á ¤0,45 per stuk.. ¤9,- dus totaal.. er moet natuurlijk wel verdiend worden aan die 400 miljoen kijkers.quote:
Correct, maar dat heeft er niets mee te maken. 30 jaar terug had ik het ook niet gewetenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:20 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Opperboomer of generation X'er gespot
ik vond hem ook altijd leuk, maarblijkbaar zijn wij dan 1 van de weinigenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:20 schreef S_E het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik mis Jan Smit als commentator
Insomnia van Faithlessquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:19 schreef Karina het volgende:
dit lijkt weer op van alles waar ik niet op kom.
Dat snap ik nu ook welquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben blijkbaar geen zin om het volgend jaar weer te organiseren.
Dat wordt diep in de nacht dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:20 schreef Japepk het volgende:
Ik kijk tot Nederland zou moeten en dan ben ik outta here. Boer Harm treedt op in het dorp en dat vind ik nu stukken leuker
lolquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:20 schreef Coco het volgende:
Die youtube chat gaat sneller dan het licht.
Sweet home Alabamaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn dit geen broertjes of neefjes?
Wij hadden Jeangu na Duncan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben blijkbaar geen zin om het volgend jaar weer te organiseren.
Ik vond hem ook wel leuk!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
ik vond hem ook altijd leuk, maarblijkbaar zijn wij dan 1 van de weinigen
Tweelingbroersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
thuispubliekquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:22 schreef Karina het volgende:
hoezo vindt het publiek dit leuk het was gewoon saai.
Nu Joost niet mee kan doen zijn ze ook extra vroeg begonnen om genoeg geld binnen te halen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
á ¤0,45 per stuk.. ¤9,- dus totaal.. er moet natuurlijk wel verdiend worden aan die 400 miljoen kijkers.
Ik kon wel met hem lachen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
ik vond hem ook altijd leuk, maarblijkbaar zijn wij dan 1 van de weinigen
Dit volk klapt overal voor.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:22 schreef Karina het volgende:
Een-eiïge tweelingquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thuispubliekquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:22 schreef Karina het volgende:
Dat eerste nummer was wel goed, de fout was hem weer selecteren het jaar erna ipv weer een nummer kiezen.quote:
Er staat een schema in de OP.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik probeer even snel terug te vinden wanneer Frankrijk moet maar lukt me niet. Iemand? Ik ben benieuwd of er weer een statement komt. Ook wel bijzonder dat daar verder niks over is gezegd door de EBU (wb eventuele consequenties)
23:06quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik probeer even snel terug te vinden wanneer Frankrijk moet maar lukt me niet. Iemand? Ik ben benieuwd of er weer een statement komt. Ook wel bijzonder dat daar verder niks over is gezegd door de EBU (wb eventuele consequenties)
23:06quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Abo bij de Mc.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:22 schreef Karina het volgende:
die rechter heeft teveel hamburgertjes gegeten
21:55quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:22 schreef onlogisch het volgende:
HALLO.
Ik kijk nu ook mee.
Is Ierland al geweest?
OPquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:
In de OP staat een overzicht, en aangezien dit topic bijna vol is is de volgende OP niet ver wegquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:
en deze eet te weinigquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Vegetariër? Hoeveel sla eet zij wel niet dan?
My bad. Ik had ergens een schema gezien, maar wist niet meer waar,quote:
Nou nouquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:22 schreef Ronzz het volgende:
Ah, Oekraïne heeft nog voldoende voedsel zo te zien
Daar wonen Fransen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:23 schreef Japepk het volgende:
[..]
Wat is het probleem met Frankrijk dan?
Over 8 liedjes..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:22 schreef onlogisch het volgende:
HALLO.
Ik kijk nu ook mee.
Is Ierland al geweest?
Ik absoluut niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:20 schreef S_E het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik mis Jan Smit als commentator
Verving bij een repetitie zijn stukje a capella door een boodschap over vredequote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:23 schreef Japepk het volgende:
[..]
Wat is het probleem met Frankrijk dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |