Dat weet je niet. Discriminatieaangiftes in Nederland moeten altijd ter beoordeling worden aangeboden aan het OM, ook al concludeert de politie informeel al dat het een onzinaangifte is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:09 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Politie heeft het inmiddels wel aan de prosecutor overgedragen, dat zegt al wel wat meer
@Coco doe eens ffquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms denk je echt dat mannen hier een eeuwige maagd op zolder zijn.
Ik wacht nog op de eerste knappe man in ESF.
Nee, dat heeft volgens de nos te maken met de Nederlandse reacties, wel wil Ierland dat ook Israel eruit gaat vanwege de commentaren die ze op tv kreegquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee vooral met Ierland, Zwitserland en Griekenland denk ik die klacht indienen over gedrag Israëlische delegatie.
'Hier branden wij onze vingers nu even niet aan'quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:09 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Politie heeft het inmiddels wel aan de prosecutor overgedragen, dat zegt al wel wat meer
Jeetje, klinkt een beetje als een dreigement. Hoop trouwens wel dat de politie hier alert is (achteraf kun je in elk geval zeggen dat het om de DQ van Joost ging, dat scheelt).quote:
'Next time i'll hit you' is de tekst.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:09 schreef viceversa het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me eerder protocol bij een bedreiging. De bedreiging kan ook nog steeds een belediging zijn die te letterlijk is opgevat.
Denk dat zo'n actie rond Joost toch een beetje het lont in het kruitvat steekt. Als je al een week aan irritaties en provocaties hebt, waarbij er naar het schijnt toch een soort anti-Israelkamp is dat zich van de EBU niet mag uitspreken, en dan wordt er vervolgens iemand gedq'd vanwege een onduidelijke misdraging, dan ga je je wel steeds meer opwinden. Het geeft het gevoel dat er twee sets regels zijn die worden gehandhaafd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:04 schreef kilon het volgende:
Het is wel wat als straks 4, 5 landen niet optreden om Israël en de aanleiding is dan de DQ van Joost dat er helemaal niks mee te maken zou kunnen hebben.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Jeetje, klinkt een beetje als een dreigement. Hoop trouwens wel dat de politie hier alert is (achteraf kun je in elk geval zeggen dat het om de DQ van Joost ging, dat scheelt).
Ja die knappe zanger van Maneskin was vast ook niet hetero. Maar dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog maar 5% kans dat die hetero is
Wat zit je Mr Lordi nou te bashen danquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms denk je echt dat mannen hier een eeuwige maagd op zolder zijn.
Ik wacht nog op de eerste knappe man in ESF.
Politie handelt dat niet zelf af, dus dat lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:09 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze niet mogen. Net als dat ze verplicht zijn om het ESF uit te zenden vanavondquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:07 schreef trein2000 het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom de AvroTros niet precies bekendmaakt wat er gebeurd is als ze het allemaal zo’n bullshit vinden. Persconferentie en alles er op en er aan.
Ach nee joh, dan had de politie de zaak wel anders afgehandeld.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:09 schreef Viv het volgende:
[..]
Alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden.Vergeet niet dat Joost nog vervolging boven het hoofd hangt.
Nee die heeft rughaar en inhammen. In mijn tijd dan.quote:
https://epicureandculture.com/drinking-cat-poo-chino-bali/quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
RTL Boulevard.
Ik eet nog liever een week lang kattenstront dan dat ik daar naar kijk.
En waarom ben jij nog op FOK! ipv dat je daar de supermarkt en IKEA en een Zweedse boom kapot slaat enzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:09 schreef Viv het volgende:
[..]
Alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden.Vergeet niet dat Joost nog vervolging boven het hoofd hangt.
Dat zegt alleen maar dat er een aangifte ligt. Als de politie klaar is met zijn onderzoek gaat het naar het OM. Oftewel, de politie heeft ook geen aanwijsbare strafbare feiten kunnen constateren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:09 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Challenge accepted, ik heb er vier staan..ik zal t ff een weekje voor je opsparen en je dan een seintje geven🫢quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
RTL Boulevard.
Ik eet nog liever een week lang kattenstront dan dat ik daar naar kijk.
Bron?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Next time i'll hit you' is de tekst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |