met geblindeerde ruiten dan vind ik daar wel wat van.
Jij neemt aan dat dit een half verhaal is,
Wat een aannames zeg en dat voor iemand die redactie zou doen.............
Hij had ook het laatste lootje terwijl hij als derde had gemoeten, dusja daar is iets gebeurd.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom er van hem alleen een foto is dat hij zijn lootje heeft gepakt en dat hij daar niet erg happy kijkt.
Oh, dat ze zich ontzettend heeft aangesteld lijkt me zeer waarschijnlijk. Om de beste content te kunnen maken moet je wel eens irritant zijn en daar hoort dan ook bij dat mensen je irritant vinden en wel eens wegduwen, ga daar dan niet over zitten janken.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:47 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een content creator voor de ESC social media kanalen. Zo'n jong snel op de teentjes getrapt ding wss
Alleen Avrotros heeft daar (voor zover ik weet) iets over gezegd, maar het is ook niet weersproken door EBU. Zolang het niet weersproken wordt neem ik voor waar aan dat die afspraak gemaakt is.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:50 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Daar geef ik je helemaal gelijk in, maar is die afspraak bevestigd door het esf of de Zweedse zender? Mocht dat ook of kregen/wou Joost een uitzonderingspositie? Ik moet toegeven dat ik er wel iets over gelezen had maar marginaal, dus ken de afspraak wat gemaakt is geworden niet echt?
Als je iemand uitdaagt moet je ook niet gek opkijken als je een reactie terug krijgt.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik geef toe. Dat die mevrouw van niets wist is een aanname, volgens mij wel een realistische maar dan nog doet het er volgens mij niet zo toe. Je hebt gewoon van anderen (hun spullen) af te blijven. Ongeacht wat er voor onbehoorlijke zaken tegen jou gebeuren. En ik snap ook prima dat een organisatie daar een grens bij trekt.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij had ook het laatste lootje terwijl hij als derde had gemoeten, dusja daar is iets gebeurd.
Da's een geweldig stijlfiguur, praeteritio. Ik gebruik het regelmatig.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Cornald Maas heeft overigens niet gezegd "fuck de EBU".
Hij zei "Ik zou bijna zeggen, fuck de EBU".
Feiten, feiten...
Moet je voor de gein eens bij een wielerwedstrijd bij de finish gaan staanquote:Op zondag 12 mei 2024 21:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Oh, dat ze zich ontzettend heeft aangesteld lijkt me zeer waarschijnlijk. Om de beste content te kunnen maken moet je wel eens irritant zijn en daar hoort dan ook bij dat mensen je irritant vinden en wel eens wegduwen.
Oké dan heb ik dat stukje mis en neem ik dan gewoon van je aan (zie zo ben ikquote:Op zondag 12 mei 2024 21:50 schreef Eurochacha het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat wel bij iedereen gefilmd toch? Net zoals gisteren (die stories staan nog online op Eurovision insta, backstagebeelden als de artiest van het podium komt). Donderdag was het laatste land Noorwegen die in de stories kwam, Joost is nooit geweest. Ik dacht zelf omdat hij inderdaad snel naar de greenroom moest (woensdagavond bij repetities was hij niet op tijd, daar zijn ook beelden van). Maar misschien is het daar dus wel gebeurd.
Ik zou bijna zeggen "jij durft".quote:Op zondag 12 mei 2024 21:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Da's een geweldig stijlfiguur, praeteritio. Ik gebruik het regelmatig.
Op het moment dat ik jou meerdere malen aanspreek niet gefilmd te willen worden, dat dat ook de afspraak is. Dat er eerdere klaarblijkelijk een situatie is geweest met dezelfde cameravrouw snap je toch dat het op een gegeven moment iets escaleert?quote:Op zondag 12 mei 2024 21:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je kunt eigenlijk alles zeggen door te zeggen dat je het niet gaat zeggen.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen "jij durft".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |