En de Israëlische delegatie hielden zich wel aan de regelsquote:Op maandag 1 juli 2024 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit zinnetje vind ik ook vrij akelig én geheel in die lijn:
[..]
Lees: Joost en AvroTros waren te dom om onze regels te snappen. We zullen ze nóg duidelijker voor ze maken.
Jammer dat ze nu een beetje doen wat ik had verwacht.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:16 schreef Greys het volgende:
AvroTros had hier punten kunnen scoren door een reactie te geven als 'dit is niet concreet en stelt ons niet gerust dus hier kunnen en doen we niets mee'. Maar helaas.
Martin O zal nog wel vertrekkenquote:Op maandag 1 juli 2024 16:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er komt dus een supervisor die de baas gaat spelen over Martin Ö.
Of Martin O wordt juist de nieuwe ESF directeur zodat hij de nieuwe Executive Producer kan controleren maar niet meer live uitgeboe'd kan worden omdat hij dat niet zo leuk vond..quote:
Ik hoop het echt. Maar zo leest hun reactie helaas niet. Dat klinkt best tevreden.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat ze nu een beetje doen wat ik had verwacht.
Of misschien weten ze nu (toch) al dat we een jaar overslaan.
Die zit wel in zijn opzegtermijn waarschijnlijk. Maar goed dan kunnen de functies van executive supervisor en executive supervisor supervisor mooi ingevuld worden door frisse gezichten uit bijvoorbeeld Portugal en Georgië.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Als de Gemeente hier bv een onderzoek houdt onder bewoners krijg je na een tijdje de 'uitslag' van dat onderzoek uitgebreid uitgewerkt met geanonimiseerde reacties, dingen die het meest genoemd werden etc.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:43 schreef Nexum het volgende:
Wat een bullshit statement. Er staat inhoudelijk helemaal niks in over de klachten van delegaties over een onveilige sfeer. En als ik objectief kijk, de Israelische delegatie heeft ook geklaagd dat ze zich in een hoekje gedreven voelden (antisemitisme viel ook) en dat komt ook hier ook niet terug.
Ik mag toch hopen dat er nog een officieel rapport uitkomt, want dit is echt niks.
Denk dat dat wel meevalt, Henk en Ingrid kan dat allemaal aan hun reet roesten denk ik.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:54 schreef d_elise het volgende:
[..]
Als NL wel meedoet hebben ze een groot deel van het (Nederlandse) publiek tegen zich,
Ook niet op insta.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:16 schreef Dave het volgende:
Laf ook dat dit niet via X wordt gecommuniceerd.
"We gaan de komende periode nauwlettend volgen of woorden worden omgezet in daden" Ik zie daar niet veel terugkrabbelen en voorsorteren in. Het wijkt niet af van wat AvroTros eerder aan statement gegeven heeft. Ik lees het als "Eerst zien en dan geloven".quote:Op maandag 1 juli 2024 16:42 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
[ x ]
Avrotros is voorzichtig aan het voorsorteren op een deelname volgend jaar.
Maar dit: "Het lijkt erop dat de EBU serieus werk wil maken van structurele veranderingen" uit het AvroTros statement klinkt nu al best alsof ze het positief inzien hoor.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:44 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
"We gaan de komende periode nauwlettend volgen of woorden worden omgezet in daden" Ik zie daar niet veel terugkrabbelen en voorsorteren in. Het wijkt niet af van wat AvroTros eerder aan statement gegeven heeft. Ik lees het als "Eerst zien en dan geloven".
AvroTros voelt volgens mij genoeg support vanuit 'het volk/de kijkers' om de poot stijf te houden.
In de eerste plaats hoefde Avrotros helemaal niet te reageren. En daarnaast hoefde het niet zo snel en ook zeker niet zo positief richting de organisatie door wie ze nog geen twee maanden terug voor het oog van 160 miljoen kijkers vernederd zijn.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:44 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
"We gaan de komende periode nauwlettend volgen of woorden worden omgezet in daden" Ik zie daar niet veel terugkrabbelen en voorsorteren in. Het wijkt niet af van wat AvroTros eerder aan statement gegeven heeft. Ik lees het als "Eerst zien en dan geloven".
AvroTros voelt volgens mij genoeg support vanuit 'het volk/de kijkers' om de poot stijf te houden.
Ja precies, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik gisteren meer teleurgesteld was in de reactie van Avrotros dan in de (voorspelbare) niksigheid die de EBU publiceerde.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dit: "Het lijkt erop dat de EBU serieus werk wil maken van structurele veranderingen" uit het AvroTros statement klinkt nu al best alsof ze het positief inzien hoor.
Jup. Het enige dat nog zou kunnen zijn is dat de omroepen een veel uitgebreider rapport hebben gekregen en niet alleen dit summiere inconcrete persbericht.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja precies, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik gisteren meer teleurgesteld was in de reactie van Avrotros dan in de (voorspelbare) niksigheid die de EBU publiceerde.
Wat moeten we ons hier eigenlijk bij voorstellen? Samenwerkingen met fanclubs en influencers. Eurovoix en EscUnited prima. Van een Wiwibloggs heb ik kleine twijfels bijquote:Increased collaboration with fan groups, influencers, and media to build broader engagement based on ESC values; and ensure that the ESC continues to be an all-audience show appealing to a broad prime-time audience of all ages.
Nog meer content maken!!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat moeten we ons hier eigenlijk bij voorstellen? Samenwerkingen met fanclubs en influencers. Eurovoix en EscUnited prima. Van een Wiwibloggs heb ik kleine twijfels bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |