Een beetjequote:
naja in zo verre dat ik niet onwijs actief meepost hier. ken het topic wel beetje.quote:
Ja je komt af en toe langsquote:Op zondag 12 mei 2024 15:10 schreef kree het volgende:
[..]
naja in zo verre dat ik niet onwijs actief meepost hier. ken het topic wel beetje.
Zo streng zijn we nietquote:Op zondag 12 mei 2024 15:11 schreef kree het volgende:
ik mag officieel meedoen he sinds afgelopen september.. als je het over 40+ hebt
hoeft ook niet. en weet wel kom ook in dat DTS enzo, maar hoewel het nu wel weer ok is. tjaquote:Op zondag 12 mei 2024 15:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja je komt af en toe langsHet is hier ook geen enorme drukte verder haha
Ik hoor er weinig gemopper over de laatste tijdquote:Op zondag 12 mei 2024 15:12 schreef kree het volgende:
[..]
hoeft ook niet. en weet wel kom ook in dat DTS enzo, maar hoewel het nu wel weer ok is. tja
mwah niet altijd, het heeft zo onwijs zijn leuke momenten, maar ben er soms helemaal klaar mee ook.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoor er weinig gemopper over de laatste tijd
Je weet ook altijd dat het daar mis is als FF weer hier op komt dagen
Laat jouw klachten over DTS maar daar en neem het a.u.b. niet mee hier naartoe.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:13 schreef kree het volgende:
kweet niet mss is het hier soms wat serieuzer ofzo. ik ben dat gezeik over die punten enzo zo zat.
doe ik niet, maar vertel ff beetje achtergrond.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Laat jouw klachten over DTS maar daar en neem het a.u.b. niet mee hier naartoe.
yup no problem. tis niet mijn bedoeling om hier te gaan klagen over daar. maar moet ff beetje meelezen. want geen idee waar het hier over gaat normaalquote:
Het kan hier over van alles gaan. Maar ik moet er vandoor, fijne dag nog.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
yup no problem. tis niet mijn bedoeling om hier te gaan klagen over daar. maar moet ff beetje meelezen. want geen idee waar het hier over gaat normaal
ok nou ben benieuwd, ik lees ff beetje meequote:Op zondag 12 mei 2024 15:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Het kan hier over van alles gaan. Maar ik moet er vandoor, fijne dag nog.
Hier praten we over korfbalquote:Op zondag 12 mei 2024 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
yup no problem. tis niet mijn bedoeling om hier te gaan klagen over daar. maar moet ff beetje meelezen. want geen idee waar het hier over gaat normaal
ja beetje goed in? ik ben totaal geen sportman. hahahaquote:Op zondag 12 mei 2024 15:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier praten we over korfbal![]()
Onze volgende wedstrijd is op 31 juni.
Ik ook niet.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja beetje goed in? ik ben totaal geen sportman. hahaha
mss wel wat meer muzikaal ofzo. maar is heel ander verhaal,
owh gezellig. muzikanten ook hier?quote:Op zondag 12 mei 2024 15:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ook niet.
We praten hier ook over muziek hoor
Ja. Meerdere.quote:
no shit hahahaha. nou doe ik wel mee als extra keyboards of piano dan,quote:Op zondag 12 mei 2024 15:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Meerdere.
We hebben zelfs een 40+-band, onder leiding van Prisha:
40+ band
Piano/keyboard - Domnivoor, Shii, D.
Basgitaar - pullup
Gitaar - tonja, D. , cafca, Boondocksaint
Drums - prisha
viool - cafca
allerlei blaasintrumenten - tonja
menig blaas- en slaginstrument - D.
sambaballen - chuf
Klankschalen en doedelzak - BoonDockSaint
Saxofoon - -Shii-
Percussion, Drums - mario390
zang - Domnivoor, Deisyy, FaithHealer, tonja, Aoibhin
zang pand ontruimen - Sodeknetters, pullup, prisha, Sestra666
Er staan wat users bij die we al een tijdje niet meer gezien hebben
Welkom bij de bandquote:Op zondag 12 mei 2024 15:58 schreef kree het volgende:
[..]
no shit hahahaha. nou doe ik wel mee als extra keyboards of piano dan,
ik doe graag mee. en hoewel ik weet tis allemaal beetje virtueel, maar live zou ik ook doen als er wat leuks is.quote:
Tonja is vrij actief en deelt hier wel eens wat:quote:Op zondag 12 mei 2024 16:06 schreef kree het volgende:
trouwens van wie in dit lijstje doen nog wel eens optredens of dingen muzikaal? live dus?
Moest je niet naar Ierland terug?quote:
quote:Op zondag 12 mei 2024 16:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit geweest dus ik kan ook niet terug.
quote:Op zondag 12 mei 2024 16:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gebakken patatten gegeten met ei uit het gat van ons kieken hihi.
Ja maar die komen ook uit een kiekengatquote:Op zondag 12 mei 2024 17:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Veel lekkerder dan die uit de supermarkt
Jij was toch ook de reserve tweede triangel?quote:Op zondag 12 mei 2024 16:01 schreef Domnivoor het volgende:
40+ band
Piano/keyboard - kree, Domnivoor, Shii, D.
Basgitaar - pullup
Gitaar - tonja, D. , cafca, Boondocksaint
Drums - prisha
viool - cafca
allerlei blaasintrumenten - tonja
menig blaas- en slaginstrument - D.
sambaballen - chuf
Klankschalen en doedelzak - BoonDockSaint
Saxofoon - -Shii-
Percussion, Drums - mario390
zang - Domnivoor, Deisyy, FaithHealer, tonja, Aoibhin
zang pand ontruimen - Sodeknetters, pullup, prisha, Sestra666
40+ band (update)quote:Op zondag 12 mei 2024 17:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij was toch ook de reserve tweede triangel?
Ik vind hem helemaal niet engquote:
haha ik ook niet, maar moet wel zeggen ik heb dat nooit gezien nog. niet in het echt maar ook niet eens zo.quote:
Nee die bestaat echt wel hoor.quote:
Echt niet? Die blik?quote:
echt waar? waar leven die dan?quote:Op zondag 12 mei 2024 18:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die bestaat echt wel hoor.
Ik heb hem zelfs wel eens hier gepost ook met een andere foto
Ja hij kijkt wat sjaggiequote:Op zondag 12 mei 2024 18:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Echt niet? Die blik?
Ik vind t wel n hele bijzondere vogel. En zijn kuikentjes ook.
hahaha wtf. ok. geloof je. maar echt dat is de eerste keer dat ik die zie ooit. ook gewoon op tv of ooit via YouTubequote:Op zondag 12 mei 2024 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Oost Afrika![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Schoenbekooievaar
Volgens mij niet gevaarlijk..quote:Op zondag 12 mei 2024 18:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hij kijkt wat sjaggieMaar is niet erg gevaarlijk dacht ik
Dit hebben deze users zelf aangegeven. Ik weet niet van iedereen of ze het echt kunnen.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:24 schreef kree het volgende:
maar ff serieus want zie heel lijstje nu, maar ok die kunnen ook echt spelen dan? want anders heb ik meer vragen nl.
Ik kan het wel maar speel eigenlijk al heel lang niet meerquote:Op zondag 12 mei 2024 18:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit hebben deze users zelf aangegeven. Ik weet niet van iedereen of ze het echt kunnen.
Zie de post eronderquote:
ok ok maakt niet uit. voor nu niemand gelijk nodig, maar altijd goed om te weten. ben btw altijd benieuwd he als iemand muzikaal is en ff wat wil delen, of het via dm is openbaar. altijd goed.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit hebben deze users zelf aangegeven. Ik weet niet van iedereen of ze het echt kunnen.
gehehehe ja.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:39 schreef pullup het volgende:
En dat vliegeren met van die vuurkorven lijkt ook onschuldig....meestal
[ x ]
Hoe zou die smaken?quote:Op zondag 12 mei 2024 18:40 schreef pullup het volgende:
Hier @:marcb1974
https://www.hln.be/dieren(...)in-florida~af8ddb99/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |