SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
f“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prima TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah ja, ze zal wel bang voor hem zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De cameradame die er voor gezorgd heeft dat Joost geDQed is
Mja neem aan dat er wel voldoende beeldmateriaal is voor het politieonderzoek. Al vind ik er wel wat van dat er een politieonderzoek plaats vindt omdat iemand een mobieltje weg duwt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
In welke computergame ga je beter klimmen als je een vis gejat hebt?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
Moet nog een vis jatten
Wil beter kunnen klimmen![]()
![]()
Super Mario Vis?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
In welke computergame ga je beter klimmen als je een vis gejat hebt?![]()
Ergens denk ik ook dat ebu niet wil dat een act als Joost wint, dan gaan andere landen weer zeuren dat het geen cultuur is enzoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, ze zal wel bang voor hem zijn.
Mja neem aan dat er wel voldoende beeldmateriaal is voor het politieonderzoek. Al vind ik er wel wat van dat er een politieonderzoek plaats vindt omdat iemand een mobieltje weg duwt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een game met vliegende vissen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
In welke computergame ga je beter klimmen als je een vis gejat hebt?
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Natte boel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een game met vliegende vissen.![]()
Volgend jaar weer Joost sturen met het vervolgquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Little kitty big cityquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
In welke computergame ga je beter klimmen als je een vis gejat hebt?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Was dat niet in super Mario?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een game met vliegende vissen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Vind ik ookquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Volgend jaar weer Joost sturen met het vervolg![]()
![]()
"Fuck Europapa!"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Volgend jaar weer Joost sturen met het vervolg![]()
![]()
Wel sneu dit Schakel.![]()
Mag Nederland nog wel punten geven trouwens?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In Fortnite heb je ook allemaal vissen die je iets extra's geven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
In welke computergame ga je beter klimmen als je een vis gejat hebt?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja dat gaat Nikki doenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:47 schreef FreshFruit het volgende:
Mag Nederland nog wel punten geven trouwens?
Of Nicky
Ik weet niet hoe je de naam spelt alleen hoe je m uitspreektHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zeker wel!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:47 schreef FreshFruit het volgende:
Mag Nederland nog wel punten geven trouwens?
doeze points oosterijk
we will rave, ramdiedamdam
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Wie?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja dat gaat Nikki doen
Of Nicky
Ik weet niet hoe je de naam spelt alleen hoe je m uitspreektActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zeker wel!
doeze points oosterijk
we will rave, ramdiedamdam
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die zo goed is met de make upquote:
Zij was eerder ook al hostHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb een tattoo op mijn arm van een spel waarin je allerlei bonussen krijgt als je uit regentonnen drinkt die op straat staan!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In Fortnite heb je ook allemaal vissen die je iets extra's geven.![]()
![]()
Ohw dat gedrocht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die zo goed is met de make up
Zij was eerder ook al host
WelkWelk spel is dat dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een tattoo op mijn arm van een spel waarin je allerlei bonussen krijgt als je uit regentonnen drinkt die op straat staan!Ik heb erger gezienquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Welk
[..]
Welk spel is dat dan?
[..]
Ik heb erger gezien
Might&Magic VI: The mandate of heaven
Ik heb die draak!![]()
![]()
Weer met oom SBE gechat zeker?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:51 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT zat net weer helemaal vol grappen en grollen toen ik hem naar bed bracht!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nikki weigert om de punten te gevenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja dat gaat Nikki doen
Of Nicky
Ik weet niet hoe je de naam spelt alleen hoe je m uitspreekt![]()
![]()
Whehe dat zal het zijn!quote:
Hij deed bijvoorbeeld zijn korte broek weer over z'n hoofd en ging op de kop lopen!
En hij ging me kietelen en vele andere rare capriolen uitvoeren.![]()
![]()
Jij kwam hem/haar tegen in Blue Oyster Bar?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het gewoon een standaard leernicht.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Google.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij kwam hem/haar tegen in Blue Oyster Bar?![]()
![]()
Typisch SBE gedrag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe dat zal het zijn!
Hij deed bijvoorbeeld zijn korte broek weer over z'n hoofd en ging op de kop lopen!
En hij ging me kietelen en vele andere rare capriolen uitvoeren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja ik ga natuurlijk wel kijken, dit zal wel rellen worden!
toch? toch... oh toch niet
Mini ToT en ik zijn broeders.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Vandaar dat mensen hem op straat altijd zo raar aankijken!
Dit is het zesde patat topic niet het 5de
Toch niet zat een friet tussen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:03 schreef Dotteke het volgende:
Dit is het zesde patat topic niet het 5de![]()
![]()
Als Mini gaat roepen dat hij een Badeend is zou ik me wel zorgen gaan maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Vandaar dat mensen hem op straat altijd zo raar aankijken!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Noorwegen gaat winnen. nuquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik ga natuurlijk wel kijken, dit zal wel rellen worden!
toch? toch... oh toch niet
Do what you love, love what you do!![]()
Zie mijn editquote:
vind t toch niet meer onwijs leuk om nu te kijken nadat onze vriend Joost geband is
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee. we will reef, ramdiedamdam
[ afbeelding ]![]()
![]()
ik heb de eerste ronde niet gezien, maar van de tweede vond ik dan Noorwegen nog het leukste. Na eigenlijk NLquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee. we will reef, ramdiedamdam
[ afbeelding ]
MaarjaDo what you love, love what you do!![]()
Bans worden niet besproken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:05 schreef kree het volgende:
vind t toch niet meer onwijs leuk om nu te kijken nadat onze vriend Joost geband is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hahaha deze mag welquote:. zwaar onterecht als ik het zo hoor. Maarja.
Gaat niet gebeuren, hij heeft het veels te druk met zijn harem.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als Mini gaat roepen dat hij een Badeend is zou ik me wel zorgen gaan maken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pics?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Might&Magic VI: The mandate of heaven
Ik heb die draak!
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
I got the sign.quote:
Ace of spades“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kijk nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee, maar ben ook wel benieuwd of er überhaupt nog iets over gezegd wordtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
denk niet dat dat gaat gebeuren eigenlijk.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Deze man kent z'n klassiekersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee i saw the sign
nee het was beautiful life![]()
![]()
Corrupte bendeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wanneer heb je tijd voor de docu?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
denk niet dat dat gaat gebeuren eigenlijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hooguit door de commentatorenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar ben ook wel benieuwd of er überhaupt nog iets over gezegd wordt![]()
tuurlijk niet dit zwijgen ze gewoon dood nu.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar ben ook wel benieuwd of er überhaupt nog iets over gezegd wordt. mss nog wat van Nederlandse commentaar. Maar verder hoor je hier niks over
serieus het idee is nog best wel grappig, maar ok ken nog wat clips over fok. en 20 jaar later hoor je er nog over.quote:
Lol zou er maar aan liggen wie het maakt ook eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
IKEA
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had niets met Joost, ik vond Joost helemaal niets dus ik mis nietsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:05 schreef kree het volgende:
vind t toch niet meer onwijs leuk om nu te kijken nadat onze vriend Joost geband is
Kaleenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had niets met Joost, ik vond Joost helemaal niets dus ik mis niets![]()
![]()
Zelfs niet bij het punten uitdelen door Nederland?quote:
Gewoon een beeld van wie is @kree achter DTS.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
serieus het idee is nog best wel grappig, maar ok ken nog wat clips over fok. en 20 jaar later hoor je er nog over.
Lol zou er maar aan liggen wie het maakt ook eigenlijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ook niet en het liedje was nou ook weer niet geweldig, maargoed het songfestival staat nu niet echt bekend om dat kwaliteit liedjes winnen (muzikaal) dus.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had niets met Joost, ik vond Joost helemaal niets dus ik mis niets
Ik denk dat ie goeie kanshebber was, dit is rigged natuurlijk al door de organisatie NL mocht dit nooit winnen
Die ken ik nietquote:
Verder vond ik het ook niets dus wie ook mogen winnen het is mij om het even.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie gaat die uitdelen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zelfs niet bij het punten uitdelen door Nederland?![]()
![]()
zal erover denken. hahahaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon een beeld van wie is @:kree achter DTS.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ook niet ik heb met dat hele ESF niets maar het was wel een liedje die sterk was en zeker had kunnen winnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had niets met Joost, ik vond Joost helemaal niets dus ik mis nietsActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Lekker duidelijk weer.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die ken ik niet
Verder vond ik het ook niets dus wie ook mogen winnen het is mij om het even.![]()
MOONtjequote:
nee dank jequote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon een beeld van wie is @:kree achter DTS.![]()
nou precies denk ik dus ookquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet ik heb met dat hele ESF niets maar het was wel een liedje die sterk was en zeker had kunnen winnen.
Ohja fantastischquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maanlampje.quote:
Het had zeker kunnen winnen, maar even goed vond ik er niets aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet ik heb met dat hele ESF niets maar het was wel een liedje die sterk was en zeker had kunnen winnen.
Vind wel de reden van diskwalificatie zeer vreemd, als dat het is wat men zegt
Gediskwalificeerd om een dreigende beweging naar een cameraWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
It's a kind of magic.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was hij net gezet!Nog behoorlijk rood!
![]()
![]()
Oude Maasweg?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was hij net gezet!Nog behoorlijk rood!
Laat sterre het maar doenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jan Smit bellen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had ik even gemist.quote:
Dan gewoon geen punten uitdelen, dat zal ze leren!
Dat zei Hennie Huisman ook eens...quote:
Alles plat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zei Hennie Huisman ook eens...
Die drukt z'n snorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien wil Johan Derksen wel iets zeggen?![]()
![]()
We will rave![]()
![]()
Ze doen buiten beeld punten gevenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Had ik even gemist.
Dan gewoon geen punten uitdelen, dat zal ze leren!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zekerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:13 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet en het liedje was nou ook weer niet geweldig, maargoed het songfestival staat nu niet echt bekend om dat kwaliteit liedjes winnen (muzikaal) dus.
Ik denk dat ie goeie kanshebber was, dit is rigged natuurlijk al door de organisatie NL mocht dit nooit winnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaaah, Duitsland! Hopelijk worden ze eens niet laatste!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Botje erdoor.quote:
Ik ook niet!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind dat dit geen laatste plek verdient![]()
Één na laatste?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind dat dit geen laatste plek verdient![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-05-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 987 / +232 / +119 / 4772 / 5064
2. loveislikeakiss / 906 / +0 / +31 / 2008 / 2332
3. FreshFruit / 406 / +52 / +167 / 1818 / 2079
4. HappyCharly / 359 / +1 / +1 / 1512 / 1709
5. Dr.Mikey / 335 / +17 / +37 / 868 / 1055
6. kree / 311 / +36 / +0 / 1584 / 1860
7. aloa / 202 / +11 / +3 / 2183 / 2327
8. Lovely / 184 / +8 / +0 / 1356 / 1500
9. devzero / 178 / +1 / +0 / 542 / 642
10. KillemWieft / 149 / +14 / +13 / 420 / 529
11. MizzezAmy / 144 / +7 / +7 / 954 / 1100
12. ieniminimuis / 119 / +58 / +0 / 545 / 619
13. Superbadeendje / 89 / +2 / +13 / 713 / 805
14. Fogel / 87 / +18 / +2 / 518 / 607
15. aeque / 85 / +2 / +1 / 184 / 224
16. greysbones / 80 / +1 / +6 / 830 / 872
17. Kissingbird / 70 / +0 / +0 / 889 / 926
18. Monsterkoekie / 70 / +7 / +0 / 629 / 700
19. hemarookworst / 66 / +2 / +10 / 401 / 460
20. Bally-b / 65 / +1 / +13 / 201 / 243SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Goede omschrijving van hema.quote:
eensquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het had zeker kunnen winnen, maar even goed vond ik er niets aan.
Vind wel de reden van diskwalificatie zeer vreemd, als dat het is wat men zegt
Gediskwalificeerd om een dreigende beweging naar een cameraDo what you love, love what you do!![]()
Gewoon de ESF boycotten voor de komende paar jaar.quote:
Kan je de hele nacht wel op dansen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je de hele nacht wel op dansen?![]()
![]()
Brainpowerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je de hele nacht wel op dansen?![]()
![]()
nou wat er gebeurde klonk in mijn ogen en oren wel heel erg onschuldig om er een heel land mee te diskwalificeren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon de ESF boycotten voor de komende paar jaar.
maar ok ik was er niet bij
nou tot zover wat erover gezegd gaat worden, lol zei het toch, wie vroeg dat nu?Do what you love, love what you do!![]()
Ok, maar ze zeggen überhaupt niets tussen de liedjesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:35 schreef kree het volgende:
nou tot zover wat erover gezegd gaat worden, lol zei het toch, wie vroeg dat nu?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
iets ja, nou ja het is iets, denk je kunt ook niet verwachten dat ze een heel statement gaan maken hierover.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, maar ze zeggen überhaupt niets tussen de liedjesDo what you love, love what you do!![]()
Is een stem op Israël nu een soort proteststem?
Of denkt de EBU dan juist dat het het juiste besluit was om Israël toch mee te laten doen?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:37 schreef mario390 het volgende:
in 2 polse zender heb ik vandaag
eurodance gekijkt
nu staat me dat bij de oren heruit![]()
Eurodancequote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:37 schreef mario390 het volgende:
in 2 polse zender heb ik vandaag
eurodance gekijkt
nu staat me dat bij de oren heruit![]()
![]()
![]()
de liefste moonquote:
de liefste Jusquote:![]()
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
meer verspilling van je euro of wat het ook kostquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Is een stem op Israël nu een soort proteststem?
Of denkt de EBU dan juist dat het het juiste besluit was om Israël toch mee te laten doen?
dammnnnn is fok nu nog slomer???DM’s gonzen zacht,
En mij ziet ze weer niet.
Kan heel ESF niet even afgestoten worden van FOKDM’s gonzen zacht,
Sssst.. Zweden begint nuquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
het is niet supersnel, maar niet abnormaal traag bij mij![]()
![]()
![]()
Begin er aan te wennen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: