ik heb de eerste ronde niet gezien, maar van de tweede vond ik dan Noorwegen nog het leukste. Na eigenlijk NLquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee. we will reef, ramdiedamdam
[ afbeelding ]
Bans worden niet besproken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:05 schreef kree het volgende:
vind t toch niet meer onwijs leuk om nu te kijken nadat onze vriend Joost geband is
hahaha deze mag welquote:
Gaat niet gebeuren, hij heeft het veels te druk met zijn harem.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als Mini gaat roepen dat hij een Badeend is zou ik me wel zorgen gaan maken.
Pics?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Might&Magic VI: The mandate of heaven
Ik heb die draak!
I got the sign.quote:
Nee, maar ben ook wel benieuwd of er überhaupt nog iets over gezegd wordtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
denk niet dat dat gaat gebeuren eigenlijk.
Deze man kent z'n klassiekersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee i saw the sign
nee het was beautiful life
Wanneer heb je tijd voor de docu?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
denk niet dat dat gaat gebeuren eigenlijk.
Hooguit door de commentatorenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar ben ook wel benieuwd of er überhaupt nog iets over gezegd wordt
tuurlijk niet dit zwijgen ze gewoon dood nu.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar ben ook wel benieuwd of er überhaupt nog iets over gezegd wordt
serieus het idee is nog best wel grappig, maar ok ken nog wat clips over fok. en 20 jaar later hoor je er nog over.quote:
Ik had niets met Joost, ik vond Joost helemaal niets dus ik mis nietsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:05 schreef kree het volgende:
vind t toch niet meer onwijs leuk om nu te kijken nadat onze vriend Joost geband is
Kaleenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had niets met Joost, ik vond Joost helemaal niets dus ik mis niets
Zelfs niet bij het punten uitdelen door Nederland?quote:
Gewoon een beeld van wie is @kree achter DTS.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
serieus het idee is nog best wel grappig, maar ok ken nog wat clips over fok. en 20 jaar later hoor je er nog over.
Lol zou er maar aan liggen wie het maakt ook eigenlijk.
ik ook niet en het liedje was nou ook weer niet geweldig, maargoed het songfestival staat nu niet echt bekend om dat kwaliteit liedjes winnen (muzikaal) dus.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die ken ik nietquote:
Wie gaat die uitdelen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zelfs niet bij het punten uitdelen door Nederland?
zal erover denken. hahahaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon een beeld van wie is @:kree achter DTS.
Ik ook niet ik heb met dat hele ESF niets maar het was wel een liedje die sterk was en zeker had kunnen winnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker duidelijk weer.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die ken ik niet
Verder vond ik het ook niets dus wie ook mogen winnen het is mij om het even.
MOONtjequote:
nee dank jequote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon een beeld van wie is @:kree achter DTS.
nou precies denk ik dus ookquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet ik heb met dat hele ESF niets maar het was wel een liedje die sterk was en zeker had kunnen winnen.
Ohja fantastischquote:
Maanlampje.quote:
Het had zeker kunnen winnen, maar even goed vond ik er niets aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet ik heb met dat hele ESF niets maar het was wel een liedje die sterk was en zeker had kunnen winnen.
It's a kind of magic.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was hij net gezet!Nog behoorlijk rood!
Oude Maasweg?quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was hij net gezet!Nog behoorlijk rood!
Had ik even gemist.quote:
Dat zei Hennie Huisman ook eens...quote:
Alles plat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zei Hennie Huisman ook eens...
Die drukt z'n snorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien wil Johan Derksen wel iets zeggen?
Ze doen buiten beeld punten gevenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Had ik even gemist.
Dan gewoon geen punten uitdelen, dat zal ze leren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |