Een beetjequote:
naja in zo verre dat ik niet onwijs actief meepost hier. ken het topic wel beetje.quote:
Ja je komt af en toe langsquote:Op zondag 12 mei 2024 15:10 schreef kree het volgende:
[..]
naja in zo verre dat ik niet onwijs actief meepost hier. ken het topic wel beetje.
Zo streng zijn we nietquote:Op zondag 12 mei 2024 15:11 schreef kree het volgende:
ik mag officieel meedoen he sinds afgelopen september.. als je het over 40+ hebt
hoeft ook niet. en weet wel kom ook in dat DTS enzo, maar hoewel het nu wel weer ok is. tjaquote:Op zondag 12 mei 2024 15:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja je komt af en toe langsHet is hier ook geen enorme drukte verder haha
Ik hoor er weinig gemopper over de laatste tijdquote:Op zondag 12 mei 2024 15:12 schreef kree het volgende:
[..]
hoeft ook niet. en weet wel kom ook in dat DTS enzo, maar hoewel het nu wel weer ok is. tja
mwah niet altijd, het heeft zo onwijs zijn leuke momenten, maar ben er soms helemaal klaar mee ook.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoor er weinig gemopper over de laatste tijd
Je weet ook altijd dat het daar mis is als FF weer hier op komt dagen
Laat jouw klachten over DTS maar daar en neem het a.u.b. niet mee hier naartoe.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:13 schreef kree het volgende:
kweet niet mss is het hier soms wat serieuzer ofzo. ik ben dat gezeik over die punten enzo zo zat.
doe ik niet, maar vertel ff beetje achtergrond.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Laat jouw klachten over DTS maar daar en neem het a.u.b. niet mee hier naartoe.
yup no problem. tis niet mijn bedoeling om hier te gaan klagen over daar. maar moet ff beetje meelezen. want geen idee waar het hier over gaat normaalquote:
Het kan hier over van alles gaan. Maar ik moet er vandoor, fijne dag nog.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
yup no problem. tis niet mijn bedoeling om hier te gaan klagen over daar. maar moet ff beetje meelezen. want geen idee waar het hier over gaat normaal
ok nou ben benieuwd, ik lees ff beetje meequote:Op zondag 12 mei 2024 15:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Het kan hier over van alles gaan. Maar ik moet er vandoor, fijne dag nog.
Hier praten we over korfbalquote:Op zondag 12 mei 2024 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
yup no problem. tis niet mijn bedoeling om hier te gaan klagen over daar. maar moet ff beetje meelezen. want geen idee waar het hier over gaat normaal
ja beetje goed in? ik ben totaal geen sportman. hahahaquote:Op zondag 12 mei 2024 15:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier praten we over korfbal![]()
Onze volgende wedstrijd is op 31 juni.
Ik ook niet.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja beetje goed in? ik ben totaal geen sportman. hahaha
mss wel wat meer muzikaal ofzo. maar is heel ander verhaal,
owh gezellig. muzikanten ook hier?quote:Op zondag 12 mei 2024 15:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ook niet.
We praten hier ook over muziek hoor
Ja. Meerdere.quote:
no shit hahahaha. nou doe ik wel mee als extra keyboards of piano dan,quote:Op zondag 12 mei 2024 15:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Meerdere.
We hebben zelfs een 40+-band, onder leiding van Prisha:
40+ band
Piano/keyboard - Domnivoor, Shii, D.
Basgitaar - pullup
Gitaar - tonja, D. , cafca, Boondocksaint
Drums - prisha
viool - cafca
allerlei blaasintrumenten - tonja
menig blaas- en slaginstrument - D.
sambaballen - chuf
Klankschalen en doedelzak - BoonDockSaint
Saxofoon - -Shii-
Percussion, Drums - mario390
zang - Domnivoor, Deisyy, FaithHealer, tonja, Aoibhin
zang pand ontruimen - Sodeknetters, pullup, prisha, Sestra666
Er staan wat users bij die we al een tijdje niet meer gezien hebben
Welkom bij de bandquote:Op zondag 12 mei 2024 15:58 schreef kree het volgende:
[..]
no shit hahahaha. nou doe ik wel mee als extra keyboards of piano dan,
ik doe graag mee. en hoewel ik weet tis allemaal beetje virtueel, maar live zou ik ook doen als er wat leuks is.quote:
Tonja is vrij actief en deelt hier wel eens wat:quote:Op zondag 12 mei 2024 16:06 schreef kree het volgende:
trouwens van wie in dit lijstje doen nog wel eens optredens of dingen muzikaal? live dus?
Moest je niet naar Ierland terug?quote:
quote:Op zondag 12 mei 2024 16:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit geweest dus ik kan ook niet terug.
quote:Op zondag 12 mei 2024 16:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gebakken patatten gegeten met ei uit het gat van ons kieken hihi.
Ja maar die komen ook uit een kiekengatquote:Op zondag 12 mei 2024 17:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Veel lekkerder dan die uit de supermarkt
Jij was toch ook de reserve tweede triangel?quote:Op zondag 12 mei 2024 16:01 schreef Domnivoor het volgende:
40+ band
Piano/keyboard - kree, Domnivoor, Shii, D.
Basgitaar - pullup
Gitaar - tonja, D. , cafca, Boondocksaint
Drums - prisha
viool - cafca
allerlei blaasintrumenten - tonja
menig blaas- en slaginstrument - D.
sambaballen - chuf
Klankschalen en doedelzak - BoonDockSaint
Saxofoon - -Shii-
Percussion, Drums - mario390
zang - Domnivoor, Deisyy, FaithHealer, tonja, Aoibhin
zang pand ontruimen - Sodeknetters, pullup, prisha, Sestra666
40+ band (update)quote:Op zondag 12 mei 2024 17:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij was toch ook de reserve tweede triangel?
Ik vind hem helemaal niet engquote:
haha ik ook niet, maar moet wel zeggen ik heb dat nooit gezien nog. niet in het echt maar ook niet eens zo.quote:
Nee die bestaat echt wel hoor.quote:
Echt niet? Die blik?quote:
echt waar? waar leven die dan?quote:Op zondag 12 mei 2024 18:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die bestaat echt wel hoor.
Ik heb hem zelfs wel eens hier gepost ook met een andere foto
Ja hij kijkt wat sjaggiequote:Op zondag 12 mei 2024 18:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Echt niet? Die blik?
Ik vind t wel n hele bijzondere vogel. En zijn kuikentjes ook.
hahaha wtf. ok. geloof je. maar echt dat is de eerste keer dat ik die zie ooit. ook gewoon op tv of ooit via YouTubequote:Op zondag 12 mei 2024 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Oost Afrika![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Schoenbekooievaar
Volgens mij niet gevaarlijk..quote:Op zondag 12 mei 2024 18:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hij kijkt wat sjaggieMaar is niet erg gevaarlijk dacht ik
Dit hebben deze users zelf aangegeven. Ik weet niet van iedereen of ze het echt kunnen.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:24 schreef kree het volgende:
maar ff serieus want zie heel lijstje nu, maar ok die kunnen ook echt spelen dan? want anders heb ik meer vragen nl.
Ik kan het wel maar speel eigenlijk al heel lang niet meerquote:Op zondag 12 mei 2024 18:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit hebben deze users zelf aangegeven. Ik weet niet van iedereen of ze het echt kunnen.
Zie de post eronderquote:
ok ok maakt niet uit. voor nu niemand gelijk nodig, maar altijd goed om te weten. ben btw altijd benieuwd he als iemand muzikaal is en ff wat wil delen, of het via dm is openbaar. altijd goed.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit hebben deze users zelf aangegeven. Ik weet niet van iedereen of ze het echt kunnen.
gehehehe ja.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:39 schreef pullup het volgende:
En dat vliegeren met van die vuurkorven lijkt ook onschuldig....meestal
[ x ]
Hoe zou die smaken?quote:Op zondag 12 mei 2024 18:40 schreef pullup het volgende:
Hier @:marcb1974
https://www.hln.be/dieren(...)in-florida~af8ddb99/
ja die ken ik wel net als die emoe. maar echt serieus. had van die eerste nog nooit gehoord of gezien, damn. hahahaquote:
ik weet ook nog de ze agressief zijn zelfs. ken die onwijs dus wel vaak wel over gezien gelezen en gehoord. maar ok die eerste. :Squote:
en emoe ei.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:44 schreef pullup het volgende:
Zo even wat koken![]()
Simpel houden met een hamburger en salade
Haha ja wat een ettersquote:
Hey Kree kom je je punt maken 🤣quote:Op zondag 12 mei 2024 15:13 schreef kree het volgende:
kweet niet mss is het hier soms wat serieuzer ofzo. ik ben dat gezeik over die punten enzo zo zat.
Ik vind dat ik wel van mezelf kan zeggen dat ik serieus kan spelen. Jij dan?quote:Op zondag 12 mei 2024 18:24 schreef kree het volgende:
maar ff serieus want zie heel lijstje nu, maar ok die kunnen ook echt spelen dan? want anders heb ik meer vragen nl.
Hey Tonja. kree ook hoor. Piano en een beetje gitaarquote:Op zondag 12 mei 2024 18:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind dat ik wel van mezelf kan zeggen dat ik serieus kan spelen. Jij dan?
Volgens post ik al langer hier?quote:Op zondag 12 mei 2024 18:58 schreef pullup het volgende:
We krijgen hier toch niet alsnog die bolkenpest he ?
Even afwachten maar.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:58 schreef pullup het volgende:
We krijgen hier toch niet alsnog die bolkenpest he ?
ja zeker. ik ken redelijk mijn weg op piano, speel je wel eens in bandjes ook?quote:Op zondag 12 mei 2024 18:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind dat ik wel van mezelf kan zeggen dat ik serieus kan spelen. Jij dan?
Ik heb veel in blaas ensembles gespeeld (hobo) Sinds de eerste lockdowns ben ik me meer toe gaan leggen op de gitaar. Op dit moment zit ik niet in een bandje of ensemble.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja zeker. ik ken redelijk mijn weg op piano, speel je wel eens in bandjes ook?
Het is hier een bolkenvrije zonequote:
gaaf ik probeerde ook beetje gitaar te spelen. natuurlijk piano is meer mijn instrument en ben echt klassiek geschoold wel kan ik zeggen. dus kan bladmuziek lezen etc.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb veel in blaas ensembles gespeeld (hobo) Sinds de eerste lockdowns ben ik me meer toe gaan leggen op de gitaar. Op dit moment zit ik niet in een bandje of ensemble.
quote:Op zondag 12 mei 2024 18:57 schreef pullup het volgende:
Pomtidom* een kleinn grappig golfje pomtidom* Even een leuk dansje maken
[ x ]
O dat wist ik niet Tonja dat je ook blaasinstrumenten bespeelde.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb veel in blaas ensembles gespeeld (hobo) Sinds de eerste lockdowns ben ik me meer toe gaan leggen op de gitaar. Op dit moment zit ik niet in een bandje of ensemble.
Nice! Ja ik kan ook goed bladmuziek lezen, heb een tijdje aan het Sweelinck gestudeerd.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:04 schreef kree het volgende:
[..]
gaaf ik probeerde ook beetje gitaar te spelen. natuurlijk piano is meer mijn instrument en ben echt klassiek geschoold wel kan ik zeggen. dus kan bladmuziek lezen etc.
Maar daarna beetje meer bandjes gaan doen.
Gitaar is nog best lastig he. hahahaha ik kwam nog eindje maar makkelijk is t niet.
haha nice. ja klopt helemaal met gitaar, liep tegen precies hetzelfde aan.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Nice! Ja ik kan ook goed bladmuziek lezen, heb een tijdje aan het Sweelinck gestudeerd.
En ja vooral in het begin is de gitaar echt heel lastig. De barré akkoorden zijn een bitch. Maar het is echt een kwestie van gewoon dom doorzetten, geduld met jezelf hebben. En ook wel opletten (zeker op mijn leeftijd) dat je de boel niet forceert. Dat je vingertoppen in het begin pijn doen is prima, maar ga niet door tot het gaat bloeden. (wat voor gitaar heb je?) Maar 'foute pijntjes' daar moet je alert op zijn. Ontspannen is key.
Ik ben begonnen op een steel string, een heeeele oude Ovation gitaar. Ik ben een paar jaar overgestapt op een nylon string, een klassieke gitaar.
Whaaaatquote:Op zondag 12 mei 2024 19:07 schreef pullup het volgende:
Hmm als je zo'n wit tuitje in het zand ziet uitsteken ook maar even omlopen
[ x ]
Dat ziet er goed te doen uit! Mooi nummer inderdaad. Ga 'm zelf misschien ook eens proberen.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:15 schreef kree het volgende:
volgde het zo meer trouwens om het te leren hoor
op piano speel ik hem zo weg nl, hahaha. maargoed ik wilde dus ook gitaar erbij leren
moet zeggen. heb er laatste tijd ff niet genoeg mee geoefend enzo en gitaar staat er maar. hahahaha
haha ja kweet tquote:Op zondag 12 mei 2024 19:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat ziet er goed te doen uit! Mooi nummer inderdaad. Ga 'm zelf misschien ook eens proberen.
Het lullige is dat als je niet regelmatig speelt,. je eelt weer van je vingertoppen verdwijnt. Dan moet je weer door de pijn heen.
Ik moet zeggen dat ik mezelf verbaas qua oefen discipline. Ik speel toch zeker wel elke dag een uurtje.
Ik heb de akkoorden even opgezocht. Ik ken het nummer. Die tutorials vind ik minder comfortabel om een nr te leren. Tabs heb ik ook moeite mee. Ik snap hoe het werkt, maar ik blijf het maar als bladmuziek zien en dan moet ik constant schakelen zeg maar.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja kweet t
nou probeer maar als je tijd hebt, dat is btw te doen wel ook als beginner
deze is btw beter te volgen als je beginner bent op gitaar en beetje muziek kennis hebt\\\
klopt ik snap je, maar gitaar bladmuziek kan ik dus echt niet lezen, of hoewel wel op piano kan ik ze spelen. alleen echt op gitaar is toch ff anders.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb de akkoorden even opgezocht. Ik ken het nummer. Die tutorials vind ik minder comfortabel om een nr te leren. Tabs heb ik ook moeite mee. Ik snap hoe het werkt, maar ik blijf het maar als bladmuziek zien en dan moet ik constant schakelen zeg maar.
Ik heb me ook vooral toegelegd op fingerpicking style. Ik ben heel slecht met een plectrum, tenzij je het lanceren ervan als een skill ziet
Mooi!!!quote:Op zondag 12 mei 2024 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
klopt ik snap je, maar gitaar bladmuziek kan ik dus echt niet lezen, of hoewel wel op piano kan ik ze spelen. alleen echt op gitaar is toch ff anders.
ja ik ook ik kwam eigenlijk nog wel op grappige dingetjes zo op gitaar zonder wat te weten, beetje vanuit Dm werkt wel op gitaar.
sterker nog kwam heel liedje uit wel, alleen ben toen verder gegaan op piano. hahaha
niet helemaal dit. want was de zoveelste keer veranderd toen al weer onderhand, maar kwam van oorspronkelijke ideetje wat ik op gitaar maakte
thanks.quote:
Mooiquote:Op zondag 12 mei 2024 19:46 schreef kree het volgende:
lol denk altijd moet ik dat posten, maarja t staat toch al tijdje op YouTube. dus boeie ook
ik ook. altijd leuk om te horen en zien.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi![]()
]Ik vind het wel tof als mensen hier hun eigen werk delen.
Dit is een heel goed speelbaar stukje van Andrew York. En ik denk dat zelfs de bladmuziek goed te doen voor je is. Ik kan wel ff kijken of ik dat online nog op kan snorren als je interesse hebt.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:46 schreef kree het volgende:
lol denk altijd moet ik dat posten, maarja t staat toch al tijdje op YouTube. dus boeie ook
Ik ook tof kree.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi![]()
]Ik vind het wel tof als mensen hier hun eigen werk delen.
graag hoor moet wel zeggen ik kan noten niet naar gitaar vertalen, wel naar piano trouwens.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Dit is een heel goed speelbaar stukje van Andrew York. En ik denk dat zelfs de bladmuziek goed te doen voor je is. Ik kan wel ff kijken of ik dat online nog op kan snorren als je interesse hebt.
Improviseren is leuk hèquote:Op zondag 12 mei 2024 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
thanks.
moet wel zeggen. behalve van 3 maat idee is de rest echt ff terplekke beetje verzonnen.
hahaha ben toen nog zo handig geweest om akkoorden op te schrijven, dus als je zin hebt en wil er wat bij verzinnen. zet ik ze er wel ff bij
Ja kijk gerust ook even rond op mijn kanaal. Er zit ook van alles tussenquote:Op zondag 12 mei 2024 19:58 schreef kree het volgende:
blader btw gerust wat rond op dat kanaal van mij. want min of meer is dat een deel iig wat ik ongeveer heb gedaan muzikaal. alle soorten en maten dus zoals je ziet. en veel meer wat ik niet op film heb. Maar maakt niet uit, voor wie het leuk vind dus.
maakt niet uit, ik heb ze wel, kijk maar of je er wat mee kunt. tis btw niet mss helemaal hetzelfde. maar iig het idee ervan had ik in basis.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Improviseren is leuk hèEn ja doe maar. Ik kan niet beloven of ik er daadwerkelijk iets mee ga doen, maar het is altijd leuk om dingen uit te proberen.
Hier de bladmuziek van Snowflight.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:02 schreef kree het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik heb ze wel, kijk maar of je er wat mee kunt. tis btw niet mss helemaal hetzelfde. maar iig het idee ervan had ik in basis.
Altijd leuk als je er wat mee kunt, zo niet geen probleem. kijk maar, wmb vrij te gebruiken
Wat betekent dat driehoekje en die kleine o?quote:Op zondag 12 mei 2024 20:07 schreef kree het volgende:
ok heb plaatje gemaakt van wat ik deed maar want pdf is lastig
thanks ik download die van jou ook ff.
[ link | afbeelding ]
driehokje is majeur akkoord 7quote:Op zondag 12 mei 2024 20:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat betekent dat driehoekje en die kleine o?
Ah, duidelijk!quote:Op zondag 12 mei 2024 20:12 schreef kree het volgende:
[..]
driehokje is majeur akkoord 7
kleine o diminished akkoord.
Hahaha ja dit is beetje akkoorden dingetje. - staat trouwens voor mineur. dit word vaak zo geschreven. Dus bv
C akkoord.
C- is zelfde als Cm
Ja dat is het zelfde met de notatie van gitaar akkoorden. Ik kom er zeker wel uitquote:Op zondag 12 mei 2024 20:15 schreef kree het volgende:
achter schuine streep is de basnoot dus he. maar denk ken je wel min of meer en denk anders kom je er vast uit en anders ff vragen.
ik zou het onwijs grappig vinden als je wat kunt verzinnen op dat melodietje wat ik speelde op piano trouwens. maar ok kijk maar ff. wie weet kan zo online wel denk. al neem je t op met mobiel enzo.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat is het zelfde met de notatie van gitaar akkoorden. Ik kom er zeker wel uit
Ik gebruik Audacity voor mijn opnames. Heb een redelijk goeie mic. En ik kan (hoewel ik dat wiel wel weer opnieuw moet uitvinden want al een tijd niet gedaan) ook opnames maken terwijl ik over audio die ik via mijn computer afspeel, speel.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
ik zou het onwijs grappig vinden als je wat kunt verzinnen op dat melodietje wat ik speelde op piano trouwens. maar ok kijk maar ff. wie weet kan zo online wel denk. al neem je t op met mobiel enzo.
haha nice. altijd leuk om met zoiets te experimenteren.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
ik zou het onwijs grappig vinden als je wat kunt verzinnen op dat melodietje wat ik speelde op piano trouwens. maar ok kijk maar ff. wie weet kan zo online wel denk. al neem je t op met mobiel enzo.
voor t leuke ff als je tijd en zin hebt. moet je wel ff de begeleiding wat ik speel op koptelefoon doen. en als jij iets los ervan kan sturen dan mix ik het er wel onder. heeeeeeeel amateur. hahaha
Dat is wel lekker makkelijk voor mij dan iddquote:Op zondag 12 mei 2024 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
voor t leuke ff als je tijd en zin hebt. moet je wel ff de begeleiding wat ik speel op koptelefoon doen. en als jij iets los ervan kan sturen dan mix ik het er wel onder. heeeeeeeel amateur. hahaha
nou het hoeft dus niet moeilijk, maar ben wel heel benieuwd alleen al voor het idee wat jij daar bij verzint, denk dat het niet zo lastig is met solo instrument. ?quote:Op zondag 12 mei 2024 20:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is wel lekker makkelijk voor mij dan idd
Klopt! Als je de akkoorden een beetje voelt dan kan je er lekker overheen dartelen, zeg maarquote:Op zondag 12 mei 2024 20:33 schreef kree het volgende:
[..]
nou het hoeft dus niet moeilijk, maar ben wel heel benieuwd alleen al voor het idee wat jij daar bij verzint, denk dat het niet zo lastig is met solo instrument. ?
Kijk maar t mag, hoeft niet.
ja denk ik ook wel, het is niet ingewikkeld, nou graaaaaaag als je tijd en zin hebt. en anders laat gaan. maar zou benieuwd zijnquote:Op zondag 12 mei 2024 20:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Klopt! Als je de akkoorden een beetje voelt dan kan je er lekker overheen dartelen, zeg maar
Het was een prima dag voor een festival.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kom er al jaren... van een paar bezoekers met een eigen kleedje en een fles drank... tot nu een ietwat uit de kluiten gegroeide mix van mensen van alle leeftijden en pluimage. Heerlijk!
[ afbeelding ]
Wha! Ja, dat jochie zag je vroeger vaker aan de muur her en derquote:Op zondag 12 mei 2024 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een prima dag voor een festival.
Dat huilende jongetje, wij hadden vroeger ook zo'n soort schilderij hangen, er as een tijd dat ik dacht het het jongetje huilde omdat mijn hamster was doodgegaan.
Ik heb iets opgenomen, ff snel. Ik kan er een mp3 van maken of zo. Wat had je in gedachte? Ook lijkt het me een hele uitdaging om het goed onder jouw pianospel te zetten. Je hoort alleen maar de fluit. Ik kan het wel op YT zetten op private of zo dat ik je een linkje stuur?quote:Op zondag 12 mei 2024 20:39 schreef kree het volgende:
moet wel zeggen die akkoorden kloppen niet helemaal met het YouTube fragmentje he, want had dit snel ff opgeschreven van iets met gitaar enzo meer.
maar maakt niet uit. ik denk je kunt er wel beetje over riedelen ook zonder die akkoorden
fragmentje YouTube begint beetje bij het B stukje eigenlijk merk ik.
Geniet ervan en veel plezier ermeequote:Op zondag 12 mei 2024 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kom zelden in de stad... maar heb op de terugweg naar de trein...ietwat beschonken..enigszins recalcitrant.. een dikke vette voorgedraaide joint gekocht.,.. dus als ik halverwege wartaal ga posten... dan gaat het goed
Ik denk dat die line up met een paar biertjes wel te handelen isquote:Op zondag 12 mei 2024 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Past wel bij de muziek![]()
Maar je ziet al aan de line up... dat het allemaal niet zo serieus genomen word... maar niet minder fun!
Ik aan Croupouque van de Fok bijbel en meer toffe topics.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een prima dag voor een festival.
Dat huilende jongetje, wij hadden vroeger ook zo'n soort schilderij hangen, er as een tijd dat ik dacht het het jongetje huilde omdat mijn hamster was doodgegaan.
Verhip! Ik kan die UI nog herinneren!quote:Op zondag 12 mei 2024 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik aan Croupouque van de Fok bijbel en meer toffe topics.
ONZ / De FOK! Bijbel.
Ik heb een tijdje geleden inderdaad dat FOK! bijbel topic gelezen, waarschijnlijk ook na een tip van jou, geweldig om te lezen.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik aan Croupouque van de Fok bijbel en meer toffe topics.
ONZ / De FOK! Bijbel.
Hij had ook een geniale post in het Victor Reinier topic maar de plaatjes weken niet meer. Goud dat soort usersquote:Op zondag 12 mei 2024 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden inderdaad dat FOK! bijbel topic gelezen, waarschijnlijk ook na een tip van jou, geweldig om te lezen.
Die post kan ik me ook nog herinneren, hoe komt hij er op?quote:Op zondag 12 mei 2024 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij had ook een geniale post in het Victor Reinier topic maar de plaatjes weken niet meer. Goud dat soort users
Croupouque in GC / Wie is deze man?
Ik geloof gewoon van welquote:Op zondag 12 mei 2024 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
is dat sneeuwluipaard echt of niet
https://www.youtube.com/shorts/qGKxVCFQX-Q?feature=share
gaaf mail maar en kijk ik ff wel hoe erover te zetten?quote:Op zondag 12 mei 2024 21:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb iets opgenomen, ff snel. Ik kan er een mp3 van maken of zo. Wat had je in gedachte? Ook lijkt het me een hele uitdaging om het goed onder jouw pianospel te zetten. Je hoort alleen maar de fluit. Ik kan het wel op YT zetten op private of zo dat ik je een linkje stuur?
Er is hier iets mis gegaan met saven gvd. Ik kan het bestand niet meer openen. Audacity zegt dat ik het bestand al geopend heb terwijl ik er vrij zeker van ben dat dan niet zo is...quote:Op zondag 12 mei 2024 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
gaaf mail maar en kijk ik ff wel hoe erover te zetten?
Doe je ff DM met mail adres van me
no stress. ff zoeken want dan staat ie mss nog ergens, en tja in het ergste geval opnieuw ff opnemenquote:Op zondag 12 mei 2024 22:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Er is hier iets mis gegaan met saven gvd. Ik kan het bestand niet meer openen. Audacity zegt dat ik het bestand al geopend heb terwijl ik er vrij zeker van ben dat dan niet zo is...
Ik denk het laatste. Ach, het kan alleen maar beter worden :pquote:Op zondag 12 mei 2024 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
no stress. ff zoeken want dan staat ie mss nog ergens, en tja in het ergste geval opnieuw ff opnemen
hahaha software
rustig aan. geen haast. tis ff gewoon voor het leuke. en idee beetje.quote:Op zondag 12 mei 2024 22:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk het laatste. Ach, het kan alleen maar beter worden :p
quote:Op maandag 13 mei 2024 07:28 schreef Domnivoor het volgende:
@:pullup
Dit zou de geest van een Romeinse soldaat zijn, bij Hadrian’s Wall in Engeland 👻
[ afbeelding ]
(Fil Reid)
Volgens mij een roofvogel. Wat denk jij?
Morgenquote:
Dat kan ook. Spookfoto’s zijn vaak een soort Rorschach-test.quote:Op maandag 13 mei 2024 08:03 schreef pullup het volgende:
Je kan er een vogel van maken ja @:Domnivoor
Of een schildpad op zijn achterpoten
Waar komt dit verhaal vandaan?quote:Op maandag 13 mei 2024 08:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat kan ook. Spookfoto’s zijn vaak een soort Rorschach-test.
Morguh heerquote:
Mooi beestjequote:Op maandag 13 mei 2024 13:18 schreef pullup het volgende:
Heel zeldzame fluitknijn (ochtina illiensis)![]()
Schijntin een klein gebied in China voor te komen
[ afbeelding ]
Zit een leuk koppie opquote:
ZIet er mooi uit en wat een joekel van een ijsje, die krijg ik nooit opquote:Op maandag 13 mei 2024 13:30 schreef pullup het volgende:
Ik heb een fijne en lekkere ijsboer hier tegenover, maar niet zo![]()
[ x ]
Haha ja, ik doe ook altijd maar 1 bolletjequote:Op maandag 13 mei 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er mooi uit en wat een joekel van een ijsje, die krijg ik nooit op
Ja ik ook en dan heb ik nog moeite om op te krijgen hoor. Doe er altijd wel slagroom op dat dan wel weerquote:Op maandag 13 mei 2024 13:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja, ik doe ook altijd maar 1 bolletje
Sonnenborgh heeft ook een meteoriet die ouder is dan de aarde. Het is wel apart om zoiets aan te raken.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2024 13:30 schreef pullup het volgende:
Ik heb een fijne en lekkere ijsboer hier tegenover, maar niet zo![]()
[ x ]
Ik weet het, ik weet het ......quote:
Ik ben ouder ... had net mn dochter nog aan de lijnquote:Op maandag 13 mei 2024 19:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het ......![]()
Niemand
Oh ja dat kan inderdaad ookquote:Op maandag 13 mei 2024 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben ouder ... had net mn dochter nog aan de lijn
Is dat zo, @niemand ?quote:Op maandag 13 mei 2024 19:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het ......![]()
Niemand
Ik dacht ouder dan die meteorietquote:Op maandag 13 mei 2024 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
of had je het over leeftijd .. ja dan jij
Marc was duidelijk zatquote:
Proost dan maarquote:
Chufi heeft het holoceen nog meegemaaktquote:En Chufi is volgens eigen zeggen ruimschoots ouder dan bijna alles
Ik twijfel een beetje of hij de big bang niet heeft gecreëerdquote:Op maandag 13 mei 2024 21:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Proost dan maar
[..]
Chufi heeft het holoceen nog meegemaakt
Prachtig!quote:Op maandag 13 mei 2024 22:03 schreef Domnivoor het volgende:
European Broadcasting Union![]()
European Space Agency![]()
NGC 4753
[ afbeelding ]
Hubble / NASA / ESA
Wel de K/T grens gezien met de professor die het allemaal verklaard heeft de inslag bij Yucatan ...quote:Op maandag 13 mei 2024 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje of hij de big bang niet heeft gecreëerd
Al heb ik niets tegen de ebuquote:Op maandag 13 mei 2024 22:03 schreef Domnivoor het volgende:
European Broadcasting Union![]()
European Space Agency![]()
NGC 4753
[ afbeelding ]
Hubble / NASA / ESA
Wat doet de K/T grens?quote:Op maandag 13 mei 2024 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel de K/T grens gezien met de professor die het allemaal verklaard heeft de inslag bij Yucatan ...
Das niet een heel beperkend iets voor een tijdsperiodequote:Op maandag 13 mei 2024 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
dood en verderf tijden waren het toen ....
survival of the fittestquote:Op maandag 13 mei 2024 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet een heel beperkend iets voor een tijdsperiode
Ik moest er wel voor op padquote:Op dinsdag 14 mei 2024 06:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook in het najaar. Genoeg beuken in ons dorp.
Ik zie hem anders nog wel gewoon lopenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
deze is kapot https://www.nu.nl/308431/(...)npanda-in-china.html
Wel een leukequote:
Die durft nog te gokkenquote:
Eerst Ajax zelf zien bevestigen, dan geloof ik het wel een keerquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Van Dale ~~~~~~~
Een Koentje doen: een topic volledig lam leggen door één of meerdere posts, zonder de intentie hebben dit te doen.
Ik ben slechts een matige amateur in vergelijking met die superuserts natuurlijk.quote:
leuk liedje toch welquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heb ik sinds 1989 of zo niet meer gehoord.
Hier ook welquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Ik kan het nu meer waarderen dan toen ik 15 was.
En dan opgepakt worden wegens mishandeling zekerquote:
Ik moest even 2-3 weken teruglezenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Kunnen we een praatgroepje oprichten
Doe je helemaal niet aan streaming of niet aan Netflix in het bijzonder?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |