abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213534742
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:08 schreef blackswangreen het volgende:
Ik weet wel hoe het volgende album van marketingkoning Joost gaat heten: BANNED FROM EUROVISION.
FUCK THE EBU. :)
pi_213534745
quote:
Ik weet wel hoe het volgende album van marketingkoning Joost gaat heten: BANNED FROM EUROVISION.
“Not broken, just banned”
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213534748
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dus om hier recht van spreken te hebben, moet je het hele jaar door posten? :? Dan kan je niet vooral de livetopics mee pakken in de week om het songfestival of bij de onthulling van het lied, dan moet je ook bij de onthulling van de artiest van letland even meepraten en bij de odds bij de wedkantoren 3 maanden van tevoren?

Je kan niet gewoon wanneer je het kijkt of het volgt meeposten, dan tel je niet mee?
Je zit wel vol aannames, dat moet ik je nageven. :)
  zondag 12 mei 2024 @ 11:11:05 #254
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_213534765
Laat maar, veel plezier in je eigen bubbel. Jammer dat het er hier tegenwoordig zo aan toe gaat
Laffe huichelaar
pi_213534768
quote:
13s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:11 schreef timmmmm het volgende:
Laat maar, veel plezier in je eigen bubbel. Jammer dat het er hier tegenwoordig zo aan toe gaat
:W
  zondag 12 mei 2024 @ 11:12:17 #256
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_213534773
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:11 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
:W
Fijn dat je er nog trots op bent ook, succesvol iemand weggepest. Triest figuur
Laffe huichelaar
pi_213534778
Mocht het echt iets zijn wat niets voorstelde en dat straks ook blijkt uit het onderzoek, dan zijn de rapen wel gaar hoop ik.

Ik hoop oprecht dat we dan een jaar overslaan.
  zondag 12 mei 2024 @ 11:13:30 #258
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_213534784
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 10:43 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Wacht even. Een straf is gericht op het toevoegen van leed. Dat is hier niet het oogmerk geweest. Hier is gepoogd een veilige omgeving te bieden aan personeel. Dat is een ordemaatregel. Dat moet je juridisch ook heel anders toetsen.
Ik snap dat jij dit juridisch bekijkt, maar wat ze bij Joost hebben gedaan heet in de volksmond gewoon een straf. Net als mijn kinderen soms gestraft worden als ze iets hebben geflikt.
pi_213534794
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:08 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
FUCK THE EBU. :)
Met songtitels als Fuck the Bookmakers, Fuck the Swedish Justice System, Fuck Martin Österdahl en als emotionele slotballad Fuck Everyone.
  zondag 12 mei 2024 @ 11:14:34 #260
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_213534797
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dus om hier recht van spreken te hebben, moet je het hele jaar door posten? :? Dan kan je niet vooral de livetopics mee pakken in de week om het songfestival of bij de onthulling van het lied, dan moet je ook bij de onthulling van de artiest van letland even meepraten en bij de odds bij de wedkantoren 3 maanden van tevoren?

Je kan niet gewoon wanneer je het kijkt of het volgt meeposten, dan tel je niet mee?
Nou, je wordt gedreven door een negatief sentiment ten overstaan van Joos Klein. Dat benevelt jouw objectiviteit in deze situatie. En vanuit dat opzicht wring je in allerlei bochten om Joost Klein als boeman neer te zetten, terwijl de feiten die voorhanden zijn spreken van een miniscule gedraging waarbij hij buitenproportioneel werd gestraft.

Dat je de medemenselijkheid ontbeert om dat in te zien, vind ik gewoon zeer spijtig.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  zondag 12 mei 2024 @ 11:15:14 #261
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_213534800
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:14 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Met songtitels als Fuck the Bookmakers, Fuck the Swedish Justice System, Fuck Martin Österdahl en als emotionele slotballad Fuck Everyone.
MOTHERFUCKER!!!!

UHHH.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_213534807
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:15 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
MOTHERFUCKER!!!!

UHHH.
Some of those that work for EBU
are the same that burn crosses
  zondag 12 mei 2024 @ 11:16:40 #263
40566 Ericr
Livewrong
pi_213534809
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:12 schreef Mandy040986 het volgende:
Mocht het echt iets zijn wat niets voorstelde en dat straks ook blijkt uit het onderzoek, dan zijn de rapen wel gaar hoop ik.

Ik hoop oprecht dat we dan een jaar overslaan.
Dan hopelijk een andere rechtsgang wegens reputatieschade en gevolgschade. Dit soort corporate ordnung muss sein instellingen kan je maar op 1 manier aanpakken. Hun raken in hun portemonnee
  zondag 12 mei 2024 @ 11:17:02 #264
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_213534812
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Fijn dat je er nog trots op bent ook, succesvol iemand weggepest. Triest figuur
Zo zo, ook nog eens jezelf betitelen als een succesvol iemand op een anoniem forum.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  zondag 12 mei 2024 @ 11:17:12 #265
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_213534814
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:16 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Some of those that work for EBU
are the same that burn crosses
:o
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_213534824
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:16 schreef Ericr het volgende:

[..]
Dan hopelijk een andere rechtsgang wegens reputatieschade en gevolgschade. Dit soort corporate ordnung muss sein instellingen kan je maar op 1 manier aanpakken. Hun raken in hun portemonnee
Dat hoop ik ook ja.
Deze hele gang van zaken stinkt.
pi_213534827
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 10:55 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Lijkt mij wel degelijk. Als artiest wordt je ingehuurd door een opdrachtgever, in dit geval EBU net zoals SVT wordt ingehuurd door opdrachtgever EBU.
De artiesten worden niet betaald door EBU, sterker nog, je moet betalen om mee te mogen doen. Dus nee, Joost ( of welke andere artiest dan ook ) is GEEN medewerker van EBU, ook niet in een inleenconstructie, want daar is gewoon geen sprake van.

Laat overigens niet onverlet dat je als organisatie wel de plicht hebt om de deelnemers een veilige omgeving te bieden cq te beschermen tegen zaken als treiteren en initimidatie.
pi_213534829
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:17 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]
Zo zo, ook nog eens jezelf betitelen als een succesvol iemand op een anoniem forum.
Ik snap die reactie ook eigenlijk niet zo. Van Tim bedoel ik. :)
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 12 mei 2024 @ 11:20:03 #269
408813 crew  trein2000
pi_213534852
quote:
7s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:13 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Ik snap dat jij dit juridisch bekijkt, maar wat ze bij Joost hebben gedaan heet in de volksmond gewoon een straf. Net als mijn kinderen soms gestraft worden als ze iets hebben geflikt.
Wacht even. Ik leef ook in de maatschappij. Ik snap heus wel dat het in alles als een straf voelt. Maar op het moment dat de selling betrokken wordt dat de organisatie handelt alsof ze boven de wet staan dan is dit te andere kant van die stelling.
zie email 27 oktober
pi_213534857
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ik zat een jaar of 10 geleden al met mijn goede vrienden van dit ESF forum het songfestival live te kijken in het mooiste café van Rotterdam, dus ik weet niet waar jij vandaan haalt dit ik hier alleen kom om te hitsen als er ophef is, maar dat is een iets te makkelijke manier om iemand weg te zetten alleen omdat je het niet met hem eens bent
Ook niet per se tegen jou gericht. Excuus!
  zondag 12 mei 2024 @ 11:20:35 #271
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213534858
twitter

Joost was vannacht na ESF gewoon in de Euroclub met de fans
  zondag 12 mei 2024 @ 11:21:22 #272
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213534874
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:20 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Klasse hoor.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 12 mei 2024 @ 11:22:31 #273
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_213534890
De EBU en dan specifiek het Eurovisionsmaldeel krijgt trekjes van de FIFA.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 mei 2024 @ 11:23:11 #274
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_213534896
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:20 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Held
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 12 mei 2024 @ 11:23:36 #275
436222 Japepk
Padvinder
pi_213534902
Wel flink incognito. Dat blonde matje is geen pruik toch?
't Echte en 't ware!
pi_213534922
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:44 schreef CarloV het volgende:
[ x ]
Heerlijk. Joost Televotemagneet zoals we eigenlijk allemaal al dachten _O_
Eeuwig zonde dat we nooit zullen weten hoeveel punten Joost zou hebben gepakt in de finale, maar ik denk dat een top 5 er wel in had gezeten. Winst niet helaas.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_213534940
De Ebu is ook verantwoordelijk voor een veilige omgeving van de artiesten. Dat hebben ze bij Joost flink nagelaten.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 12 mei 2024 @ 11:28:27 #278
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213534965
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:27 schreef Montagui het volgende:
De Ebu is ook verantwoordelijk voor een veilige omgeving van de artiesten. Dat hebben ze bij Joost flink nagelaten.
Niet alleen bij Joost..
Bambie Thug en anderen hebben zich ook beklaagd bij de EBU. En daar is niks mee gedaan.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Trouwste user 2022 zondag 12 mei 2024 @ 11:28:46 #279
7889 tong80
Spleenheup
pi_213534969
De politie in Zweden wil niet ingaan op de vraag of zij camerabeelden heeft gekregen van het incident waarbij de Nederlandse zanger Joost Klein donderdagavond betrokken was. Dat laat een woordvoerder zondag aan het ANP weten. ,,Die vraag maakt onderdeel uit van het onderzoek”, aldus een woordvoerder.

Klein werd zaterdag gediskwalificeerd voor het Eurovisie Songfestival omdat hij een cameravrouw van het songfestival ‘bedreigd’ zou hebben. Volgens AvroTros maakte Klein een dreigende beweging nadat hij meerdere malen had gevraagd of ze wilden stoppen met filmen. EBU, die het songfestival organiseert, besloot vanwege de aanklacht van de vrouw Klein de diskwalificeren.

De politie in Zweden heeft het onderzoek inhoudelijk afgerond en draagt het dossier op korte termijn over aan het Openbaar Ministerie, aldus de politie op zondagochtend. Daar moet dan worden besloten of er verder actie wordt ondernomen tegen Klein. Dit kan nog weken duren, aldus de politie en het OM.

De politie meldt dat Klein ondertussen Zweden gewoon mag verlaten. ,,Hij wordt op geen enkele manier belemmerd in zijn bewegingen”, stelt een zegsman. AvroTros en de NPO hebben protest aangetekend tegen de diskwalificatie. De cameravrouw wilde niet met Klein in gesprek. Volgens EBU heeft de cameravrouw een andere visie op wat er gebeurd is, maar de organisatie heeft vooralsnog geen details gedeeld over die visie.

https://www.ad.nl/songfes(...)oek-klein~a447fa202/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 mei 2024 @ 11:31:15 #280
862 Arcee
Look closer
pi_213535006
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:25 schreef grazz het volgende:
Eeuwig zonde dat we nooit zullen weten hoeveel punten Joost zou hebben gepakt in de finale
Dit idd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_213535060
Waarom heeft de Nederlandse delegatie na de bekendmaking niet gelijk een advocaat in de armen genomen? Ik lees net een artikel van de Nederlandse strafrechtadvocaat Esther Vroegh in een exclusief gesprek met FemkeFataal.nl

“Het is ongekend en het lijkt zelfs wel politiek gekleurd wat hier gebeurt”, aldus Esther. “Op grond van een verdenking van bedreiging en zelfs zonder dat het Zweedse Openbaar Ministerie heeft besloten om Joost al of niet te vervolgen, wordt hij nu al uitgesloten van deelname aan het songfestival. De diskwalificatie is een zeer, zeer ingrijpende en ook aanvechtbare beslissing van organisator EBU. Kennelijk is het doel om Joost koste wat kost uit te schakelen. Dat kan echt niet.”

ELK MOMENT
De advocaat adviseert de zanger om onmiddellijk een raadsman in de arm te nemen en nog vanmiddag een kort geding bij de rechtbank in Malmö te starten. “Een kort geding valt op elk moment en dus ook in het weekend aan te spannen. De rechter hoeft in zo’n zaak niet inhoudelijk te oordelen. De inzet van een kort geding is een voorlopige voorziening. In het kader van grote urgentie – de finale vanavond – valt direct bij de rechter af te dwingen dat Joost gewoon kan deelnemen.”

Dat het Openbaar Ministerie in Malmö niet in staat zou zijn om snel tot een vervolgingsbesluit te komen – in de pers spreekt het OM van ‘weken’ – is volgens Esther Vroegh onzin. “Dat kan heel snel, net zoals in Nederland.

https://www.femkefataal.nl/joost-klein-start-een-kort-geding/
pi_213535075
Het lijkt me stug dat die foto van gisteravond is, hij zat volgens Taco Zimmerman in zak en as. Dan ga je niet in een club rondhangen. En diegene had wel even op z'n hashtag mogen letten.

Verder fijn te lezen dat hij het land uit mag. Hopelijk gebeurt dat snel.
pi_213535080
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:37 schreef summer52 het volgende:
Waarom heeft de Nederlandse delegatie na de bekendmaking niet gelijk een advocaat in de armen genomen? Ik lees net een artikel van de Nederlandse strafrechtadvocaat Esther Vroegh in een exclusief gesprek met FemkeFataal.nl

“Het is ongekend en het lijkt zelfs wel politiek gekleurd wat hier gebeurt”, aldus Esther. “Op grond van een verdenking van bedreiging en zelfs zonder dat het Zweedse Openbaar Ministerie heeft besloten om Joost al of niet te vervolgen, wordt hij nu al uitgesloten van deelname aan het songfestival. De diskwalificatie is een zeer, zeer ingrijpende en ook aanvechtbare beslissing van organisator EBU. Kennelijk is het doel om Joost koste wat kost uit te schakelen. Dat kan echt niet.”

ELK MOMENT
De advocaat adviseert de zanger om onmiddellijk een raadsman in de arm te nemen en nog vanmiddag een kort geding bij de rechtbank in Malmö te starten. “Een kort geding valt op elk moment en dus ook in het weekend aan te spannen. De rechter hoeft in zo’n zaak niet inhoudelijk te oordelen. De inzet van een kort geding is een voorlopige voorziening. In het kader van grote urgentie – de finale vanavond – valt direct bij de rechter af te dwingen dat Joost gewoon kan deelnemen.”

Dat het Openbaar Ministerie in Malmö niet in staat zou zijn om snel tot een vervolgingsbesluit te komen – in de pers spreekt het OM van ‘weken’ – is volgens Esther Vroegh onzin. “Dat kan heel snel, net zoals in Nederland.

Volgens mij kan dat niet zo snel in Zweden, en volgens mij zei Cornald dat alle seinen op vrijdagavond op groen stonden dus ik denk ook niet dat ze zagen aankomen dat de DQ een feit zou worden.

Het is niet jofel, allemaal.
  zondag 12 mei 2024 @ 11:41:38 #284
138876 Andromache
pi_213535092
quote:

ELK MOMENT

Dit is ook mijn grote vraag. Waarom niet een tweesporenbeleid, in gesprek blijven met de EBU én een juridisch spoedtraject opstarten? De baas van de NPO én AVROTROS was er nota bene.

Alle advocaten zeggen dat er wel degelijk spoedtrajecten mogelijk zijn, ook zeer zeker in Zweden. Geert Jan Knoops heeft er ervaring mee bij sporttoernooien zei hij bij Op1. Heel waardevolle bijdrage had hij daar.
  zondag 12 mei 2024 @ 11:42:01 #285
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213535095
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:39 schreef silverevlis het volgende:
Het lijkt me stug dat die foto van gisteravond is, hij zat volgens Taco Zimmerman in zak en as. Dan ga je niet in een club rondhangen. En diegene had wel even op z'n hashtag mogen letten.

Verder fijn te lezen dat hij het land uit mag. Hopelijk gebeurt dat snel.
Hij was daar wel, meerdere fans met foto´s
pi_213535117
Zei Cornald niet ook dat er eerder deze week ook al gedoe was met dezelfde fotograaf? Dat zou verklaren waarom Joost geïrriteerd gereageerd zou hebben.
pi_213535139
quote:
Ja, hopelijk wordt het een inspiratiebron voor mooie muziek!

Ik vind het jammer dat er twee ideologische kampen zijn die de lezing kiezen die hun het beste uitkomt. Ik vind het helemaal niet zo moeilijk om te begrijpen dat artiesten ook een veilige werkomgeving willen hebben en dat een maatregel proportioneel moet zijn. En dat staat dan los van mijn ergernis over het anti-Israël sentiment.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_213535147
Ik denk dat zelfs een algemene ledenvergadering van de VN minder politiek geladen is dan het ESF.
pi_213535149
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:42 schreef Momo het volgende:

[..]
Hij was daar wel, meerdere fans met foto´s
Dan zou ik die foto's wel eens willen zien en ik ben niet zo'n held met dat allemaal opzoeken.
pi_213535160
Het zou gaan om beelden waarbij Joost de vinger langs zijn keel haalt en dan ‘cut’ zegt. Daarbij is de camera naar beneden gedrukt.

Is dit al ergens geverifieerd?
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
  zondag 12 mei 2024 @ 11:51:07 #291
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_213535183
Maar waarom is ervoor gekozen om direct te diskwalificeren ipv eventueel achteraf te straffen, zodra duidelijk was dat er daadwerkelijk iets strafbaars gebeurd was?
Zweden hanteert volgens mij geen ‘guilty until proven innocent’ beleid.

Het voelt voor mij nog altijd alsof er een verborgen agenda achter zat: Joost moest er gewoon uit.
  zondag 12 mei 2024 @ 11:51:11 #292
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213535185
quote:
7s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:48 schreef LaCatastrophe het volgende:
Het zou gaan om beelden waarbij Joost de vinger langs zijn keel haalt en dan ‘cut’ zegt. Daarbij is de camera naar beneden gedrukt.

Ik heb dat sowieso nog nergens gelezen. Heb je een bron?
  Moderator zondag 12 mei 2024 @ 11:53:18 #293
5428 crew  miss_sly
pi_213535200
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 10:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Volgens de AVROTROS, zoals gezegd de enige organisatie die er belang bij heeft Klein te beschermen dus ik ga ervan uit dat dit minstens gebeurd is, gebeurde de agressie nadat Klein gefilmd werd door een cameravrouw terwijl hij dat niet wilde/afgesproken had dat dit niet zou gebeuren.

Dat kan, en ik kan me voorstellen dat je daar pissig om kan worden. Maar de cameravrouw doet gewoon haar werk, die afspraak is niet met haar gemaakt en zij filmt daar omdat zij door haar werkgever gezegd is daar te filmen. Dus zij doet gewoon haar werk. Als de organisatie afspraken schendt die je met hen gemaakt hebt, is het alsnog geen vrijbrief je agressief op te stellen naar het ingehuurde personeel, die hebben daar niks mee te maken en die doen gewoon hun werk.

Plak daar het zero tolerance beleid op en dan heb je gewoon een ernstige schending van de gedragscode. En dat is dus alleen als je het, voor Joost, meest gunstige scenario volgt.

Dus nogmaals, ik zie niet in hoe de EBU, in dit incident, zich boven 'de wet' plaatst, enkel hoe hele hordes mensen willen dat Joost boven 'de wet' staat. De EBU kan natuurlijk wel verweten worden zich niet aan gemaakte afspraken te houden, maar de vraag is wel of dat soort misverstanden de daadwerkelijke misstand goedmaken. Je neigt ernaar te zeggen 'nee, maar dan kan je de straf wel aanpassen omdat je er zelf een aandeel in hebt'.

Die keus is natuurlijk extra lastig omdat je aan de andere kant in het #metootijdperk zit van grensoverschrijdend gedrag, dit is hoe dan oo minstens een van Nieuwkerkje en je met een al explosief songfestival je de grenzen extra moet bewaken. Dat laatste is nu natuurlijk keihard gebackfired voor de organisatie, maar het had ook andersom kunnen gaan. Het met de mantel der liefde bedekken en dan een enorme backlash omdat het de druppel is die het songfestival écht onveilig maakt in een al grimmige sfeer.

Het is gewoon een extreem lastige situatie voor de EBU, veroorzaakt door Joost Klein, en ik vind dat we daar allemaal iets te weinig rekening mee houden.
We weten dus niet of die afspraak niet met haar gemaakt is of bij haar bekend was.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_213535204
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik heb dat sowieso nog nergens gelezen. Heb je een bron?
Ik las het onder een artikel. Nu.nl geloof ik, maar daar stond ook verder geen bron bij.
Maar ik vond het zo specifiek dat ik me ook af vraag waar dit vandaan komt.
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
  zondag 12 mei 2024 @ 11:54:04 #295
138876 Andromache
pi_213535206
quote:
7s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:48 schreef LaCatastrophe het volgende:

Als dat waar is: hij beeldt het knippen in de beelden uit!!!!! Oerdomme Zweedse wandelende vagina!!! |:( |:( |:(
pi_213535207
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:40 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Volgens mij kan dat niet zo snel in Zweden, en volgens mij zei Cornald dat alle seinen op vrijdagavond op groen stonden dus ik denk ook niet dat ze zagen aankomen dat de DQ een feit zou worden.

Het is niet jofel, allemaal.
Nee de EBU heeft waarschijnlijk zo lang mogelijk gewacht. Want die wisten ook wel dat een kort geding mogelijk was. Wat een shit zooi.
pi_213535220
quote:

ELK MOMENT

Idd ze hadden direct een advocaat moeten inschakelen in deelname veilig te stellen. Maarja ze waren zoals gewoonlijk weer veel te laat.
  zondag 12 mei 2024 @ 11:55:17 #298
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213535221
quote:
7s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:53 schreef LaCatastrophe het volgende:

[..]
Ik las het onder een artikel. Nu.nl geloof ik, maar daar stond ook verder geen bron bij.
Maar ik vond het zo specifiek dat ik me ook af vraag waar dit vandaan komt.
Waarschijnlijk heeft iemand het dan gewoon verzonnen. Of overgenomen van iemand anders op social media die het heeft verzonnen.
  zondag 12 mei 2024 @ 11:55:18 #299
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_213535222
zo, lekker een nachte geslapen! ondanks alles toch een gezellige avond gehad gister met vrienden. voor de mensen die het gister niet mee hebben gekregen: FUCK DE EBU! FUCK ESF! hypocriete teringhonden, krijg de cholerapest! toen die winnaar van zwitserland vraag kreeg over joost klein gelijk erlangs praten en over iets anders beginnen, hypocriete kutbende. fuck jullie allemaal, twee opgestoken middelvingers voor jullie!
verwijder dit account.
  Moderator zondag 12 mei 2024 @ 11:56:24 #300
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_213535230
Dicht
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties