Ik kan geen Volendammers meer zien of sturen.quote:
Daar ben ik ook bang voor. Slappe hap.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:38 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Eens eens niet meer deelnemen aan dit gezeik. Alleen ik acht de kans enorm klein dat ze daadwerkelijk als Nederland zijnde de stekker eruit trekken. Die smeken straks weer aan de benen van het ebu om mee te mogen doen helaas.
Daar zit toch geen schot in.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Staat er überhaupt nog iemand bij de formatieonderhandelingen te posten?
#vriendenpeoplequote:
Nee, per direct uit NATO zetten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:41 schreef Evenstar het volgende:
Doe eens lief tegen Zweden die kunnen hier toch niks aan doen joh
Die hoopt gewoon dat de storm over een paar weken wat is gaan liggen en dán zegt 'ie er wel wat over.quote:EBU-directeur reageert op diskwalificatie
"Ik hoop dat mensen begrijpen dat als er een politieonderzoek loopt, het belangrijk is dat ik niet vooruitloop op de uitkomst ervan", zegt Noel Curran, de algemeen directeur van de EBU tegen de Zweedse omroep SVT. "Wanneer er sprake is van ongepast gedrag dat in strijd is met de regels van de EBU, dan moet de organisatie actie ondernemen."
Volgens mij ben ik al de hele tijd heel inhoudelijk maar ik zal het nog een keertje uitleggen.quote:
Welmoed ook. Nam het net voor Joost op. Hij gaf als eerste zijn grens aan en daar werd/wordt niets mee gedaanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:41 schreef VoMy het volgende:
Jezus wat een mongolentafel bij Op1. Alleen Knoops en Fikse zien het nog een beetje helder. De rest trekt er van alles bij dat er amper toe doet.
Het staat er ook in het Engels Hans.quote:
Bepaal jij niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind dit bs, als je niet gefilmd wil worden tijdens of na je act omdat het te emotioneel voor je is, wat kan niks mis mee, maar dan sta je op de verkeerde plek.
Waarom blijf je negeren dat de Zweedse politie heeft gezegd dat er geen sprake was van fysiek geweld? Dat is mi momenteel de betrouwbaarste bron, want zij hebben het incident onderzocht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Cornald Maas heeft dat gezegd. Dat is natuurlijk geen sluitend bewijs. Maar wel een stuk aannemelijker naar mijn smaak dan dat de EBU wegens niets zou diskwalificeren (iets dat nog nooit gebeurd is!).
datzelfde statement is door de politie daar ook gegevenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:42 schreef trein2000 het volgende:
- Volgens het statement van de AT heeft Klein geen fysiek contact gehad met de dame in kwestie.
Ik hoop dat je eraan kan werken. Want het is ook niets om het trauma en het verdriet je hele leven met je mee te zeulen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja. Mijn broertje zei op een bepaald moment dat het traumatisch is geweest. Toen viel voor mij het kwartje: het is een trauma, een gebeurtenis die zo schokkend is dat je in bepaalde emoties blijft steken. En ik was ouder dan Joost, stond al steviger in m'n schoenen.
Dit moet gewoon het laatste jaar zijn dat Nederland mee heeft gedaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Die hoopt gewoon dat de storm over een paar weken wat is gaan liggen en dán zegt 'ie er wel wat over.
Hoeveel jaar gevangenisstraf moet dit worden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik al de hele tijd heel inhoudelijk maar ik zal het nog een keertje uitleggen.
- Volgens het statement van de AT heeft Klein geen fysiek contact gehad met de dame in kwestie.
- Volgens Cornald Maas heeft Klein een telefoontje weggeduwd omdat daarmee gefilmd zou zijn.
Dat is strikt genomen niet in tegenspraak met elkaar (je kunt immers een telefoontje vastpakken en de eigenaar daarbij niet aanraken). Het zou wel verklaren waarom de EBU er zo fors in vliegt. Dat heet namelijk gewoon geweld.
Wss iets in de trant van "Oh ja, sorry, was overtrokken, excuses, welgemeend en zo, en nu over naar de volgende editie", indien AVROTROS gelijk heeftquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Die hoopt gewoon dat de storm over een paar weken wat is gaan liggen en dán zegt 'ie er wel wat over.
Echt slappe hap hoor anders hadden ze wel voor mekaar gekregen dat je toch mee mocht doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:41 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Slappe hap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |