Nou dit, idd iets geknakt. Ga volgend jaar weer gewoon volgen en kijken en Zwitserland heb ik deze zomervakantie al geboekt. Ben benieuwd of er nog iets te zien is van hun overwinning of van de voorbereidingen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 23:20 schreef TheVulture het volgende:
ik heb zelf ook amper nog liedjes teruggeluisterd van de afgelopen editie, er is toch wat geknakt
Ik betrap mezelf erop dat ik alleen nog Europapa en Luktelk opzet. Voor de rest luister ik alleen nog nummers van Sanremo (en dus ook La Noia maar dat associeer ik dan weer niet met esfquote:Op woensdag 3 juli 2024 23:20 schreef TheVulture het volgende:
ik heb zelf ook amper nog liedjes teruggeluisterd van de afgelopen editie, er is toch wat geknakt
Volgend jaar weer lekker samenwerken met zijn Zweedse vriendjesquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:41 schreef Cee het volgende:
[ x ]
De schrijver van het troosteloze script van ESC dit jaar dames en heren.
Avrotros kan niet wachten om bij het kruisje te tekenen (als ze dat niet al gedaan hebben)quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgend jaar weer lekker samenwerken met zijn Zweedse vriendjes
Het is wel knap hoe n Eurovisie-editie mij van een Zweden-liefhebber tot een Zweden-hater heeft gemaakt. Wat een hautaine mensen, verschrikkelijk. En ook echt allemaal... tenminste, alle Zweden die bij Eurovisie zijn betrokken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:54 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
[ x ]
Cornald die het allemaal niet meer boeit en dus gewoon op dit soort dingen reageert is wel m’n favoriete Cornald
Kutlullen. Dank. Toch gelachen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:00 schreef Greys het volgende:
Dat zo iemand het berhaupt nodig vindt om zo'n tweet te plaatsen. Gadverdamme. Wat een lul. Dat denigrerende na blijven trappen na diskwalificatie is een bijzonder smerig en akelig trekje. Pestgedrag. Bullies. Die kan k al op de stapel Eurovision Kutlullen dus. Gaat hard zo.
Jeetje wat blijkt dat een ongelofelijke lul te zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:41 schreef Cee het volgende:
[ x ]
De schrijver van het troosteloze script van ESC dit jaar dames en heren.
Hij geeft hier op zijn minst nog aan dat wat Isral deed dus ook niet door de beugel kon, dat valt dan nog enigszins mee.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:51 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Joost vergelijken met iemand die een fascistische groet maakt is slechts “one opinion” mensen
Pas later en ook alleen maar omdat iemand hem daarop aansprak.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij geeft hier op zijn minst nog aan dat wat Isral deed dus ook niet door de beugel kon, dat valt dan nog enigszins mee.
Hahaha.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 11:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Toch weer "betekenisvol" ertussen gefietst he, I see you Cornald...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |