abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214117976
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 16:48 schreef Greys het volgende:

[..]
Dit zinnetje vind ik ook vrij akelig én geheel in die lijn:
[..]
Lees: Joost en AvroTros waren te dom om onze regels te snappen. We zullen ze nóg duidelijker voor ze maken.
En de Israëlische delegatie hielden zich wel aan de regels
  maandag 1 juli 2024 @ 18:02:39 #127
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214118255
pi_214118690
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 17:16 schreef Greys het volgende:
AvroTros had hier punten kunnen scoren door een reactie te geven als 'dit is niet concreet en stelt ons niet gerust dus hier kunnen en doen we niets mee'. Maar helaas.
Jammer dat ze nu een beetje doen wat ik had verwacht.

Of misschien weten ze nu (toch) al dat we een jaar overslaan. :J
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 1 juli 2024 @ 18:25:03 #129
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_214118756

[ Bericht 100% gewijzigd door GeorgeM op 01-07-2024 18:25:29 ]
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_214118919
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 16:30 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Er komt dus een supervisor die de baas gaat spelen over Martin Ö.
Martin O zal nog wel vertrekken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 juli 2024 @ 18:40:57 #131
163650 Greys
pi_214119068
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 18:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Of Martin O wordt juist de nieuwe ESF directeur zodat hij de nieuwe Executive Producer kan controleren maar niet meer live uitgeboe'd kan worden omdat hij dat niet zo leuk vond..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 juli 2024 @ 18:41:31 #132
163650 Greys
pi_214119075
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 18:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Jammer dat ze nu een beetje doen wat ik had verwacht.

Of misschien weten ze nu (toch) al dat we een jaar overslaan. :J
Ik hoop het echt. Maar zo leest hun reactie helaas niet. Dat klinkt best tevreden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_214119163
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 18:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die zit wel in zijn opzegtermijn waarschijnlijk. Maar goed dan kunnen de functies van executive supervisor en executive supervisor supervisor mooi ingevuld worden door frisse gezichten uit bijvoorbeeld Portugal en Georgië.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_214120292
Wat een bullshit statement. Er staat inhoudelijk helemaal niks in over de klachten van delegaties over een onveilige sfeer. En als ik objectief kijk, de Israelische delegatie heeft ook geklaagd dat ze zich in een hoekje gedreven voelden (antisemitisme viel ook) en dat komt ook hier ook niet terug.

Ik mag toch hopen dat er nog een officieel rapport uitkomt, want dit is echt niks.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 juli 2024 @ 20:23:45 #135
163650 Greys
pi_214121008
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 19:43 schreef Nexum het volgende:
Wat een bullshit statement. Er staat inhoudelijk helemaal niks in over de klachten van delegaties over een onveilige sfeer. En als ik objectief kijk, de Israelische delegatie heeft ook geklaagd dat ze zich in een hoekje gedreven voelden (antisemitisme viel ook) en dat komt ook hier ook niet terug.

Ik mag toch hopen dat er nog een officieel rapport uitkomt, want dit is echt niks.
Als de Gemeente hier bv een onderzoek houdt onder bewoners krijg je na een tijdje de 'uitslag' van dat onderzoek uitgebreid uitgewerkt met geanonimiseerde reacties, dingen die het meest genoemd werden etc.

Niets van dat hier. Ik wil weten welke pijnpunten en klachten en opmerkingen de omroepen hadden, kan gewoon anoniem.

Dit is een PR praatje persbericht in eigen straatje ipv een eerlijke open weergave van de reacties op het onderzoek.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_214121433
Die reactie van de AVROTROS wordt met het moment triester, helemaal als zij ook geen compleet rapport hebben.
pi_214122800
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 16:54 schreef d_elise het volgende:

[..]
Als NL wel meedoet hebben ze een groot deel van het (Nederlandse) publiek tegen zich,
Denk dat dat wel meevalt, Henk en Ingrid kan dat allemaal aan hun reet roesten denk ik.
C’est Davie :o)
pi_214122815
Laf ook dat dit niet via X wordt gecommuniceerd.
C’est Davie :o)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 juli 2024 @ 22:42:37 #139
163650 Greys
pi_214123348
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 22:16 schreef Dave het volgende:
Laf ook dat dit niet via X wordt gecommuniceerd.
Ook niet op insta.
En we kregen het ook niet als persbericht in de mail ofzo.
Geloof dat ze hopen dat ze min mogelijk mensen het lezen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_214123376
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 16:42 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
[ x ]
Avrotros is voorzichtig aan het voorsorteren op een deelname volgend jaar.
"We gaan de komende periode nauwlettend volgen of woorden worden omgezet in daden" Ik zie daar niet veel terugkrabbelen en voorsorteren in. Het wijkt niet af van wat AvroTros eerder aan statement gegeven heeft. Ik lees het als "Eerst zien en dan geloven".

AvroTros voelt volgens mij genoeg support vanuit 'het volk/de kijkers' om de poot stijf te houden.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 juli 2024 @ 09:07:35 #141
163650 Greys
pi_214125832
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 22:44 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
"We gaan de komende periode nauwlettend volgen of woorden worden omgezet in daden" Ik zie daar niet veel terugkrabbelen en voorsorteren in. Het wijkt niet af van wat AvroTros eerder aan statement gegeven heeft. Ik lees het als "Eerst zien en dan geloven".

AvroTros voelt volgens mij genoeg support vanuit 'het volk/de kijkers' om de poot stijf te houden.
Maar dit: "Het lijkt erop dat de EBU serieus werk wil maken van structurele veranderingen" uit het AvroTros statement klinkt nu al best alsof ze het positief inzien hoor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_214125844
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 22:44 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

In de eerste plaats hoefde Avrotros helemaal niet te reageren. En daarnaast hoefde het niet zo snel en ook zeker niet zo positief richting de organisatie door wie ze nog geen twee maanden terug voor het oog van 160 miljoen kijkers vernederd zijn.

Ze hadden zich prima op de vlakte kunnen houden en zeggen dat ze zich in het rapport gaan verdiepen en op een later tijdstip weer met het onderwerp ESF gaan bezighouden.
pi_214125856
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 09:07 schreef Greys het volgende:

[..]
Maar dit: "Het lijkt erop dat de EBU serieus werk wil maken van structurele veranderingen" uit het AvroTros statement klinkt nu al best alsof ze het positief inzien hoor.
Ja precies, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik gisteren meer teleurgesteld was in de reactie van Avrotros dan in de (voorspelbare) niksigheid die de EBU publiceerde.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 juli 2024 @ 10:02:15 #144
163650 Greys
pi_214126237
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 09:10 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja precies, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik gisteren meer teleurgesteld was in de reactie van Avrotros dan in de (voorspelbare) niksigheid die de EBU publiceerde.
Jup. Het enige dat nog zou kunnen zijn is dat de omroepen een veel uitgebreider rapport hebben gekregen en niet alleen dit summiere inconcrete persbericht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_214126306
quote:
Increased collaboration with fan groups, influencers, and media to build broader engagement based on ESC values; and ensure that the ESC continues to be an all-audience show appealing to a broad prime-time audience of all ages.
Wat moeten we ons hier eigenlijk bij voorstellen? Samenwerkingen met fanclubs en influencers. Eurovoix en EscUnited prima. Van een Wiwibloggs heb ik kleine twijfels bij :@
pi_214127585
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:11 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Wat moeten we ons hier eigenlijk bij voorstellen? Samenwerkingen met fanclubs en influencers. Eurovoix en EscUnited prima. Van een Wiwibloggs heb ik kleine twijfels bij :@
Nog meer content maken!!
pi_214127921
Ik heb nog steeds niet de indruk dat AvroTros erg happig is om in 2025 mee te doen. Ze hebben Twan laten gaan, dat was niet gebeurd als ze hem enig perspectief konden bieden. Ze waren maar wat blij met hem En van Twan had ik vorig jaar ook niet het idee dat hij aan die rit als HOD begon om het voor maar één jaar te doen. Dat betekent volgens mij dat er nog genoeg scepsis heerst bij AvroTros tav EBU. Dat kun je als organisatie nog best uitspreken dat je blij met met elk beetje beweging dat er in dat logge EBU komt. Want vergeet niet dat AvroTros via Joost nog in een procedure is gewikkeld, dus dat is ook een soort hoffelijkheid. Want wie weet komt er een moment dat je weer samen door één deur moet kunnen. Maar dat het statement eindigt met iets als eerst zien dan geloven, maakt ook duidelijk dat je niet alle onzin van EBU-kant voor zoete koek aanneemt.
  ESF Reporter dinsdag 2 juli 2024 @ 15:11:58 #148
87554 Cee
Welluk?
pi_214128637
twitter

Osterdahl nog steeds van de partij maar wel in kleinere rol.
Israël nog steeds welkom want hun acties dit jaar waren blijkbaar geen reden om er consequenties aan te hangen.

Worden we nog geacht om af te wachten tot er meer details bekend zijn of kan ik al gaan roepen dat ik er he-le-maal klaar mee ben?
pi_214128798
Dus het is geen probleem voor ze dat Joost weer meedoet _O- De artiest die zo gevaarlijk was voor hun medewerkers. Ach ja joh.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 juli 2024 @ 15:32:31 #150
163650 Greys
pi_214128814
Noorwegen heeft de deelname alweer bevestigd. Er blijft verdomd weinig over van de protesten en klachten.

Glas, plas, was. -O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')