abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214140781
Dit kan toch niet _O-

Hier verbleekt de FIFA zelfs bij :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_214140782
Er verandert dus gewoon niets en nu moeten ze zelfs samenwerken met hetzelfde team. _O- Ironisch genoeg is er alleen bij Nederland zelf wat veranderd met Twan die ze kwijt zijn.

En de AVROTROS gaat waarschijnlijk nog gewoon ja en amen zeggen ook. :')
pi_214140792
@TheVulture ben je nu nog zo positief? :')
pi_214141107
De EBU is wel door het ijs gezakt.
pi_214141412
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juli 2024 11:09 schreef Fred_B het volgende:
@:thevulture ben je nu nog zo positief? :')
Ik ben even sprakeloos _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 3 juli 2024 @ 12:10:38 #181
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_214141460
Had verwacht dat die Zwitsers zelf wel capabele mensen zouden hebben voor die functies -O-
pi_214141490
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 12:10 schreef GlennQuagmire het volgende:
Had verwacht dat die Zwitsers zelf wel capabele mensen zouden hebben voor die functies -O-
Ik snap al die verschillende rollen ook niet: Head of Contest, Head of Show, Head of Production en dan allemaal onder 2 Executive Producers... het voelt vooral als een enorme baantjescarroussel
pi_214141993
Ik weet echt nog niet wat ik volgend seizoen ga doen. Want als ik dit zo lees worden alle klachten doodleuk genegeerd en veranderd er niets. Dan heb ik weinig zin om de songfestival in Zwitserland te volgen. De nationale finales en Eurovision in concert neem ik nog wel mee. Daar gaat het wel om de muziek, de artiesten en de fancommunity.
pi_214142283
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 12:56 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet echt nog niet wat ik volgend seizoen ga doen. Want als ik dit zo lees worden alle klachten doodleuk genegeerd en veranderd er niets. Dan heb ik weinig zin om de songfestival in Zwitserland te volgen. De nationale finales en Eurovision in concert neem ik nog wel mee. Daar gaat het wel om de muziek, de artiesten en de fancommunity.
Ik wacht het maar gewoon even af allemaal
pi_214142645
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 12:56 schreef NailQueen het volgende:
Uiteindelijk gaan we ongetwijfeld allemaal wel kijken, maar ik krijg er wel zo’n Champions League-gevoel van. Dat was ooit leuk, maar nu volg ik alleen nog een beetje wat de Nederlanders doen, en verder interesseert het me totaal niet meer wie er wint of verliest. Ook erg vergelijkbaar met het ESF, waar bijna alleen nog rijke landen goed scoren en waar (financial) fair play regels voor sommigen anders zijn dan voor anderen.
pi_214142670
Tussen alle perikelen door is er nog één iemand wel tevreden over de gang van zaken, namelijk Martin Österdahl:

quote:
EBU appoints a new crisis management group after this year's chaotic competition in Malmö. The Swedish Eurovision manager Martin Österdahl welcomes the announcement. These reinforcements are needed, says Martin Österdahl.

A new role will oversee Martin Österdahl's work, as well as take over some of his longer-term duties. But Österdahl does not see it as stepping aside. In the future, his managerial role also means participating in the new working group that will work with crisis management and crisis communication.

The Eurovision Song Contest has grown explosively not least during the last four years and the event has in many ways grown out of our organization, says Martin Österdahl.
If we compare ourselves to a larger sporting event that has the same amount of media pressure, we have probably been a bit naive on Eurovision's part and not really had the resources we need.
Booed by the crowd

Eurovision in Malmö 2024 was characterized by protests against Israel's participation, threats of withdrawal and the cancellation of the Netherlands' contribution during Eurovision week. EBU director Martin Österdahl was booed by a frustrated audience in the arena during the final night.

My focus was that we would get through these changes, that they would be spotless and that everyone would come out of there with their skin intact. If an outlet for the frustration and disappointment was needed, then burop (edit: the booing) is perfectly fine for me. The main thing was that no one was hurt, he says.

"Complicated Question"

Martin Österdahl is proud that Eurovision 2024 had high viewing figures and that the competition created great engagement. He points out that Eurovision has lived with "geopolitical tensions" throughout the years, but that it was especially difficult in Malmö.

The Middle East issue is complicated. They struggle with it in the White House and at 10 Downing Street, so it is clear that it is difficult for an organization like the EBU as well. I don't have concrete answers as to how we will solve it in the future, but that the decision-making mandate becomes clearer and that communication improves, that is what we will concentrate on.
Some artists threatened to quit. Will the new working group work to counter such things?

During the summer and autumn, we will review how the communication within the member organization works and make sure that all information gets through all the way. From the highest delegation, to the delegation leaders to the artists. It has obviously exploded there, says Martin Österdahl. - These reinforcements are needed, says Martin Österdahl."
https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/1dtsup2/martin_österdahl_welcomes_changes_to_the_ebu/
pi_214143179
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 12:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik snap al die verschillende rollen ook niet: Head of Contest, Head of Show, Head of Production en dan allemaal onder 2 Executive Producers... het voelt vooral als een enorme baantjescarroussel
Ze zullen wel gedacht hebben: wij willen meer head.
C’est Davie :o)
pi_214143207
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 14:06 schreef Fred_B het volgende:
Tussen alle perikelen door is er nog één iemand wel tevreden over de gang van zaken, namelijk Martin Österdahl:
[..]

“The main thing was that no one was hurt, he says.”

Uhhh… Ok.
C’est Davie :o)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 juli 2024 @ 16:09:20 #189
163650 Greys
pi_214143867
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juli 2024 15:11 schreef Dave het volgende:

[..]
Uhhh… Ok.
Ook de cameravrouw niet. Kennelijk. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_214144719
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juli 2024 15:11 schreef Dave het volgende:

[..]
Uhhh… Ok.
Ja, tussen alle duidelijk ingestudeerde antwoorden was deze woordkeuze wel bijzonder :')
pi_214146280
Ik had eigenlijk niet gedacht dat ze Österdahl zouden handhaven. De EBU heeft een plank voor de kop.
  woensdag 3 juli 2024 @ 19:29:25 #192
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214146357
twitter

#wceended
pi_214146485
Nooit gedacht dat we Jon Ola Sand nog eens zouden missen.
  woensdag 3 juli 2024 @ 21:35:40 #194
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_214147903
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 14:03 schreef Fred_B het volgende:
Uiteindelijk gaan we ongetwijfeld allemaal wel kijken,
Is dat zo, en waarom eigenlijk? Ik zou dat eigenlijk best teleurstellend vinden.
Koel en donker bewaren
pi_214148960
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 21:35 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Is dat zo, en waarom eigenlijk? Ik zou dat eigenlijk best teleurstellend vinden.
Het concept van het ESF blijft best geliefd. Net als bij een WK in Qatar of nutteloze vlakke Touretappes. Hoewel de kijkcijfers vast wat lager liggen dan vóór dit jaar, willen mensen uiteindelijk zodra de tijd de wonden geheeld heeft vermaakt worden en kijken hoe goed Nederland scoort.
pi_214149074
Ik heb al een hotel vastliggen voor Zwitserland 2025 uit voorzorg maar moet echt heel veel zin kweken en op dit moment is het er nog niet... ik heb zelf ook amper nog liedjes teruggeluisterd van de afgelopen editie, er is toch wat geknakt
  Moderator donderdag 4 juli 2024 @ 00:48:01 #197
375570 crew  Cyan9
pi_214149352
Ik zie eigenlijk niet in waarom ik volgend jaar niet zou kijken.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 juli 2024 @ 17:53:03 #198
163650 Greys
pi_214156291
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb al een hotel vastliggen voor Zwitserland 2025 uit voorzorg maar moet echt heel veel zin kweken en op dit moment is het er nog niet... ik heb zelf ook amper nog liedjes teruggeluisterd van de afgelopen editie, er is toch wat geknakt
Weet nog niet of ik ga kijken (waarschijnlijk wel want de deelnemers kunnen hier geen reet aan doen) maar ik ga er sowieso geen bakken geld en vrije dagen aan besteden. Dingen waar je veel geld en vrije dagen aan besteedt horen je enorm veel plezier en blijdschap te brengen, dat gaat het niet worden voor mij volgend jaar. Misschien ooit weer, maar nu niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter donderdag 4 juli 2024 @ 19:43:11 #199
87554 Cee
Welluk?
pi_214157345
Naar Zwitserland ga ik volgend jaar sowieso niet, zelfs niet als Osterdahl nakend met een Nederlandse vlag in z’n reet door de straten van Hilversum loopt terwijl we en masse achter hem aan mogen lopen en luidruchtig met oranje toeters SHAME SHAME SHAME roepen (live uitgezonden bij alle deelnemende broadcasters).
Daarvoor heeft het me dit jaar te veel geld, teleurstellingen en vrije dagen gekost. De artiesten gun ik nog m’n aandacht. De EBU krijgt voorlopig geen cent van me.

[ Bericht 3% gewijzigd door Cee op 04-07-2024 20:03:02 ]
pi_214159087
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2024 19:43 schreef Cee het volgende:
Naar Zwitserland ga ik volgend jaar sowieso niet, zelfs niet als Osterdahl nakend met een Nederlandse vlag in z’n reet door de straten van Hilversum loopt terwijl we en masse achter hem aan mogen lopen en luidruchtig met oranje toeters SHAME SHAME SHAME roepen (live uitgezonden bij alle deelnemende broadcasters).
Daarvoor heeft het me dit jaar te veel geld, teleurstellingen en vrije dagen gekost. De artiesten gun ik nog m’n aandacht. De EBU krijgt voorlopig geen cent van me.
_O- _O_ ^p^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')