Cornald is helemaal in zijn element. Begon licht kritisch maar nu auto pilotquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:24 schreef libranl het volgende:
Tot nu toe nog erg braafjes deze flopshow. En Jacq en Cornald ook niet kritisch.
quote:
Je zei "dit is mijn favoriet" (naast Kroatië) toen Italië bezig was.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met favo Kroatië en Noorwegen te maken?
En nee dat drama van Italië zou ik geen jaar trekken.
Ik werd er net in een Berlijnse tram nog op aangesproken door een Duitse man van tachtig die nog maar aan één oog, 10% zicht had. Denk dat het nieuws zich redelijk verspreid heeftquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En alle mensen die geen voorrondes kijken weten sowieso niet dat er iemand ontbreekt
Als Joost nou met echt een goede reden was gediskwalificeerd had ik er waarschijnlijk nog wel begrip voor kunnen opbrengen. Maar op basis van het verhaal van Avrotros vind ik het echt totaal idioot dat hij er niet bij mag zijn vanavond en heb ik er eigenlijk weinig zin in allemaalquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:22 schreef PinkLow het volgende:
Oprecht ik vind er geen reet aan zonder joost.
Vind alles liedjes ineens ook zoveel minder leuk!
Ik dacht dat ik na vanacht in een esf gat zou vallen...
Maar zit sinds vanmiddag in het esf zwarte gat!
Noorwegen was nog bezig. En kijk gewoon 1.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:26 schreef Coco het volgende:
Je zei "dit is mijn favoriet" (naast Kroatië) toen Italië bezig was.
Je kijkt toch geen stream?
Ze had het over Noorwegen denk ik Hans.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Je zei "dit is mijn favoriet" (naast Kroatië) toen Italië bezig was.
Je kijkt toch geen stream?
Je zag de Servische Al Bundy?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:27 schreef Kickinalfa het volgende:
Waren de schoenen uitverkocht in Servië?
Golfjes beginnen kleinquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik werd er net in een Berlijnse tram nog op aangesproken door een Duitse man van tachtig die nog maar aan één oog, 10% zicht had. Denk dat het nieuws zich redelijk verspreid heeft
Blue screen of deathquote:
Nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:28 schreef ETA het volgende:
heb even niet gekeken, nog iets controversieels gebeurd tijdens de finale?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |