De heer trein verliest zich nog wel eens in dit soort dingen. Heeft ook de betekenis van geweld even opgezocht op Google.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Geweld
Zweedse politie: Er is geen sprake van geweld
Trein: ER IS GEWELD GEBRUIKTTZZZ
Sorry hoor, maar iets 100x herhalen, maakt het niet waar, of meer geloofwaardig.
Dan nog moet je bij jezelf nagaan, dat is misschien de meest bekeken positie op de wereld, als je stoppen dan doorslaan als mensen om wat voor reden wel filmen dat je beter thuis kan blijven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij had van te voren aangegeven dat hij alleen als hij net van het podium afkwam, niet gefilmd wilde worden
Dat is zijn goed recht lijkt mij,
De rest van de tijd mag en kan hij gewoon gefilmd worden, alleen op dat ene moment even niet.
Hij heeft dat niet ter plekke verzonnen, maar van te voren aangegeven.
Het is Op1, wat verwacht je danquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:41 schreef VoMy het volgende:
Jezus wat een mongolentafel bij Op1. Alleen Knoops en Fikse zien het nog een beetje helder. De rest trekt er van alles bij dat er amper toe doet.
Ik vind het bijzonder kwalijk om zo'n ongefundeerde beschuldiging te blijven spammen die haaks staat op de verklaring van de Zweedse politie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Geweld
Zweedse politie: Er is geen sprake van geweld
Trein: ER IS GEWELD GEBRUIKTTZZZ
Sorry hoor, maar iets 100x herhalen, maakt het niet waar, of meer geloofwaardig.
Het schepte, waarschijnlijk expres, een beeld van #metoo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:45 schreef chratnox het volgende:
Ik vind het vooral kwalijk hoe erg de nadruk gelegd is dat het ging om een vrouwelijke medewerker, dat is toch totaal niet relevant deze? Het is een medewerker van het EBU. Door telkens te benadrukken dat het om een vrouw ging deden ze heel erg hun best de publieke opinie te sturen.
De stoppen zijn niet doorgeslagen. Hij heeft twee keer netjes gevraagd of ze wilde stoppen met filmen, en toen een beweging gemaakt om haar opzij te duwen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan nog moet je bij jezelf nagaan, dat is misschien de meest bekeken positie op de wereld, als je stoppen dan doorslaan als mensen om wat voor reden wel filmen dat je beter thuis kan blijven.
In wat voor bochten jullie jezelf wringen om een dreigement naar een simpele cameravrouw te verantwoorden... wow.
Suomiquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:46 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
De vertaling staat eronder.
En dan is de manier waarop nog van belang. Ik kan jouw telefoontje zachtjes wegduwen omdat je in mijn gezicht staat te filmen. Maar ik kan ook naar je toe lopen en hem hardhandig wegduwen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik al de hele tijd heel inhoudelijk maar ik zal het nog een keertje uitleggen.
- Volgens het statement van de AT heeft Klein geen fysiek contact gehad met de dame in kwestie.
- Volgens Cornald Maas heeft Klein een telefoontje weggeduwd omdat daarmee gefilmd zou zijn.
Dat is strikt genomen niet in tegenspraak met elkaar (je kunt immers een telefoontje vastpakken en de eigenaar daarbij niet aanraken). Het zou wel verklaren waarom de EBU er zo fors in vliegt. Dat heet namelijk gewoon geweld.
Nee hoor, zou geen probleem moeten zijn als daar afspraken over zijn gemaakt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind dit bs, als je niet gefilmd wil worden tijdens of na je act omdat het te emotioneel voor je is, wat kan niks mis mee, maar dan sta je op de verkeerde plek.
Dat duwen verzin je er ter plekke bij om het te downplayen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:47 schreef Verida het volgende:
[..]
De stoppen zijn niet doorgeslagen. Hij heeft twee keer netjes gevraagd of ze wilde stoppen met filmen, en toen een beweging gemaakt om haar opzij te duwen.
Meer niet, ik zie dat niet als stoppen die doorslaan.
Het EBU heeft een veel groter juridisch team en een groter budget.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:43 schreef kilon het volgende:
Knoops is wel scherp. AVROTROS had juridisch beter moeten handelen en de EBU had een commissie moeten hebben voor dergelijke situaties.
Hij heeft de telefoon niet weggeduwdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En dan is de manier waarop nog van belang. Ik kan jouw telefoontje zachtjes wegduwen omdat je in mijn gezicht staat te filmen. Maar ik kan ook naar je toe lopen en hem hardhandig wegduwen.
Topshowquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:48 schreef Evangelion het volgende:
Nog iets meer dan een uur![]()
Heel benieuwd naar het commentaar
Volgens Cornald Maas wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft de telefoon niet weggeduwd
niet zachtjes en ook niet hard
hij heeft dat hele ding niet aangeraakt
Doe normaal.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:34 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Geneuzel, het is precies wat er gebeurt. Heel extreem rechts vandaag en gisteren nee joost is antisemiet... heel terrecht.
30 verschillende verhalen worden constant herhaald, en maar chaos creeeren van users, wie nooit in deze topics kwamen.
Maar goed.... toeval van bestaat natuurlijk.
plus die vrouw wilde dus geen goed maak gesprek, en dus bewust iemands droom kapot maakt. Wat voor een antisociale bitch ben je dan?
Welk ander beeld precies? Iets als het wegduwen van een telefoontje hoeft nog geen strafbaar feit op te leveren. Dus de politie kan daar niet zo veel mee. Vind ik niet doorslaggevend.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De overige posts waarin je erop gewezen wordt dat de politie een ander beeld geeft negeer je even heel strategisch?
een beweging dan om de telefoon uit haar handen te slaanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat duwen verzin je er ter plekke bij om het te downplayen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |