Ja, maar geen pak rammel zoals dat eerst gesteld werd.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Cornald Maas heeft gisteren gezegd dat Klein een telefoontje naar beneden geduwd zou hebben…
Ik lees dit nu pas, never mindquote:Op zondag 12 mei 2024 19:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is precies mijn punt. Dat scenario past dus binnen de verklaring van de AT en is daarmee een stukje aannnemelijker.
Niet door mij in ieder geval.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:41 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Ja, maar geen pak rammel zoals dat eerst gesteld werd.
stond al in vorig topic en hier boven ook alquote:Op zondag 12 mei 2024 19:41 schreef luxerobots het volgende:
Appie, de man in het vogelpak reageert...
https://www.nu.nl/308416/(...)-naar-ebu.html#nujij
Ja, I know, had het niet over jou, moest beter mijn woorden kiezenquote:Op zondag 12 mei 2024 19:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet door mij in ieder geval.
Overigens meldt de telegraaf nu ook dat er een camera gesneuveld zou zijn (op gezag van Aftobbladet) https://www.telegraaf.nl/(...)mera-van-vrouw-kapot
Ik ben steeds meer overtuigd dat Joost een serieuze kans gehad zou hebben.quote:
Qua zang klonk hij heel zachtjes en binnensmonds moet ik zeggen, dat was mijn enige puntje van kritiek aan zijn optreden. Klonk meer als spoken word dan echt zingen.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:44 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Ik ben steeds meer overtuigd dat Joost een serieuze kans gehad zou hebben.
Alles klopte donderdag
Heb jij enig idee wat ze bedoelen met "cut"? Ik neem aan dat je het originele artikel in het Zweeds gelezen hebt en weet hoe je het beter kan vertalen?quote:Op zondag 12 mei 2024 19:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik verwijs u naar het stukje uit aftonbladet eerder in dit topic.
Dat bedoelde je met 'een of andere mafklapper die zijn handen niet kon thuis houden' natuurlijk helemáál niet.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet door mij in ieder geval.
Overigens meldt de telegraaf nu ook dat er een camera gesneuveld zou zijn (op gezag van Aftobbladet) https://www.telegraaf.nl/(...)mera-van-vrouw-kapot
Ik vond het optreden vrij zwak. Maar hij scoort gewoon enorm hoog in de gunfactor, wat ie doet op het podium (excl. Zang) en de stapel dubbele lagen in het ogenschijnlijk oppervlakkige partynummer.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:46 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Qua zang klonk hij heel zachtjes en binnensmonds moet ik zeggen, dat was mijn enige puntje van kritiek aan zijn optreden. Klonk meer als sponken word dan echt zingen.
Vooral bij het stukje "blijf hier tot ik doodga" merkte ik dat vooral, moet je even terugluisteren als je dat wil.
Verder ruimschoots gecompenseerd met zijn totale performance, uiteraard.
Misschien dat hij met een iets betere versie dan de halve finale iets meer jurypunten had gepakt, maar met pak em beet 60 jurypunten ga je het niet redden wat de winst betreft.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:44 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Ik ben steeds meer overtuigd dat Joost een serieuze kans gehad zou hebben.
Alles klopte donderdag
Jep. En Joost heeft het dus in alle gevallen aan zichzelf te danken.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:42 schreef kilon het volgende:
Misschien klopt de mix van de verhalen wel:
- Geen fysieke confrontatie: Joost heeft haar niet aangeraakt, maar wel de mobiel weggeduwt.
- Camera broke: Cameravrouw heeft haar mobiel niet goed vast en die valt door het gebaar van Joost op de grond. Een mobiel kan dan heel snel stuk gaan.
Dat die vrouw een 'cut' zou hebben strookt helemaal niet met de verklaring van AVROTROS maar er is ook geen bewijs dat als ze al een schram heeft, of dit door toedoen van Joost zou zijn. Misschien wel, misschien niet. Dat valt niet te bewijzen tenzij je DNA onderzoek wil doen en dat is niet aan de orde natuurlijk.
De beste oplossing was dan geweest een publiek excuus en de schade aan de mobiel verhalen op Joost. Maar ja.
Goed omschreven. Precies dit verwacht ik ook.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:50 schreef europapa het volgende:
[..]
Jep. En Joost heeft het dus in alle gevallen aan zichzelf te danken.
Ik denk dat we kunnen stellen dat (1) Joost een beweging heeft gemaakt richting de vrouw en (2) haar camera/mobiel daarbij is gevallen.
Ik denk dat de EBU het door (2) zwaar heeft opgepakt, omdat er dus een fysieke component is.
Als Joost degene is geweest die het mobieltje uit haar handen heeft gedrukt, is hij fysiek agressief geweest.
Als zij het mobieltje heeft laten vallen als (schrik)reactie op de beweging van Joost, is dat de beweging die als 'fysiek dreigend' kan worden ervaren. Dat kun je ook zien als uithaal richting haar.
AVROTROS framet dat als "Joost heeft de cameravrouw niet fysiek aangeraakt" en probeert het voorval daarmee af te zwakken. Ook omdat ze daar een groot (financieel) belang bij hebben.
Maar de conclusie is: Joost had zichzelf niet in deze situatie moeten brengen.
quote:Op zondag 12 mei 2024 19:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb jij enig idee wat ze bedoelen met "cut"? Ik neem aan dat je het originele artikel in het Zweeds gelezen hebt en weet hoe je het beter kan vertalen?
Google translatequote:Kvinnan är skärrad efter händelsen och har erbjudits stöd efter incidenten med Klein, enligt Aftonbladets uppgifter.
Dan rossen we het magische woordje ervan (skärrad) door synonymer.se icm google translate:quote:The woman is cut after the incident and has been offered support after the incident with Klein, according to Aftonbladet's information.
quote:Synoniemen voor gesneden
in stukken gesneden, bang, opgewonden, opgewonden, eng, bang; bezorgd, nerveus, trillen, wankel
Ik mis bewijs , Aannames staan hier al genoegquote:Op zondag 12 mei 2024 19:50 schreef europapa het volgende:
[..]
Ik denk dat we kunnen stellen dat (1) Joost een beweging heeft gemaakt richting de vrouw en (2) haar camera/mobiel daarbij is gevallen.
Ik denk dat de EBU het door (2) zwaar heeft opgepakt, omdat er dus een fysieke component is.
Als Joost degene is geweest die het mobieltje uit haar handen heeft gedrukt, is hij fysiek agressief geweest.
Als zij het mobieltje heeft laten vallen als (schrik)reactie op de beweging van Joost, is dat de beweging die als 'fysiek dreigend' kan worden ervaren. Dat kun je ook zien als uithaal richting haar.
AVROTROS framet dat als "Joost heeft de cameravrouw niet fysiek aangeraakt" en probeert het voorval daarmee af te zwakken. Ook omdat ze daar een groot (financieel) belang bij hebben.
Och jeetje. Ze is bang....quote:Op zondag 12 mei 2024 19:52 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[..]
Google translate
[..]
Dan rossen we het magische woordje ervan (skärrad) door synonymer.se
[..]
Chatgpt zegt dit:quote:Op zondag 12 mei 2024 19:52 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[..]
Google translate
[..]
Dan rossen we het magische woordje ervan (skärrad) door synonymer.se icm google translate:
[..]
De Zweedse politie heeft ook in haar statement gezegd dat er geen fysiek contact is geweest, dat is niet alleen avrotros. Ik weet niet of het terecht is of niet, maar het is ook geen zekerheid dat het echt zo erg was als de EBU het maakt. Net als Avrotros zijn zij belanghebbendequote:Op zondag 12 mei 2024 19:50 schreef europapa het volgende:
[..]
Wauw.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:50 schreef europapa het volgende:
[..]
Het woord vanuit een landelijke omroep die er zelf bij was tegen het woord van een getuigen die anoniem zou willen blijven in een verhaal tegen een roddelkrantje. Tsja.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik mis bewijs , Aannames staan hier al genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |