We moeten het ook niet groter maken dan het is, er zijn genoeg belangrijkere zaken gaande in de wereld op dit moment. Dit is nu eenmaal gebeurd, Nederland deed niet mee, Zwitserland heeft gewonnen. Punt.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:06 schreef Michie_ het volgende:
Mensen interesseert het morgen niets meer dat Joost er niet bij was. Maandag is men hem vergeten.
Ik zie het somber in
...en dat is precies waarom de EBU hier en daar nu opeens wat dingen laat vallen als "ja, maar haar ervaring was anders". Als NL lekker afwachtend blijft doen dan zal EBU hier een prima draai aan kunnen geven, ongeacht wat OM van Zweden er nog over gaat zeggen. Aangezien de politie al heeft gezegd dat er geen fysiek geweld is gebruikt verwacht ik er trouwens heel erg weinig van. Ze zijn hier in Zweden best snowflakes, maar ook wel van de common sense.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:19 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Als dat zou gebeuren dat heeft het ebu toch een enorm probleem? En een heel land en delegatie schade aangedaan?
Volgens mr. Knoops was dat zeker mogelijk geweest ja.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:18 schreef totebel het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat dat binnen een dag geregeld is?
Maar contractueel zaten ze klem. Stel dat ze een statement gemaakt hadden en hun geheimhouding geschonden hebben, dan is uitsluiting van NL ineens terecht, misschien ook wel voor komende jaren. Nu is 't klote, maar is er in elk geval geen flinke financiële aderlating.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Precies. Gewoon zodra er ook maar een teken was van dat EBU zoiets overwoog gewoon meteen naar buiten brengen. "Dit en dit is gebeurd, Joost heeft excuses aangeboden, hopelijk neemt EBU de juiste beslissing" en dit was waarschijnlijk nooit uit de hand gelopen.
Zitten genoeg slimme mensen bij de AVROTROS om zo'n simpele uitgang niet te vergeten.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
...en dat is precies waarom de EBU hier en daar nu opeens wat dingen laat vallen als "ja, maar haar ervaring was anders". Als NL lekker afwachtend blijft doen dan zal EBU hier een prima draai aan kunnen geven, ongeacht wat OM van Zweden er nog over gaat zeggen. Aangezien de politie al heeft gezegd dat er geen fysiek geweld is gebruikt verwacht ik er trouwens heel erg weinig van. Ze zijn hier in Zweden best snowflakes, maar ook wel van de common sense.
Want in hun contract staat dat ze niks over een eventueel conflict mogen zeggen? Bron?quote:Op zondag 12 mei 2024 01:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar contractueel zaten ze klem. Stel dat ze een statement gemaakt hadden en hun geheimhouding geschonden hebben, dan is uitsluiting van NL ineens terecht, misschien ook wel voor komende jaren. Nu is 't klote, maar is er in elk geval geen flinke financiële aderlating.
Wat ik niet begrijp is dat EBU dan met een ander statement komt waarmee ze eigenlijk zeggen dat Avrotros een loopje met de waarheid neemt. Ze hebben toch bij die crisisoverleggen gezeten, hoe kan het dan dat die interpretatie zo anders is?
Nou, hij is qua sociale media in elk geval verreweg de meest populaire deelnemer... is in één dag bijna verdubbeld qua aantal volgers op Instagram, naar 1,2 miljoen. De video van z'n optreden in de semi op Tiktok gaat richting de 14 miljoen views. De rest komt niet eens in de buurt.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:06 schreef Michie_ het volgende:
Mensen interesseert het morgen niets meer dat Joost er niet bij was. Maandag is men hem vergeten.
Ik zie het somber in
Weinig vertrouwen in om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zitten genoeg slimme mensen bij de AVROTROS om zo'n simpele uitgang niet te vergeten.
Op Youtube bijna het dubbele van de eerstvolgende halve finale video. Nou ja, als je No Rules even wegdenkt (die er nog steeds heel ruim onder zit trouwens)quote:Op zondag 12 mei 2024 01:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou, hij is qua sociale media in elk geval verreweg de meest populaire deelnemer... is in één dag bijna verdubbeld qua aantal volgers op Instagram, naar 1,2 miljoen. De video van z'n optreden in de semi op Tiktok gaat richting de 14 miljoen views. De rest komt niet eens in de buurt.
Dus vergeten, nee, dat niet meteen.
Ik weet niet wat er in het contract staat, maar wel dat Avrotros aangaf dat ze contractueel klem zaten om de uitzending door te laten gaan en puntentelling enzo te doen, zoiets stond er in dat statement. Het lijkt me niet heel vergezocht dat er een geheimhoudingsclausule in het contract opgenomen is.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Want in hun contract staat dat ze niks over een eventueel conflict mogen zeggen? Bron?
Lekker makkelijk zou dat zijn. More power to the EBU.
Heeft Knoops daar ook alweer iets over geroepen ja?quote:Op zondag 12 mei 2024 01:23 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Volgens mr. Knoops was dat zeker mogelijk geweest ja.
Kort geding kan altijd. Juist in dit soort situaties.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:18 schreef totebel het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat dat binnen een dag geregeld is?
Bedankt hè Joost, pannenkoek. Geen Eurovisie songfestival finale meer...kans op de overwinning weg, pannenkoek!quote:Op zondag 12 mei 2024 01:50 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Maakt het alleen nog maar zuurder. Nederland dat eindelijk scoort bij de televote.
Dat is wel bekend, 58 punten in totaalquote:Op zondag 12 mei 2024 02:05 schreef Miloutchi het volgende:
Ik blijf het ook wel jammer vinden dat we niet weten hoe Joost het bij de jury’s heeft gedaan uiteindelijk. Ik bedoel, wie had ooit gedacht dat Ierland zo hoog zou eindigen bij de jury’s.
Hij heeft nota bene zelf die kans gecreëerd, pannenkoek. Van jou had hij niet eens mogen gaan want hij heeft een beetje karakter.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bedankt hè Joost, pannenkoek. Geen Eurovisie songfestival finale meer...kans op de overwinning weg, pannenkoek!
Op basis van z'n optreden in de 2e halve finale is dat dan, we zullen nooit weten hoe hij het gisteravond bij de juryshow zou hebben gedaan als er niks negatiefs aan vooraf was gegaanquote:
Körte gedinje heet dat daar.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:02 schreef HiZ het volgende:
[..]
Kort geding kan altijd. Juist in dit soort situaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |