Geloof je wat Trump zegt, of weet je wel dat hij alles bij elkaar liegt en vind je dat juist goed?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:02 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dit vat heel het gebeuren wel goed samen.
"a leftist prosecutor, a partisan judge and a jury reflective of one of the most liberal enclaves in America"quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:02 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Vind je? Zoals gewoonlijk ontbreekt bij DeSantis weer eens een onderbouwing voor zijn bewering. Onder Bragg werden in 15 maanden 34 mensen/bedrijven aangeklaagd voor hetzelfde delict als Trump. Op grond waarvan zou Trump daarop een uitzondering moeten zijn?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:02 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ja, snap ik wel. Ik hoop niet dat Trump wint, maar ik ben daarnaast wel ook benieuwd naar de ongekende shitshow die gaat losbarsten als hij wint.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
Ergens hoop ik dat Trump president wordt, uit een soort van morbide nieuwsgierigheid. Ben namelijk enorm benieuwd wat de gevolgen zijn voor de VS en de wereld.
Domrechts is voor hard straffen, maar dan moet de dader natuurlijk niet domrechts zijn want dan is het EEN SCHANDE!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:23 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Geloof je wat Trump zegt, of weet je wel dat hij alles bij elkaar liegt en vind je dat juist goed?
Wint-ie die dan voor de tweede of derde keer?quote:
Wat meer cijfers uit die Morning Consult poll:quote:
Hij praat zo snel om te voorkomen dat ze z'n leugens onderbreken.quote:
En over Trump's plannen als hij gekozen wordt:quote:
Ik vind het ontzettend bizar.quote:
Wacht maar tot AI en deepfakes nog beter worden. Dan wordt het helemaal makkelijk het informatie-arme volk een kant uit te sturen. Het informatie-rijke volk ergens ook, want die weet dan ook niet meer wat echt is en wat niet. En als je dat niet weet, dan volgt apathie en kies je iets waarvan je onderbuik graag wil dat het waar is. Ook niet bevordelijk voor de stabiliteit in de wereld.quote:Op maandag 3 juni 2024 00:04 schreef Albertooo het volgende:
Eind jaren 90 had ik grote hoop dat door internet alle mensen een betere informatiepositie zouden krijgen. Ik maak me in die zin soms best wel zorgen om de toekomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |