Ja in het NWS-topic zei iemand: "Nou, als je verkracht bent wil je toch ook geen contact met je verkrachter hebben?"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Die bitch weigert elk contact met AvroTros en Joost
Ik ben een batserquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom moet ze op jou gaan lopen?
Die dame weet dat ze gigantische fout zit en dat ze binnen no time gedoxxed gaat worden door de Social Media Mobquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in het NWS-topic zei iemand: "Nou, als je verkracht bent wil je toch ook geen contact met je verkrachter hebben?"______________!
Daarom ook stom dat haar naam geheim blijftquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die dame weet dat ze gigantische fout zit en dat ze binnen no time gedoxxed gaat worden door de Social Media Mob
Nou ja ik denk wel dat ze geen prettige dingen te horen krijgt als mensen weten wie je bentquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die dame weet dat ze gigantische fout zit en dat ze binnen no time gedoxxed gaat worden door de Social Media Mob
Gelijk aangeven voor stalking.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wow aardappelschotel heeft mijn fobo gevonden
Nahquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelijk aangeven voor stalking.
Ja maar...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nah
Iemand met een badeendje als ui moet wel goed zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |