x 1000000quote:
De grapjes in de zaal zijn wel prima (voor ESF-standaarden)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ok, Zweden en humor gaan dus niet samen.
Na Engeland moeten we altijd even bijkomenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar is dit eigenlijk goed voor?
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kijk, dit was echt goede humor...
Heb flink op de dijen gekletst
Ja, hier kom je goed van bij...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Na Engeland moeten we altijd even bijkomen
Ok.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:16 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Dat jullie het nog kunnen opbrengen om te kijken vanavond. Ik ben er echt helemaal klaar mee momenteel. Kan het echt niet meer opbrengen het doet me best wel pijn dat we niet meer mee mogen doen en hoe het allemaal is gegaan. Veel plezier in ieder geval allemaal. De nasmaak is me toch te bitter.
Wij staan aan de juiste kant van de geschiedenis.quote:
Dit kan zich wel meten met Glennis Gracequote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:16 schreef Salina het volgende:
Wat zijn die tussenacts toch goed dit jaar hé, jong0ns?
Bijna net zo goed als ONZE Afrojack en Davina Michelle.
Net zo lang repeteren tot de humor grappig wordt. Ik geef het nog 42 jaar.quote:
Die moeten nu verplicht met grote tegenzin dit uitzitten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:17 schreef UitStraling het volgende:
Cornald en Jacq hadden best wat bozer mogen zijn.
Dilan staat aan uw kant. @Orientequote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:17 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Wij staan aan de juiste kant van de geschiedenis.
Het staat hier aan, maar het is voor het eerst meer achtergrond dan het centrum van de aandacht. Geen lijstjes en de eurovision app is voortijdig gewist.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:16 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Dat jullie het nog kunnen opbrengen om te kijken vanavond. Ik ben er echt helemaal klaar mee momenteel. Kan het echt niet meer opbrengen het doet me best wel pijn dat we niet meer mee mogen doen en hoe het allemaal is gegaan. Veel plezier in ieder geval allemaal. De nasmaak is me toch te bitter.
Dan ben ik dood, tegen die tijd lijkt het me wel grappig ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Net zo lang repeteren tot de humor grappig wordt. Ik geef het nog 42 jaar.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:18 schreef Urquhart het volgende:
Dat instrument is gaaf, verder klinkt het nergens naar
Professioneel wichelroede beoefenaarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
jij verdwijnt graag in gapende gaten?
Eigenlijk zit ik op een enorme rel te wachten vanuit de Nederlandse medewerkers, inclusief Cornald Maas.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:16 schreef HenkjeNL2 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
jij verdwijnt graag in gapende gaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |